Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Němý pláč - 5. kapitola


Němý pláč - 5. kapitolaMyslím, že od příští kapitolky se to rozjede... :oD

 

5. kapitola

„Vždyť na škole se o ničem jiném nemluví. Spadla jsi snad z Marsu? Mluvím o Cullenových.“

To jméno mě zasáhlo jako blesk, srdce se mi roztlouklo na plnou rychlost a chystalo se vyletět z hrudi. Myslím, že jsem chvíli lapala po dechu. Tak ono se mi to nezdálo? Je to pravda! Oni tu jsou jsou? Proč? Vědí o Nessie? A co když si přišli pro ni? Ne, to už by dávno udělali. Třeba o ní nemají zájem, uklidňovala jsem se. Tak co tu dělají?

„Hej, slyšíš mě?“ luskl Timy prsty.

„Jo... jo,“ vykoktala jsem.

„Jsi v pořádku? Vydáš jako včera, než jsi sebou sekla.“

„Hmm..., dík.“ Nic jiného ze mě nevypadlo.

Došli jsme před učebnu a Timy mi otevřel dveře. Ani nevím jak jsem se dostala do lavice, pořád jsem byla v šoku. Nenápadně jsem se rozhlížela po třídě a hledala jestli ho tu náhodou nezahlédnu.

„Neboj, nějaké Cullenovi uvidíš na další hodině.“ Strčil do mě se smíchem Timy.

Vyděšeně jsem se na něj podívala. Nevím, co si o mém počínání mohl myslet, jedině to, že jsem divná. Najednou jsem litovala, že Timy ví o Nessie. I kdyby Edward o ní nevěděl, dozví se to z jeho myšlenek. Tolik jsem si přála, aby nemohl Timotymu číst v hlavě. Toulala se v myšlenkách a nevnímala výklad přednášejícího, nedokázala bych se něj soustředit ani za nic.

Zvažovala jsem útěk i stát se neviditelnou. Mohla jsem se tomu postavit čelem, ale strach mi to nedovoloval. Ani nevím, čeho jsem se bála, možná toho že bych se sedmi upírům neubránila, kdyby mě chtěli o moje děťátko připravit.

„Haló... Bello.“ Zatřásl se mnou někdo.

Opustila jsem své myšlenky a podívala se na Timyho.

„Ano?“ zašeptala jsem tiše, abych nevyrušila učitele.

„Proč šeptáš? Nikdo tu už není. Hodina skončila,“ oznámil mi. „Nechtěla by jsi jít domů? Nevypadáš dobře.“ Ve tváři se mu zračila starost.

Rozhlédla jsem se zmateně po třídě a doopravdy... Nikdo tu nebyl, jen my dva.

„Ne, to je v pohodě. Já jen teď musím za Nessie,“ vykoktala jsem.

„Dobře, budu ti držet místo na další hodině,“ slíbil mi.

„Dík.“ S tím jsem rychle vyběhla z učebny a pospíchala za svým miminkem. Cestou jsem hodnotila svůj nápad na rychlý útěk, ale pak mi došlo, že s Alicinou schopností nás najdou kdekoliv.

Vletěla jsem jako hurikán do školky, kde už na mě netrpělivě čekala Rebeka.

„Jdeš pozdě, už jsem si myslela, že jí budu ohřívat láhev,“ pokárala mě.

„Promiň, zdržela jsem se,“ vydechnu spěšně.

„Je ti něco?“ podívala se na mě zkoumavým pohledem.

„Ne, to je v pohodě. Jen je toho na mě najednou moc.“

„Chápu.“ Pokývala hlavou.

S krmením mého děťátka jsem nijak nepospíchala. Bylo mi jasné, že přijdu na hodinu pozdě, tak i tak. Malá byla spokojeně přisátá k bradavce a spokojeně pila, tolik jsem se s ní cítila klidná. Nic jiného, než ona pro mě neexistovalo. A pak to skončilo, musela jsem na tu prokletou hodinu.

Zaklepu na dveře učebny skoro o patnáct minut později a vysmeknu rychlou omluvu. Jaké bylo pro mě překvapení, když přede mnou stál učitel ze včerejšího dne, na jehož hodinu jsem přišla zrovna také pozdě.

Zle se na mě podíval. „Jméno,“ vyštěkl.

„Isabella Swan.“

„Ať už se to neopakuje, jinak na mé hodiny nemusíte vůbec chodit,“ odsekl. A já přesto věděla, že se to nestalo poprvé ani naposledy.

Jen jsem kývla, že rozumím a očima vyhledala Timyho. Ten mi nenápadně naznačoval, ať jsi jdu k němu posadit. Moje tělo se zarazilo uprostřed pohybu. Timy seděl v předposlední lavici a za ním byla usazená trojka Cullenů ve stejné sestavě jako včera, na tváři měli nečitelný výraz. Na okamžik jsem zaváhala, ale rychle se vzpamatovala.

I přesto, že mi srdce bušilo jako hrom, na tváři se mi usadila maska – neznám vás. Váhavě jsem se posadila vedle Timyho, hned před Edwarda a odmítla se otočit. V zádech mě pálili jejich pohledy. Timy vzal moji klepající ruku do své a palcem ji uklidňujícím pohybem hladil.

„To bude dobrý pan Malbourn na to rychle zapomene,“ pokusil se mě uklidnit Tim. Jenže já měla strach z úplně něčeho jiného, učitel byl můj nejmenší problém.

Edward za mnou zavrčel, lidské uši by ho neslyšeli, ale mé ano. Jeho vrčení zesílilo, když Timy sevřel celou mou dlaň. Vyvlékla jsem se z jeho teplých prstů a na kousíček papíru mu napsala svou adresu a telefoní číslo, přeložený papírek mu strčila do rukou. Timy ho letmo shlédl a usmál se.

„Tak v šest, jo. Budu tam,“ špitl.

„Edwarde, přestaň,“ vykřikla Alice jen pro jeho uši, „sám jsi to tak chtěl. Je to tvá vina!“

Pak už se ze zadní lavice do konce hodiny ozývalo jen ticho. Rozloučím se s Timym a rychle vyběhnu ze třídy, aniž bych se otočila. Zapadla jsem na nejbližší záchod, opřela se o dveře a zhluboka dýchala. Klepaly se mi ruce z toho rozrušení, a nedokázala jsem se uklidnit. Opláchla jsem si obličej v umyvadle a podívala jsem se na sebe do zrcadla, kde na mě koukala zubožená tvář. Za mnou se mihl pohyb a já se hned otočila.

 

„Ahoj Bello, hodně jsi se změnila...“

 

 

((-- shrnutí --))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Němý pláč - 5. kapitola:

 1
08.11.2011 [14:37]

Danka2830Nooo ešte neviem čo k tomu celkom napísať, napínavé to teda je... uvidíme ako sa zachovajú Cullenovi..... Emoticon

2. kikuska
07.07.2011 [23:48]

No páni. Edward asi riadne žiarli, čo? Nuž, môže si za to sám. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2011 [21:17]

Forevergirlkrása, krása Emoticon Emoticonpráve smi srdce bije ako o život Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!