Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Němý pláč - 21. kapitola

víla


Němý pláč - 21. kapitolaTenhle díl je kratší, za to další kapitolka bude o to delší... Líbila se mi debata, kterou jste v minulém díle vedli. Moc mě potěšily vaše názory.

 

21. kapitola

Jeho sladký hlas, provinilá tvář a kajícný pohled mě dostávali na kolena a drásali mi srdce. Div neklečel na kolenou, a já měla dojem, že od toho není daleko.

„Edwarde,“ polkla jsem, „jdi do háje...!“

 

Šokovaně se na mě podíval a já se snažila zastavit třes rukou.

„Vážně si myslíš, že ti po tom všem padnu k nohám? Já už nejsem ta blbá holka, co se nechala zblbnout ulhaným upírem. Je ze mě matka a já musím myslet na své dítě a nepřeji si, aby si jí ublížil stejně jako mě. Nechci, aby tě poznala a milovala jako já a ty jí jednou řekl, že pro tebe není dost dobrá, protože je napůl člověk. Póvl pro vás nesmrtelné a zlomil jí tak srdce. Tak se nesnaž, já už ti řekla, že ti nevěřím. A nedovolím, aby někdo mojí holčičce ublížil!“ Snažila jsem se znít klidně a vyrovnaně, ale tolik to bolelo.

Díval se na mě, jako kdybych ho bodala ostrým nožem a při každém svém slovu ho do něj hlouběji zabodávala. Bylo mi to jedno, stejně tak, že to každý v domě slyší. Proč to jen tolik bolí? Proč ho stále miluji? Na to mi už nikdo neodpoví.

Nečekala jsem na jeho reakci a už vůbec ne na jeho lži, i tak už to bylo dost citlivé. Otočila jsem se odešla pro svojí holčičku. Ve vedlejším pokoji čekali ostatní. Ano, slyšeli každé slovo. No a co?! Oni my můžou vlézt na záda. Já chtěla jen své miminko.

Carlisle objímal Esmé okolo ramen a ta v náručí kolébala svou vnučku. Ten pohled mě zarazil, znali ji teprve den a už ji milovali. Esmé se na mě ustrašeně podívala. Ano, svým přístupem jsem ničila její rodinu a obě jsme to moc dobře věděly. Stejně jako já byla matka a chtěla pro své dítě to nejlepší. Jenže já narozdíl od ní měla pocit, že se každou chvíli zhroutím.

„Bello, ale Edward je její otec. Má právo...“ osočil se na mě Carlisle.

„Vážně, Carlisle? A kde byl její otec, když se narodila? A kde byl její otec, když málem přišla o matku, aby se o ni postaral, hmm...?“ vyprskla jsem ironicky, téměř hystericky. Každé mé slůvko byla pravda. „On na ni nemá žádná práva,“ zašeptala jsem se slzami v očích. „On se o ní neměl dozvědět...“ Já už jsem nepočítala s tím, že je ještě někdy v životě potkám.

Vzala jsem si své dítě a hodlala co nejdříve opustit tenhle dům. Edward seděl v obývacím pokoji v křesle se sklopenou hlavou schovanou v dlaních. Bylo mi jasné, že slyšel  má poslední slova.

Chtěla jsem otevřít venkovní dveře, ale najednou se přede mnou objevil Edward a já se ho lekla. Nikterak nešetřil svou upírskou rychlost.

„Co si myslíš, že děláš, Bello?“ zavrčel na mě a moje srdce se strachy rozbušilo. Jeho oči zčernaly a měřily si mě nebezpečným výrazem.

„Chystám se odejít, ale bráníš mi v cestě...“ odsekla jsem mu.

„Omyl, Bello!“ zavrčel znovu. „Moje dcera zůstane tady pod mou střechou!“ Na obličeji se mu usídlil nebezpečný výraz. Naprosto mě vystrašil, sevřela jsem malou pevněji k sobě a ztuhla strachy.

„To nemůžeš!“ vykřikla jsem a cítila něco mokrého na tváři...

„Doopravdy? A jak mi v tom zabráníš?“ zeptal se výsměšně.

Proklínala jsem samu sebe, že jsem včera uvěřila Emmettovi s Rosalií. Já blbá, co jsem si myslela? Co jsem od nich měla jiného čekat? Vlastně, v co jsem doufala, když jsem do tohohle domu vstupovala? Nic dobrého.

Dívala jsem se Edwardovi do očí, ale jen mě ještě více děsily. Moc dobře jsem věděla, že se mu neubráním a už vůbec ne s jeho rodinou za zády. Polkla jsem a o krok ustoupila.

„Edward má pravdu, Bello,“ přitakala přicházející Rosalie se svým arogantním tóném, „jsi mladá, nezkušená a nezajištěná. Nemůžeš té malé nabídnout to, co on. Stále zázemí, bezpečí, luxus, stálou péči. No, řekni sama. Která matka dokáže své několika měsíční dítě odkládat každý den k cizím lidem, obzvlášť, když je to pro ni díky její zvláštnosti tak nebezpečné. Ale to k tvému mládí patří, chceš si užívat, to ti nikdo nebude vyčítat. Tak uznej, že tady jí bude líp...“

„Samozřejmě, že své dítě nepřipravím o matku,“ pokračoval Edward, „obzvlášť, když potřebuje tvoje mléko. Proto ti nabízím, že tu můžeš také zůstat. Nic ti tu nebude chybět. To ti slibuji,“ řekl tvrdě.

Nespustila jsem z něho oči a mělce dýchala. Co teď? Mohla Edwardovi malou strčit do náruče a počkat, až přijde žebrat, ať ji nakojím, když bude řvát hlady a tohle všechno si rozmyslí. Ale představa, že by to maličké stvořeníčko v mých rukou mělo jen na okamžik trpět, bylo pro mě nesnesitelné a on to moc dobře věděl. Měl mě v hrsti.

Od žaludku se mi udělalo mdlo a já si uvědomila, že jsem dneska nic ještě nepozřela. Podlomily se mi nohy a já věděla, že je zle. Miminko mi zmizelo z rukou a já cítila, jak mě uchopily dvě silné paže, než jsem propadla do tmy.

 

 

((-- shrnutí --))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Němý pláč - 21. kapitola:

 1
08.11.2011 [20:13]

Danka2830To nemyslíš vážne toto... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
08.07.2011 [15:11]

Edwardovo správanie nebolo vôbec pekné. Ja chápem, že mu ublížilo, to čo mu Bella povedala, chápem aj to, že chce mať svoju rodinu pri sebe, ale toto naozaj prehnal. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.06.2011 [15:40]

Forevergirlhajzel jeden sprostý Emoticon Emoticon Emoticon
Toto by bola aj na mňa priveľa, nemal by s k nej vôbec takto správať.

Dokonalá kapitola ako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!