Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Němý pláč - 13. kapitola


Němý pláč - 13. kapitolaJá nemám co víc dodat. Bella se čím dál víc zaplétá do svých lží...

 

13. kapitola

 

„Bello, ty neumíš lhát,“ zastavil mě Edward.

Úplně mě rozčílil, to mu mám vážně říct, že to je... Zavřela jsem oči.

 

„Dobře, když to chceš vědět...! Budu mít dítě. To ty by jsi mi v životě dát nemohl!“ vykřikla jsem a už nemohla svá slova vzít zpět. V podstatě jsem nelhala, za chvíli budu muset jít nakrmit svou maličkou a budu ji mít u sebe. „Nejsem tvoje žena!“

Jeho pohled sjel na mé ploché břicho a zalapal po dechu. V obličeji se mu promítlo tolik emocí, že jsem je nestíhala číst. Uvěřil mi a já se nedokázala dívat na jeho zmučenou tvář, vzala jsem si od něho svou tašku a vydala se od něj co nejdál. Tolik jsem mu právě svými slovy ublížila, moc dobře jsem si toho byla vědoma, ale má co chtěl!

 

 

Druhý den o tom všichni ve škole věděli a po očku mě sledovali. Kluci o ode mě odvraceli tváře a raději koukali do země, i Timovy kamarádi se mi raději vyhnuli a nepozdravili mě jako vždycky. To všechno mělo za následek Edwardův výpad. Všude, na každém rohu jsem slyšela, jak si o mě povídají, že patřím ke Cullenům, proto jsem jim tolik podobná a brání mě. Taky padlo něco ve stylu, že podvádím chudáka Timyho jedním z Cullenů. Chtělo se mi křičet, že to tak není, ale jen by jsem je v jejich pomluvách utvrdila.

„Bello,“ zvolala ke mě Alice a já dělala, že ji neslyším. Ještě jsem zaslechla Edwarda, jak se ji snaží zastavit, ale bezvýsledně. Dotančila ke mě a hned mě objala. „Gratuluju!“ Pohladila mě po břiše a já ucukla.

„Co to děláš Alice?“ Odháněla jsem ji od sebe.

„Tolik ti to přeji. Neboj, já ti se vším pomůžu,“ přesvědčovala mě a já na ni jen zírala, „nakoupíme nějaké těhotenské oblečení, za chvíli to na tobě bude vidět a pak musíme pořídit miminku výbavičku. Pane jo!“ pískla. „Carlisle se o tebe bude starat jako o oko v hlavě, neboj. Musíme toho tolik zařídit.“

„Nic zařizovat nebudeme. Já si to dítě nenechám.“

Měla jsem to moc dobře vymyšlené, když jsem včera uspávala svoji holčičku, došlo mi, jak jsem si naběhla. A tohle bylo řešení.

„CO?“ vyprskla Alice.

„Slyšela jsi dobře. Já si TO nenechám. A vůbec nechápu, proč se o to staráš!“ Rozčílila mě. Pravda, když jsem otěhotněla, taková blbost mě vůbec nenapadla, Charliho ano, ale mě ne. Svůj poklad v bříšku jsem opatrovala jako nejvzácnější diamant.

„Jsi moje nejlepší kamarádka a budeš mít miminko. Co jiného bych měla dělat?“ zeptala se mě nevěřícně.

„Tak za prvé: ty nejsi moje kamarádka, a za druhé: já žádné miminko mít nebudu. Tečka.“ Otočila jsem se k odchodu.

„Bello!“ zastavila mě Alice. „Uvědomuješ si to riziko z potratu, co když už nebudeš moct mít děti? A co otec dítěte, co na to říká on?“ vyzvídala dál, už jsem skoro zapomněla, jak dokáže být otravná, když chce.

Věděla jsem, že zbytek Cullenových poslouchá, ale mě to bylo jedno. Tím líp.

„Otec dítěte odešel. A já chci dodělat školu, což s dítětem nejde. Už jsem se rozhodla. Teď mě omluv.“ Nechala jsem ji tam stát.

Jejich oči a nesouhlasné pohledy, mě doprovázely všude, kam jsem se jen vrtla. Ale nikdo se mi už neodvážil nic říct. Jen jednou za mnou přišla Alice s tím, že mi dá peníze, abych si mohla děťátko nechat, vyhnala jsem ji.

 

 

Konečně byla sobota, Nessie hlídla Vanessa u mě doma a v deset ji měla přijít vystřídat sousedovic blonďatá holčina, jelikož Vanessa musela odjet ke své matce na narozeniny. V klidu jsem si zašla na lov do lesa, tak dlouho jsem už nebyla. Od rána jsem lovila a narazila na mohutného medvěda, nechápu jak Emmett může mít rád takové přerostlé obludy. Pravda voněl dobře, ale ne zas tolik. Stejně by spíš on zabil mě, než já jeho, raději jsem se mu vyhnula. Ulovila jsem jednoho srnečka  a byla ráda.

Přemýšlela jsem nad nadcházejícími Vánocemi, budou už skoro za měsíc. Chtěla jsem, aby byly pro mojí holčičku úžasné, vůbec jsem totiž netušila, jestli si je se svojí upíří pamětí bude pamatovat, tak jsem nechtěla nic riskovat a udělat jí je pěkné.

V půl jedenácté mi zazvonil telefon, byla to Luci, sousedovic dcera, ať se na ni nezlobím, ale že se jí trénink protáhl a ona to nestíhá a autobus domu jede až za hodinu. Zaskočila mě, Vanessa mě zabije, kladla mi na srdce, že na oslavu musí přijít včas. Hned jsem se vydala domů, jela jsem jako blázen a doufala, že se Vanessa nebude zlobit. Tolik mi její hlídání pomáhalo.

Vběhla jsem do bytu jak střela s připravenou omluvou. Vannesa však už nikde nebyla a ani moje dítě tu nebylo. Věci Nessie byly taky pryč, napadlo mě, že si Vanessa vzala mojí holčičku sebou, ale to by mi dala vědět nebo zavolala. Ale pak mě to uhodilo do nosu, po bytě se rozléhala pro mě moc dobře známá vůně.

Upír!

Zatřásla jsem se.

Moc dobře jsem věděla, komu to sladké aroma patří...

 

 

 

((-- shrnutí --))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Němý pláč - 13. kapitola:

 1
08.11.2011 [18:50]

Danka2830čoooo? tak toto hádam nie.... Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
08.07.2011 [9:00]

Niečo mi hovorí, že to bola Rose. Predsa len blondína. navyše nikto iný z Cullenovcov by Nessie nezobral preč, ale počkali by pekne krásne na Bellu, nech im to všetko vysvetlí. Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2011 [15:28]

Forevergirlčoooooo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Idem rýchlo ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!