Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 31

Robertka a sedm Bellek


Nejmocnější upírka 31Po docela dlouhé době přidávám další dílek, užijte si ho, nevím kdy bude další.

Christie:

Bellina a Edwardova svatba byla nádherná, uviděla jsem tam nějaké pro mě cizí upíry a a jeden upír je nádherný asi jsem se zamilovala a to na první mohled.

Nevím jak ale Bella na to přišla, po té co si s ním potřásla rukou mi v myšlenkách poslala ,,určitě to zkus, s nikým nechodí a ty se mu taky docela hodně líbíš ale nemá odvahu a taky si myslí že máš přítele.“

Potom jsme se přesunuli do nějakého sálu kde už byla přichystaná hudba a začali jsme tančit.

Celou noc jsem protančila s Juliem, taky se do mě zamiloval, přečetla jsem si jeho myšlenky když se mnou tančil. Byla jsem tou nejšťastnější upírkou na světě.

Pak Bella s Edwardem odjeli na svatební cestu a my ostatní se vraceli domů do Forks.

Bála jsem se že tímhle se s Juliem rozloučím a už ho neuvidím ale denalijský u nás zůstali asi týden bydlet a i pak se mnou Julio u Cullenů zůstal.

Už je to skoro měsíc co znám Julia a vivinula se mezi námi dvěma taková láska že to Jasper psychicky nezvládá chudák a pořád vyznával Alici lásku a pořád někoho objímal, už to všem docela lezlo na nervy a Emmet si z něj pořád dělal srandu.

Jenže pak měla Alice vizi, taky jsem jí viděla, byla to hrůza.

Aro se rozhodl že za měsíc napadne denalijský, protože je na Elezara naštvaný že nezjistil jaké má Bella schopnosti.

Já jsem zavolala Elezarovi a domluvili jsme se že přijedou co nejrychleji k nám a Alice volala Edwardovi ať se s Bellou koukají okamžitě vrátit že se nám budou Belliny schopnosti velice hodit.

Za pět dní už jsme byli všichni a domlouvali jsme bojový plán.

Carlislea napadlo, že by Bella mohla přesouvat upíry po jednom nebo po dvou k jeho přátelům, jenže to by nefungovalo, protože Bella nezná ta místa kam by je měla poslat, pak Rosalii napadlo že by je Bella mohla zavřít do štítu a mohli by jsme začít vyjednávat, ale to jsme taky zavrhli, protože na Ara vyjednávání neplatí. Nakonec Emmet, ten potřeštěnec, plácl první blbost, která ho napadla a ejhle ono když se to trochu pozměnilo a poupravilo tak to bylo to nejlepší co koho mohlo napadnout, divím se, že to nenapadlo mě, že by nám Bella mohla rozdat své schopnosti abychom byli silnější.

Všichni jsme se na Emmeta vrhli a začali ho objímat.

Bella ale Emmetovi v zápětí zkazila radost tím že řekla ,,ale nepočítejte s tím že bych vám ty schopnosti nechala, tobě Carlisle a tobě Esme klidně ale Emmet by byl pro nás šíleně nebezpečný a já nehodlám mít neustále kolem nás štít. A navíc je to nevýhoda, Christie jsem předala své schopnosti, neboj nevezmu ti je ale teď když jí Edward poprosí tak přes něj přetáhne štít a tak mi může být třeba s Jesicou nevěrný.“

Edward se hned začal bránit, ale Bella ho odbyla že to byl jen příklad, ale poslala mi ,,třeba by mě mohl podvést s Tanyou, když s Jesicou ne.“ Začali jsme se smát. Ostatní na nás hleděli jak na blázny a to nás rozesmálo ještě víc, upír co se zbláznil.

Jen Emmet byl naštvaný, že ho Bella tak dobře zná a prokoukla ho i když na to nemyslel, ale nesmutnil dlouho a rozhodl se, že si toho svého půjčeného daru užije co nejvíce to půjde, mám takový dojem, že budeme mít s Bellou co dělat.

Bella:

Svatební cestu jsem si užila, ale nemusela nás Alice volat tak brzy zpátky, ale musím Elezarovi pomoci protože je v průšvihu hlavně kvůli mně.

Snažili jsme se vymyslet nějaký dobrý plán jak zastavit Volturiovi ale nikoho nenapadlo nic zajímavého a jednoduše použitelného. Až Emmet na to kápl sice jsme si to museli trochu poupravit ale nakonec to je dobrý nápad rozdělit své bojové schopnosti mezi ostatní, tak budeme mít největší šanci jich zničit nejvíce.

Souhlasila jsem ale napřed jsem je všechny, hlavně Emmeta upozornila že jim ty schopnosti nenechám, protože by Emmet začal být nebezpečnější než je teď a já s Christie by jsme se brzy vyčerpaly tím jakl by jsme chránily rodinu štítem a do štítu neustále někdo narážel nějakou mocí a ještě jsem jim to odůvodnila na Christie ,,Christie jsem předala své schopnosti, neboj nevezmu ti je,“ uklidnila jsem ji ,,ale teď když jí Edward poprosí tak přes něj přetáhne štít a tak mi může být nevěrný třeba s Jesicou.“ Edward se bránil a já už nechtěla říkat nic nahlas a tak jsem Christie poslala že mě klidně může podvést s Tanyou a já se to nedozvím. To nás šíleně rozesmálo Edward a Tanya, vždyť jí Edward nenávidí snad od prvního okamžiku.

Všichni na nás koukali jak na dva blázny a to nás rozesmálo ještě víc.

Pak jsem ale musela začít přemýšlet komu dám jakou schopnost ale pořád me nic nemohlo napadnout, jem Carlislem jsem si byla jistá, ten dostane schopnost přenášení aby mohl uskutečnit svůj plán který jsme v první řadě zavrhli protože neznám místa kam bych ty upíry měla přenášet, zato Carlisle je zná.


32. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 31:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!