Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější upírka 32

n.w.2


Nejmocnější upírka 32Jak dopadne boj???

Bella:

Carlislem jsem si byla jistá, ten dostane schopnost přenášení aby mohl uskutečnit svůj plán který jsme v první řadě zavrhli protože neznám místa kam bych ty upíry měla přenášet, zato Carlisle je zná.

Když jsem mu to řekla tak hned začal obvolávat všechny své známé u kterých kdy byl jestli budou ochotní nám pomoci.

Christie už žádnou jinačí schopnost nedostane ta nás bude chránit štíty aby na nás nemohli Jane a Alec pokud přijedou.

Po dlouhém přemýšlení jsem Juliovi dala schopnost ovládání živlů, Esme jsem dala schopnost vytvářet a vrhat ohněm, Elezar ode mě dostal Janinu mučící schopnost, Emmetovi jsem dala schopnost kohokoliv ochromování všech ale ještě před tím jsem nás všechny zavřela do mentálního šítu abych nás před Emmetem ochránila a udělala jsem dobře protože v zápětí jsem ucítila jak se pokouší přes štít dostat. Kate měla svou vlastní schopnost, uměla taky mučit ale upír se při tom cítil jak pod proudem, ze začátku k tomu potřebovala dotyk, ale teď už to zvládá i na dálku.

Tanya která nemá žádnou svou moc odmítla abych jí nějakou předala, protože je na mě strašně naštvaná že si Edward vybral mě a né ji a bojí se že by mi pak musela být vděčná. Irina měla schopnost telekineze, tedy zvedání předmětů a pohybování předměty ve vzduchu. Rosalii jsem dala schopnost vnutit komukoliv své rohodnutí a Edwardovi jsem dala neviditelnost, ale pak mě napadl ještě lepší nápad a to že se přesuneme do Denali a my Cullenovi + Christie se zneviditelníme čímž budeme mít velikou výhodu protože o nás nebude Aro vědět.

A tak jsme se přesunuli do Denali kde jsme začali trénovat boj.

Edward:

Bells nám všem rozdala schopnosti a ještě jí napadl dobrý nápad, neviditelní nás všechny a my budeme mít výhodu nad Volturiovýma, protože si Aro bude myslet že jsou tam denalijský sami a stoupne mu sebevědomí o to větší pro něj bude překvapení když zjistí že tam jsme my.

Tenhle nápad se nám všem velice líbil. Pak jsme se všichni přesunuli do Denali a začali se trénovat v boji se schopnostmi, Bella ještě mě a Christie předala schopnost posílat myšlenky abychom se mohli lépe dorozumívat s ostatními, protože sama Bella by to nemusela stíhat.

A tak jsme se všichni domlouvali mezi sebou jen pomocí nás třech. Po týdnu už jsme byli celkem dost synchronizovaní.

A tak nám ten měsíc uběhl celkem rychle, najednou už zbývalo jenom pár dní a nakonec už jen den.

I přes to že jsme věřili že náš plán nemůže na ničem ztroskotat a věřili jsme že se nám nic nestane jsme tento den zasvětili loučení a tak jsme se všichni loučili, co kdyby, náhoda je blbec.

S Bellou jsme se vypařili do ústraní, protože jsme se chtěli rozloučit v soukromí protože jsme věděli že nezůstane jenom u slov a polibků, chyběli nám naše aktivity ze svatební cesty, protože do teď na to nebyl čas, kvůli před válečnému shonu.

Přišli jsme k domu až druhý den ale nebyli jsme poslední po chvíli po nás se přihnali Emmet s Rosalii. Pak nás Bella všechny zneviditelnila a my jsme museli čekat než přijdou.

Nečekali jsme dlouho, už za chvíli jsme já Bella a christie uslyšeli jejich myšlenky, okamžitě jsme ostatní varovali, ať se připraví.

Za chvíli už byli Aro se svou gardou u nás na louce, docela by mě zajímalo proč v poslední době jezdí na výjezdy Aro osobně a docela mě udivilo že s sebou tentokrát nemá Jane a Aleca vlastně s sebou měl jen bojový upíry bez větších schopností.

Aro si v myšlenkách liboval ,,výborně Cullenovi tady nejsou takže tenhle boj mám vyhraný a já i s celou gardou jsme v bezpečí.“

Pak už ale stáli přímo naproti Elezarovi a Aro začal mluvit ,,Elezare, kvůli tobě mi unikl ten největší klenot mezi upíry, ta nejmocnější upírka. Bella teď už prý Cullenová. Proto jsem tě přišel potrestat, tvé rodině se nic nestane, pokud nám nebudou bránit vykonat trest.“

Všechny sestry se na Ara ohradily a%t ani nepočítá s tím že by o Elezara nebojovaly, pak se proti sobě vrhli.

Emmet je všechny ochromil, Carlisle je začínal rozposílat za svými známými Julio rozpoutal bouři a metal po nich blesky, Esme je zapalovala, no prostě každý dělal co mohl.

Nakonec zůstal už jen upír a Aro, Esme na Ara vrhala oheň ale on se odrážel asi tak dva metry od ní. Všichni i Aro jsme se divili co se děje ale Bella nám to vysvětlila. ,,Dala jsem Ara do štítu protože smrt by pro něj byla hodně jednoduchá mám pro něj vymyšlený mnohem horší trest.“ Bohužel mě nenechala zjistit z jejich myšlenek, co chystá a tak si budu muset počkat, třeba mi to řekne.


33. Díl

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 32:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!