Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Need for speed (18)

Emmett by Jitule


Need for speed (18)V minulém dílku se Edward zase něco dozvěděl... V této kapitolce tak letem světem proletíme, jak se daří vymyšlenému plánu. Příjemné počtení přeje vaše zuzinecckaa.

18. kapitola - Poslední dílek

Z každé výhry ať jednoho či druhého jsem byl radostný. Jak čas plynul a já se staral o své „teritorium“, tyhle radosti jsem si nenechal vzít.

Co mi přišlo velmi zvláštní, bylo, že se Jacob neukázal ani jednou. Kolikrát jsem si nad tím lámal hlavu. Přeci jen – Emmett i Seth závodili na různých územích. A rozhodně bych řekl, že přestože se Seth musel ovládat, Jacob sám by měl něco tušit.

Několikrát jsem si nad tím lámal hlavu, ale nemínil jsem si tím zatěžovat čas, který jsem, ve velké většině, neochotně věnoval častým návštěvám večírků.

Z Joshe se vyklubal perfektní kluk. Nejdřív jsme se jen oťukávali, ale časem jsme se spolu již bavili jako staří známí. Ani zdaleka mi sice nedokázal nahradit kluky, ale s ním byl zas jiný druh humoru. Už jen proto, že byl „jen“ člověk.

Zima venku natahovala své pařáty, když konečně nadešel den D pro jednoho z nich. Seth s Leah své závody zvládali bravurně, takže on již vyzval Alici. Velká mela se strhla mezi všemi partami, protože už podruhé za půlrok se uskutečňovala výzva.

To bylo poprvé, co jsem se dostal mimo své území. V davu šílenců jsem si vydobyl své místo, abych na vše dobře viděl svýma očima, ne jen přes myšlenky ostatních.

Když cílem prvního kola Seth projel jako první, většina z lidí měla v hlavě posměšné myšlenky. Sice Alice měla dost velký náskok, ale já znal Setha. Věděl jsem, že okruhy zvládá s přehledem a ztrátu dokáže dohnat. Ba i předehnat.

Sekunda za sekundou se náhle táhly. Jako ostatní i na mě vešla netrpělivost, jak jsem sledoval rovinku k cíli. Zrak jsem upínal na horizont, kde jsem očekával Alicino žluté Porsche…

Černá Honda Civic se rychlostí blesku blížila k cílové čáře, těsně v závěsu se za ní táhlo svítivé Porsche. A neuvěřitelné pro okolostojící se stalo skutečností – první část závodu vyhrál Seth. Kdybych mohl, vřískal bych v tento moment jako malý kluk, ale nechtěl jsem upozorňovat na svou přítomnost více, než bylo nutné. A rozhodně… Na náš plán.

Pohled Setha:

Nervózně jsem se kousal do rtu, když jsem po té úzké silnici bok po boku vedle Alice přijížděl ke startovní čáře. Za pár minut se totiž rozhodne, který z nás bude vůdce a který bude tím odpadlíkem… No, když jsem zachytil její výraz tváře koutkem oka, srdce se mi velmi nejistě rozbušilo ještě více.

Na moment jsem zavřel oči a hlavou už se mi proháněly myšlenky o tom, jak jsem zklamal Edwarda. Dělal jsem to pro něj, pro přítele, kterému jsem věřil. Jak bych mu to mohl udělat…

Hlavu jsem si opřel o volant a snažil se nabrat jistotu. On mi věří. Věří mi, přestože mě nemůže podporovat. Stačil mi jeho pohled, když jsem projel na těsno první v tom prvním závodě.

Opřel jsem se pořádně do sedačky a nasadil úsměv. Byla šance, že prohraju. Ale má znovunabytá sebedůvěra mi takovou možnost ani do hlavy již nenasadila. Když nějaký týpek odstartoval a já vyjel, jel jsem si pro jediné. Pro vítězství.

Pohled Edwarda:

Zvuk motorů mi doléhal k uším a neuvěřitelnou rychlostí se přibližoval. Snažil jsem se i vypnout svou schopnost. Přál jsem si, abych alespoň jednou zažil překvapení. A věřil jsem v to, že by mohlo být tentokrát příjemné.

Zahloubal jsem se do sebe a jen sledoval poslední úsek dráhy. Dlaně se mi automaticky svíraly v pěst a já je zase s přemáháním rozvíral. Nervozita na mě dopadala s neskutečnou silou.

Dvě auta se řítila do další zatáčky, která byla už mým očím viditelná. Ale to, co jsem spatřil…

Pohled nikoho:

Oba jeli neuvěřitelnou rychlostí, ale ať se snažil, jak chtěl, Alice vždy vjela přesně do míst, kudy ji chtěl objet. Když zahlédl pod sebou dav, jehož hlavy viděl na tu dálku jako špendlíky, udělal se mu knedlík v krku. Už se téměř vzdával, rychlost se snižovala…

Pak se mu do žil vlila nová síla. Ještě nedojeli do cíle, i když je dělilo jen pár zatáček a zákrutů. Šlápl na plyn a za pár vteřin se nalepil na svítivý zadek jejího miláčka.

Stále se snažil ji předjet, ale vždy nějak vycítila jeho úmysly a jeho pokusy mařila. Snažil se být pevný ve svém rozhodnutí, protože jinak by ho jediná chybička stála celý závod…

Se zatajeným dechem a rostoucím zděšením projížděl poslední zatáčkou. Už se smiřoval se svým postavením, už jednou totiž o něj přišel. Ale tehdy to pro něj až tolik neznamenalo jako teď. Protože teď to bylo pro nejlepšího přítele…

Jak se ztrácel ve svých úvahách, ani si neuvědomil jednu věc. Posouval se pomalu vedle Alice, která na něj házela nenávistné grimasy. Když se probral z transu, už byli na stejné úrovni. Neváhal…

 

Černý Civic projel cílem o moment dříve než žluté Porsche. Mladému řidiči spadl obrovský balvan ze srdce, když si uvědomil, co to znamená – Edward je zas o krok blíže.

Seth vystoupil z auta a vyhledal Edwardův pohled. Když jej zmerčil, slabý úsměv na rtech mu ještě ulehčil. A jeho náladu nedokázala zkazit ani Alice, která si naštvaně frflala pod nos o blbých závodech.

 

Pohled Edwarda:

Další část zvládnutá… Tušil jsem, že Alice to zčásti nahrála tak, aby Seth vyhrál, ale… Nechápal jsem její pohnutky. Snad se mi vše osvětlí, až se dopracuju ke konci. A cítil jsem, že už to není daleko…

Emmett za sebou nechával jen prach. Sam se ho neustále snažil alespoň držet, ale po prvním kole na něm natolik ztrácel, že nemělo smysl tu ztrátu dohánět. A jízda kaňonem? Na ostudu Sama se nedalo ani koukat…

Nejdůležitější bylo, že oba splnili svůj úkol. Moc jsme měli teď v rukou my a… Rozhodně Jacobovi alespoň zčásti vrátím to, co on sám provedl mně. Protože se přepočítal.


Vím, kapitola nezáživná a nudná. Omlouvám se, nějak jsem to napsala. Ale opravovat či přepisovat se mi to nechtělo, tak snad vám to nějak vynahradím další kapitolou, která bude už jednou z posledních. 

Děkuji za komentáře k minulé kapitole a i za ty, co najdu pod touto. Vaše zuzu


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Need for speed (18):

 1
2. Jana S
03.01.2015 [10:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2012 [19:26]

Pavla777super kapča už se těším na další, hrozně mě napínáš Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!