Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » (Ne)opätovaná láska - 2. kapitola

Adioma


(Ne)opätovaná láska - 2. kapitolaBella prezradí Mishell svoje najväčšie tajomstvo. Alexa

Čas rýchlo ubehol a o pol desiatej som čakala dole pri dverách na terase. Uvidela som Mishell, tak som na ňu zamávala. Všimla si ma a tiež mi zamávala. Rozbehla sa ku mne.

„Ahoj!“ zaštebotala, keď došla ku mne a objala ma. Tiež som ju objala. Mala na sebe žlté kraťasy a voľné modré tričko na ramienka.

„Ahoj!“ pozdravila som ju nadšene. „Čo by si chcela robiť?“ spýtala som sa, keď sme vošli do domu.

„Čo tak to si zaplávať?“ navrhla. Má plavky?

„Máš...“ nestihla som dopovedať, lebo mi ukázala kabelu, ktorú mala v ruke. „Dobre. Tak si ideme zaplávať. Len si dáme plavky,“ povedala som. Vyšli sme do mojej izby. Mishell sa išla prezliecť do kúpeľne. Ja som si vybrala zo skrine dvojdielne zelené plavky. Tie ma donútila kúpiť Mishell. Skoro všetko, čo som mala v skrini mi vybrala ona. Bola odborník na módu. Obliekla som si tie plavky a na to si obliekla dlhé voľné tričko. Našla som malú plážovú tašku a tam som hodila osušku a nafukovaciu loptu. Niekto zaklopal na dvere.

„Už si?“ ozvalo sa spoza nich.

„Áno,“ odpovedala som. Mishell nakukla dnu. Mala na sebe krátke tenké letné šaty bielej farby. „Tak... môžeme ísť,“ povedala som a zobrala svoju tašku. Ona mala zas v ruke tú svoju. Ešte som rýchlo zobrala malú deku pod pazuchu. Vyšli sme z domu a vybrali sa na pláž, ktorá bola vzdialená od domu sto metrov. Došli sme na ňu za pár minút. Neponáhľali sme sa. Veď máme fúru času. Nebolo tu veľa ľudí. Niektorí tu hrali volejbal, iní sa opaľovali alebo plávali v mori. Na to, že sa začínal október, bolo dosť teplo. Žeby globálne otepľovanie?

Roztiahla som deku na piesočnatej pláži. Sadli sme si na ňu. Vybrala som z tašky nafukovaciu loptu a začala ju nafukovať. S Mishell sme sa pri tom nasmiali. Keď bola lopta dofúkaná, Mishell vybrala zo svojej kabely gumičku a blonďavé vlasy si zopla do drdola. Začala som sa prehrabovať vo svojej  taške. No gumičku som si nevzala.

„Na. Mám vždycky náhradnú,“ povedala Mishell a strčila mi do ruky svetlofialovú gumičku.

„Vďaka. Čo by som si bez teba počala?“ spýtala som sa sama seba a zasmiala sa. Mishell sa iba jemne usmiala. Tiež som si z vlasov spravila drdol. Mishell zo seba zhodila šaty. Ja som spravila s tričkom to isté. Postavili sme sa a loptu som zobrala do rúk. Rozbehli sme sa k moru a skočili doň. Voda mala príjemnú teplotu. Trochu sme si zaplávali, neskôr sme si hádzali loptu a šantili sa. Rozhodli sme sa, že je načase vyjsť z vody. Ľahli sme si na deku a čakali, kým nás slnko osuší.

„Bella,“ ozvalo sa pri nás. Otvorili sme oči. Nado mnou sa skláňala mama. Posadila som sa. Mishell sa tiež posadila. „Doniesla som vám obed,“ povedala a podala nám toasty. Bolo to jediné jedlo, ktoré dokázala pripraviť. Bola v nich šunka, paradajka a syr.

„Ďakujeme,“ povedali sme naraz. Zasmiali sme sa. Mama sa iba usmiala a odišla. Zjedli sme toasty a ešte sme ležali a opaľovali sa. No skôr sa opaľovala iba Mishell, ktorá sa predtým natrela opaľovacím krémom. Ja som sa akoby nedokázala opáliť. Mishell mi povedala, že sa ku mne taká bledá pokožka hodí.

Natiahla som sa po tašku a vytiahla z nej mobil. Bolo pol jednej. Odložila som mobil späť a rozpustila som si vlasy. Zatvorila som oči.

„Bella! Bella, vstávaj!“ hučal do mňa niekto. S námahou som otvorila oči a posadila sa. „Zaspala si,“ povedala Mishell a uchechtal sa. Ponaťahovala som sa. Cítila som sa oddýchnutá. Ten spánok mi urobil dobre. „Tak, spachtoš, čo by si chcela robiť?“ spýtala sa a usmiala sa.

„Poďme sa prejsť,“ rozhodla som sa.

Už som bola suchá. Obliekla som si to dlhšie tričko a Mishell si obliekla šaty. Postavili sme sa a zodvihli deku. Vyprášili sme ju, lebo bola trocha od piesku. Nejako som ju narvala do malej tašky. Vybrali sme sa prejsť po pláži. Pozrela som sa na mobil. Bolo trištvrte na tri. Hodinu som si pospala.

„Hmm... tí chlapci sú celkom pekní,“ povedala zaujato a pozerala sa na stredoškolákov, ako hrajú volejbal. Podľa mňa vyzerali ako ostatní chlapci. Na Edwarda však nemajú... Mám jej to povedať? Teraz je asi tá chvíľa.

„Pamätáš si, ako sme si sľúbili, že medzi sebou nebudeme mať žiadne tajomstvá?“ spýtala som sa. Sľúbili sme si to, keď sme sa stali kamarátkami.

„Samozrejme,“ odpovedala pohotovo.

„Tak ja ti musím niečo povedať...“

„Počúvam,“ povedala a usmiala sa na mňa.

„No... ja... som... No... Ja... Ja som... No... Proste som sa zamilovala,“ konečne to zo mňa vypadlo. Išlo to zo mňa ako z chlpatej deky. Zastala, tak som zastala aj ja.

„Čože? To myslíš vážne?“ spýtala sa šokovane. Prikývla som. „Tak to mi je novinka. A kto je ten šťastlivec?“ Usmiala sa.

„No... E... Ed... Edward. Edward Masen,“ spresnila som to.

„Ahá! Toho poznám. Chodí s nami do ročníka. A je doňho veľa dievčat. No mne sa najviac páči Simba...“ povedala a pokračovali sme ďalej v prechádzke.

„Vieš, že lev z rozprávky Leví kráľ sa volal Simba?“ opýtala som sa a zasmiala sa. Krivo sa na mňa pozrela.

„Ha, ha, ha,“ povedala urazene.

„No prepáč,“ povedala som.

„Dobre, to ti odpúšťam,“ povedala vážne a potom sa zasmiala. Nikdy nedokázala byť dlho vážna. „Dáme si zmrzku?“ spýtala sa a smerovala k stánku so zmrzlinou.

„Jasné,“ odpovedala som pohotovo. Mala našťastie so sebou peniaze. Ona si dala čokoládovú a ja jahodovú zmrzlinu. Cestou domov sme ju aj zjedli.

„Ahoj, sme doma!“ zakričala som na mamu, keď sme vošli do domu. Nikto neodpovedal. Pravdepodobne to počula, ale nemala potrebu odpovedať. Iba som mykla ramenami a s Mishell sme sa vybrali do mojej izby. „Iba sa rýchlo osprchujem,“ oznámila som jej a zavrela sa do kúpeľne. Dala som si fakt rýchlu sprchu a obliekla som si, čo som mala ráno. Vrátila som sa do mojej bledofialovej izby. Steny boli svetlofialové a nábytok bol z tmavého dreva.

„Môžem sa aj ja osprchovať?“ spýtala sa ma.

„Samozrejme. Na,“ povedala som a podala jej čistý uterák zo skrine.

„Vďaka,“ šepla a rýchlo sa zavrela do kúpeľne. Zatiaľ som si sadla za písací stôl a otvorila notebook. Chvíľu načítaval. Zadala som heslo. Opäť som čakala. Pýtalo sa ma, či chcem niečo aktualizovať. Ako vždy som stlačila Neskôr. Prihlásila som sa na Facebooku a pozerala si novinky. Edward Anthony Masen si zmenil profilovú fotku, písalo medzi novinkami ako prvé. Otvorila som tú fotku a zamilovane som na ňu hľadela.

„Špehúnka,“ zamrmlala mi Mishell za chrbtom. Ľaknutím som nadskočila.

„To mi už nerob,“ povedala som a zasmiala sa.

„Ty si fakt zamilovaná. A aj si si ho pridala medzi priateľov,“ skonštatovala.

„Ja som náhodou klikla na odoslanie žiadosti!“ obhajovala som sa.

„Na tom nezáleží. Ale verím ti,“ povedala. Chvíľu sme sa ešte rozprávali. Pozrela sa na displej svojho mobilu a povedala: „Už musím  ísť.“

„Dobre. Tak zajtra v škole,“ povedala som a usmiala sa. Tiež sa usmiala, ale zdalo sa mi, že ju to stálo námahu. Trápi ju niečo?

Odprevadila som ju k dverám. Rozlúčili sme sa, objali sa a odišla. Na večeru som pripravila šunkovú omeletu a k tomu šalát z uhorky a paradajky, ktorý som trocha osolila. Zavolala som Phila a mamu na večeru. Po jedle sa poďakovali. Vybrala som sa do svojej izby. Vypla som notebook a ešte si prekontrolovala domácu úlohu z matematiky. Potom som si umyla vlasy, obliekla sa do pyžama a umyla sa zuby. Ľahla som si na posteľ. Tešila som sa, že zajtra sa znova stretnem s Mishell. A že uvidím Edwarda... Zrazu som bola veľmi unavená, tak som sa ponorila do ríše snov.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)opätovaná láska - 2. kapitola:

 1
5. Caroline
27.01.2013 [16:38]

Opravdu pěkný nápad Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. číča
27.01.2013 [13:29]

Další! Emoticon

3. AngieCullen
27.01.2013 [10:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martina946
27.01.2013 [8:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Seb
27.01.2013 [8:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!