Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » (Ne)Obyčejná II.: Život Anděla... 4. kapitola

5.Fallen_Angel-Leah Clearwater


(Ne)Obyčejná II.: Život Anděla... 4. kapitolaDalší kapitolka je tady. Je sice trošinku kratší, ale zato máme jedno nádherné výročí! Toto je za celé dvě série (Ne)Obyčejné 21. kapitola a dneska dosáhla 150 A4 ve Wordu.
Nikdy jsem nevěřila, že by se mi něco takového mohlo stát, takže děkuji Vám všem, všem mým čtenářům. To vy mě držíte nad vodou a dodáváte mi inspiraci a chuť psát. Jste Má múza. xD
S Láskou Vaše Kimi *.*
P.S: Kapitolka nese název My jsme naše moc...

Kapitola čtvrtá

My jsme naše moc

V minulé kapitole jste si přečetli:


„Slečno Diom?“

„Ano pane profesore?“ zeptala jsem se ho a usmála jsem se na něj svým andělským úsměvem.

„Budete mít referát na příští hodinu,“ řekl.

„Ovšem a téma?“ optala jsem se nazpět.

„Fenomenologická sociologie, symbolický interakcionismus, strukturalismus, strukturální funkcionalismus a sociální konstruktivismus,“ řekl.

„Ovšem,“ odpověděla jsem mu s nechutí v hlase.

„Máte s tím nějaký problém?“ zeptal se mě.

„Ne, vůbec ne,“ odpověděla jsem mu s úsměvem.

„Možná, Váš úsměv oblbne každého druhého, ale mě ne. Na mě jste s vaším připitomělým úsměvem a taky financováním téhle školy až moc krátká! Já nejsem ředitel!“ rozkřiknul se na mě a úsměv mi ihned z tváře zmizel.

„Co se mnou máte za problém?“ zeptala jsem se ho klidně,  nevšímajíc si pohledů od ostatních.

„Problém? Vy jste ten problém, madame. Myslíte si o sobě, že jste bůh ví co, když je vaše maminka slavná a jste investorkou téhle školy, ale nemáte tady žádnou moc a nezvykejte si na nějaké výhrady, já nejsem jako ostatní učitelé, kteří si Vás a vaše povedené sestřičky předcházejí,“ zařval na mě.

„Nemám? Uvidíme,“ řekla jsem a odešla jsem z hodiny pryč.



 

Pohled Belly – Clare:

„Bože, jak já toho idiota učiteskýho nesnáším!“ vyjekla jsem, když jsem vstoupila do strážní věže, kde byly moje sestřičky, které neměly odpolední hodiny, jako já.

„Co se stalo?“ zeptala se mně Lea.

„Co se stalo? Ten idiotský Kazowskij! Dneska mi řek, že nejsem žádný takový, aby sem si o sobě myslela, že můžu všechno. Však já mu zítra ukážu. Na čem pracujete?“ Bianca se na mě podívala.

„Byl hlášen poplach z Brominu. Nějací upíři se tam usadili a zabíjejí lidi, je to moc nápadné,“ řekla a zase sklopila hlavu do všech těch lejster,c o měla na stole.

„Fajn, to mi teďka pomůže, nakopat pár upírům zadky,“ řekla jsem, když jsem šla za do zasedačky a holkama v patách.

„Takže, místo, na které se vypravíme, je u Brominu. Je tam velká zima. Pro nás nic obtížného. Hlášeny jsou záznamy o pohybu padesáti upírů na území okolo Brominu, hlavně v lesích a na rozlehlých loukách. Bromin leží na severu Finska. Čítá něco kolem 10 000 obyvatel, z toho, bylo dva a půl tisíce zabito, za poslední dva měsíce,“ řekla Amber.

„Hnedka?“ optala jsem se s takovým očekáváním v hlase, že jej nebylo možné přeslechnout.

„Ano, ihned,“ odpověděla mi na zpět a úsměvem Amber. To už jsme se, ale zvedali ze židlí a byli na cestě k portálu. Lea šla přímo k ovládacímu zařízení a začala naťukávat na virtuální klávesnici souřadnice. přístroj jí otom ukázal místo, které navolila na velké virtuální matě světa. Lea klikla přímo na mapu, pro upřesnění a zmáčkla tlačítko pro start.

„Přistaneme asi pět kilometrů severovýchodně od Brominu,“ oznámila nám Lea, to už jsme se ale vznášely v dlouhatánském tunelu, kde nebyl ani ždibeček světla. Až na úplném konci zalilo tunel jasné světlo měsíce v úplňku, na severu Finska bylo něco okolo tří hodin ráno, ale byla tam tma jako v pytli. I když jsme se ani nepřevlékly, nebyla nám zima, díky naší andělské odolnosti.

„Kdo to bude tentokrát?“ zeptala jsem se, ale bylo mi to jasné dřív, než jsem se vůbec ptala. Zpoza opasku jsem vytáhla kudlu a rozřízla jsem si ruku.

„Sakra, to bolí,“ zaklela jsem.

„Už jdou,“ oznámila mi Bianca. Znenadání se zpoza stromů objevili upíři s hladovým pohledem, upírajícím se, na mou ruku od krve. Bylo jich něco kolem padesáti, přesně tak, jak Bianca určila. Ihned jsem zastavila krvácení a nechala jsem si ruku vyhojit. Potom jsme se s holkami chytily za ruce a přeměnily jsme se.

„Vítám Vás v pasti andělů, upíři,“ řekla jsem jim a oni se na mě vrhli, no ne přímo na mě, na nás všechny.

„Tak lehce si jdou pro smrt!“ zaradovala jsem se, to už jich ale asi dvacet leželo na zemi spálených na popel. „Tak hloupoučcí,“ řekla jsem a zpražila jsem pohledem další dva. Rozhlédla jsem se kolem sebe a zjistila jsem, že naše práce je už u konce.

„Jsme šikovné,“ řekla jsem.

„Kdo to po nás uklidí?“ zeptala se Amber.

„Nikdo, ono se to uklidí samo,“ odpověděla jí klidně Bianca a mávla rukou po tom všem nepořádku a ten byl hned ten tam. Zkrátka anděl života.

„Miluji, naši moc,“ řekla jsem.

„Já miluji Nás!“ řekla Lea.

„Stále jste se ještě nepoučily?“ řekla Amber. Jen jsme pokrčili rameny.

„My jsme naše moc!“

 


Nechci být žádný vyděrač, takže Vás jen a pouze žádám o komentář, pokud Vám jedna zlá holka, která neměla oči v noci neusekla obě ruce... xD

 

Kimi *.*

 


Další

Předchozí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)Obyčejná II.: Život Anděla... 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!