Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nalezená Láska 5. Kapitola

Sraz Ostrava!!! 07 - rodinka :)


Nalezená Láska 5. KapitolaAhoj moc se omlouvám, že mi to tak dlouho trvalo... Ale opravdu jsem toho měla moc a jsem ráda, že jsem se dostala k napsání pokráčka... Školní den pokračuje... no nevím podle mě se mi tahle kapitola moc nepovedla budu ráda když se vyjádříte... P.S. Chcete i Edwardův pohled???

Hodina byla neskutečně dlouhá, jako kdyby se čas zpomalil. Konečně přišlo vysvobození v podobě zvonění, rychlostí blesku jsem zmizela ze třídy. Skoro jsem běžela na záchod, zamkla jsem se do kabinky, zhluboka dýchala, abych se uklidnila. Nechápala jsem, co tu dělá, co tu vlastně chce, jako kdybych nemohla mít chvilku klid.

„Bello,“ zaklepal někdo na dveře,  nechtěla jsem s nikým mluvit, chtěla jsem být neviditelná.

„Bello, otevři vím, že jsi tam.“ řekl ten hlas. Zhluboka jsem se nadechla a otevřela dveře, přede mnou stála Alice.

„Alice, co chceš?“ ptala jsem se podrážděně.

„Jsi v pořádku?“ ptala se mě s účastí v hlase, jako kdyby věděla, co pro mě Henry znamenal, jako kdyby tušila, co mi udělal.

„Jo, jsem,“ odpověděla jsem a šla jsem se opláchnout, moje tvář byla rozpálená.

„Kdyby sis potřebovala promluvit, jsem tu pro tebe,“ promluvila na mě, zmateně jsem se na ni podívala.

„Děkuji, ale neznáme se a já…“ začala jsem.

„Já vím, myslím, že budeme skvělé kamarádky. Ale teď už musíme na další hodinu,“ usmála se na mě a táhla mě z umývárny.

„Sedneš si ke mně?“ ptala se, ale přišlo mi, jako kdyby už znala odpověď.

Do třídy jsme dorazily těsně před zvoněním, rozhlédla jsem se a zastavilo se mi srdce, Henry seděl v lavici a vedle něj bylo volné místo. Podíval se na mě s pohledem plným naděje, pokynul mi, abych si k němu sedla. Já šla ale s Alice k její lavici. Usadila jsem se a zabodla jsem pohled do lavice. Cítila jsem, jak mě pozoruje, nechtěla jsem se na něj ani podívat, ač mě to svádělo. Alice mě zatáhla do rozhovoru a já jí byla vděčná. Tahle hodina byla mnohem menší utrpení než ta předešlá, chtěla jsem být doma u malé, potřebovala jsem ji. Po hodině mě čekal dějepis, jen jsem doufala že konečně bez Henryho.

„Bello,“ ozval se za mnou Henry, v duchu jsem zaklela, to už není možný.

„Co chceš?“ vyjela jsem na něj.

„Chci si s tebou promluvit a omluvit se ti.“ řekl, nevěřícně jsem na něj koukala, pak jsem se rozesmála.

„Ty se chceš omlouvat? My dva si již nemáme co říct, podvedl jsi mě s mou kamarádkou, takže…“ nechala jsem větu nedokončenou a šla do třídy. Lidi se na mě dívali, ale mně to bylo jedno, pořád jsem jen nevěřícně kroutila hlavou, sedla jsem si do první lavice, která byla volná. Henry šel hnedka za mnou a chtěl si sednout.

„To je moje místo,“ ozvalo se ode dveří. Tam stál Emmett, s nepřátelským pohledem provrtával Henryho.

„Sorry, brácho…“ začal Henry.

„Nejsem tvůj brácha,“ zavrčel na něj, Henry vycouval z lavice a přesedl si.

„Ahoj Bello, jak se máš?“ pozdravil mě Emmett.

„Ahoj, dobře,“ odpověděla jsem překvapeně. „Koukám, že jsi to přežil,“ nenechala jsem se zahanbit.

„Jasně, vždycky jsem byl silnější než on. I s holkami to umím líp, taky nejsem nejstarší panic na světě,“ smál se a já s ním.

„Emmette,“ zavrčel na něj Edward, který vešel do třídy. Podívala jsem se na něj, srdce se mi rozbušilo a červeň se mi nahnala do tváří.

„Copak brácho, chceš odvetu?“ smál se Emmett, byla jsem překvapená, jak Edward zuřil.

„Ne, Emme, udělám něco mnohem horšího, myslím, že Rose by ráda slyšela…“ začal Edward.

„To neuděláš,“ zděsil se Emmett. „Víš, co by mi potom udělala.“ Celá třída se začala smát.

„Tak laskavě přestaň mít blbý kecy.“ zašeptal mu Edward a sedl si vedle Henryho, seděli před námi. Do třídy vešel učitel a začal výklad, nedokázala jsem se soustředit, pořád jsem se dívala na ty dva. Edward se otočil, díval se mi do očí, opět pohled plný frustrace, jako kdyby mi nemohl číst v mysli. Zavrtěla jsem hlavou nad touto myšlenkou.

„Bello.“ zašeptal Henry a podával mi lístek.

„Prosím, chci s tebou mluvit, dej mi šanci. Sejdeme se na obědě.

Henry“

Papírek jsem si přečetla a zmuchlala, neodpověděla jsem mu, ač na to čekal. Po hodině jsem si sbalila věci a odešla jsem, aniž bych se na Henryho podívala. Zbytek dopoledne byl v pohodě, Henry se mnou neměl už společnou hodinu. Odzvonila poslední hodina a já šla domů. Můj první školní den se nevydařil tak, jak bych si představovala.

„Jsem doma,“ křikla jsem.

„Ahoj Bello,“ pozdravil mě táta, „Malá spinká, tak já letím.“ Řekl a odešel. Šla jsem do kuchyně a udělala si oběd, najedla jsem se a šla za malou. Ta pořád spala. Lehla jsem si do postele, nakonec jsem usnula také.

„Ležela jsem na louce, která byla dokonale kulatá, dívala jsem se na mraky, vedle mě se něco pohnulo. Podívala jsem se tím směrem. Tam stál Edward, vysvitlo slunce a jeho pokožka se nádherně třpytila, jako kdyby jeho kůže byla diamant.

„Bello, miluji tě,“ zašeptal dokonalý hlas.

Výjev se změnil.

Byla tma, jen měsíc osvětloval les, kterým jsem kráčela, z dálky se ozýval vlk. Přede mnou se objevil Henry, dívala jsem se na něj a cítila strach.

„Isabello, jsi má a moje budeš!“ zavrčel najednou a byl u mě, cítila jsem ledový dech na svém krku.

„Už na věky budeme spolu.“ Pravil Henry a kousl mě do krku.

„Ááá,“ vykřikla jsem a posadila se na posteli, srdce mi zběsile tlouklo. Zhluboka jsem oddechovala, abych se uklidnila.


 

<< SHRNUTÍ >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nalezená Láska 5. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!