Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nalezená Láska 4. Kapitola

naramok


Nalezená Láska 4. KapitolaTak další díl... No moc vám děkuji za příznivé komentáře. Bella s malou jedou do Seattlu, koho tam potkají? No myslím, že je to celkem jasné ne? A jedno malé překvapení na závěr kapitoly... Doufám, že se vám i tato kapitola zalíbí a zanecháte koment.

V neděli jsem jela do Seattlu, chtěla jsem nakoupit oblečení pro malou, tátovy se to moc nelíbilo, ale malá potřebovala nové oblečení, protože to, co měla, nebylo vhodný do deštivého města jako Forks. Domluvila jsem se s Charliem, že do večera budeme zpátky. Sice nákupy moc nemusím, ale i tak jsem se těšila, jak vypadnu z toho města, kde na mě vše padá, jako kdybych měla ponorkovou nemoc.

Do Seattlu jsme dorazily během dvou hodin, nejezdím rychle, bojím se a hlavě Amy seděla vzadu v autosedačce, nikdy nikam nepospíchám. Zaparkovala jsem v podzemní garáži jednoho obchodního domu, vyndala jsem malou i se sedačkou a šla k výtahu.

„Edwarde, myslím, že to není dobrý nápad.“ uslyšela jsem dívčí hlas, který byl jako zvonkohra.

„Alice, já to vím, nic se nestane.“  promluvil hlas, který jsem si okamžitě spojila s Edwardovou tváří. Nehápala jsem jejich dialog, ale raději jsem přivolala výtah.

„Ahoj.“ pozdravil mě Edward, co se objevil vedle mě. Otočila jsem hlavu a překvapeně jsem zamrkala, jeho oči měly dnes jinou barvu, barvu tekutého zlata.

„Ahoj.“ zašeptala jsem a otočila se zpět. V hlavě jsem přemýšlela, zda jsem se nezbláznila, ale jasně jsem si pamatovala jeho černý pohled v tom supermarketu. Otevřely se výtahové dveře a já s Amy nastoupila, Edward se ke mně připojil.

„Do kterého?“ zeptal se mě.

„Asi do prvního, ještě to tu neznám.“ Odpověděla jsem po pravdě. Srdce mi tepalo jako o závod, můj dech byl přerývaný. Zhluboka jsem se nadechla, abych se uklidnila, ale místo očekávaného klidu jsem ucítila krásnou podmanivou vůni, ze které se mi točila hlava. Amy se dívala na mě a poté její pohled spadl na Edwarda, chvíli ho pozorovala a usmála se na něj. Jeho pohled byl tak něžný, až mi vyrazil dech.

„Moc hezká holčička, ta je tvoje?“ ptal se mě zvědavě, musela jsem se usmát, jeho hlas byl prosycen zvědavostí.

„Ano, to je moje dcera Amy,“ řekla jsem pyšně.

„Promiň, nepředstavil jsem se, jmenuji se Edward Cullen.“

„Já jsem Bella Swan,“ představila jsem se, usmál se na mě a mně se zastavilo srdce, poté se rozeběhlo šílenou rychlostí.

„Jdete nakupovat?“ ptal nezvědavě.

„Ano potřebuji oblečení pro malou,“ odpověděla jsem mu spontánně, znovu se usmál.

„Tak to pojedeme do třetího patra, tam jsou obchody s dětskou tématikou.“ Vysvětlil mi úsměvem, přikývla jsem na znamení souhlasu, v hlavě jsem měla naprosto vygumováno, jen srdce zběsile tlouklo dál. Zastavili jsme ve třetím patře a galantně mě pustil první.

„Edwarde.“ promluvila ne něj dívka, co vypadala jako elf, a rozčepýřené vlasy černé barvy kontrastovaly s její bledou pokožkou, oči měla jako Edward zlaté.

„Alice.“ kývl na ní.

„Děkuji, za doprovod,“ rozloučila jsem se s Edwardem a zapadla do prvního krámu, který mi padl do oka, nechápala jsem reakci na toho kluka, na jeho hlas. Prodavačka se nás ujala, byla to příjemná osoba, a s její pomocí jsem nakoupila pro Amy nové oblečení. S hromadou tašek jsem vylezla z obchodu a jen nevěřícně kroutila hlavou, trochu jsem se nechala unést. Ale měla jsem vše, co malá bude potřebovat.

Šla jsem k výtahu, abych dala tašky do auta, ještě potřebuji koupit kosmetiku.

„Nechceš pomoc?“ ozval se za mnou hlas, otočila jsem se, jen abych se přesvědčila, zda to je opravdu on.

„Děkuju,“ řekla jsem prostě, vzal si ode mě tašky a věnoval mi nádherný úsměv, zalapala jsem po dechu, to není normální, napadlo mě, když jsem nastupovala do výtahu. Co to sakra se mnou udělal? Ve výtahu bylo ticho, ani Amy nic nepovídala, podívala jsem se na Edwarda a jeho pohled byl upřený na mně, spalující a intenzivní, jako kdyby mi chtěl vyčíst myšlenky. Nedokázala jsem uhnout pohledem, ani kdybych chtěla a já nechtěla. Mohla bych se do jeho očí dívat celý život a nikdy by mě to neomrzelo. Tak hluboké a upřímné oči jsem ještě nikdy neviděla, jako kdyby se v nich zrcadlily všechny pocity, které cítí. Opatrně jsem se nadechla, jeho vůně na mě měla stejný vliv jako poprvé, usmála jsem se. Jeho výraz se změnil, zdvihl obočí a díval se na mě s otázkou, jen jsem zavrtěla hlavou.

Zastavili jsme v garáži, zavedla jsem nás k autu a otevřela kufr, jeho pohyby byly ladné, jako kdyby tančil. Nedokázala jsem od něj odtrhnout zrak.

„Ma-ma,“ probrala mě Amy, podívala jsem se na ní, usmála se na mě. Podívala jsem se na hodinky, které mi oznámily, že je pomalu čas na oběd. Vlezla jsem do auta a vzala tašky, kde jsem měla věci pro malou.

„Ještě jednou ti moc děkuji za pomoc,“ poděkovala jsem mu, usmál se na mě.

„Není zač, jsem ti kdykoliv k dispozici,“ řekl.

„Edwarde, přestaň flirtovat, stejně to neumíš.“ zavolal na něj černovlasý hromotluk, Edward se na něj otočil a měla jsem pocit, že zavrčel.

„Emmette,“ procedil skrz zuby, podívala jsem se na toho kluka, ten se smál od ucha k uchu.

„Tak pojď, se ukáže, kdo je lepší,“ poškleboval se a já se tomu musela zasmát.

„Omluv mě, prosím, musím jít zabít svého bratra.“ Usmál se na mě Edward a rozeběhl se k Emmettovy. Já jsem odešla do restaurace, kde jsem požádala obsluhu o ohřátí jídla pro malou, najedly jsme se a já mohla pokračovat v dalších nákupech.

Domů jsme dorazily k večeru, Charlie nás už netrpělivě vyhlížel.

„Jsem rád, že jste pořádku,“ usmál se Charlie a pomohl mi s taškami.

„To jsi vykoupila celý obchod?“ ptal se zděšeně, když viděl tu hromadu.

„Nechala jsem se unést,“ usmála jsem se na něj. Uvařila jsem večeři, uložila malou a šla spát.

Ráno jsem se probudila časně, čekal mě první den ve škole. Amy pořád ještě spala, proto jsem klidně šla do koupelny a vysprchovala se, oblékla jsem se, učesala a šla dělat snídani. Charlie vstal nedlouho po mně, nalil si kávu a posadil se ke stolu.

„Dobré ráno, na stanici mám být ve dvě,“ řekl.

„Dobré, počítám s tím, měla bych se vrátit po jedné hodině,“ odpověděla jsem, pokýval hlavou a dál jsme snídali mlčky. Malá se probudila, chtěla jsem jít za ní.

„Já to zvládnu, ty jeď do školy,“ zastavil mě táta.

„Dobře.“ Řekla jsem a šla do auta.

Na parkovišti u školy jsem zastavila, zhluboka se nadechla. Moc aut tu ještě nebylo, ale i tak tu na mě bylo moc cizích lidí. Šla jsem do kanceláře pro učebnice, kde jsem kromě nich dostala i plánek a papír, co mi má každý vyučující podepsat. Šla jsem na první hodinu, Angličtinu. Opatrně jsem vstoupila do třídy, která byla díky bohu prázdná. Sedla jsem si do zadu a doufala jsem, že ta lavice je neobsazená, do dveří vstoupila na pohled příjemná holka.

„Ahoj, ty jsi Isabella, já jsem Jessica,“ přišla ke mně a podávala mi ruku.

„Ahoj Bella,“ opravila jsem jí.

„Těší mě, a odkaď jsi přijela?“ začala se mě vyptávat, nechtělo se mi zpovídat, ale díky bohu Jess byla velmi ukecaná, takže než jsem stačila odpovědět, tak mě začala informovat o všem možném. Přikyvovala jsem, ale poslouchala jsem ji jen na půl ucha, dívala jsem se ke dveřím a sledovala jsem, kdo vše přichází do třídy. Zazvonilo, Jess se na mě usmála a šla si sednout do své lavice. Do třídy vešel učitel s nějakým klukem, ten se postavil čelem ke třídě a ve mně by se krve nedořezal.

„Třído, představuji vám nového žáka, Henry Butten. Slečna Isabella Swan?“ podíval se po třídě, nechtěně jsem se postavila a šla ke katedře. Pohled jsem měla zabodnutý do země, cítila jsem jeho pohled na sobě, ale nedokázala jsem zvednout hlavu, nemohla jsem tomu uvěřit. Podala jsem papír učiteli a šla si sednout zpátky, Henry mě následoval. Usadili jsme se a já se snažila dávat pozor na výklad.

„Bello,“ promluvil na mě, silou vůle jsem ho ignorovala. Nechtěla jsem se na něj podívat, nechtěla jsem cítit to, co cítím. Nechtěla jsem, aby věděl, jak se mnou jeho příchod zacloumal, nechtěla jsem ho vůbec znát.


 

<< SHRNUTÍ >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nalezená Láska 4. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!