Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mutantka - 7. kapitola

Ashley - LV and Glam


Mutantka - 7. kapitolaV této kapitole vás čeká Charlottino zásadní rozhodnutí, které naprosto změní děj. Doufám a přeji vám příjemné čtení. :)

Edward


Od té doby, co se mi moje milovaná sestřička vrátila, už uplynul nějaký ten čas. Nejdříve jsme všichni byli velká a hlavně šťastná rodina, ale pak se něco změnilo. Ona se změnila. Sice byla nesmírně ráda, že jsem naživu, a společnost jí taky dělal Seth, na kterého už jsem se přestal zlobit, jenže něco v ní pomalu umíralo a já nevěděl co. Jasper jí pořád zlepšoval náladu, ale nabourala se mu do hlavy a naháněla mu do ní myšlenky, že to nemá dělat. Ach jo... 

„Ahoj, Charie,” pozdravil ji Seth zdrobnělinou jména Charlotta, kterou vymyslel. Ach ti vlkodlaci! pomyslel jsem si, když jsem to uslyšel poprvé. A díky této přezdívce začal Emmett Charlottě říkat Cherry a rád k tomu přidával - rajče.

„Čus, Sethe. Jdeš právě včas! Chceme jít na lov, ale Cherry rajče ne. Řekni jí něco!” žaloval okamžitě Emmett.

„Co bych jí říkal? Ať se rozhoduje sama za sebe,” pokrčil rameny Seth a sedl si na pohovku vedle Charlotty.

„A právě proto tě mám ráda, Sethe,” usmála se na Setha a ten se zatvářil jako pes, kterého podrbete na břiše, ale aspoň nevyplazoval jazyk.

„A já se těšil, že si s tebou dám závod,” zafňukal hraně Emmett.

„Tak víte co? Vy běžte napřed, ty jdi domů na večeři, Sethe, a já vás doběhnu!”

 

Charlotta

Jen co se ostatní ztratili hluboko v lese, šla jsem hledat své staré šaty. Nevěděla jsem, kam je Alice dala, ale ani mě nemělo překvapovat, že byly v její šatně. Oblékla jsem si spodničku a potom korzet, což bylo trochu obtížné, ale zvládla jsem to. Přes to jsem si navlékla šaty, zapla si je a vzala si tužku a papír.

 

Drahá rodino,

je mi moc líto, že to musím udělat, ale už se to nedalo vydržet. Mám vás všechny moc ráda... a Edwarde, ani nevíš, jak jsem byla šťastná, když jsem zjistila, že jsi naživu. Tak moc, že si to nedokážeš představit! To vím jen já a Jasper, že jo, Jazzi! Nessie, byla jsi pro mě jako sestra, kterou jsem nikdy neměla (bez urážky, Edwarde), a moc mi budeš chybět. Emmette, tvoje vtípky jsou skvělé, ale brzdi trochu, kamaráde, svět není jen jedna velká legrace. Carlisle a Esmé, chci vám poděkovat, protože jste z Edwarda udělali lepšího upíra a nahradili mu rodiče, které tak brzo ztratil. Vás mám taky moc ráda. Alice - ty náš okouzlující skřítku, taky jsi pro mě byla sestrou a miluju tě, ale taky uber, ne každého móda baví a nikdo ti svoje zájmy taky, ehm, necpe. Rosalie, jsi opravdu krásná a výjimečná žena, tak na to nezapomeň. Spíš zapomeň na svou minulost, co bylo - to bylo. Už to nezměníš. A navíc jsi získala báječnou rodinu a milujícího partnera. Za to jeden lidský život stál, nemyslíš? A vrátím se zpátky k tobě, Jazzi, protože tě moc obdivuji. Já mít tvůj dar, tak už dávno beru do ruky kamaráda zapalovače. Hm... Sethe, vím, že pro tebe to bude těžké, přesně vím, jak se budeš cítit. Možná už teď víš, že není něco v pořádku. Vlastně... Teď pro mě, co to píšu, ne teď pro vás, co to čtete. Chápete mě, že? Prostě a jednoduše - ty ses do mě otiskl a já do tebe zamilovala. Teď mě asi budeš nenávidět, když to píšu všem na papír, místo toho, abych ti to řekla v soukromí. Ano, Mutanti se můžou jak zamilovat, tak i otisknout. A já se do tebe zamilovala, takže... Jako všichni ostatní mi budeš moc chybět. Už teď se mi po vás všech stýská, ale já to musím udělat. Musím odejít, protože... Možná jsem sebestředná, ale něco mi tu schází a já tu s vámi kvůli tomu nemůžu žít. Ano, je to ode mě velmi sobecké. Vyřiďte ještě klukům ze smečky, že jsem je ráda poznala a i po nich se mi bude stýskat.

S láskou Charlotta

 

Na můj podpis ještě stačila padnout jedna slza, kterou jsem díky nepozornosti neuhlídala. Odložila jsem tužku s pocitem, že už jsem jim všechno sdělila. Nebyla to kritika, jen jsem chtěla, aby si uvědomili své nedostatky a plusy. Já s nimi žila jen krátce, takže jsem si jistých věcí okamžitě všimla. Bylo ode mě ošklivé odejít, když už jsem se jim jednou připletla do cesty, ale muselo to tak být. I já - zrůda - mám své sny a přání (a taky potřeby). Ještě jednou jsem se rozhlédla po vile a opustila dům opačným směrem, než odešli oni...


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mutantka - 7. kapitola:

 1
5. TheAmazonka
01.12.2013 [20:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon další prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.09.2013 [15:48]

rosaliCNapiš další!!!!!!!!!!! A jestli nejsem moc otravná tak by mohla být i delší!! Emoticon Emoticon Emoticon

Takže HONEM DALŠÍ KAPITOLU!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sisa
30.08.2013 [11:54]

Rýchlo další prosím Emoticon Emoticon

2. Jana
28.08.2013 [22:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. bara
28.08.2013 [12:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!