Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Musíš trpět, Edwarde! - 4. kapitola

AGDKNY


Musíš trpět, Edwarde! - 4. kapitolaNávštěva Charlieho a pravidla. Příjemné čtení...

 

Vyndávání střepů z mého úžasného pozadí nebylo nic pěkného. Edward měl oči úplně černé, ale rozhodně to nebylo hladem ani chtíčem, a já křičela a zároveň se řehtala na celé kolo. Bolelo to, ale když jsem si představila, jak mi Edward zabodává pinzetu do zadku, popadne střep a vyndá ho, musela jsem se smát. Taky to tak dělal, ale já jsem si to přála vidět na vlastní oči. Namlouvala jsem mu, že musí udělat fotodokumentaci, protože mi tohle nikdo neuvěří, ale obstojně protestoval. Škoda. Když bylo všechno vyndáno, utřel mi mokrou utěrkou krev a ručníkem pak velmi opatrně usušil. Musel mi dojít pro čisté kalhotky a kalhoty, protože ty původní jsem měla celé od krve. Samozřejmě mě do toho i oblékl, takže viděl víc než jen můj zadek. Připadala jsme si ošizená. On viděl skoro všechno a já absolutně nic... Ranky mi zalepil náplastí a do kalhotek mi nacpal takový... polštářek, nebo jak to mám nazvat, aby mě to při případném sednutí tolik nebolelo. Ke konci celé operace mi tekly i slzy, ale to musím upozornit, že nejen od bolesti, ale taky od smíchu. Připadala jsem si blbě. Jako praštěný masochista.

„Měla by ses vyspat. Ještě jsem ti nepořídil postel, takže budeš v ložnici Carlislea a Esmé, jo?" zeptal se a zase si mě co nejopatrněji vyzdvihl do náruče.

„A nebude jim to vadit?” strachovala jsem se.

„Neboj, nebude,” ujistil mě a už jsme byli ve zmiňované ložnici.

Ani jsem si neprohlížela její interiér, protože jsem na to neměla čas a ani náladu. Jediné, co mě zajímalo, byla obrovská postel, která vyhlížela opravdu pohodlně. Edward mě do ní položil na břicho a slíbil, že mě bude hlídat, abych se ve spánku nepřetočila na záda. To by bolelo. Fakt.

 

„Kdo to otravuje v tak nekřesťanskou hodinu?!” zasténala jsem, když mě ne zrovna příjemně probudila známá melodie mého vyzvánění.

„Je deset hodin dopoledne a volá Charlie, Bello,” upozornil mě Edward a v tu ránu jsem se nadzvedávala na loktech. Moje první reakce byla, že se otočím a sednu si, ale pak jsem si uvědomila, že to by nebyl zrovna nejšťastnější nápad.

„Ano, tati?” zajásala jsem, když jsem hovor přijala. Málem jsem to do toho mobilu zařvala.

„Ahoj, Bells. Chci se ti omluvit za to, že jsem tě igno-”

„Ne! Jen to ne! Ty se za nic neomlouvej, to já ti dlužím omluvu. Tak strašně moc mě to mrzí, tati. Neměla jsem tak vyjet. Tohle bych ti nikdy neřekla, byla jsem jen rozzuřená. A... je mi to líto. Promiň,” skočila jsem mu do řeči s mým menším monologem.

„To je v pohodě, Bells. Pochopil jsem to. Jen jsem ti chtěl říct, že chci, abyste přijeli. Dovolím ti u něj bydlet, ale stanovíme si nějaká pravidla, která budete dodržovat, je to jasné?!”

„Ano, šéfe!” Charlie se zasmál a s rozloučením to položil.

 

Když jsme dorazili k Charlieho domu, dostihla mě nervozita. Skoro jsem se klepala a rozhodně to nebylo tím, že mě od sezení v autě bolel zadek. A všichni víme, od čeho mě bolel.

„Neboj se Bello, bude to v pohodě,” ujistil mě Edward, usmál se a chytil mě za ruku.

Sice to byl (doufám) stále můj domov a měla jsem klíč od dveří, ale pro jistotu jsem zaťukala. Z domu se ozvalo otrávené dále, protože Charlie zřejmě netušil, že se dostavíme půl hodinu potom, co zavolal. Pořádně jsem se nadechla a vzala za kliku. Na první pohled se nic nezměnilo, ale na druhý pohled poznal, že je tam menší nepořádek.

„Tati?” zavolala jsem do domu.

„Bello? Nečekal jsem, že tu budete tak... brzy,” zabrblal, ale mávnutím ruky nás pozval do obýváku, kde běžel v televizi baseball. 

„Sedněte si.”

„Ne... Já raději postojím,” pípla jsem a očekávala aspoň tiché uchechnutí od Edwarda, ale tvářil se neutrálně. Má ten upír vůbec nějaký smysl pro humor?

„Hm... Dáte si něco?” zabrblal (neochotně).

„Kafe.” 

„Vodu, děkuju.”

„Jo, a já pivo!”

Když se můj drahý otec vrátil z kuchyně, držel hrnek s kafem, sklenici vody a pivo.

„Ááá, sakra - to pálí!” zařval a upustil hrnek. Už jsem očekávala, že se po dopadu roztříští na milion kousíčku, ale jediné, co se stalo, bylo to, že se kafe vylilo na koberec.

„Bože, tati!” zaúpěla jsem a z kuchyně přinesla hadr a čistící prostředek.

„Počkej, Bello, udělám to.” A tohohle anděla chci trestat. Připadám si jako hrozný hříšník...

 

O deset minut později

 

Když Edward dodrhl koberec a usadil se zpět na gauč, přidala jsem se k němu. Charlie si nás měřil nesmlouvavým, přesto pookřálým pohledem.

„Takže si ujasníme nějaká pravidla,” začal Charlie.

„Ano,” odpověděli jsme s Edwardem unisono. 

„Žádné kouření, drogy, párty přesahující dvě noci, krádeže, lumpárny, utrácení peněz a žádný sex!”

„Tati, nebude jednoduší, když nám řekneš, co máme dělat?!”

„Chovat se zodpovědně.”

„S ním to půjde snadno,” ušklíbla jsem se a dloubla prstem do Edwarda, mimochodem - au!

Oba dva na mě upírali nechápavý pohled.

„Edward je zodpovědnost sama,” odpověděla jsem.

„Aha... takže to bude asi všechno,” řekl a zamračeně pozoroval podlahu. Asi byla hodně zajímavá...

„Jo, tak mi už půjdeme,” nahlásila jsem a už táhla Edwarda ke dveřím.

„Jasně... Ještě mi na rozloučenou zopakuj pravidla,” připomenul mi táta ten dlouhý seznam věcí, za které je trest smrti.

„Nekouřit, nebrat drogy a nepořádat ničivé párty.”

„A to hlavní je?” optal se mírně nabroušeně.

„Šukat, šukat a šukat!”

„Bello!” okřikl mě celý rudý a já se smála na celé kolo. Edwardovi to vtipné nijak nepřišlo, tvářil se jako... upír = socha. 

„Tati, jestli tě to uklidní, odpřísáhnu ti na svůj život, že se mě Edward dotkne teprve, až budu oděná v bílém a můj prsteníček bude těžší o jeden velmi důležitý prstýnek.” A už jsem seděla v autě!


Takže bych vám moc chtěla poděkovat za komentáře, které mě neuvěřitelně povzbuzují a nutí sednout si k počítači, abych vám udělala (doufám) radost další kapitolou. Děkuji, KPT. :)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Musíš trpět, Edwarde! - 4. kapitola:

 1
6. martina946
20.08.2013 [8:44]

Tak konečně jsem zhlédla ten trailer a je naprosto luxusní. Teď se na další díl těším ještě víc Emoticon Emoticon Emoticon

5. Pegi
14.08.2013 [11:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martina946
13.08.2013 [21:22]

Moc pěkná kapitola. Ani se Belle nedivím, taky bych chtěla vidět Edwardův výraz. A charlie? Typický otec, pravidla pravila a pro jistotu ještě jednou pravidla. Já se řezala smíchy u Belly prý šukat šukat a šukat. Vyraz Charlieho k nezaplacení, jinak se vážně nemusí bát. Edward ani jedno pravidlo neporuší, jen si tak nejsem už jistá Bells, no každopádně píšeš moc hezky a já netrpělivě čekám na pokračko. Tak sedni za komp a piš piš a zas jenom piš. Prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bara
13.08.2013 [14:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. E.C.M.
13.08.2013 [14:08]

Naší Bellince narostli růžky. To mi někoho připomíná. Cudáček stoletý Edwardek! Už vím, proč se povídka jmenuje "Musíš trpět, Edwarde" Emoticon Honem další kapitolu, jsem zvědavá, co Bella opět vymyslí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lili
13.08.2013 [14:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!