Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj pacient, můj přítel? - 1. kapitola

Mía Maestro


Můj pacient, můj přítel? - 1. kapitolaBella se v sedmnácti přestěhovala k otci do Forks, protože její matka je ve vězení kvůli vraždě dvou lidí a pašování drog. Vystuduje střední školu a přestěhuje se do Seattlu, kde dělá psycholožku. Později si najde byt v Port Angeles a pracuje ve strýčkově psychiatrické léčebně. Vede se jí dobře, dokud nenarazí na velmi zvláštního pacienta, co jí změní život...

Zazvonil budík a já ho ochotně vypla. Pocítila jsem něžné polibky na mém rameni, které směřovaly ke krku a poté na můj obličej.

„Nech toho, Taylore, musím do práce,” zasmála jsem se a vstala.

 

Oblékla jsem se, učesala, nasnídala a odešla k autu. Nastartovala jsem a dojela k místní psychiatrické léčebně, kde jsem už měsíc pracovala. Strýček, který ji vedl, mi slíbil, že mi ukáže třetí patro, kde jsou ty nejvzácnější případy a jeden mi přenechá. Moc jsem se těšila, odcupitala jsem do strýčkovy kanceláře.

„Posaď se,” ukázal na židli.

„Takže?” usmála jsem se.

 

Vzhlédl ke mně, usmál se a potichu mě odvedl k výtahu. Nedočkavě jsem zmáčkla tlačítko s číslem tři a výtah se rozjel nahoru. Strýček po mně hodil bílý plášť s mojí jmenovkou. Já si říkala, že mi něco chybí. Najednou se otevřely dveře a my jsme se ocitli ve třetím patře.

 

„Takže si vyber mezi pokojem sto šest, sto sedm, sto osm, sto devět, sto deset, sto jedenáct a sto dvanáct,” ukazoval.

 

Mě ale zajímal jen jeden pokoj, pokoj sto třináct. Už to číslo, a navíc, když mi ho nechce strýček dát, je zajímavé.

 

„Chci pokoj sto třináct,” prohlásila jsem sebevědomě.

„Ale tam je skutečný blázen,” pošeptal mi do ucha a posadil mě do křesílka.

 

Tomu jsem se prostě musela smát. Co asi tady jsou? Blázni! A on mi tu tvrdí, že jeden pacient je vážně blázen. Taková pitomost, a když už je doktor psychologie, tak by mohl vědět, že blázen je skoro každý.

 

„Nesměj se! Je tam mladý muž, tvrdí, že jeho příbuzní jsou upíři, ale nemůže nám říct kdo. Prý je viděl na vlastní oči a několikrát se nám tu málem podřezal, aby je přivolal. Je na některé složky v lécích alergický a my nemůžeme přijít na jaké. Několikrát se pokusil utéct. Já prostě nechci, aby se ti něco stalo,” vyprávěl mi.

 

Bylo to skoro neuvěřitelné, ale tím víc mě ten případ upoutal.

 

„No právě, prosím, dej mi ten případ,” kňukla jsem a udělala psí oči.

 

Strýček protočil panenky a neochotně mi dal klíček od pokoje. Zatleskala jsem si a odkráčela ke dveřím. Odemkla jsem a vešla. U okna seděl muž s hnědými a bronzovými vlasy zároveň. Neviděla jsem mu do obličeje, ale nejspíš bude pěkný a určitě vysoký. Samozřejmě nebude žádná vyžle.

 

„Dobrý den, já jsem vaše nová doktorka Isabella Swanová a vy jste?” zavřela jsem dveře a přistoupila blíž.

 

„Já jsem Edward Anthony Masen. Tvrdím, že žijí upíři, trpím všemožnými záchvaty po lécích a už jsem se párkrát málem podřezal. Ale to vám určitě doktor Swan řekl,” otočil se ke mně a já zkameněla.

 

Měl andělskou tvář a jeho zelené oči propalovaly ty mé, čokoládové. Nevím proč, ale ničil mě ten jeho smutný pohled. Určitě se tu necítí dobře. Podle toho, co jsem přečetla na tabulce vedle dveří, je tu už rok a má přísný zákaz vycházení, otevírání oken a jednoduše kontakt se světem. 

 

„Hádám, že vám bude stejně jako mně, takže bychom si mohli tykat. Nemusíš na mě jít pomalu. Jsi už sedmá, kdo se mi snaží vrátit zdravý rozum,” usmál se na mě.

 

Bože, já ten úsměv miluji.

 

„Fajn. Pověz mi všechno o upírech,” usmála jsem se a popadla zápisník s propiskou.

 

„Je jich šest. Prý jsou moji příbuzní. Jednou jsem šel lesem a uviděl je. Skláněli se nad medvědem a pili jeho krev. Hned mě poznali. Křičeli na mě, ale já jsem utekl. Řekl jsem to svému kamarádovi, který mě odvezl sem,” vzpomínal.

* * *

Měla jsem ho na starost už čtyři týdny. Stali jsem se přáteli, moc jsme ty upíry neřešili, protože mi říkal pořád to samé. Někdy jsme se o tom bavili, ale k ničemu to nevedlo. Začali jsme se bavit o našich životech, víme o sobě víc a zjistili jsme, že máme spoustu společných zájmů. Někdy mi hrál na kytaru, jedinou zábavu, co tam měl. Teda kromě mě.

Taylor někdy žárlil a měl proč. S Edwardem trávím skoro celé dny a někdy i noci. Protože vždycky někdo přes noc musí hlídat třetí patro. Zase jsem byla na řadě já a na tu noc nikdy nezapomenu.

 

Seděla jsem na chodbě, v křesle. Byla nuda, a tak jsem se rozhodla zajít za Edwardem. Potichu jsem odemkla a vešla dovnitř. Edward ležel na posteli. Celý se klepal a z pusy mu šla pěna.

„Edwarde? Edwarde!” zakřičela jsem.

 

Vyndala jsem telefon z kapsy a zavolala záchranku. Za čtyři minuty byli u nás. Zastavili tu pěnu a naložili ho do sanitky. Jela jsem s ním s tím, že jsem jeho psychiatrička.

 


Doufám, že vás kapitolka zaujala, takže komentík neuškodí. Je to moje první. Nedivte se, že tato kapitola je uspěchaná. To je jenom z důvodu, že se má Bella s Edwardem poznat hlouběji. Jinak chci kapitolu věnovat Blotik, protože je tak hodná a dělá mi korektorku. Doufám, že budete povídku číst dál. Děkuji


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj pacient, můj přítel? - 1. kapitola:

 1 2   Další »
12. AngieCullen
03.11.2012 [8:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Elena
01.11.2012 [15:50]

Moc se mi to líbilo, jsem zvědavá, jak to bude pokračovat! :)

10. Sal333
01.11.2012 [12:52]

veľmi sa mi to páčilo....začína to zaujímavo.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.10.2012 [23:29]

KristenPattinsonTwilightDěkuju, jsem moc ráda že se vám to líbí a další kapču se pokusím dát co nejdřív. Emoticon

8. bara
31.10.2012 [18:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. martty555
31.10.2012 [17:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Kajka
31.10.2012 [16:49]

Super moc se mi to libilo a jsem zvedav jak to bude pokrCovat. Tak rychle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Jana
31.10.2012 [16:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
31.10.2012 [16:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.10.2012 [13:40]

MyfateAhoj,
článek jsem Ti opravila, jen si, prosím, dej příště pozor na:

- čárky
- mě/mně
- Samozdřejmě -> Samozřejmě
- nastarosti -> na starost
- přátelé -> přáteli (7. pád)
- postely -> posteli
- mezery za interpunkčními znaménky
- číct -> číst

A pokud chceš něco vystředit (viz tři hvězdičky), nepoužívej k tomu mezery, ale tlačítko na liště nad oknem s textem.

Děkuji. Myfate Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!