Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj kolega idiot 4. kapitola

Stephenie Meyer apple


Můj kolega idiot 4. kapitolaNezabíjejte mě, ale v této kapitole se trochu posuneme v době. Čeká nás výsledek rozvodu, Bella, která píchne pneumatiku, smutný Edward a možná i domluvené rande. :)

 

„Děkuju! Děkuju vám!“ plakala paní Marinsová. V objetí držela malou Kristen, které po tvářích tekly slzy štěstí.

 

„Neděkujte mi. Ani nevíte, jak ráda jsem pro vás tento případ vyhrála,“ usmála jsem se na ně šťastně. Pohled na ně mě hřál u srdce.

 

„Tak, beruško, teď budeš ve správných rukou,“ řekla jsem Kristen a pohladila ji po vlasech. Jemně se usmála a červené tvářičky schovala do maminčina ramene.

 

„Budu vám vděčná do konce života. Sehnala jste mi práci, bydlení a vyhrála jste pro mě mou holčičku.“ I s Kristen mi skočila kolem krku a drtivě mě objímala. Přesně toto byly okamžiky, kdy jsem děkovala Bohu, že jsem si vybrala tak skvělou práci. Není nic lepšího, než udržovat na světě spravedlnost.

 

Samozřejmě, ne každého moje vítězství potěšilo. Pan Marinson mě zabíjel pohledem a také jsem slyšela na svou adresu nespočet nadávek. Nicméně mě přesně toto chování utvrzovalo v tom, že on není ten pravý pro výchovu dítěte. I já jsem z něho měla celkem strach. A to jsem, sakra, poloupír!

 

Edward byl… prostě Edward. Kyselé pohledy na mě házel při každé příležitosti a na ostatní použil svou kamennou tvář. Měl vztek, evidentně. Asi není zvyklý prohrávat, chlapeček. Nejvíc ho rozohnilo, když mi šéf vysmekl poklonu, že jsem vyhrála případ, který se zdál zprvu předem prohraný. Jeho šéf nikdy nepochválil. Chvílemi mi ho bylo líto, ale stejně jsem uvnitř sebe byla ráda, že má na mě vztek. Konečně se karty obrátily, protože většinou jsem byla naštvaná já na něj. Ať už je Edward jakýkoliv, musela jsem uznat, že je skvělý provokatér.

 

Po všech gratulacích jsem nasedla do auta a vydala se domů. V duchu jsem plánovala, jak si natočím horkou vanu, naliju šampaňské a do misky si dám jahody. Nad tou představou se mi sbíhaly sliny, a tak jsem přidala na, už tak velké, rychlosti.

 

Vzala jsem to zkratkou. Projížděla jsem tmavými ulicemi, kde to šíleně páchlo.

 

 Konečně jsem se dostala zpět na dálnici, ale co se mi nestalo?

 

Dojela jsem ke kraji silnice a šla obhlídnout auto. Píchnutá pneumatika… A já si říkala, že jede nějak špatně. Tolik k mým mechanickým schopnostem.

 

Před auto jsem postavila červený trojúhelník a začala vymýšlet, co s tím. Jedno jsem věděla jistě. Pneumatiku bych nezvládla vyměnit, i kdyby mě mučili. A navíc jsem žádnou další neměla.

 

A to jsem si myslela, že dnes budu mít štěstí. No, nějak se to zkazit muselo.

 

Uslyšela jsem zatroubení a následně uviděla známé auto, které zastavilo hned vedle toho mého. Edward.

 

Podívala jsem se na nebe a potichu zanadávala. Někdo nahoře mě trestá a já nevím proč.

 

„Nějaký problém?“ zařehtal se a podíval se na mé auto. Nedivila bych se, kdyby mi teď popřál hodně štěstí a odjel.

 

„Píchla jsem,“ povzdechla jsem si. Tohle mi bude připomínat do konce života.

 

„Odvezu tě,“ nabídl se a já se na něj podezíravě podívala. V tu chvíli jsem mu nevěřila ani nos mezi očima.

 

„Proč bys to dělal?“ zeptala jsem se ho sarkasticky.

 

„Taky bys mi pomohla,“ pokrčil rameny a otevřel mi dveře spolujezdce u svého auta. Chtěla jsem namítnout, že já bych ho tu klidně nechala, ale nakonec jsem pusu opět zavřela a poslušně nasedla. Taky bych mohla jít domů po svých, protože jako největší inteligent jsem nechala mobil doma.

 

Ani nevím jak, ale cestou jsem usnula. Probudilo mě až cvaknutí dveří pokoje, ve kterém jsem se záhadně objevila. Vystřelila jsem do sedu a začala se rozhlížet kolem sebe. Byla jsem v cizím pokoji. Netrvalo mi dlouho a došlo mi, že mě Edward dovezl k sobě domů.

 

Opatrně jsem vstala a šla se podívat po Edwardovi. Bylo vidět, že mi nelhal, když říkal, že má hodně peněz. Z domu byl cítit luxus. Pomalu jsem sešla schody do prvního patra a šla za rámusem, který se ozýval ze zadní části domu. Došla jsem do… kuchyně?! Edward stál za sporákem a připravoval něco k jídlu. Nevěřícně jsem na něj koukala a přitom se opírala o dveře.

 

„Nevěděla jsem, že umíš vařit,“ zašeptala jsem.

 

„Jak už jsem ti jednou říkal, nevíš o mně hodně věcí,“ odpověděl mi, ale neotočil se na mě.

 

Rozhlídla jsem se kolem, až mi do oka padla honosná váza, která stála na kuchyňském stole. Před ní stála fotka, na níž byl Edward a nejspíš jeho rodina. Přišla jsem ke stolu a vzala vázu do rukou. Byla krásná. Měla na sobě vyryté vzory a nebylo pochyb, že byla pěkně drahá. Drahota z ní čišela na míle daleko. 

 

„Krásná, že? Je z Itálie. Koupila mi jí má matka, prý má historický původ a mně tu nesmí chybět. Tak mi jí, prosím, nerozbij,“ řekl Edward s úsměvem, když se na mě otočil. Jeho slova se mě dotkla. Vím, že jsem nešikovná, ale že bych rozbíjela drahé vázy? To už trochu přehání.

 

„To máš o mně teda hezké mínění. Přece bych nebyla tak blbá, abych tu vázu rozbila,“ prohlásila jsem a začala si vázu přehazovat z ruky do ruky. Samozřejmě jsem si s ní házela opatrně, proto jsem nepochopila, jak mi mohla vyklouznout z ruky na zem.

 

„Ups,“ zajíkla jsem se. Edward se na mě zaraženě podíval s pusou otevřenou dokořán a vyvalenýma očima.

 

„Ups?!“ zavrčel na mě.

 

„Eh, vždyť o nic nejde. Tak se rozbila jedna blbá váza, hlavně že my jsme zdraví, ne?“ Snažila jsem se nějak očistit, ale Edward nevypadal, jakoby mi odpustil.

 

„Já… Ty… Váza… Eh…“ Edward koukal na mě a na podlahu. Rukama si zajížděl do vlasů, až to vypadalo, že si je všechny vytrhne. Ruce zatínal v pěst, pak se otočil a odkráčel nejspíš do svého pokoje.

 

Stála jsem tam a přemýšlela, co mám dělat. Chtěla jsem zamést ty střepy, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Byla to snad moje váza?

 

Zašla jsem se podívat na Edwarda. Potichu jsem nakoukla do jeho pokoje. To, že byl jeho, jsem poznala podle otevřených dveří.

 

„Edwarde?“ Nic, ležel na posteli a koukal do stropu. To ho tak vzalo, že jsem mu rozbila vázu?

 

„Edwarde?“ řekla jsem znova a přišla k němu blíž. Přešla jsem k posteli, ale nereagoval na mě. Povzdechla jsem si a opatrně si klekla k němu na postel.

 

„Promiň za tu vázu,“ zašeptala jsem. Chtěla jsem mu nabídnout, že se mu pokusím sehnat novou, ale obávala jsem se, že bych na ni šetřila celý život.

 

„Co mám dělat, abys mi odpustil?“ zaúpěla jsem, protože tahle situace mě přestávala bavit. Sžíralo mě svědomí.

 

„O něčem bych věděl,“ řekl najednou Edward a prstem si poklepal na rty.

 


Věnováno všem, co mou povídku čtou, komentují a především těm, co pro mou povídku hlasovali. Věřte, všimla jsem si těch hlasů. :) 

Rande jsem sem nakonec nedala, takže se na něj můžete těšit příště. Ještě nevím, jak ho napíšu, a tak se můžete vyjádřit. Chcete romantiku, pošťuchování či hádku? Nebo něco jiného? :)

Omlouvám se, že kapitolu přidávám až teď. Měla jsem nějaké problémy s přidáním článku... ;)

3. kapitola ¤ 5. kapitola  

                                                 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj kolega idiot 4. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
37. petusik
03.07.2012 [14:21]

ty mas strasne dobru fantaziu .Fakt UžASNA KAPITOLA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.03.2012 [11:53]

MatikEsmeCullenNikol Emoticon
Tak toto je krásne. Samozrejme že ako všetky tvoje kapitoly Emoticon Emoticon
Bola som veľmi rada, že Bella vyhrala malú Kristen pre paní Marinsonovú. Keby ju vyhral pán Marinson, bolo by zle nedobre Emoticon Tomu ver Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No a Bella u Edwarda .. No koment... Ta váza ma na chvíľku aj mrzela. Chudáčik. On má vzácnu vázu a ona mu ju rozbije. Ale tak život je pes.
Veľmis a teším na ďalšiu kapitolu. Ten koniec ma dostal a hádam a pohnú aj ďalej Emoticon Takže šup šup ... Lebo sa už nemôžem dočkať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.03.2012 [14:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. LeahCc
05.03.2012 [22:20]

LeahCcSuprová kapitolka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Teď by to chtělo trochu romantiky... Emoticon Emoticon Edward je ale pěkně vyčuraný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
To že Bells vyhrála ten případ je opravdu super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Bála jsem se že by mohla Kirsten zůstat u toho chlapa Emoticon Té vázičky je mi ale fakt líto... musela být krásná. No prostě celá Bella. Byl by zázrak kdyby nic nerizbila Emoticon Emoticon
Ještě jednou: NÁDHERNÁ KAPITOLKA!!!!! Dost jsem se nasmála Emoticon Emoticon
Rychle další!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.03.2012 [20:42]

BellaSwanCullen8ja chcem romantiku prosííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. BabčaS.
05.03.2012 [15:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.03.2012 [22:09]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. winna
04.03.2012 [21:46]

to by ani nebyla Bella.. kdyby mu něco nezničila.D

29. martty555
04.03.2012 [19:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. incompertus
04.03.2012 [19:29]

:'D..to si to Bella zavařila:D Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!