Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrcha... 3. kapitola

Wall by Ranya


Mrcha... 3. kapitolaV pořadí již třetí kapitola, to je tedy číslo...

Mrcha

Kapitola třetí

 

„Edward," řekl mi, ten kterého jsem znala, ale on si mě nepamatoval, přišla jsem mu známá, ale neznal mě. Vyčetla jsem mu to v pohledu. Jakto, že on si může zapomenout a já ne? Proč mi to nedovolí, ta moje velká upíří paměť?

 

Jak dlouho už tady žiješ?" zeptala se mě se zájmem Rosalie.

Dva roky," odpověděa jsem jí. podívala jsem se jí do očí a v nich jsem viděla nejistotu a nedůvěru. Pamatovala si život, kdy s Edwardem byla Bella. Tehdy mě nenáviděla a ode mě cítila veliké nebezpečí.

Rose, nejsem pro vás nebezpečí. K vaší rodině se nebudu nějak moc vázat a ani se nebudu přivazovat k někomu zvláště. Nejsem rodinný tip a ani nikdy nebudu, to mi věř," řekla jsem a zvedla jsem se od stolu a šla prač. Sice jsem měla další hodiny, ale jela jsem domů.

Doma jsem se převlékla a vyrazila jsem do rádia Relax, kde jsem hlasatelkou. Miluju tuhletu práci a nemohla bych jí nechat. Nasedla jsem do auta a jelkož jsem měla ještě asi hodinku, tak jsem zajela do Paolo Café. Nejlepší kavárně ve městě.

 

Ahoj," pozdravila jsem Moa, který obsluhoval za pultem.

Co si dneska dáš?" zeptal se mě zdvořile i když tušil, že asi nic. Mo je taky upír. Rád mě škádlí a provokuje. Zná mojí minulost a jsme prostě ,,best frendi".

Jako obvykle Mo, stále mě překvapuje, že se každý den ptáš na to samé a vždy je to stejnak,"

To víš, zvyk je zvyk. Jdeš do práce?" zeptal se mě pozorně, zatímco jsem šla za bar a začala jsem míchat koktejly pro zákazníky.

Co jiného, bych měla dělat?" optala jsem se ho.

Co je ti?" zbystřil, když jsem asi po dvanácté zlomila další brčko.

Nic," odvětila jsem a věnovala se koktejlům.

Vím, že se něco děje, poznám to na tobě. Jak dlouho se známe, Bello? Známe se tak dlouho a ty stále zakráváš své pocity, to bys neměla."

Měla jsem dojem, že psychologii studuji já," odpověděla jsem mu ve snaze zakrýt jeho původní plán to ze mně vytáhnout. Nevědomky jsem začala nalívat vodku a hodila jsem ji do sebe.

Fuj!" řekla jsem, když jsem si to uvědomila. Mo se na mě díval tím svým pohledem - Všechno vím, všechno znám!

Tak jo. Jen se na mě tak nedívej! Vrátil se, on se vrátil i se svou rodinou. Chodí se mnou do školy, ale on si mě nepamatuje," řekla jsem mu a brala jsem si další objednávku. Zašla jsem za bar a začala jsem míchat jedno Mochitto.

On si na tebe nepamatuje?" optal se mě znovu.

Nepamatuje," přiznala jsem mu zničeně.

Musím jít, práce volá," rozloučila jsem se s ním a objala jsem ho.

Opatruj se," řekl jen a tak jsem po něm hodila svůj pohled: Jsem upír kámo, mě se nic stát nemůže a jsem v pohodě, protože mám toho nejlepšího best frenda na světě...

 


Líbilo?


Další

Předchozí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrcha... 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!