Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrcha... 2. kapitola

premiera


Mrcha... 2. kapitolaDruhý díleček je tady a čeká jen na to, až si ho přečtete...

Kapitola druhá

Cullenovi

 

Dobré ráno New Yorku! Je šest hodin ráno. Ideální čas vstávat, za okny svítí sluníčko a zpívají ptáčci. Jsem Tommy Leather a vítám Vás v mé ranní show Dobré ráno New Yorku na Relaxu!" ozvalo se z rádia a z toho jsem usoudila, že bych se měla začít připravovat do školy.

Vstala jsem z pohovky a do police jsem schovala mou momentálně rozečtenou knihu. Je to tak ávno co se ze mě stala upírka, tak dávno, kdy mě král rumunů věznil a já utekla. 100 let. Rychle jsem zahnala vzpomínky a šla jsem se chystat.

Na sebe jsem si vzala velmi vyzývavé oblečení a boty, což je mým zvykem. Už nikdy nebudu ta hodná holka jako kdysi. Milovala jsem ho a co udělal on? Opustil mě, ale nejdříve mě prodal králi Rumunů, králi všech těch proklatejch krvelačnejch upírů, kteří chtěli zabít mého otce a mé strýce.

Hnus, každé ráno se mi to cvrací do pamění. Vrývá se mi to do ní, jako ty nejčernější vzpomínky na světě. Nemůžu je zahnat, ale co? Je to tak, tak to tak je. Kdy, mi konečeně moje velká paměť dovolí zap omenout? Kdy končeně?

K onečně jsem byla hotová a tak jsem vyšla z mého bytu na 5th Evenue a zamířila jsem ke svému kabrioletu, kterým jsem si to zamířila rovnou do školy.

Je to stále zvláštní, studuji na Univerzitě lékařství a jsem upír. Divím se, jakto, že je moje ovládání tak dobré. Možná tím, že mi lidé ani nevoní,  ale nevím, jak to dělám.

Zaparkovala jsem před budovou číslo A a vydala jsem se jako každé jiné pondělí do učebny psychologie.Vstoupila jsem a zase se ke mě stáčely všechny ty hnusné a opzlé pohledy lidí okolo. Četla jse dokonale v jejich pohledech, jako by se v nich odráželo přesně to, co si myslí. Taky, že ano. Mám stopařské schopnosti. Dokážu vyhledat člověka jen díky jeho mysli. Když se na někoho podívám, vidím jaký je, co si myslí a jaké má plány a posílám myšlenkya také je čtu. Je to zajímavé a fascinující, je to něco jako dar.

Sedla jsem si do lavice přesně uprostřed třídy, tu lavici jsem milovala, jelikož se na mě mí spolužíci vždy dívali. Bylo zde málo holek, které studovaly na psychologa. Vlastně jsem byla jediná.

Dnes zde měla přijet nějaká nová rodina. Nějací Cullenovi. Jejich otec je chirurg a všichni jsou odněkud z Aljašky. Nevím proč, ale měla jsem z jejich příjezdu husí kůži.

V tom, někdo vešel do dveří. Já o vlku a vlk právě vchází. Byli dva a oba byli upíři. Seděli jeden  lavici z prava a druhý zleva ve stejné řadě.

 

Ahoj," poslala jsem jim myšlenkou. Oba dva se rozhlédli, ale nic nenašli.

Lavice uprostřed, Jaspere a Emmette," přečetla jsem si jejich jména a oni se najednou otočili na mě.

,,To ty?" zeptal se Jasper.

,,Ano, já ,Jaspere. Vy musíte být Cullenovi. Já jsem Natalie Marry Clont," poslala jsem jim a oni se na mě zářivě usmáli.

Čteš myšlenky?"

Není to snad dosti jasné?" optala jsem se na zpět.

Nečerti se, jen se ptám," odsekl mi Emmeet.

Nějaký nervní ne?" zeptala jsem se a Jasper vybouchnul smíchy.

Pane Hale, je zde snad něco vtipného?" otázala se ho učitelka, která právě přišla.

Pardon, ale slečna Clont mi právě řekla jeden dobrý vtip,"

Tak nám ho prosím zdělte," řekla mu učitelka.

Ovšem..."

Na lince Moskva - Taškent... vstoupí do pilotní kabiny chlap s pistolí, namíří na pilota a přikáže: V Pariz!".
Pilot ani nehne brvou a odpoví klidně:
Něvazmožno."
Únosce se naštve a zařve:
Ja skazal my paletime v Pariz, patamu my paletime v Pariz!"
Něvazmožno."
Únosce už úplně nepříčetný:
Pačemu něvazmožno:"
Pilot zase klidně odpoví:
Patamu, što v samoljotě babuška, u babušky bombuška, i babuška skazala v London," řekl jí v klidu Jasper a celá třída se začala smát, a to dokonce i ta stará babizna, která si říkala naše učitelka.

Po této hodině, jsem měla s Jasperem a Emmettem celé dopoledne společné a přišel čas oběda, na který jsme se společně vydali.

Když jsme vstoupili do jídelny zarazila jsem se uprostřed kroku. Byl tam, on tam byl a zíral na mě jako na boží umučení, tvář zkroucenou v bolestné grimase a díval se na mě, díval se mi přímo do očí. Jazz do mě strčil a tak jsem šla dále a sedla si k jejich stolu.

Ahoj. Jsem Natali Marry Clont," poslala jsem jim v myšlence a oni se na mě vyděšeně podívali.

Tváříte se, jako by jste viděli ducha," řekla jsem již nahlas a tím jsem je všechny rozesmála.

Rose," řekla blondýna.

Alice," usmála se na mě zářivě malá černovláska, co vypadala jako elfka.

Edward," řekl mi, ten kterého jsem znala, ale on si mě nepamatoval, přišla jsem mu známá, ale neznal mě. Vyčetla jsem mu to v pohledu. Jakto, že on si může zapomenout a já ne? Proč mi to nedovolí, ta moje velká upíří paměť?


Shrnutí -> Další

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrcha... 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!