Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moje + tvoje = naše - 3. kapitola

Alice, Bella, Rosalie


Moje + tvoje = naše - 3. kapitolaTáto kapitola je z Edwardovho pohľadu. Opisuje tu svoje zmätené pocity pri... Nevie, čo sa to s ním deje. Má strach, že sa v ňom niečo mení. Čo, alebo kto ho mení? A čo myslíte, ako dlho mu to vydrží? Zmení sa nastálo, alebo je to len chvíľková záležitosť?

Ďakujem všetkým, ktorí si našli ten čas a pod poviedkou zanechali komentár. Sami dobre viete, ako také komentáre dokážu povzbudiť, či už sú pozitívne, alebo negatívne. Aj mne veľmi pomáhajú a pocit, že sa poviedka páči, je nenahraditeľný. Dúfam, že ani táto časť vás nesklame. Takže ešte raz ďakujem a už vám len prajem príjemné čítanie... :)


Moje + tvoje = naše

 

3. kapitola

 

Pohľad Edward:

Doslova som sa na ňu vrhol a svojim telom ju pritisol o stenu. To príjemné teplo sálajúce z jej tela sa vsakovalo do môjho. Surovo som sa prisal na jej pery a ochutnával tú blaženú sladkosť. Dravo mi bozky oplácala a rukami mi zašla do vlasov. Zovrela ich v päste a tým si ma pritláčala stále bližšie k sebe. Celého ma opantala. Bolo až nemožné ako som pri nej strácal schopnosť triezvo uvažovať. Bol by som ochotný vziať si ju priamo tu na ulici, keby sa zrazu odo mňa neodtiahla.

„Tu nie!“ šepla vzrušene a prudko dýchala.

Obzrel som sa okolo a za nami zbadal malý hotel. Nič extra, ale na dnešnú noc to bude musieť stačiť. Schmatol som Bellu za ruku a s výkrikom „Poď!“ ju ťahal tým smerom. Bol som rád, že tu ten hotel je. Nemal som chuť vláčiť ju po meste a hľadať vhodný priestor na ukojenie našej vášne. Pravdepodobne by som to nevydržal a vzal si ju nedôstojne v aute. Teoreticky mi to mohlo byť jedno. Nikdy som si s niečím takým starosti nerobil, ak to na mňa prišlo a slečna bola povoľná, postačoval aj stiesnený priestor auta. Ale pri Belle som mal ten zvláštny pocit, že to musím urobiť správne.

Ruku v ruke sme vstúpili do hotela a vydali sa k recepčnému pultu. Za ním sedel postarší chlapík. Ako mi prezradili jeho myšlienky, majiteľ hotela. Keď nás uvidel, jeho myseľ sa rozbehla neuveriteľnou rýchlosťou.

„No toto už je vrchol! Čo tu mám nejaký hodinový hotel? Tento týždeň je to už štvrtýkrát. Ak to takto pôjde ďalej, môžem to tu zabaliť. Hoci... aj keď... Aj negatívna reklama je reklama. Budem musieť nad tým porozmýšľať.“

Hotel asi nebol otvorený dlhú dobu a nemohol sa pravdepodobne pýšiť veľkou klientelou. Nemohol si ešte dovoliť veľa zamestnancov, preto sa k recepcii posadil sám. Očividne nás ale nemal v pláne odmietnuť, za čo som mu bol povďačný. Zaslúži si prihodiť nejaké to väčšie sprepitné. Pristúpil som k nemu a spustil:

„Dobrý večer. Dajte mi vašu najlepšiu izbu!“ Chcel som nám dopriať ten najlepší prepych, aký nám tento hotel môže poskytnúť. Aj keď sa obávam, že ak by vlastnili prezidentský apartmán, pre túto bohyňu by nebol dostačujúci.

„Na ako dlho si želáte izbu?“ spýtal sa, aj keď dopredu tušil odpoveď. Neviem, čo mal v pláne. Ale ak si myslel, že ma tým strápni, bol na veľkom omyle. Týmto som si už prešiel nespočetnekrát a trápne som sa pri tom cítil možno len ten prvý raz.

„Na jednu noc,“ odpovedal som mu pokojne a na pult položil kreditnú kartu a doklady. Chcel som mať tieto formality čím skôr za sebou, aby som si mohol užívať slasť v Bellinom náručí.

Tá stála celý čas za mnou a neprehovorila ani slovíčko. Jej srdce bilo pokojne. Žiadne vzrušené uháňanie Veľkej Pardubickej sa nekonalo. To nie je ani trochu nervózna? Otočil som sa k nej. Až pohľad na ňu ma presvedčil, že som sa mýlil. Nervózne prešľapovala z nohy na nohu. Hrýzla si spodnú peru, čo mi v tú chvíľu prišlo veľmi neodolateľné. Stále kŕčovito zvierala moju ruku, ktorej sa nepustila odkedy sme sa odlepili od steny klubu.

Majetnícky som si ju pritiahol k sebe, jedným prstom jej zdvihol bradu a tým ju prinútil odlepiť pohľad od pre ňu asi veľmi zaujímavej podlahy, keďže ju neustále pozorovala. V jej zraku sa odrážali presne tie isté pocity, ktoré lomcovali aj mnou – nervozita, netrpezlivosť, vzrušenie a túžba.

„Môžete mi podať kľúč od izby? Doklady a kreditku si vyzdvihnem pri odchode,“ riekol som, no pri tom nezdvihol pohľad od Belly. Zdalo sa mi, že prešli už dlhé sekundy, preto som sa k nemu otočil. Roztrasenou rukou mi ho podával.

„Izba číslo 89, tretie poschodie.“ Až teraz som si uvedomil, že tón, ktorý som použil, bol asi až príliš ostrý. Aby som to nejako zmiernil, usmial som sa jeho smerom, vzal kľúč a so slovom: „Ďakujem“ ťahal Bellu k výťahu. Nedočkavo som stláčal gombík, v snahe dostať ten výťah čo najskôr dolu. Keď sa otvorili dvere, doslova som doň s Bellou vpadol. Stlačil som číslo poschodia a znovu sa vrhol na Bellu.

Už len pár sekúnd, možno minút, a bude patriť len mne. Budem cítiť jej nahé telo na tom mojom. Jej teplo sa bude vsakovať do môjho tela a zahrievať ho. Milujem ten pocit. Preto radšej v sexe uprednostňujem ľudské ženy, aj keď náruživosťou sa upírkam nevyrovnajú.

V Belliných bozkoch bolo cítiť nedočkavosť. Ozvalo sa cinknutie - signál, že výťah zastal na tom správnom poschodí. Nechcel som ju pustiť z môjho náručia, a preto som presunul svoje ruky na jej zadoček a podvihol ju na seba. Svoje nohy okamžite omotala okolo môjho pásu a rukami sa držala okolo krku, na ktorý presunula svoje pery. Hryzkala a láskala ho svojim teplým dychom.

Otvorili sa dvere výťahu a s Bellou v náručí som sa vydal do našej izby. Otvoril som dvere, vstúpil dnu a nohou ich opäť zavrel.

Bella sa medzitým venovala môjmu ušnému lalôčiku. Jemne ho hryzkala a pri tom mi slastne vzdychala do ucha. Neubránil som sa a z hrudi mi ušlo tiché zavrnenie. Priadol som ako mačiatko, ktoré jeho mamička čistí svojim drsným jazýčkom. Tá slasť a to vzrušenie, ktoré mi prinášali už len jej bozky a dotyky, bola neznesiteľná. Nemýlil som sa. Vo vnútri sa v nej skrývala neukojená dračica a pre dnešnú noc som sa podujal byť jej krotiteľom.

Nežne som ju položil na posteľ. Stiahol som zo seba bundu a skopol topánky. Priľahol som si k nej a vydal sa na prieskum jej božského tela. Perami som skúmal jej tvár. Motýlími bozkami zahŕňal jej líca, viečka, noštek... Ústam som sa zámerne vyhol. Nechcel som sa pripraviť o to slastné vzdychanie, ktorým ma odmeňovala.

Moja ruka putovala z jej krku, po kľúčnej kosti až k ramenám. Medzi prsty som uchopil ramienko jej šiat, stiahol ho a zasypal tisícimi bozkami. To isté som spravil aj s druhým. Mučil som ju pomalými pohybmi. Bola taká rozkošná, ako sa pri tom nesúhlasne mračila. Jej šaty mohli byť z nej dole behom sekundy, ale nechcel som jej ich zničiť. V čom by išla domov? Nesmiem dovoliť, aby niekto zahliadol čo i len kúsok z tohto božského tela.

Náhle ma od seba odsunula. Poddal som sa a zostal ležať na boku pri nej. Vstala z postele. Nesúhlasne som zavrčal a chcel ju stiahnuť na seba. Zastavila ma však rukou. Zdvihla ukazovák a naznačila gesto: Nonono! Zostal som sedieť na kraji postele a pozoroval ju.

Čo má to dievča za lubom? V myšlienkach som sa vrátil k situácii z klubu ohľadom mojej “hluchoty“ voči nej. Zameral som sa na jej myseľ. Z tejto vzdialenosti bolo nemožné, aby som ju nezachytil. Ale stále nič. Čo to má znamenať? Ako je to možné? Z mojich úvah ma prebralo Bellino počínanie.

Jednou rukou si siahla za chrbát a pomaly odopínala zips na šatách. Druhou si ich pridŕžala na hrudi, aby predčasne neskĺzli z jej tela. Mal som pocit, že mi chce vrátiť to moje predchádzajúce mučenie. A že sa jej to darilo! Moje myšlienky sa točili okolo predstáv, ako asi jej telo pod tými šatami vyzerá. Veril som však, že akékoľvek budú moje predstavy, skutočnosť presiahne moje očakávania. A nemýlil som sa.

Náhle sa jej šaty začali kĺzať po jej belostnej pokožke smerom dolu. Sledoval som všetko ako v spomalenom filme. Najprv sa odhalili jej prekrásne plné prsia zahalené v čiernej čipkovanej podprsenke. Ďalej prechádzali po plochom brušku a skôr ako spadli na zem, odhalili lono a jej dlhé štíhle nohy.

Nasucho som prehltol a moje oči určite stmavli túžbou. Sám seba som nechápal. Bolo až nemysliteľné aké majetnícke sklony som začal pociťovať. Chcel som tú bohyňu vlastniť, ochraňovať ju a nedovoliť nikomu ani len pohľadom o ňu zavadiť. Žiarlil som už len z myšlienok, že sa tohto tela v minulosti dotýkali iné ruky ako tie moje.

Práve teraz máš jedinečnú šancu ju vlastniť! Dotýkať sa jej len ty! Pre tento okamih je len a len tvoja!“ našepkávalo mi moje sebecké ja. Chytil som ju nežne za ruku a pritiahol k sebe. Položil som hlavu na jej brucho a ruky som omotal okolo jej štíhleho pásu. Zacítil som jej ruky vo svojich vlasoch. Bol to zvláštny okamih. Taký intímny. Prešlo mnou toľko pocitov zároveň, že som ich nevedel všetky pomenovať.

Znova som ju uložil do postele, ľahol na ňu a lačne sa prisal na jej pery. Najskôr len nežne, skúmavo. Vychutnával som si ich chuť a pri tom som si užíval jej zrýchlený tep a dych. Trochu svoje pery pootvorila. Neváhal som a vydal sa jazykom na prieskum jej úst. Bozky mi náruživo oplácala. Preplietala svoj jazyk s mojim.

Stiahla mi tričko a rukami skúmala každý sval môjho chrbta. Presúvala ich po mojej hrudi, pohladila každé miesto na nej, pomaly prešla na brucho až k pásu mojich nohavíc. Asi sa jej nezdal spravodlivý ten nepomer v našom oblečení. Začala zápasiť s odopínaním. Rozhodol som sa jej pomôcť a bez toho, aby som rozpojil naše pery, som si stiahol nohavice. Teraz nás oboch zahaľovala len spodná bielizeň.

Odtrhol som sa od jej pier a vydal sa po tvári k jej spánku. Perami som prechádzal k jej uchu, jemne som zubami stisol jej ušný lalôčik. Odpoveďou mi bolo jej slastné zavzdychanie. Presunul som sa k jej krku, nosom sa oň otieral a vdychoval jej vôňu. Bola taká neskutočná. Nedokázal som v tom opojení rozoznať esencie, ktoré sa v nej miešajú. Rukami som hladil jej plné prsia. Dobíjal som si cestu pod jej podprsenku a prstom prešiel po jej bradavke.

Tá na môj chladný dotyk ihneď zareagovala. Sklonil som sa a medzi prsiami jemne uchopil podprsenku medzi zuby, stisol som a hryzol. Tá začala pomaly odhaľovať jej plné prsia a ružové bradavky stvrdnuté vzrušením. Po jednej z nich som prešiel jazykom. Jemne som ju vzal medzi zuby, hral sa s ňou a maznal. Sal ju a užíval si jej reakciu. Druhú som láskal rukou. Nedokázal som sa jej nabažiť.

Nikdy som do sexu nemiešal city. Vždy išlo len o ukojenie túžob a potrieb. Ale teraz som nadobudol pocit, potrebu, dopriať tejto žene neuveriteľnú rozkoš. Chcem, aby sa podo mnou zvíjala, aby rozkošou vzdychala moje meno.

Prestal som ju láskať ústami. Mierne som sa nad ňou nadvihol a začal svojou rukou prechádzať po jej tele. Najprv po krku. Moje prsty sa pomaly, hladiac jej hodvábnu pokožku, presúvali nižšie. Z krku prešli k ramenu, pohladili jej kľúčnu kosť, z vonkajšej strany obkolesili krivky jej pŕs a skĺzavali nižšie až k bruchu. Tam obkrúžili jamku jej pupku a posúvali sa stredom zasa smerom hore až medzi jej prsia.

Sledoval som jej vzrušenú prekrásnu tvár. Na čele jej vyskočili malinké kvapky potu. Jej ruky kŕčovito zvierali prestieradlo pod ňou. Prudko dýchala. Už som to nevedel vydržať, znovu som sa prisal na jej pery a surovo ich ochutnával. Chcel som jej dopriať najväčšie vzrušenie, aké kedy mohla zažiť.

Svojou rukou som skĺzol nižšie až k okraju jej nohavičiek. Pre túto chvíľu tak prepotrebný kus oblečenia. Jedným rýchlym pohybom bola bez nich. Rukou som láskal jej lono, ktoré bolo nádherne horúce. Palcom som prešiel po jej hrášku, na čo sa podo mnou prehla a prudko začala dýchať. Pomaly som do nej vnikol prstom. Najprv jedným a potom som pridal aj druhý. Začal som sa v nej pohybovať, nežne a pomaly a postupne som svoje pohyby zrýchľoval, pričom som ju stále palcom dráždil na jej vrcholku.

Stále som ju pozoroval a nevedel sa nabažiť tej nádhery podo mnou. Nikdy som tak netúžil uspokojiť nejakú ženu. No Bella mala v sebe zvláštne kúzlo. Vzrušením sa zmietala, prudko dýchala. Náhle sa jej zadrhol dych, ona sa prehla ako luk a vykríkla moje meno. Nikdy som nič krajšie nepočul. Počuť svoje meno vydýchnuté jej vzrušeným dychom, bolo ako moja osobná modlitba. Jej lono sa sťahovalo okolo mojich prstov a zaplavil ich sladký nektár.

Nahol som sa k jej perám a kým ona vydýchavala svoj orgazmus, nežne som jej ich obhryzkával. Zrazu som pocítil neuveriteľnú túžbu ochutnať ju, cítiť tú jej sladkosť na jazyku. Poodtiahol som sa kúsok od jej pier, vytiahol z nej svoje prsty a namieril ich k mojim ústam. Ona pootvorila oči a sledovala ma. Priblížil som si prsty k ústam a oblizol ich jazykom. Tá chuť bola neskutočná, tak sladká ako ten najsladší nektár. Nič lepšie som za svoju existenciu neokúsil. Z úst mi vyšiel vzrušený ston.

Celý čas ma pozorovala. Zrazu chytila moju ruku, nahla sa bližšie a svojim jazykom začala krúžiť okolo mojich prstov. Slastne pri tom vzdychala, naše jazyky sa párkrát dotkli. Odtiahol som ruku a spojil naše pery. Naše jazyky tancovali ten najstarší a najkrajší tanec, aký ľudstvo pozná.

Mal som pocit, že z toľkého vzrušenia vybuchnem. Už som nemohol dlhšie čakať. Rýchlym pohybom som si stiahol boxerky, doľahol som na ňu a svojim vzrušeným údom som sa oprel o jej horúce vlhké lono. Začal som trieť svoje lono o jej. Tá túžba už bola neznesiteľná a preto som jemne spojil naše telá v jedno. Pri tom spojení mnou prešiel elektrický výboj. Zasiahol ma plnou silou a ja som sa musel zastaviť.

Pozrel som sa do jej očí a uvidel v nich tú istú túžbu a vášeň, ktoré musel odzrkadľovať aj môj pohľad. Znovu som sa v nej začal pohybovať. Najprv pomaly, nežne. Vychutnával som si každý pohyb. Hladil som jej celé telo. Vybozkával každý kúsok, na ktorý som dočiahol. Jazykom som obkrúžil jej bradavku, sal ju a vychutnával si jej chuť. Moje ruky putovali po jej tele a láskali ho, tak ako to robili tie jej s mojim telom.

Stále som udržoval mierne tempo, chcel som ten úžasný okamih čo najviac predĺžiť. Bella na mňa jemne zatlačila a tým na donútila pretočiť sa na chrbát. Dosadla na mňa, začala sa pohybovať a tým sama určovať tempo. Vždy som bol radšej pánom situácie a mal rád všetko pod kontrolou, ale tejto bohyni by som dovolil všetko na svete. Bozkávala môj krk a hruď. Pohladila každučký môj sval. Rukami som prechádzal po jej brušku až k jej prsiam. Trel som jej bradavky a jemne masíroval jej prsia.

Jej pohyby sa začali zrýchľovať. Nechcel som, aby sa veľmi unavila, preto som ju chytil za zadoček a pomáhal jej. Celá izba sa otriasala našimi vzdychmi, ktoré začínali byť príliš zosynchronizované. Cítil som, že sa blíži k vrcholu. Ani ja som od neho nemal ďaleko. Už sme boli len vlások od vybuchnutia. Nadvihol som sa do sedu, jednou rukou som ju stále držal za zadoček a druhou som podopieral jej chrbát. Poslednýkrát som prirazil a prešla nami vlna extázy. Zaklonil som hlavu a tlmene zavrčal. Bella sa mi prehla v náručí a naraz sme zavzdychali meno toho druhého.

Bezvládne sa mi oprela o hruď a obaja sme vydýchavali to vzrušenie. Nechápal som, čo sa to práve stalo. Nič podobné som ešte nezažil. Mojou posteľou prešlo už nespočetné množstvo žien, či ľudských, či upíriek, ale ani s jednou som nepocítil to, čo teraz s Bellou.

***

Ležal som na posteli s Bellou v náručí. Spokojne spala s hlavou na mojej hrudi a pravidelne oddychovala. Po trojhodinovom milovaní a niekoľkých vyvrcholeniach musela byť totálne vyčerpaná. Sám som cítil únavu, hoci som upír a nie je to možné, ale pri tom som sa cítil veľmi príjemne. Takéto uspokojenie som ešte neprežil.

Premýšľal som nad dnešnou nocou a prichytil sa pri tom, že som porušil ďalšiu zo svojich zásad – zostať s jednodňovou milenkou po sexe “spať“ v posteli nebolo mojim zvykom. Väčšinou som sa zdvihol, obliekol a so slovami, že môže zostať do rána, opustil izbu. Nestál som o nežnosti. Netúžil som počuť reči o tom, aké to bolo perfektné. To všetko mi prezradili už ich myšlienky. Ale u Belly som bol “hluchý“. Netušil som, či pociťovala to, čo ja. Túžil som sa jej vyznať zo svojich pocitov, prezradiť jej, že som zažil najúžasnejšiu noc svojej existencie.

Z mojich úvah ma prerušilo vibrovanie telefónu v mojich nohaviciach, ktoré ležali niekde v rohu miestnosti. Jemne, tak, aby som Bellu neprebudil, som sa odsunul a uložil ju na vankúš. Zdvihol som sa, pohľadal nohavice a z nich vydoloval mobil. Nemusel som pozerať na displey, aby som vedel, kto sa môže opovážiť v takýto okamih ma rušiť. Alice, moja starostlivá sestra.

Prijal som hovor a šeptom sa ozval: „Alice?“

„Edward, kde si? Je všetko v poriadku?“ vydesene kričala do telefónu.

„Pokoj, Alice, nič sa nedeje. Akože nevieš, kde som?“ prekvapene som sa spýtal. Žeby netušila a nevidela to, čo sa práve odohralo v tejto izbe? O tom pochybujem. Ona vie vždy všetko. Určite to na mňa len hrá.

„Neviem... Nevidím... Teda vidím, ale... si zahalený v nejakej hmle. Videla som ťa v klube, stále si menil rozhodnutia. Už ma to prestalo baviť, tak som ťa vypla. No prestala som sa na teba sústrediť. V telke totižto dávali priamy prenos z prehliadky v Paríži a predstav si to, Armani má tento rok neuveriteľne nádhernú kolekciu. Edward, keby si videl tie modely...“

„Alice!“ prerušil som ju. Vážne som nemal záujem počúvať podrobnosti z Armaniho kolekcie. Moja sestra je v móde ako tornádo. Keby mohla, zamestná sa u Armaniho ako asistentka a ako ju poznám, behom týždňa to tam celé vedie.

„Prepáč. No skrátka, zrazu sa mi pred očami vynorila vízia – teba zahaleného v hmle. Edward, asi ti niečo hrozí. Príď okamžite domov!“ vysvetlila Alice svoje obavy.

„Za chvíľu som doma,“ šepol som a ukončil hovor.

Smutne som sa zahľadel na posteľ, kde spokojne spala tá bohyňa. Zrazu mi vnútro zovrel podivný pocit. Bol to strach zmiešaný s pocitom prázdnoty. Nevedel som, z čoho ten pocit pramení. Prirodzenou rýchlosťou som pozbieral všetky svoje veci a obliekol sa. Predtým, než som opustil izbu, môj posledný pohľad znovu patril Belle.

S prísľubom „Ja si ťa ešte nájdem, kráska,“ som vyšiel z izby a snažil sa čo najskôr dostať domov. Nemal som chuť Alice, a pravdepodobne už celej rodine, vysvetľovať, že sa nič nestalo a som v poriadku. Nikto z nás neprotirečí Alice. Jej vízie nám nejedenkrát zachránili život. Dúfal som ale, že pre tentokrát to nie je nič vážne. Som predsa v poriadku a nič mi nehrozí. S týmito myšlienkami som sa vybral k domovu.

 

2.  kapitola - 4. kapitola

 


 

 

Edward nám je trošku zmätený, tak hádam sa z toho rýchlo dostane a pochopí sám seba. V ďalšej kapitole sa nám so svojimi pocitmi zdôverí Bella. Nebojte sa! Nebudem ten ich zážitok opisovať znova. Bella sa totižto ráno zobudí sama. A čo myslíte, ako sa bude cítiť? Teším sa na vaše komentáre ohľadom tejto časti.  GCullen :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje + tvoje = naše - 3. kapitola:

 1 2   Další »
19. NeliQ
08.09.2012 [6:37]

NeliQ Emoticon krásne popísané Emoticon

18.07.2012 [1:20]

VictoriaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Wera
30.04.2012 [8:58]

Wera Emoticon

16. Leník
16.04.2012 [20:55]

pěkné, moc se těším na Alice a Jaspera, doufám, že jim věnuješ také hodně místa v povídce. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [22:05]

EsmePlatt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2012 [10:45]

delenacullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.02.2012 [22:03]

bellaswanovacullenova Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. ZuzunQa
09.02.2012 [20:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. kati
09.02.2012 [20:49]

Takhle si odejít. Jsem zvědavá jak mu to Bella vytmavý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Laky26
09.02.2012 [20:30]

Laky26 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!