Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluji tě, Bello! - 5. kapitola

Twilight od Lareth


Miluji tě, Bello! - 5. kapitolaNávrat ztraceného syna, tak bych popsala tuto kapitolu. Už tu na vás nečekají žádné vzpomínky, jen děj, který se bude hnát dopředu. Jinak vás musím upozornit, protože toto je poslední pořádná kapitola této série. Pak už bude jen epilog. Jak už jsem výše napsala, Jake se odněkud vrátí. Odkud? Kam? Proč? To všechno si přečtěte níže. Přeji příjemné čtení. Kacennnka.

5. kapitola

Vrať se domů, Jacobe, prosil mě Embry. Nemluvil jsem s ním. Bolest bylo mnohem lehčí vnímat ve vlčí podobě. Jen co jsem mohl zahodit berle, vypadl jsem z města. Teď někdy jsem mohl být tak v Kanadě, možná někde dál. Ani nevím, jak je to dlouho, nevnímám, jestli je den nebo noc, nevnímám hranice ani les okolo sebe. Snažím se nevnímat bolest, ale nejde to. Copak mě nic té bolesti nezbaví? Copak mi Bůh nepřeje, abych byl šťastný? Zabolelo mě u srdce - nejen bolestí, ale i steskem.

Jak jsem tam mohl všechny nechat? Tátu, kluky ze smečky? Jak jsem mohl být tak sobecký? Vzít nohy na ramena a zmizet? Přece nebudu jako ta pijavice, která utekla, která mi zničila život. Která ho může zničit i Belle, té Belle, kterou tolik miluji. Jeho Belle.

Hej, jste tam někdo? No tak! Celou dobu mě tu prudíte a teď tu nejste? volal jsem ve své hlavě.

Jacobe? Ty mluvíš? divil se Quil.

Vracím se, ohlásil jsem mu a nevšímal si jeho narážky.

Vážně? Prosím, že si neděláš srandu! začal skákat Quil.

Vážně, ale neříkej to Billymu, prosím, prosil jsem ho a Quil vše odkýval. Ale Samovi to řekni. Nevíš, kde teď jsem?

Myslím, že to vypadá na Kanadu, za tři dny možná budeš zpátky.

Quil měl pravdu. Když jsem vyběhl směrem k La Push, všiml jsem si hranic Kanady. Dalšími hranicemi jsem se nezabýval, jen jsem chtěl být rychle doma. Ano, sice tam bude spousta vzpomínek, bolestí a dalších podobných věcí, ale také tam bude táta a přátelé. Nebudu se starat jen o sebe. Budu hlídal La Push, starat se o tátu, pomáhat ostatním - i když zatím nevím komu. Budu zabíjet upíry a při každém z nich si představím, že je to Edward.

Vítej zase při smyslech, Jaku, zdravil mě Sam, když se přeměnil. Quil říkal, že se vracíš.

Vracím, odpověděl jsem mu rychle a utrhl další kus jelena. Běžel jsem skoro celý den a byl jsem vyčerpaný a hladový. Potřeboval jsem se nažrat - lepší výraz se k mému příjmu potravy nehodil - a vyspat. Však jen trochu, abych byl co nejdříve doma.

Měl by sis odpočinout, nakazoval mi jeho alfa hlasem.

Udělal bych to, i kdybys mi to nerozkazoval. Dobrou, odpověděl jsem mu ironicky i když byl den. Zalezl jsem pod strom a lehl si. Nebylo to zrovna pohodlné, většina stromů, pod kterými jsem spal za poslední dobu, byla pohodlnějších, ale zrovna si nemůžu moc vybírat.

Jo a Jaku, počkej, vyrušil mě Sam.

Co? ptal jsem se nabručeně.

Cullenovi odjeli, řekl rychle a přeměnil se zpátky. Za několik vteřin jsem o sobě nevěděl.


„Už jdu!“ volal Billy za dveřmi, když jsem zazvonil. Mohl jsem to udělat několik různými způsoby, ale tohle mi přišlo nejlepší - navíc táta měl dnes narozeniny. „Jaku!“ vykřikl radostí, tak nahlas, že to museli slyšet i ve Forks. „Ty ses vrátil!“ radoval se. Sehnul jsem se a objal ho.

„Všechno nejlepší, tati,“ řekl jsem mu, když mě pustil dovnitř. Doma se to vůbec nezměnilo. U koše se špinavým prádlem dokonce byla i moje špinavá mikina.

„Je úžasné, že jsi zase doma,“ rozplýval se Billy. „Určitě tě všichni rádi uvidí. Vědí o tom kluci?“ vyptával se a já doufal, že se nezačne vyptávat na to, jak jsem se celou dobu měl a podobně.

„Vědí o tom, řekl jsem jim to, jen co jsem vyběhl z Kanady,“ odpovídal jsem mu.

„Ty jsi byl až v Kanadě? Proč mi neřekli, že se vracíš?“ ptal se dál Billy, i když nebyl zrovna nejupovídanější. Očividně měl radost, že mě zase vidí. Všechno jsem mu vysvětlil a dozvěděl jsem se, že jsem byl pryč něco přes měsíc. Vůbec mi to tak nepřišlo. Na oběd jsme šli ke Sue, protože tak byl Billy už předtím domluvený. Lea můj návrat nijak moc neprožívala, prostě se sebrala a odešla - jako obvykle. Za to Seth... ani nedokážu popsat slovy, jakou měl radost. Sue vypadala, že je ráda hlavně kvůli tomu, že je Billy zase v pohodě - ale samozřejmě měla radost i z toho, že jsem zpátky.

Já jsem se tak v pohodě necítil, i když jsem to nedával najevo - povrchově. Kluci věděli, jak na tom jsem. Skoro celé dva měsíce byl pořád někdo se mnou (v mé hlavě). Nabral jsem si několik hlídek na víc a Sam mi ve všem vyhověl, protože stejně potřeboval víc času, aby mohl s Emily připravovat svatbu. Nechci být necitelný, ale to mi také docela pomáhá. To, jak se teď Leah kvůli tomu cítí. Mám pocit, jako bych takovou smůlu neměl jenom já. Ale Lea je v tom oproti mně nevinně - u ní tu bolest způsobil otisk. U mě moje vlastní blbost.

Postupem času jsem se začal vzpamatovávat. Začínal jsem žít. Dospěl jsem k názoru, že jediná věc, která mě doopravdy dokáže osvobodit je otisk, ale kde ho najít? V La Push jsem to vzdal, ani se nesnažím. Chodím s hlavou sklopenou a do očí se podívám jenom lidem ze smečky, tátovi, Emily a Sue. Sám moc nevěřím tomu, že bych našel svou ideální polovičku - tady v La Push ani ve Forks určitě ne a nikam odjet nechci. Svou naději jsem však nezahazoval a dál se snažit žít přítomností a nepřemýšlet nad minulostí. Docela se mi to dařilo, dokud nepřišla další osudová rána.

Předchozí< Shrnutí > Další

Kacennnka




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě, Bello! - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!