Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluji tě, Bello! - 4. kapitola

honeymoon


Miluji tě, Bello! - 4. kapitolaOmlouvám se, že jsem vám v hlavě minule udělala takový zmatek, ale tohle byl velice dlouho vymyšlený děj. Však vám to ale muselo být jasné, když připravuji další sérii. No nic. V tomto díle vám malinko přiblížím to, co se stalo mezi polibkem Jaka a Belly, až po Jakovo probrání z kómatu.

4. kapitola

Pomalu mi začínalo být líp. Bolest ustupovala a kosti začaly srůstat. I když jsem na tom byl lépe fyzicky, na psychice mi to moc nepomáhalo. Vzal jsem své berle, které jsem ani moc nepotřeboval, a šel se ven projít. Ještě než jsem si rozmyslel, kam půjdu, vše na mě dolehlo.

Bella se zvedla a stoupla si naproti mně, takže byla stejně vysoká jako já. Ruce mi dala okolo krku a pomalu se ke mně začala přibližovat. Zavřel jsem oči a našel její rty.

„Miluji tě, Jacobe!“ řekla, když jsme se odtáhli.

„Já… já…“ začal jsem koktat, „Bello, já… promiň, ale… ale… měli bychom radši zůstat kamarádi… já… já… promiň, ale já… já… já tě…“ naposledy jsem se nadechl a pak to řekl. „Nemiluji tě, Bello!“

Bella se na mě smutně podívala a zadržovala slzy. Pak se otočila a odcházela. Ve dveřích se zastavila a otočila se na mě. Tváře měla zmáčené od slz. Skrze slzy mi řekla: „Promiň, myslela jsem, že to cítíš stejně. Asi by bylo lepší, kdybychom se nějakou dobu nestýkali.“ Jen co to dořekla, vyběhla ven z domu. Nechal jsem ji jít.

Když jsem na to pomyslel, zachytil jsem jednu slzu, která se mi kutálela po tváři. Díval jsem se na západ slunce nad útesy a vzpomínal na její oči, úsměv. Na to, jak se vždy červenala. Jak jsme spolu vyváděli nejrůznější blbosti. Jak jsem to všechno hodil za hlavu.

„Ahoj Charlie, je tam někde Bella?“ ptal jsem se Charlieho do telefonu.

„Nechce s tebou mluvit,“ odpověděl mi Charlie s úzkostí v hlase.

„Můžeš jí alespoň zanechat vzkaz?“ ptal jsem se nadějně a Charlie přitakal.

Začal jsem diktovat: „Bello, jsem kretén. Vím to a ty to určitě víš také. Jen se mnou, prosím, mluv. Prosím. Dnes v sedm hodin na tebe budu čekat na First Beach. Prosím, přijď,“ zavěsil jsem a doufal, že přijde.

Jasně, doufat jsem mohl, ale také mi mělo být jasné, že nepřijde. Přesto jsem malou špetku naděje nezahodil a šel tam. Čekal jsem tam. Čekal jsem tam dlouho. Tak dlouho, dokud slunce úplně nezapadlo. Zrovna jsem se otáčel k odchodu, když sem viděl známé obrysy.

„Hlavně neříkej, že tě to mrzí,“ řekla.

„Jsem idiot,“ spustil jsem rovnou a raději jí neříkal, že je mi to líto. „Měl jsem to vědět už dávno. Omlouvám se, že jsem ti způsobil tolik trápení a jsem ti neskutečně vděčný, že jsi přišla. Vím, že už mi asi nikdy neodpustíš, ale… miluju tě,“ zašeptal jsem poslední slova těsně u ní.

„Jaku, já… mám někoho jiného,“ zašeptala s hlavou sklopenou.

„Koho?“ začal jsem se třást.

„Edwarda,“ zašeptala ještě tišeji. Věděl jsem, že to nevydržím, tak jsem se otočil a ještě než jsem doběhl do lesa, moje velké tlapy dopadly na zem.

Díval jsem se dál na odraz západu slunce ve vodě a vzpomínal. Nejhorší věcí, kterou může člověk udělat, je ta, že se trápí vzpomínkami. Člověk – nebo vlk, či upír, to je jedno – by měl žít okamžikem. Nestarat se o to, co bylo, protože to nejde změnit a zaměřit se na to, co bude. Ale co bude? Mám na to celou věčnost. Co když nikde není moje ideální polovička? Co když měla Lea pravdu, že pro někoho nikdo není souzen? Že někdo nemá ten dar, otisknout se a na všechno zapomenout? Co když jedním z nich jsem já?

Však podle Sama by měla být ideální polovička každého z nás tady, v La Push. Možná na tom něco bude, když se Sam otiskl do Emily – sestřenice Leah, Paul se otiskl do Rachel – mé sestry. Ale vždyť tu není žádná dívka, na kterou bych se nikdy nepodíval.

Předchozí< Shrnutí > Další

Kacennnka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě, Bello! - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!