Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluj mě, jestli to dokážeš - 4. kapitola - Nápis

wéíáýžřčš


Miluj mě, jestli to dokážeš - 4. kapitola - NápisBella se probouzí v nemocnici. Prozatím si nemůže vzpomenout, co se stalo na školní chodbě. Ale vrátí se zase do školy a narazí na něco, co jí vyrazí dech.

4. kapitola - Nápis

„Měla by být brzy v pořádku, ale má vážná zranění. Vaše dcera už je na tom mnohem lépe, je jen hodně vyčerpaná, nemá žádné tržné rány.“

Někdo přistoupil k mojí posteli. Bílé povlečení bylo přespříliš jemné a vypadalo mdle. Moje tělo bylo připojené na přístroje. Netušila jsem, co se děje kolem mě, cítila jsem se jako vygumovaný list papíru nějakého spisovatele, který marně hledá ta správná slova pro napsání fejetonu či básně.

„Co se stalo?“

„Nevím, jak ti to říct, ale ty a jeden tvůj spolužák jste byli nalezeni na školní chodbě. On měl pár těžkých zranění. A tobě se na pár minut… zastavilo srdce. Ležela jsi na zemi stejně jako on. Mysleli jsme, že jsme tě ztratili, naštěstí jsme tě zachránili včas. Teď už musíš jen odpočívat. Všechno bude dobré.“

***

Fakt, že se mi na pár minut zastavilo srdce, mne zneklidňoval a já na sebe musela dát větší pozor. To ale neznamenalo, že zas nepůjdu do školy. Jelikož jsem byla jinak celkově zdravá, nechali si mne tam jen pro jistotu přes noc. Druhý den jsem se vrátila domů. Moje matka mi mockrát opakovala, že to Bůh mě chtěl potrestat za něco, co jsem provedla. Stále se modlila, aby se vrátila domů zase ta její zdravá holčička. A nutila mne, abych se více modlila s ní. Já však odmítala, protože z modlení jsem měla pokaždé prodřená kolena a v Boha jsem nikdy nevěřila tak silně jako ona. A když jsem jí něco takového pověděla, zhrozila se a za vlasy mne dotáhla do staré komory plné pobožných obrázků a křížů na zdech.

„Budeš tam tak dlouho, dokud neřeknu, že můžeš vyjít. Musíš se modlit za odpuštění, dítě. Nesmíš zavrhnout Boha. Bůh dlí nad námi všemi a stará se o nás.“

Zamknula komoru i se mnou uvnitř. Jediným světlem bylo pár svíček rozloženým kolem místnůstky. Z každého rohu na mne koukal jiný obličej. Snažila jsem se dveře otevřít. Lomcovala jsem s nimi a třískala do nich, ale věděla jsem, že mi to není nic platné. Křičela jsem – jako kdyby mne na nože brali. Matku jsem slyšela stát za dveřmi, plakala a naříkala, ať mi Bůh ukáže správnou cestu. Nenáviděla jsem ji. V tu chvíli jsem ji chtěla popadnout a zatřást s ní, aby mne přestala zatahovat do své víry.

A tím vztekem a zlostí jsem v sobě pocítila příval síly, který narazil prudce do dveří komory a rozštípl dřevo. Vykřikla jsem tak hlasitě, že jsem možná probudila pár mrtvých. Menším otvorem jsem pohlédla na matku. Bázlivě se odtáhla. Všimla jsem si, jak jí ukápla slza a stékala jí po tváři, na níž již měla náznaky vrásek.

„To ďábel tě ovládá, dítě, ďábel má nad tebou obrovskou moc. Musíš s ním bojovat, nenech ho vyhrát. Nesmíš se mu poddávat.“

***

Byla jsem zase ve škole. Skončila poslední hodina. Klepy o tajné přítelkyni Edwarda byly naprosto pravdivé. Potvrdila jsem si je další týden ve škole tím, že jsem ho nechtíc přistihla v jedné nepoužívané třídě, kam se už nechodilo. Již dlouho se tam neučilo, protože lavice a židle byly dokonale rozmlácené a sešlé asi jako moje babička před smrtí. Jenže jsem nečekala toho, s kým ho načapám. Byla to jedna učitelka. Mladá, krásná, s dlouhýma nohama, pohlednýma očima, které dokážou vyrazit dech, a s hlasem dobré víly, která vám splní každé přání. Rty měla smyslné, přistihla jsem je zrovna při líbání, které vypadalo dost vášnivě. Učitelka – jen o pár let starší než my – seděla na stole a nechala se líbat na rty rozvášněným Edwardem, který se jí dotýkal na její porozepnuté pruhované košili. Zdálo se mi, že skutečnou známost má s učitelkou, a ta holka, kterou jsem s ním předtím viděla, byla jen náhražkou, aby ho neprokoukli jeho přátelé a ostatní spolužáci a vlastně i učitelský sbor. Raději jsem se rychle a tiše vzdálila, abych dál nemusela pozorovat Edwarda a jeho starší přítelkyni, jak si vyměňují polibky. Docela dost mne zabolelo vidět něco takového.

Za dveřmi jsem však narazila na něčí tělo. Byla to pevná hruď. Rukama jsem šmátrala za zády, abych díky doteku rozpoznala, o koho se jedná. Zaslechla jsem jemné uchechtnutí. Konečně jsem se otočila a najednou jsem netušila, jak zareagovat. Pokoušela jsem se rozpomenout, co se přesně stalo na chodbě mezi námi dvěma, ale Jacob – jak se jmenoval ten temný kluk, co měl doma tarantuli – stál klidně a v očích neměl výraz zklamání ani vzteku. Spíš mě pozorně sledoval, vyčkával, co udělám já.

„A-ahoj,“ zakoktala jsem na pozdrav nervózně a on se znovu pousmál, tentokrát mu koutky úst povyjely ještě výš a lehce poodhalil bělostné zuby jako z reklamy na zubní pastu.

„Koho tu špehuješ?“

Odtušil vědoucně a já zakroutila hlavou na znamení toho, že to není důležité.

Místo toho jsem řekla:

„Pamatuješ si, co přesně se stalo předtím na chodbě?“

„To je mi prozatím záhadou. Probudil jsem se už poraněný a ty jsi ležela kus ode mě.“

Chápavě jsem kývla hlavou a dál se nezabývala myšlenkami nad tím, co se odehrálo. Rázem se mi totiž vybavilo, jak jsem v sobě měla tolik síly, že jsem Jacoba držela ve vzduchu. A taky to, jak jsem ho odhodila a poranila. A po svém výkonu jsem padla vysíleně k zemi jako loutka, kterou již nikdo neovládá. Jako kdyby ze mne někdo vysál všechny síly a odhodil mne jako použitý kapesník. Jacob šel se mnou až ke skříňce, všichni studenti byli na obědě či doma. Ze školní jídelny k nám doléhal tlumený hluk, který jsme oba víceméně ignorovali. Prohodili jsme vzájemně pár přátelských slov, které bychom normálně nevyslovili. Na mé vlastní skříňce však byl nějaký nápis. Přistoupila jsem blíž a jemně prstem přejela po jejím povrchu. Rudá barva podobná krvi vyvedla z míry i Jacoba. Tvářil se vyděšeně a krabatil přitom obočí. Při delším zkoumání jsem přišla ovšem na to, že to opravdu krev je. Stálo tam: VIDÍM TĚ!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluj mě, jestli to dokážeš - 4. kapitola - Nápis:

 1
13.07.2014 [16:20]

venaCullen Emoticon

4. eli
08.07.2014 [14:56]

No tak holka ještě aby bella začala zabíjet pohledem a je to horor ale jinak super super super super super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2014 [13:50]

Johnna Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Alli
08.07.2014 [12:57]

AlliJá chci další! Edward mě překvapuje... Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. nika
08.07.2014 [12:15]

no honem další díleček supeeer !!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!