Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluj mě, jestli to dokážeš - 3. kapitola - Chodba


Miluj mě, jestli to dokážeš - 3. kapitola - ChodbaBella je myšlenkami u Edwarda. Přála si být s ním. A v její zasněnosti ji někdo zaskočí... Co se může stát s Bellou?

3. kapitola - Chodba

Následující týden jsem Edwarda potkávala na školních chodbách mnohem častěji samotného. A pokaždé jsme se na sebe podívali a usmáli se jako nejlepší přátelé. Ovšem já si přála, aby to bylo něco víc. Avšak proslýchalo se, že s někým chodí, a já se pokoušela přijít na to, kdo je ta šťastná, která ho ulovila jako rybu v řece. Nenarazila jsem na ni a tím víc mne to celé znervózňovalo, pravděpodobné tedy bylo, že vztah s nějakou mou spolužačkou držel v tajnosti.

Jednou jsem takhle v pondělí šla s náručí plnou knih a učebnic ke svojí skříňce a chystala se ji odemknout, jenže klíče mi spadly z rukou. Sehnula jsem se pro ně, ale přitom jsem shodila všechny svoje věci z náručí. Pomalu jsem sesbírala svoje školní pomůcky i učebnice a knihy a našla jsem klíče, kterými jsem odemkla ten zpropadený zámek, jenž chránil moji školní skříňku. Ne, že bych v ní skrývala bůhví co důležitého, vlastně jsem tam neměla věci, co tam měli ostatní. Já tam měla nový zákon z bible, křížek, obrázek panny Marie a další podobné předměty, u nichž moje matka vyžadovala, abych je měla blíž sobě. To náboženství jí stouplo do hlavy, pomyslela jsem si. Ani já a ani můj otec jsme nikdy tak zbožní nebyli, jen ona se nechala unášet na oblacích své víry – tak nám to sama občas říkala ve chvílích, kdy se modlila.

Co jsem se tak dívala kolem sebe, studenti měli vcelku smysl pro kreativitu, pokud šlo o to, jak a čím ve své skříňce vyjádřit to, kdo jsi. Jedna dívka tam měla marihuanu – byla pořád zhulená a vysmátá a občas jsme se pobavili nad některými jejími výroky, co pronesla, když vešla pozdě do třídy. Žádný učitel jí nevynadal za to, že něco takového má u sebe – ačkoli to o ní věděl úplně každý, nemluvilo se o tom. Další dívka tam schovávala málem celý salon – líčidel tam bylo snad víc, než jsem kdy spatřila. Jejich majitelka byla dost namyšlená, pořád se jen starala o svůj vzhled a taky o to, jak se líbí ostatním – především klukům. Měla ve skříňce spoustu fotek kluků – říkalo se o ní, že je přinejmenším přehazuje vidlemi. Děsná koketa a dle pověstí i coura – ovšem co je na pomluvách pravdy? Někdy to tak přece být nemusí – jenže u ní to tak rozhodně vypadalo. Zvláště kvůli tomu, že tam každý den položila i svůj pověstný deník s čísly těch ubožáků, které prý využívala pro svoje potěšení. A jedna holka byla zase odlišná. Často si zakrývala obličej, zápěstí měla pořezaná a neustále si upravovala svoje dlouhé vlasy. Ve skříňce měla proto spoustu žiletek a ostrých předmětů, kartáč na vlasy a zrcadlo. Nebo třeba jeden kluk tam měl ve skříňce schovanou tarantuli – ten pavouk naháněl hrůzu jako hororová postava. A ten kluk snad ještě víc. Jediné, co se o něm s jistotou vědělo, bylo, že nosil každý den černou a na uších nosil sluchátka, v nichž poslouchal nějakou hlasitou a řvoucí muziku. Jeden kluk zase byl typický šprt – prostor nacpaný jen tlustými knihami, asi třemi páry rozbitých brýlí a spoustou papírů. Ve škole byl samozřejmě šikanován – jako tradiční šprt, kterého znáte z filmů i reálného života. A další zaplnil skříňku uměleckými kresbami a taky výtvory z různých materiálů. Z něj jednou něco bude – napadne každého, kdo kolem něj projde. Z něj ten talent prostě vyzařuje.

Podala jsem si kabát a bleskově si ho oblékla. Sluneční brýle jsem si položila do vlasů jako čelenku. Toužila jsem ho zase potkat. Jeho skříňka byla nedaleko té mojí, několikrát jsem se na ni podívala, nikdo u ní ale nestál a já se cítila bezradně.

Najednou do mě někdo vrazil a já chtěla skoro zakřičet na toho pitomce, co se nedívá na cestu. Kluk však do mě vrazil zcela úmyslně, ušklíbal se vítězoslavně, když mi shodil brýle na zem, kde se rozbily. Byly křehké. Bývaly. Navztekaně jsem se podívala do jeho škodolibého obličeje. Přemýšlela jsem, co po mně chce.

„Copak to čteš?“

Popadl do rukou nový zákon a zběžně ho prolistoval. Znuděně ho zahodil do koše. A odešel. Skoro jsem i cítila, jak se směje. Otřásla jsem se odporem. Jeho dlouhé vlasy za ním vlály jako plášť hrdiny. Jenže on nebyl hrdina. Byl to ten zvláštní kluk, co se odíval do černé a choval ve skříňce tarantuli.

Měla jsem na něj vztek. Velký vztek, který jsem musela dusit v sobě. Kdyby tu byla matka, hned by pokárala. Jeho taky. Ale hlavně mě, že jsem se neubránila, když mi sebral něco tak svatého. Něco tak čistého.

Cítila jsem v sobě zničehonic takový nával síly, že jsem se nedokázala ovládnout. Nešlo zkrotit mou moc. Světla se rozblikala. Blikala střídavě a hrozivě jako v nějakém strašidelném filmu. Poté zhasnula úplně. Všude byla jen černočerná tma. Dívky křičely a pištěly na celé kolo. Kluci se smáli a vřískali. Venku už se stmívalo, přesto v budově to působilo docela temně. Chodby byly skoro prázdné. Ale on tam ještě byl. Hledala jsem ho podle hlasu. Byla jsem si jistá, že bude alespoň klít. Ale mnohem dřív jsem ho vycítila. Zrychleně dýchal a tiskl se ke zdi. Okna se otevírala a vítr jimi třískal. Proplouvala tudy taková vlna vzrušení a moci, že jsem to nemohla změnit. Poddala jsem se jí. Našla jsem ho a světla začala znovu jen blikat. Skříňky se otevíraly a bouchaly. Papíry létaly prostorem. Dveře jediné držely na svém místě. Ale přitom se také otřásaly. Silně jsem ho zachytila za límec košile a zvedla nad sebe. Byl najednou tak lehký jako pírko. Visel nade mnou a já ho pozorovala, jeho vystrašený výraz se mi vryl hluboko do mysli. Chtěl křičet, ale skoro neměl síly. Kroutil sebou jako žížala, ale nebylo mu to nic platné. Vítězoslavně jsem se nyní dívala já. Odhodila jsem ho do rohu. Okamžitě upadl do bezvědomí. A všude se zhaslo. Nic než tma. Padla jsem vysíleně k zemi…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluj mě, jestli to dokážeš - 3. kapitola - Chodba:

 1
5. emily
01.07.2014 [18:40]

hmm, megalomanství, je to příliš přemrštěné a z twilight tam nevidím zatím vůbec nic. Pořád nic nic a najednou se objevila tajemná mocná síla, kterou začala využívat přímo ve škole. A to první kapitola je taky divná, tam píšeš, že Edward šel se svojí přítelkyní a jeho kamarády do školy a posléze se najednou polemizuje o tom, že má nějaký utajený vztah .... míchají se ti pojmy s dojmy, povídku nemáš nějak extra promyšlenou a pak to působí divným dojmem.

4. sabinoucka
30.06.2014 [20:05]

honeeeeeeeem pokračovanííííí !!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. nika
30.06.2014 [20:03]

no tedaaaa honem další dííleček ale hneeeeeeeet !!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.06.2014 [18:34]

JohnnaZajímavé... Emoticon Emoticon Rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon

1. Alli
30.06.2014 [18:12]

Alli Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!