Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lost heart 7. kapitola

Soutěž - Twilight kresba - Edward Cullen by Kofis


Lost heart 7. kapitolaJak zareaguje Bella na malý výslech Jessicy? Příjemné čtení. :)

7. Kapitola

Zvláštní. Stojíte tváří v tvář smrti, ale uvědomíte si to, až vám jde opravdu o život. Tak, jako jsem já vložila svůj život do rukou černé šmouhy. Ty sny musely znamenat mnohem víc než jenom výplod mé fantazie.

Nasedla jsem do auta a jela domů. Super, zítra je sobota, a tak bez pochyby strávím s Jess můj první víkend ve Forks. Budeme popíjet colu, povídat si, koukat na televizi, ve které nic nebude a jíst pizzu. To je v tom lepším případě. V tom horším budu Jessice nosit teplý černý čaj a ujídat suchary určené pro ni.

Zaparkovala jsem auto před domem a vyběhla do našeho pokoje. Jess ležela zády ke dveřím a spala. Jelikož na posteli už nebylo místo pro mě, tak jsem se uvelebila na pohovce v obýváku. Spánek na sebe nedal dlouho čekat a po chvilce jsem spala taky.

Konečně bezesná noc, řekla jsem si, když jsem se vzbudila. Cítila jsem každou část mého těla. Stěží jsem se vyškrábala do sedu. Hodiny oznamovaly devět hodin. Z kuchyně se linula vůně kávy a vajíček. Že by už Jessica byla vzhůru? Dobelhala jsem se tedy do kuchyně. Jessica stála u plotny a smažila vajíčka na pánvi. Na stole stály dva hrnečky plné kávy, ze kterých se kouřilo.

„Dobré ráno,“ pozdravila jsem a sedla si na jednu židli.

„Dobré,“ odbyla mě Jess a dál se věnovala jídlu.

„Ta káva je pro mě?“ zeptala jsem se. Už se mi na tu hnědou tekutinu sbíhaly sliny.

„Jistě,“ řekla a vyndala ze skříňky nad dřezem dva plytké talíře. Na každý nandala vajíčka a přinesla je na stůl. Napila jsem se kávy a poděkovala. S chutí jsem se pustila do vajíček.

Celou snídani jsme mlčely. Když jsem dojedla, dala jsem talíř do dřezu a po chvilce jsem přidala i prázdný hrnek. Jess to po mně zopakovala. Sedla jsem si zpátky a dívala se z okna.

„Kde jsi včera byla?“ řekla po chvíli. Podívala jsem se na ni. Nechtěla jsem na to ani pomyslet. Na to, co se stalo včera. Bylo ještě horší než ve snu. Těšila jsem se na to, že na to nebudu muset celý víkend myslet. Že se to všechno připomene až v pondělí. Až uvidím Edwarda. No, asi jsem spletla.

„Projít se.“

„Kde?“

„To jsem u výslechu?“ naštvala jsem se.

„Ne. Jenom jsem o tebe měla strach. Nezvedala jsi mi hovory a na žádnou z mých sms neodpověděla.“ Taky zvýšila hlas.

„Promiň, já se o tom nechci bavit.“ Zvedla jsem se a přesunula se do koupelny. Dala jsem si horkou vanu. Přemýšlela jsem nad včerejškem. Dělala jsem všechno, co jsem nechtěla. Tedy alespoň ne předtím. Teď jsem si to prostě všechno chtěla v hlavě urovnat.

Líbali jsme se. Já ho miluju. Opravdu miluju. Jenomže on o těch snech musí vědět. Jinak to nikam nevede. Když o nich nebude vědět, tak si bude myslet, že se ho bojím. To je vlastně pravda. Ale když mi pomůže tu bariéru překonat, snad to bude lepší. Nic nám potom nebude vadit.

Vylezla jsem a šla se převléct do pokoje. Oblékla jsem si černé tepláky a černé tričko s dlouhým rukávem. Vlasy jsem vyčesala do culíku a seběhla dolů. Jessica se dívala na televizi. Když mě zaslechla, vstala. Dala si ruce v bok a rozzuřeně se na mě dívala.

„Já sice nevím, co se stalo, ale nejspíš to nebylo nic dobrého. Vyklop to. Dříve nebo později na to stejně přijdu. Nebudu se dívat celý den na tvůj otrávený obličej.“ Jediné, na co jsem se zmohla, bylo civět na ni. Byla očividně naštvaná. Okamžitě jsem začala myslet na to, co se stalo včera. Po tváři se mi svezla osamělá slza. Nevím, jestli smutku nebo zoufalosti.

Nejdřív jsem jí nic nechtěla říct, ale potom jsem to prostě ze sebe chtěla dostat. Nechala jsem se unést a řekla jí i ty sny. Prostě všechno, co se včera stalo. Co se mi zdálo a co mi připomínal. Chápala mě v celku dobře. Bylo z toho povídání až do večera. Potom jsem jí usnula na rameni.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost heart 7. kapitola:

 1
3. werca13
17.04.2012 [6:28]

nádhera Emoticon Emoticon

2. BabčaS.
15.04.2012 [11:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.04.2012 [10:04]

kajka007Ahoj, článek jsem ti opravila, ale příště si prosím vkládej odkazy na kapitoly. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!