Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lost heart 11. kapitola

the host stills


Lost heart 11. kapitolaÚspěšně překonáme Bellin strach. Pohled Belly i Edwarda. Pěkné čtení. :) Kubicmar

Lost heart 11. kapitola

 

Edward:

„Rose!“ zařval jsem na ni, když se mi snažila utéct. „Zastav!“

Až po nějaké době zastavila.

„Edwarde, promiň. Já jsem to takhle nechtěla udělat, ale…“

„Ale co, Rose? Víš, co se všechno mohlo stát? Vždyť málem dostala infarkt! A srdeční zástava ti nic neříká? Ještěže tam byl Carlisle.“

„Promiň, mrzí mě to,“ zavzlykala Rosalie.

„Odpuštěno, ale už tohle, prosím, nedělej,“ odpověděl jsem. Nevěřícně se na mě podívala. Asi čekala, že na ni budu řvát do konce jejích dní, ale to jsem ani neměl v plánu. Byl jsem rád, že se z toho Bella dostane. Byl jsem rád, že si Rose uvědomovala svoji chybu, za kterou se omluvila a teď si to vyčítá. Nikdo není bez chyby. A není i Rose.

„Pojď domů,“ řekl jsem směrem k Rose. Jenom kývla hlavou na souhlas a bez toho, aby na mě počkala, se rozběhla do vily. Chvíli jsem přemýšlel o Belle. Je tak mladá a už si toho tolik prožila. Nakonec jsem se taky vrátil do vily.

V patře bilo splašené srdce a já se rozběhl za ním.

 

Bella:

Upíři?! Ty sny… To muselo být nějaké znamení. Moje podvědomí to muselo vědět od samého začátku.

Když jsem otevřela oči, byla všude tma. Ležela jsem na něčem nepohodlném. Posadila jsem se a hned na to se postavila. Ovšem moje nohy jaksi vypovídaly službu, takže jsem se zase zpátky sesunula na pohovku. V pokoji se rozsvítilo světlo a ve dveřích stála celá Cullenovic rodinka. Carlisle ale do místnosti vstoupil jako první a mířil ke mně krok po kroku, jako by se bál mojí reakce. I já jsem se bála, jich. Nic jsem nevnímala kromě přibližujícího se Carlislea. Zvedl ruce v obranném gestu.

„Bello, vím, že jsi zmatená a že se nás bojíš, ale my ti neublížíme. Není důvod se bát.“

Já jsem to všechno věděla. Kdyby mě chtěli zabít, udělali by to přece už dávno. Nebo ne?

„Já…“ Ani nevím, co jsem chtěla říct. Možná bych měla říct, že se jich nebojím, ale lhala bych, nejspíš by to poznali. Jsou to přece upíři.

„Bello, sice jsme upíři, ale neublížíme ti. A to z jednoho prostého důvodu. Naše rodina se živí krví zvířat. Dokážeme ovládat svou žízeň a lidi nezabíjíme. A my tě rozhodně nesníme,“ řekl znovu Carlisle. Fajn, krev zvířat. Žádná lidská krev, což znamená, že budu žít! V duchu jsem se smála štěstím nad tím, že si ještě pár let užiju života. Postavila jsem se a usmála se na hlavu rodiny, která mi úsměv oplácela.

„Bello?!“ Do pokoje se vřítil Edward. Samým leknutím mi zmizel úsměv na rtech a svalila jsem se zpátky na pohovku. Vyměňovala jsem si pohled s dotyčným. Nějakým zázrakem jsem se cítila… celá. Nic mi nechybělo, když byl tady.

„Možná bys měl jít pryč,“ řekl Carlisle a kontroloval pulz na mém zápěstí, který určitě nebyl v normálu.

„Ale…“ chtěl něco namítnout, ale Carlisle na něj upřel svůj pohled. Bez jediného slova se otočil a odešel z pokoje. Cože? Ne! Vrať se! Zamrkala jsem očima a přiměla svoje tělo k postavení se. Nohy konečně nevypověděly službu a statečně mě nesly. Rozběhla jsem se za Edwardem a vyběhla z pokoje pronásledována nechápavými pohledy. Seděl na krémové pohovce pod schody. Chtěla jsem co nejrychleji seběhnout schody, obejmout ho a už nikdy nepustit. To bych ale nebyla já, kdybych na posledním schodu nezakopla o svoje vlastní nohy a nespadla na zem. Ale něčí studené silné paže mě zachytily. Nemotorně jsem se postavila na svoje nohy a podívala se na svého zachránce. Samozřejmě to byl Edward. Začala jsem se smát štěstím. A čeho ses bála, ty káčo? nadávala jsem si.

 

Edward:

Stáli jsme pod schodištěm, Bella mě silně objímala, přitom se smála a celá rodina se na nás dívala jako na magory. Nejvíc ale na Bellu, protože ona byla ta, která se zhroutila.

„Bello? Jsi v pořádku?“ zeptal jsem se smějící se Belly.

„V tom nejlepším. Proč?“ odpověděla a podívala se mi hluboce do očí.

„Já jen… objímáš upíra.“ Zasmál jsem se tomu, protože ještě před pár hodinami by se ze mě třásla strachy.

„A to se nesmí?“ řekla smutně. Opět jsem se zasmál.

„To se musí,“ řekl jsem vážně a sám ji objal. Byl jsem konečně šťastný. Konečně jsem mohl být s někým, koho opravdu miluju. A celkem rychle se to vyřešilo. Co si pro nás osud připraví příště?


 

V příští kapitole se posuneme v čase a pomalu se dostaneme k hlavnímu ději této povídky. Kdo nakonec bude ten, kdo rozdělí Edwarda a Bellu od sebe? :) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost heart 11. kapitola:

 1
2. terka
27.06.2012 [20:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2012 [17:39]

NeyimissAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na níže uvedené chyby. Děkuji. =)

* Čárky;
* špatně dělená slova;
* ji/jí;
* ni/ní;
* chybějící písmena;
* krátké/dlouhé samohlásky;
* vnitřní monolog;
* píší se tři tečky, nikoliv čtyři.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!