Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lost heart 1. kapitola


Lost heart 1. kapitolaBelle umře člen rodiny. Po namáhavých rocích v Jacksonvillu se stěhuje zpátky do Forks, kde najde svou životní lásku. Vstoupí někdo do vysněného páru a zničí tak všechno, co jde? Jak Bella bude řešit Edwardovo zlomené srdce?

1. kapitola

 

Byla jsem v Londýně u tety, když můj táta Charlie zemřel. Byl náčelníkem policie ve Forks. Máma to těžce nesla a já vlastně taky. Po mámině hovoru jsem letěla zpátky domů.

Mamka už to ve Forks nemohla vydržet, tak jsme se přestěhovaly na Floridu. Do Jacksonvillu. Bylo nám tam fajn. Nezapoměly jsme, ale žilo se nám dobře. S mámou jsme si rozjely knihkupectví. Dařilo se nám. V šestnácti jsem šla na střední. Byla kousek od našeho domu.

Teď jsem v druháku. Už mnohokrát jsem přemýšlela, že bych se vrátila zpátky do Forks. Dům jsme neprodaly. Už jsem se rozhodla. Jedu do Forks! Chci zpátky. Teď to ještě říct mámě.

„Ahoj, mami!“ křikla jsem do domu, když jsem přišla ze školy.
„Ahoj, Bello, jak bylo ve škole?“ Jak jinak. Její milovaná dceruška přišla domů a ji zajímá škola.

„Šlo to,“ odpověděla jsem. „Víš, mami, potřebuji si s tebou promluvit.“ Vešla jsem do kuchyně a sedla si na židli ke stolu. „Mohla by sis sednout?“ požádala jsem ji.

„Co se stalo, zlatíčko?“ zeptala se a posadila se za stůl.

„No… Už jsem o tom hodně přemýšlela.“ Nadechla jsem se. „Jenom se, prosím, nerozčiluj.“

„Nebudu,“ ujišťovala mě.

„Uvažovala jsem o tom, že bych se vrátila do Forks. Bydlela bych v našem starém domě. Chodila bych tam do školy. Mě už to tady moc nebaví.“ Říkala jsem jí to co nejpomaleji.

Nejdřív si mě měřila pohledem. Potom její obličej zvážněl a zhluboka se nadechla. „Zlatíčko, jsi si jistá? Nikoho tam neznáš.“

„Znám. Mám Jessicu, Mikea a Angelu. A taky Erica. Můžu jim zavolat. Mám nějaké našetřené peníze. Koupím si auto,“ přemlouvala jsem.

„A co já? Mohla bych jet s tebou?“ zeptala se mě. Wow, to jsem nečekala. Myslela jsem si, že bude chtít zůstat. Nikdy nemluvila o Forks. Nerada na něho vzpomínala. Překvapila mě.

„Páni, překvapila jsi mě. Půjdeš se mnou koupit auto?“ usmála jsem se.

Měla jsem svoji kreditní kartu. Tam jsem si dávala peníze, které jsem vydělala v knihkupectví.

Hodila jsem přes sebe bundu, obula boty. Mamka se taky oblékla a vzala klíče od auta. Sedla si za volant a jela do nejbližšího obchodu s auty.

Začala jsem chodit mezi řadami nových aut. Moje úžasná maminka mi řekla, že auto mi z poloviny zaplatí. Takže jsem si mohla vybrat úplně nové. Neojeté. Chtěla jsem nějaké menší. Ne nějakou velkou krávu.

Uuu.. To je ono. Vybrala jsem si Chevrolet Cruze v šedé metalíze. Mamce se taky zamlouval. A ani nebyl moc drahý. Zpátky už jsem jela ve svém autíčku. Byla tam klimatizace! Skvěle, tu ve starém autě nemáme.

Dojely jsme domů. Je středa. Měla jsem to naplánované tak, že budu chodit do školy ještě do pátku. O víkendu se sbalím a pojedu do Forks. Máma mi navrhla, že pojede svým autem o týden později. Musí ještě něco vyřídit kolem knihkupectví a musí mě odhlásit ze školy.

Ještě dnes jsem zasedla do map a počítala cestu. Seděla jsem nad tím do jedné ráno. Na internetu jsem si našla motely. Všechny jsem obvolala a zarezervovala si pokoj. Celkem budu mít čtyři zastávky. Jak tak nad tím přemýšlím, bude to náročné. Ale já to zvládnu!

Konečně sobota. Ráno jsem vstala brzo. Šla jsem se osprchovat a po sprše si vytáhla zatím prázdné kufry. Otevřela jsem si skříň. Každý kousek mého obléčení jsem poctivě skládala do kufru. Do dalších jsem balila maličkosti. Vyšlo mě to na dva plné kufry a jednu tašku s věcmi, které budu potřebovat po cestě. Tričko na spaní, hygienické potřeby a další.

S balením jsem byla hotová celkem rychle. Převlékla jsem se a sešla dolů do kuchyně. Mamka už mi dala na stůl oběd.

Když jsem dojedla, mamka mi pomohla s kufry. Na zadní sedadlo jsem položila tašku. A vedle sebe kabelku. Měla jsem na sobě tmavé rifle, bílé tenisky, bílé tílko a černou mikinu. Vlasy jsem sčesala do culíku.

„Jeď opatrně, Bells. A volej mi,“ promluvila na mě mamka s neskrývanými obavami.

„Neboj, budu ti volat hned, jak to bude možné,“ ujišťovala jsem ji.

A tak jsem vyjela. Cesta byla klidná. Mámě jsem volala každé tři hodiny.

Cesta mi trvala celkem i s přespáním pět dní. Byla vyčerpávající. Ale zvládla jsem to. Jak jsem řekla. Až když jsem ve středu viděla náš starý dům, jsem si oddechla. Domov. Tak moc mi to chybělo. Ta nedotčená příroda a vůně lesa. Kufry jsem nechala v pokoji a vyšla na procházku. 



2. kapitola 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost heart 1. kapitola:

 1
3. Spolubydlící :))*
30.07.2012 [12:13]

Dobrý začátek, Emoticon akorát se mi nelíbí,že hned v 1. větě někoho necháš umřít... Emoticon

2. Simona
03.03.2012 [19:11]

Zaujímavý nápad Emoticon Emoticon

03.03.2012 [14:00]

eMCullenAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dávej pozor na chyby.

+ čárky
* ve větě, kde je více přísudků
* kolem oslovní
+ přímá řeč
+ ji/jí
+ shoda podmětu s přísudkem
+ základní číslovky vypisuj slovem

Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!