Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 6. kapitola


Láska nikdy neumiera - 6. kapitolaOddychová kapitola z pohľadu Belly. Prajem príjemné čítanie. Vaša Alexa

Vošli sme do domu. Emmett a Jasper boli rozvalení pri televízii. A Esme, ako vždy, čakala na Edwarda.

„Počkám ťa v spálni,“ šepla som a vybrala sa do našej izby. No pred tým som chcela skontrolovať Nessie. Vošla som do jej izby a prešla k postieľke. Rozkošne spinkala. Ako anjelik. Dívala som sa na ňu ako na zázrak. Veď ním aj bola. Vtom vošiel Edward. Usmiala som sa naňho. Tiež sa usmial.

„Keď si nebola v našej izbe, vedel som, kde budeš,“ šepol. Pozrela som sa ešte raz na Nessie a odišla s Edwardom do našej izby. Opatrne som si sadla do kresla. On si sadol na koniec postele a otočil sa smerom ku mne. Už chcel otvoriť ústa, ale ja som ho predbehla.

„Všetko ti vysvetlím,“ povedala som. Prikývol. Pozrela som sa mu do očí a začala som s príbehom. „Keď sme boli v obývačke, napadlo mi, že keď sa ťa viem dotknúť a sadnúť si, že sa mi možno podarí niečo zodvihnúť. Išla som do Nessiinej izby, lebo má veľa hračiek. Na stolíku som našla malú gumenú loptičku. Chcela som ju zodvihnúť. Podarilo sa mi to, ale až na tretí pokus. Keď som ju držala, chcela som ju stlačiť, no vtom mi vypadla z ruky. Naštvalo ma to a chcela som udrieť do stolíka. Nejakým zázrakom sa mi to podarilo a po dome sa ozval buchot. Vyskočila som cez okno a utekala do lesa. Chcela som sa na chvíľu odreagovať. Keď som zastala, bola som hlboko v lese. Ľahla som si a premýšľala. Zrazu bola tma a ja som mala strach. Strach, že netrafím domov alebo, že ma nenájdeš. Potom si ma našiel,“ dopovedala som príbeh a sklopila pohľad. Zrazu mi niečo napadlo.

„Ako si ma našiel?“ opýtala som sa a pozrela naňho.

„Keď si zmizla z obývačky, čakal som, že sa vrátiš. Vtom sa ozval buchot. Každý zbystril pozornosť. Povedal som im, že sa na to idem pozrieť. Prehľadal som každú izbu, ale nikde si nebola. Zľakol som sa, že sa niečo stalo. Vrátil som sa a povedal, že som nič nenašiel. Počkal som ešte dve hodiny, či sa zrazu nezjavíš. Aj Nessie čakala. Nikto nevedel prečo. Potom od únavy zaspala. Počkal som ďalšiu hodinu. No nevrátila si sa. Išiel som za Esme a povedal jej, že idem na lov. No mal som v úmysle, ísť na lov a potom ťa hľadať. Tak sa aj stalo. Keď som si ulovil pumu, začul som ako niekto zakričal moje meno. Spoznal som tvoj hlas. Bežal som za tvojim hlasom. Opäť si zakričala moje meno. Potom som ťa našiel, ako sedíš na zemi. Keď si ma uvidela, objala si ma. Neviem ako si to dokázala,“ povedal svoj príbeh. Chvíľu sme mlčali.

„Aký máme plán na zajtra?“ opýtala som sa, aby som vyplnila ticho.

„O tretej poobede odchádzam s Nessie do Denali. Samozrejme môžeš ísť aj ty. Cesta bude trvať tri hodiny. Na noc tam zostaneme a ráno o šiestej odchádzame. Chceš ísť?“

„Jasné,“ povedala som. Tú odpoveď pravdepodobne očakával. Potom nastalo opäť ticho. No vydržalo asi iba tri minúty.

Opýtala som sa ho na Nessie, či Carlisle prišiel na to, čo je. Povedal, že stále pátra, ale stále nič.

„Zapneš mi televíziu?“ opýtala som sa, lebo som sa začala nudiť. Iba prikývol.

Prišli sme do obývačky. Sadla som si na gauč a Edward zapol televíziu. Sadol si na druhý gauč. V televízii začal nejaký horor. Scary movie. Edward sa natiahol po ovládač, že prepne na iný program.

„Nechaj toto,“ povedala som a usmiala sa naňho. Prikývol a úsmev mi opätoval. Začala som vnímať už iba film.

Bože! To bola sranda. To nebol horor, ale hororová paródia. Počas filmu som sa občas pozrela na Edwarda. Vôbec sa nesmial, čo ja som sa smiala ako o život. Stále sa niekam zamyslene pozeral.

„Deje sa niečo?“ opýtala som sa zvedavo, keď sa skončil film.

„Nie. Prečo?“ šepol. Iba som pokrútila hlavou. Zaklonila som hlavu a rozmýšľala, čo môžem robiť. Čo asi robí duch celú večnosť? Straší ľudí? Alebo ide tancovať tanec hula na Havaj? Možno. Nad tou predstavou som sa zasmiala. Z premýšľania ma vytrhol Edward.

„Nad čím premýšľaš?“ opýtal sa zvedavo.

„Čo robí duch celú večnosť. Veď unudiť k smrti sa už nemôže,“ odpovedala som mu so stále zaklonenou hlavou. „A ty?“ vypadlo zo mňa.

„Nad ničím. Len počúvam mysle rodiny,“ povedal pobavene. Pozrela som sa naňho. Hneď ma napadlo, že si o ňom myslia, že je blázon. Čo ich asi napadne keď počujú iba jeho, ako sa k niekomu prihovára. A ten niekto ani neexistuje. Možno si myslia, že si ma iba predstavuje. Že som stále živá a je zo mňa upír. Pekná predstava, nie realita.

Po filme nasledoval film Svokor je lotor. Aspoň viem, ako zabiť nudu. Keď sa film skončil, Edward sa postavil a niekam sa vybral. Obzrela som sa za ním.

„Kam ideš?“ opýtala som sa. Síce ma do toho nič, ale je to môj manžel. No, skôr je to vdovec s malým dieťaťom. Už nie som jeho manželka. Otočil sa smerom ku mne.

„Idem Carlisleovi pomôcť s pátraním,“ povedal. Pokrčila som obočie. S pátraním po čom? Než som sa stihla opýtať, predbehol ma. „Po podobných, ako je Nessie.“

Prikývla som a uprela pohľad na obrazovku. Odišiel. Nevnímala som, o čo v nej ide. Rozmýšľala som, či nemôžem nejako pomôcť. Pravdepodobne nie. Veď som duch. Čo môžem robiť? Strašiť ľudí, pozerať televíziu a nudiť sa.

Nevnímala som okolie. Prebral ma zvuk chôdze. Všimla som si, že už vychádzalo slnko. Nessie! Rýchlo som sa postavila a otočila sa. Po schodoch práve išiel Edward. Zrazu bol pri mne. Vypol televíziu a vybral sa opäť ku schodom. Pootočil hlavu a mávol na mňa rukou, nech idem za ním.

Išli sme za Nessie. Už som sa nevedela dočkať, až ju uvidím. Keď otváral dvere od jej izby, pozrel sa na mňa a usmial. Vošli sme do izby. Nessie sa práve zobúdzala. Uvidela nás a široko sa usmiala. Edward si ju zobral do náručia. Zdala sa mi na dva dni veľká. Akoby mala dva mesiace. Možno aj viac.


Čo myslíte? Ako to bude pokračovať? Bude navždy Bella duchom?
Chcem sa Vám poďakovať za komenáre. Kapitoly budem pridávať asi tak jednu za mesiac. Odkedy sa začala škola, mám málo času na písanie. Budem sa snažiť pridávať každý mesiac aspoň dve kapitoly.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 6. kapitola:

 1
1. Pegi
14.10.2012 [14:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!