Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 2. kapitola

Přinesl jsi svačinku


Láska nikdy neumiera - 2. kapitolaRenesmee ukáže Edwardovi jej posledné spomienky na jej mamu. Bella zistí, že sa z nej stal duch. Dozvie sa niečo o Renesmee. Prosím, zanechajte komentár. Vaša Alexa

Edward:

Videl som Esminu tvár.

„Renesmee,“ zašepkala Esme.

Potom som uvidel Bellu, celú od potu a krvi, ako jej žiarili oči šťastím, keď uvidela Renesmee.

„Daj mi ju,“ povedala Bella a Esme jej ju podala. Zobrala si ju do náručia a pobozkala na čelo.

„Renesmee. Taká... krásna. Ľúbim ťa. Aj tvojho ocka. Vy ste moje dve lásky,“ povedala Bella slabým a chrapľavým hlasom. Ešte raz ju pobozkala na čelo a usmiala sa. Podala ju Esme. „Postarajte sa o ňu. A nech sa Edward na ňu nehnevá a nech mi odpustí, že som ho opustila,“ povedala svoje posledné slová. Esme iba smutne prikývla.

Renesmee odtiahla rúčku a ja som sa vrátil do reality. Zahanbene sa na mňa dívala, akoby spáchala vraždu. Síce spáchala, ale keď Bella chcela, aby som sa na ňu nehneval, musel som ju poslúchnuť. Všetci na mňa iba skúmavo hľadeli. Renesmee som pobozkal na čelo.

„Nehnevám sa na teba,“ pošepkal som jej, aj keď to všetci jasne počuli. Široko sa usmiala, a tým odhalila svoje štvorcové zúbky. Tiež som sa na ňu usmial.

„Ďakujem. A odpusť mi,“ niekto zašepkal a cítil som, akoby mi niekto položil ruku na rameno. Najprv som si neuvedomoval, kto to zašepkal. Až potom mi to prišlo um. Bol to dôverne známy hlas, ktorý patril Belle. Určite sa mi to iba zdalo. Bella je mŕtva. Nič mi ju už nevráti. Keď som si na ňu spomenul, zosmutnel som.

Renesmee bola napoly upír a napoly človek. Uprednostňovala krv. Milé bolo, že spala a nemusel som sa o ňu starať dvadsaťštyri hodín denne.

Na Aljaške už mala zariadenú vlastnú izbu. Rose si myslela, že to bude dievčatko. Mala pravdu. Preto ju už dávno zariadili. Steny boli svetloružové, nábytok z jedľového dreva. V strede izby bol biely koberček a na ňom postieľka.

Nemohol sa na ňu vynadívať. Renesmee si zívla. Už bola unavená, tak som ju išiel uložiť spať. Položil som ju do postieľky a začal jej pohmkávať Bellinu uspávanku. Za necelú minútu zaspala. Pomalou a tichou chôdzou som prišiel do mojej izby. Nebola iba moja, ale aj Bellina. Zosmutnel som, keď som si na ňu opäť spomenul. Sadol som si na koniec postele. Pozrel som sa do veľkého zrkadla, zaveseného na stene v izbe a nemohol som uveriť vlastným očiam.

 

Bella:

Ocitla som sa v nejakej miestnosti. Nevedela som, kto som, kde som, prečo som tu, ako som sa tu dostala. Nič som si nepamätala. Poobzerala som sa okolo seba a všimla si človeka, ktorý ležal na stole a nehýbal sa. Podišla som k nemu a pozrela som sa mu do tváre. Bola to hnedovlasá dievčina, celá od potu a krvi. Nedýchala. Pravdepodobne bola mŕtva. Neviem, čo sa dialo, ale náhle sa moje prsty približovali k jej lícu. Pomaly som sa jej dotkla. Zrazu som si spomenula kto som a kde to som. Všetko som si pamätala. Moja posledná spomienka bola, že som... že som... zomrela. Pri pôrode. Keďže som zomrela, stal sa zo mňa... duch. Tá mŕtva dievčina, čo ležala na stole, som bola ja. Takže som duch. Nikto ma asi nepočuje a nevidí. No deti by mohli, ako som to videla v jednom seriáli.

Rýchlo som sa spamätala a mala milión otázok. Ako sa má Renesmee? Ako to zvláda Edward? Kde je? Vie to už?

Zo zamyslenia ma prebral zvuk chôdze. Niekto sa blížil. Otvorili sa dvere a do miestnosti vstúpil Edward. Vyzeral smutný a strápený. Chvíľu stál pri dverách, potom prišiel ku stolu a bozkal Bellu - čiže mňa - na čelo. Nevidel ma. Ako som vravela.

„Milujem ťa. A budem ťa milovať naveky,“ povedal zamatovým hlasom, v ktorom som počula bolesť a smútok. Stál tam niekoľko minút, potom odkráčal preč. Išla som za ním. Prešiel okolo ostatných Cullenovcov, ktorí sedeli na gauči a zhovárali sa. Každý mal v tvári smutný pohľad. Pohľadom sa zastavila na Rosalie, ako drží v náručí dieťa. Moje dieťatko. Moju malú Renesmee. Rose sa postavila a prešla okolo mňa k Edwardovi, ktorý stál pri okne.

„Je to dievčatko. Volá sa Renesmee. Chce ťa,“ povedala. Prišla som k nim a pozrela sa na našu dcérku druhýkrát.

Teraz som videla lepšie. Bola nádherná. Usmiala som sa na ňu. Neviem, či sa mi to iba zdalo, lebo Renesmee sa pozrela mojim smerom a jemne sa usmiala. Potom odvrátila zrak. Edward sa na našu dcérku asi prvýkrát pozrel. Ostal v nemom úžase. Podobala sa na mňa. Mala hnedé očká, ružové líčka, červené pery, jamky v lícach. Pousmial sa. Ona sa naňho pozrela a tiež sa usmiala. Bola rozkošná.

„Má dar,“ povedala Rose. Čo? Aký? Renesmee sa pomrvila v jej náručí a natiahla k Edwardovi svoje malinké rúčky. Rose mu ju podala a on si ju zobral do náručia. Natiahla k jeho tvári rúčku a dotkla sa jeho líca. Nechápala som čo to robí. Aký má dar?

„Aký má dar?“ spýtal sa Jasper. Započúvala som sa do rozhovoru Esme a Jaspera.

„Je to zvláštne. Dotykom ti vie dať informácie, spomienky. Keď sa ťa dotkne, zjaví sa ti... neviem ako to mám vysvetliť... na čo myslí, alebo niečo také. Má opačný dar ako Edward. On vie čítať myšlienky, ale ona ich vie rozdávať. Aj po... Belle niečo zdedila. Edward jej môže čítať myšlienky, iba ak mu dovolí. Teraz mu pravdepodobne ukazuje svoje jediné spomienky na svoju mamu,“ vysvetľovala mu Esme. Zvláštny dar. Aj po mne niečo zdedila. Odľahlo mi.

Aké môže mať spomienky na mňa? Aha. Vtedy som jej a Esme niečo povedala.

Renesmee konečne odtiahla rúčku od Edwardovej tváre. Všetci upreli svoje oči na Edwarda.

„Nehnevám sa na teba,“ pošepkal jej. Určite to všetci počuli. Široko sa usmiala a tým odhalila svoje štvorcové zúbky. Tiež sa na ňu usmial. Aj ja som sa usmiala. Až teraz mi to doplo. Prečo by sa na ňu hneval? Spomínala som. Už viem! Keď som... zomierala, poprosila som Esme, aby sa na Renesmee Edward nehneval a nech mi odpustí. Bola som rada, že sa na ňu nehnevá. Dúfam, že ju bude mať rád. Síce som vedela, že ma nepočuje, ale musela som to vysloviť.

„Ďakujem. A odpusť mi,“ šepla som a pomaly som položila svoju ruku na jeho rameno. Stále sa na ňu díval, keď si Renesmee zrazu zívla. Bolo to milé. Počkať! Ona si zívla? Veď upíri nespia. Či? Alebo Renesmee nie je upír? No ona nemôže byť človekom, veď má dar. No super! Moje dieťa je Yeti.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 2. kapitola:

 1
19.08.2012 [17:39]

9moncici9Kapitola sa ma páčila, ale chýbala mi tam jedna vec a tou sú emócie. Chýbal mi tam opis, ako sa Bells cíti ako duch. Vieme, že si nič nepamätala, zistili sme, že vie odhadnúť tok, že je Edík smutný. Ale ako sa cíti ona? ČO cíti ako duch? Toto som sa pýtala sama seba keď som čítala pohľad Belly. A to isté ma zaujíma pri Edíkovi. Polúchol Bellu a odpustil svojej dcérke to síce krásne, ale čo k nej cítil keĎ v úvodzovkách zabila svoju matku a jeho jedinú lásku? Toto by som vytkla, ale inak pekná kapitola Emoticon a dúfam, že v ďalšej kapitole sa dozviem ako to, žee je duch :D A či sa niekedy zhmotný, alebo ostane celú poviedku duchom :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!