Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 18. kapitola

Robert Pattinson- krisD


Láska nikdy neumiera - 18. kapitolaKapitola z pohľadu Belly. Prajem príjemné čítanie. Alexa

Naštartoval a počkal som, kým sa garáž otvorila. Vyšiel z garáže a dupol na plyn. Čaká nás neviem aká dlhá cesta. Nessie sedela v autosedačke medzi Emmettom a Rose. Mala sivé rifle, červenú bundičku a čierne snehule. Bola zlatá. V aute jej asi bolo teplo, tak jej Rose dala dole bundu.

Po pol hodine začalo snežiť. Nessie si to všimla a usmiala sa.

„Snežik sa nám chumelí, zima je zimička...“ začala si tichučko spievať nejakú pesničku. Všetci sme sa zasmiali. Cesta trvala necelú hodinu a už sme boli vo Fairbankse. Carlisle s autom vošiel do podzemnej garáže obchodného domu, v ktorom sme boli minule. My sme išli ďalej asi do obchodu s nábytkom. Zaparkovali sme pred ním na malom parkovisku. Bol neďaleko od toho obchodného domu. Rose obliekla Nessie do bundičky.

Vystúpili sme auta a vybrali sa dnu do obchodu. Prvý krát chodila na verejnosti. Bola roztomilá. Snehové vločky padali na jej hnedé vlnité vlásky. Mala ich dlhé až po lopatky.

Nessie vošla natešene do obchodu. Rozhliadla sa a vybrala sa ku schodom na poschodie. Došla som s Edwardom ku schodom, kde nás čakala Nessie. Spolu sme počkali na Emmetta a Rose, ktorá práve vchádzali dnu. Prišli k nám. Nessie sa chytila zábradlia na schodoch a vyšla po nich hore. My sme išli za ňou. Nessie si rozopla bundičku.

Postavila som sa k Edwardovi a usmiala som sa naňho. Tiež sa na mňa usmial. A Nessie sa usmiala na nás dvoch. Chytila Edwarda za ruku a ťahala ho k posteliam. Zasmiala som sa nad tým. Všetci sme sa tam vybrali. Rose hneď začala niečo hľadať. Emmett chodil za ňou. Ja, Edward a Nessie sme iba pozerali. Nemali sme žiadnu predstavu. No aspoň ja som nemala žiadnu predstavu. Keď Nessie uvidela nejakú postieľku pribehla k nej. Ja som išla za ňou. Obzerala si nábytok.

„Môžem vám nejako poradiť?“ začula som nejaký ženský hlas. Asi sa dajaká predavačka pýtala nejakého zákazníka.

„Nie,“ povedal dosť známy hlas. Edward. Fuuu. Ešte, že ju odmietol.

„A nešli by ste na kávu?“ opýtala sa. No toto už prehnala. Pozrela som sa na tú predavačku. Blondína, chudá,... Normálni chlapi by za ňou chodili, nech im poradí. Neboj Blondína, tvoj úsmev ti o chvíľu zamrzne.

„Choď sa spýtať ocka, kde je mamka,“ povedala som Nessie a mrkla na ňu. Usmiala sa a tiež na mňa mrkla. Vybrala sa za Edwardom.

„Ocko, kde je mamka?“ spýtala sa Edwarda Nessie.

„Čaká v aute,“ odpovedal jej. Našťastie spolupracoval. Nessie vybrala sa späť ku mne. Tou vetou zamrzol tej Blondínke úsmev na tvári. Ako som si myslela.

„Čo ste chceli?“ opýtal sa jej.

„Nič,“ povedala a odišla.

„Ďakujem za záchranu,“ šepol mi za chrbtom. Pozrela som sa naňho a usmiala sa.

„Nikto sa môjho Edíka dotýkať nebude,“ povedala som rázne. Edíka? Dobrá prezývka. Môj Edík.

„Edíka?“ opýtal sa. Zasmiala som sa. Aj on sa zasmial.

„Táto,“ šepla Nessie. S Edwardom sme sa vybrali za ňou, lebo sa nám niekde zmizla. Prišli sme k nej. Sedela na postieľke z bledého dreva s rúžovými obliečkami. Z takého istého dreva má nábytok vo svojej izbe. Edward si sadol k nej na posteľ.

„Túto chceš?“ opýtal sa jej. Pozrela sa mu do tváre.

„Áno,“ odpovedala.

„Dobre, budeš ju mať,“ povedal jej. Široko sa naňho usmiala a hodila sa mu okolo krku. Objal ju.

„Ďakujem,“ šepla. Pohladil ju po vláskoch. Bože, oni sú takí zlatí. Môj malý anjelik a môj Edíček. Povzdychla som si. Pozrel sa na mňa.

„Ste takí rozkošní,“ šepla som a ďalej sa na nich. Prišli k nám Rose s Emmettom.

„Takže túto kupujeme,“ šepla Rose. Nessie sa od Edward trocha odtiahla a pozrela sa na Rose. Prikývla a usmiala sa. Rose našla nejakú predavačku. Nebola tá blondína. Položil Nessie na zem. Predavačka napísala niečo na malý papier a niekam sa vybrala. Prišla k počítaču – my sme samozrejme išli za ňou – a naťukala tam to, čo mala na papieri.

„Ešte jednu máme na sklade,“ povedala. Niečo napísala na iný papier. „S týmto choďte ku pokladni,“ dodala a dala Edwardovi ten papier. Prišli sme ku pokladni. Podal ten papier predavačke. Keď zbadala Edwardovu tvár, usmiala sa.

„Tovar si môžete vyzdvihnúť aj hneď teraz. S týmito dokladmi pôjdete na výdaj tovaru, čo je vzadu,“ povedala a podala mu tie doklady. Vyšli sme z obchodu a nastúpili do auta.

„Večer ti posteľ donesie strýko Emmett,“ povedal Nessie a pozrel sa na ňu do spätného zrkadla. Usmiala sa. Edward prikývol. Nevedela som na čo.

„Chcete ísť ešte na nákupy?“ opýtal sa ich.

„Áno!“ vykríkla Rose. „A samozrejme ideš aj ty,“ povedala Emmettovi. Ten si len povzdychol a sklopil pohľad. Chudáčik Emmett.

„Chceš ísť s nimi?“ opýtal sa Nessie. Prikývla. Naštartoval a vybral som sa s autom do podzemnej garáže podzemného domu. Našiel nejaké voľné parkovacie miesto a zaparkoval. Rose vystúpila s Nessie z auta a už sa chcela rozbehnúť k obchodom, no Edward ju zastavil.

„Rose,“ šepol, keď vystupoval. Tiež som vystúpila. Emmett už stál pri Nessie a Rose podišla k Edwardovi.

„Áno?“ povedala.

„Daj pozor na Nessie, nech sa ti nestratí a...“ začal niečo.

„Neboj sa. Tvojho anjelika budem strážiť ako oko v hlave,“ prerušila ho Rose. Otočila sa a už sa chcela vybrať na odchod.

„Rose,“ šepol znova. Otočila sa späť naňho. Podišiel k nej a dal niečo jej do ruky.

„A tu máte kľúče,“ povedal. Takže kľúče od auta. Asi, no nie asi, ale určite ideme pešo. No ja sa radšej teleportujem.

„Ty pôjdeš pešo?“ šepla šokovane. Prikývol. Náhle sa široko usmiala a hodila sa mu okolo krku.

„Ďakujem. Aspoň budem mať viacej miesta na tašky,“ šepla, odtiahla sa a vybrala sa k Emmettovi a Nessie. Postavila som sa k Edwardovi. Nessie nám zamávala. S Edwardom sme jej tiež zamávali a vyšli sme pešo z podzemnej garáže.

„Vieš čo? Teleportujem sa a ty môžeš prísť domov upírskou rýchlosťou,“ povedala som a usmiala sa. Asi sa ma chcel niečo spýtať, no rýchlo som ho predbehla.

„Doma ti všetko vysvetlím,“ šepla som. Prikývol a vybral sa ľudskou rýchlosťou preč k lesu.

Plne som sa na to sústredila. Chcela som byť doma u Cullenovcov. Otvorila som oči. Bola som v obývačke. Zasa sa mi to podarilo na prvý pokus. Čím to častejšie robím, tým sa v tom zlepšujem. Vyšla som pred dom na schody. Pozrela som sa na oblohu. Mraky boli čierne. Už aj prestalo snežiť. Čakala som asi sedem minút. Z lesa sa vynoril Edward. Usmiala som sa naňho. Prišiel ku mne.

„Dlho sme sa nevideli,“ šepol a usmial sa. Zasmiala som sa. Vošli sme dnu. Bolo pol dvanástej.

„Čo budeme robiť?“ opýtala som sa. Iba mykol plecami. Vyšla som hore schodmi a vošla do našej – Edwardovej – izby. Edward išiel za mnou. Sadla som si na hnedý koberec, ktorý bol pred posteľou. Edward si sadol ku mne, no po chvíli si ľahol a založil si ruky za hlavou.

„Takže... Ty sa dokážeš teleportovať?“ opýtal sa ma. Prikývla som. „Zaujímavé,“ povedal. Len tak ležal a ja som sledovala jeho nádhernú bledú tvár. Bol... neodolateľný. Pozrel sa na mňa.

„Čo?“ šepol.

„Si nádherný,“ šepla som. Zasmial sa.

„To ty si nádherná,“ oponoval mi. Tiež som sa zasmiala a pokrútila som hlavou. Posadil sa. Chcela som niečo skúsiť.

„Zavri oči. Chcem niečo skúsiť,“ povedala som. Poslúchol a zavrel oči. Nahla som si k nemu. Zavrela som oči a plne sa sústredila. Nikdy som sa na nič tak nesústredila, ako na toto. Chcela som ho pobozkať. Pomaly som sa k nemu približovala. Moje pery sa jemne dotkli tých jeho. Bola som taká šťastná, že som ho mohla pobozkať.

Pomaly som sa odtiahla a otvorila oči. Tiež otvoril oči a široko sa usmial.

„Toto by sme mohli skúšať častejšie,“ šepol. Usmiala som sa.

„To hej,“ pritakala som. Naraz sme sa obaja zasmiali.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 18. kapitola:

 1
3. AngieCullen
17.12.2012 [17:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lele
17.12.2012 [16:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.12.2012 [13:53]

krásné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
jen se občas ztrácím v pohledu Belly a Edwarda, jakobys to vyprávěla naráz a střídala úmyslně? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!