Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 14. kapitola

Bella and Edward


Láska mého života - 14. kapitola„Já… Chtěla… Já bych… chtěla…“ koktala jsem a on trpělivě čekal. „Chtěla bych tě políbit,“ přiznala jsem a ještě víc zrudla. Jeho rty se automaticky pootevřely a on se ke mně víc nahnul. Jeho dech jsem cítila na rtech a mým tělem kolovala touha. Touha dotknout se jeho nádherných rtů, které vypadaly jako rudé třešně.

Ve čtyři hodiny odpoledne jsme se vraceli domů a já se držela za ruku s Edwardem, který řídil auto. Chvilkami koukal na cestu, ale chvilkami na naše spojené ruce, které ležely na řadící páce. Timy spokojeně spal v sedačce a já pohodlně seděla na sedadle a prohlížela si Edwardův profil. Jeho nádherné linie nosu a ostře řezanou bradu, jeho rozčepýřené vlasy, které měl všude po obličeji, a já se usmála. Palcem mě pohladil a já se lehce zachvěla. Nedokázala jsem si zvyknout na chlad jeho kůže, ale i přesto mi to bylo příjemné.

Nevěřila jsem, že právě já mám takové štěstí a anděl jako Edward by o mě měl vůbec zájem, ale kdykoliv stiskl moji ruku, věděla jsem, že je to realita a ne jen sen.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se, když si všiml, jak koukám do prázdna.

„Nad ničím,“ zalhala jsem, ale on pochybovačně pozvedl obočí a já si povzdychla.

„Nad tebou,“ opravila jsem se a on se usmál.

„Nad čím konkrétně?“

„Že mám neuvěřitelný štěstí,“ odpověděla jsem a on zakroutil hlavou.

„To bych měl říct já,“ dohadoval se a já se zasmála. Podívala jsem se z okýnka a v tu chvíli mi to došlo.

„To tys mi dal ty šaty,“ vypískla jsem nahlas a Timy rozespale zamžoural.

„Spi dál, zlatíčko,“ poradila jsem mu a on přikývl a ponořil se do říše snů.

„Asi jsem měl počítat s tím, že na to přijdeš,“ řekl s úsměvem a já přikývla.

„Líbily se ti?“

„Jistě, byly nádherné, ale musely stát hodně peněz. Jak se vrátíme domů, tak ti je přinesu. Nemůžeš za mě tak utrácet,“ zamručela jsem a on záporně zakroutil hlavou.

„Nech si je. Stejně pro tebe mám ještě jeden dárek,“ řekl s úsměvem a já zpozorněla.

„Další? Já nic nechci.“

„Prosím, podívej se do přihrádky,“ poprosil a já pravou rukou vytáhla nádhernou krabičku.

„Bylo to hodně drahé?“ zeptala jsme se a on neodpověděl.

„Tak to nechci.“

„Bello,“ zakňučel a já krabičku vrátila na stejné místo, kde byla. Edward zastavil v garáži a já rychle vystoupila, aby mi krabičku nenarval do ruky. Vytáhla jsem spícího Timyho a odnesla ho do domu. Alice naštvaně dupkala nohou a já věděla, že dostanu další přednášku o tom, že si budu muset zvyknout na dárky.

„Nechci to slyšet,“ varovala jsem ji a zakroutila hlavou.

„Edward ti chce dokázat lásku,“ zamručela a já protočila panenky.

„Lásku mi nemusí dokazovat drahými dárky,“ vysvětlila jsem a ona si povzdychla.

„Budu tě muset ještě hodně naučit,“ zakňučela a já se tiše zasmála. Donesla jsem Timyho do ložnice, kde jsem ho položila na postel, sundala mu boty a zabalila ho do teplé přikrývky.

„Donesu ti oblečení,“ šeptla Alice a já se posadila na postel vedle Timyho, který tiše chrupkal. Kolem pasu mě objaly dvě studené paže a já se o Edwarda klidně opřela.

„Máš ho hodně ráda,“ zkonstatoval a já přikývla. Hodně ráda bylo slabé slovo. Já Timyho přímo milovala. Alice vběhla do pokoje a na postel hodila kraťasy, tričko a mikinu.

„To si obleč!“ poručila šeptem a já na ni vyplázla jazyk. Vstala jsem z postele a došla k hromádce oblečení a zčervenala. Musím Edwardovi naznačit, aby odešel. Já rozhodně nepatřila mezi ty odvážné holky, které se před klukem hned svléknou. Celá červená jsem se na něj podívala a on jako by pochopil.

„Asi bych měl jít,“ zabrblal a odešel z pokoje. Nahlas jsem si oddechla a převlékla si oblečení. Vlasy jsem si stáhla do culíku a podívala se na Timyho, který se ze spánku usmíval. Pohladila jsem ho po tváři a vyšla z pokoje, aby se mohl klidně vyspat. Edward na mě čekal před dveřmi a mile se usmíval.

„Jdeme?“ zeptal se a já přikývla. Edward mě automaticky chytil za ruku a vedl do obýváku. Byla jsem šťastná a v mém těle se rozvíjel nový pocit. Chtěla jsem vědět, jestli jsou i jeho rty tak hladké jako jeho ruce, stejně mramorově tvrdé. Když jsem si uvědomila, nad čím přemýšlím, zčervenala jsem a sklopila pohled k zemi.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se zvědavě a já ještě víc zrudla.

„Tak?“ pobídl mě a já zastavila.

„Já… Chtěla… Já bych… chtěla…“ koktala jsem a on trpělivě čekal.

„Chtěla bych tě políbit,“ přiznala jsem a ještě víc zrudla. Jeho rty se automaticky pootevřely a on se ke mně víc nahnul. Jeho dech jsem cítila na rtech a mým tělem kolovala touha. Touha dotknout se jeho nádherných rtů, které vypadaly jako rudé třešně.

„Edwarde, já jsem ještě nikdy…“ upozornila jsem ho. Ale on to ignoroval. Nachýlil se ke mně ještě víc a nás dělilo posledních pár centimetrů.

„Půjdu na to opatrně, a kdyby se ti to nelíbilo, stačí říct,“ zašeptal u mých rtů a já přikývla. Překonal tu poslední vzdálenost a přitiskl rty na mé. Byly stejně hladké a sladké jak jsem si myslela. Jeho rty lehce ochutnávaly ty mé a já se pomalu přidala k milostné hře.

„Dobře,“ pochválil mě a já jemně pootevřela rty. Opatrně do škvírky mezi rty vnikl jazykem a já se zachvěla.

„Opatrně,“ šeptl do rtů a já se pokusila spolupracovat s jeho jazykem, který prozkoumával má ústa.

„Jde ti to skvěle,“ pochválil mě a já se během polibku usmála. Začal mi docházet dech a on se odtáhl. Hlasitě jsem vydýchávala ten nádherný zážitek a koukala se do zlatých očí, které mi připadaly tmavší.

„Nikdy,“ začala jsem a nahlas si odkašlala, „nikdy jsem nic takového necítila,“ přiznala jsem a on se spokojeně usmál.

„Jsme na tom stejně,“ řekl s úsměvem a daroval mi jemný polibek na rty.

„Tak kde jste?“ zakřičel z obýváku Emmett a já se zasmála.

„On mi pokoj nedá,“ zamručel Edward a my společně sešli do obýváku, kde čekal zbytek rodiny. Esmé s Carlislem seděli na pohovce a šťastně se usmívali, Rosalie s Emmettem se o něčem dohadovali a Alice s Jasperem tu nebyli.

„Kde je Alice?“ zeptala jsem se zvědavě a všichni ztichli.

„Musela si něco zařídit,“ odpověděla Esmé a já přikývla. Sedla jsem si do křesla, ale to se Edwardovi moc nelíbilo, a tak mě zvedl, sedl si na křeslo a mě posadil na sebe. Lehce jsem zčervenala a Esmé se mateřsky usmála.

„Jsem ráda, že jste spolu,“ řekla s úsměvem a Edward na ni mrkl. Opřela jsem se o jeho hruď a zavřela oči. Jestli někdy někdo přemýšlel nad tím, jak vypadá ráj, já jsem ho už poznala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 14. kapitola:

 1 2   Další »
07.02.2012 [20:47]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Anizek
12.01.2012 [13:18]

AnizekNaprosto Dokonalé. Moc se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Kačka
17.12.2011 [9:59]

krásný, krásný, krásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Domik
13.12.2011 [17:57]

Domikstejně ten dáreček dostane Emoticon Emoticon Emoticon moc se těším na další díl!

13.12.2011 [13:06]

marcelle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [11:47]

mima19974Jééééj !!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. lied
13.12.2011 [7:09]

lied Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Es.
12.12.2011 [20:59]

skvělé!!!

12. BellaEdward
12.12.2011 [20:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.12.2011 [20:05]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!