Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska mého života - 13. kapitola

Dakota


Láska mého života - 13. kapitola„Potřebuji s tebou mluvit.“ Jen jsem přikývla a vyšla z místností. Před saunou jsem se pořádně vysprchovala a podívala se na Edwarda, který si mě prohlížel.

První jízda na tobogánu byla šílená a já chvilkami křičela strachem. Timy se jen usmíval a máchal rukama. Jízdu si rozhodně užíval a já si připadala jako ten největší srab na světě. Můj mladší bráška se nebojí a já jo?

„Teda Bello,“ smál se Emmett, když jsem žuchla do vody a prskala vodu.

„Co je?“ zavrčela jsem naštvaně a čekala na jeho posměšné poznámky, které mi vůbec nepřijdou směšné.

„Tys teda pěkně křičela,“ řehnil se a já se jen zamračila.

„Bello,“ oslovila mě Alice a já se otočila.

„Nechtěla bys jít s námi do sauny?“ zeptala se Alice a já nadšeně přikývla. Udělám vše proto, abych se vyvlíkla tobogánu a další děsivé jízdě, která by mě čekala. Pochybuji, že by to Timy jen tak nechal, tak ať se pěkně vozí Emmett, když mu to připadá tak směšné.

„Jasně, Emmette, postarej se o Timyho,“ řekla jsem Emmettovi a on nadšeně přikývl. Vzal Timyho za ruku a už s ním utíkal na další jízdu. Já a Alice jsme se vydaly do patra, kde byla sauna. Vešly jsme dovnitř, pořádně se osprchovaly, otevřely prosklené dveře a zalezly do místnosti, kde bylo hrozné vedro a plno páry. Zamžourala jsem očima a rozhlédla se po malé místnosti, která byla obkládána dřevem. Všimla jsem si, že v rohu sedí Rosalie a kousek od ní Edward. Jo, tak to je opravdu senzační.

„Pojď si sednout,“ promluvila na mě Rosalie a já si sedla vedle ní a opřela se o zeď, která hřála mé tělo. Alice si sedla vedle Edwarda a tiše mu nadávala. Zajímalo by mě, co mu říká.

„Jak se ti tu líbí?“ zeptala se Rosalie, aby debata moc nevázla.

„Je to tu nádherné, ale myslím, že na tobogánu už nikdy nepojedu,“ odpověděla jsem a společně s ní se zasmála.

„Mně tobogány nepřipadají tak strašné, možná je to tím, že žiju s Emmettem,“ přiznala a já se začala smát ještě víc.

„Popravdě, kolikrát by mě zajímalo, jak to s ním můžeš vydržet,“ přiznala jsem a ona s úsměvem přikývla.

„Nejsi jediná, koho to zajímá. Ptá se mě na to víc lidí.“ To vyvolalo další salvu smíchu a my jsme se spokojeně smály. Po chvilce jsem cítila, jak ze mě začíná téct pot. Kapičky potu jsem cítila ve výstřihu, ale i na rukách a čele. Nějaký hrdina si stoupl pod sprchu, která v místnosti byla, a pořádně se v ní smočil, díky němu v místnosti bylo ještě větší teplo a více páry. Teď už jsem neviděla ani na metr před sebe.

„Bello,“ oslovil mě tichý hlas Edwarda a já se na něj podívala.

„Potřebuji s tebou mluvit.“ Jen jsem přikývla a vyšla z místnosti. Před saunou jsem se pořádně vysprchovala a podívala se na Edwarda, který si mě prohlížel.

„Co se děje?“ zeptala jsem se zvědavě a on mi naznačil, abych šla blíž. Došla jsem těsně k němu a podívala se mu do zlatých očí.

„Nevěděl jsem, jestli ti to mám říct, nebo ne, ale vím, že když jsem s tebou, cítím se jinak, mnohem líp. Ty mi dokážeš na tváři vykouzlit úsměv a díky tobě si připadám, že jsem čistý, neposkvrněný,“ začal a já nechápavě koukala. Nechápala jsem, co tím naznačuje.

„Já vím, že je to možná brzo, ale nedokážu se už na tebe dívat a nemoct se tě dotknout, obejmout tě a pohladit tě. Bello… Já… Bello, já tě miluji,“ dokončil a já pootevřela pusu. Dělá si ze mě legraci? Ještě chvilku jsem na něj zírala a nevěděla, co říct. Věděla jsem, co k němu cítím, ale opravdu jsem mu to měla říct? Nedělá si ze mě legraci? Když jsem se zamyslela, zjistila jsem, že Edward takový není a proto jsem se mu celá červená podívala do očí.

„Já tě taky miluji,“ odpověděla jsem a on se překvapeně usmál. Přitáhl si mě do náruče a pevně mě objal. Cítila jsem jeho rty, jak mě líbají ve vlasech a trošku jsem zpanikařila. Co když Edward není takový jako předtím? Co když bude jiný?

„Půjdu na to pomalu,“ uklidňoval mě, jako by mi dokázal číst myšlenky. Úlevně jsem si oddychla a zvedla hlavu, abych se mu podívala do zlatých očí, které překypovaly láskou, něhou a hlavně radostí. Byla jsem ráda, že za tu radost můžu já.

„Nevěřil jsem, že bys ke mně mohla něco cítit,“ přiznal, když mě držel v náručí a já se o něj opírala. Překvapeně jsem se na něj podívala a nechápavě zakroutila hlavou.

„Ty? Vždyť tebe chce každá dívka na škole. Je jejich snem, abys je někam pozval,“ řekla jsem překvapeně a on se zasmál.

„Ale nevěděl jsem, jestli budu stejným kouzlem platit i na tebe,“ vysvětlil a já se zasmála.

„Ne, ve všem jsem výjimka,“ informovala jsem ho a on mi pročechral vlasy.

„A já jsem za to rád. Víš, jak moc bych o tebe musel usilovat?“ otázal se, ale na odpověď nečekal.

„Chceš říct, žes mě získal příliš snadno?“ opáčila jsem naštvaně a vytrhla se mu z náruče, ve které mi bylo tak dobře. Edward se na mě vyděšeně podíval a já se v duchu smála. A to mi rodiče říkali, že nejsem dobrá herečka.

„Ne, to já rozhodně říct nechci,“ bránil se a přitahoval si mě k sobě. Chvilku jsem se bránila, ale nakonec jsem se nechala přivinout do pevného objetí a položila jsem si hlavu na jeho rameno. Jeho ruce mě hladily na zádech a chvilkami si hrály se šňůrkou od plavek.

„Kohopak to tu máme,“ ozval se Emmettův hlas a já zdvihla hlavu. Edward naštvaně zavrčel a podíval se na svého bratra.

„Jen se dívám na naše hrdličky,“ smál se a já se zaksichtila.

„Emmette, jdi pryč!“ zavrčel Edward na Emmetta a ten se jen zasmál.

„Bello, Timy si chce s tebou ještě zajezdit,“ informoval mě Emmett a já se na něj vyděšeně podívala.

„Jemu už nestačí jízdy s tebou?“

„Ne, už ne,“ odpověděl a Edward se zasmál.

„Jestli chceš, pojedu s tebou,“ navrhl mi a já nadšeně přikývla. Edward mě automaticky chytl za ruku a já se na něj překvapeně podívala. On na mě jen mrkl a vedl mě za Emmettem a Timym, který stál u schodů na tobogán. Společně jsme vyšli až na vrchol věže a já vzala Timyho do náruče. Když nám plavčík poručil, abychom se posadili, sedla jsem si nejdříve já, před sebe jsem dala Timyho a za mě se nacpal Edward a objal mě kolem holého bříška.

„Můžete!“ poručil plavčík a Edward nás odrazil od kraje. Ze začátku to jelo pomalu, ale v půlce se to rozjelo a já jen třeštila oči. Timy se smál a Edward mě povzbudivě jednou rukou pohladil po tváři. Cítila jsem, jak se něco studeného dotklo mého krku, ale nevěděla jsem, jestli to byl Edward, anebo studené kapky vody, které dopadaly na moji kůži. Když jsme se blížili ke konci, tiše jsem zapištěla a spolu s Timym a Edwardem žuchla do vody.

„Heh,“ zakašlala jsem, když jsem konečně vynořila hlavu. Ještě nějakou chvilku jsem vykašlávala vodu a Edward se hrozně smál.

„Hahaha,“ řekla jsem kysele a on mě pohladil po tváři. On moc dobře věděl jak na mě. Přitáhl si mě k sobě a políbil mě na čelo.

„Miluji tě,“ zamručel se rty přitisknutými na mém čele. S blaženým výrazem jsem se na něj podívala a nemohla uvěřit, že se něco tak úžasného děje právě mně.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska mého života - 13. kapitola:

 1 2 3   Další »
07.02.2012 [20:37]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.12.2011 [15:13]

AnneRoseBože! To je tak dokonalý! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon zamilovala jsem se do tvojí verze stmívání!!! Rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.12.2011 [0:20]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.12.2011 [14:45]

patulka13Úžasná kapitola... Emoticon Omlouvám se, že jsem nekomentovala předchozí kapitoly, ale nemohla jsem se od toho odtrhnout... Emoticon Úžasné a těším se na další kapitolu... Emoticon Emoticon Emoticon

21. Anizek
03.12.2011 [12:28]

AnizekTak to byla naprostá bomba. Moc se těším jakto všechno půjde dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. andysek1002
03.12.2011 [10:42]

to bylo dokonaly jak byl nesmelej skvely rychle dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. lucka2010
02.12.2011 [21:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.12.2011 [19:36]

twilightkathei Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Domik
02.12.2011 [18:58]

Domikjupíííí!!!! už jsou spolu! moc se těším na další díl!

02.12.2011 [18:56]

twimajaÚplně ve všem souhlasím s Kim. Emoticon Emoticon
A ráda si přečtu, jak na to zareagují spolužáci ve škole a jestli změní své chování vůči Belle.
Nemůžu se dočkat pokračování! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!