Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska či nenávist ? - 17. kapitola 1/2


Láska či nenávist ? - 17. kapitola 1/2Bella a Caius se nadevše milují, ale Bella si myslí, že ještě na vdavky není připravená, když však Caius vytáhne krabičku... Co se stane? Rozmyslí si Bella své rozhodnutí, nebo se Caiusovi poddá? A co se skrývá pod tou osudnou krabičkou?

 

 

 

Hudba

 

 

 

17. kapitola – Možná, že mě miluješ 1. část

Bella:

„Ahoj.“ Caius se jen nahnul a políbil mě. Byla jsem trošku menší než on.

„Ahoj, lásko,“ řekl a znova mě políbil.

„Kde jsi byl? Čekala jsem na tebe v knihovně, ale ty nikde.“

„Měli jsme poradu s Arem.“

„Beze mě?“ Byla jsem zaskočená. Nevěděla jsem, co mám dělat.

„No, to nebylo žádné projednávání, které bych měl probírat s tebou, protože to bylo o tobě… a mě.“ Aha. Takže Aro mu dával rady. Ach jo. To zase nedopadne dobře. Aro… a milostné rady? To mi nějak nejde dohromady.

„A co ti poradil? Aby ses ode mě držel dál? Ty moc dobře víš, že on v tomhle není dobrý. Vždyť neměl pořádný vztah… no… nikdy,“ řekla a on se trochu pousmál.

„Já jsem se s ním ani radit nemusel. Jen jsem po něm chtěl jednu věc, kterou ti chci dát,“ řekl. Vyndal malé pouzdérko a poklekl na koleno.

„Ach, Caiusi. Musím si to promyslet.“ Jenomže zespod krabičky na mě nečekal prsten, ale diamantové náušnice. No to si snad dělá srandu.

„Ty jsou nádherné, díky,“ řekla jsem a ani nevím proč, ale byla jsem zklamaná. Zmrazila jsem ho.

„Takže nejdřív se nechci vdávat, když tu krabičku vytáhneš, a když jsou v ní náušnice, tak jsem trochu zklamaná. Takže tohle si chtěl? Abych měla aspoň nějakou naději, že si mě chceš vzít a místo toho mi dáš ty… nejkrásnější náušnice, co mi kdo kdy dal… ale to stejně nemění situaci. Jsi pěkný manipulátor,“ řekla jsem. Rozmrazila jsem ho a dala mu pusu na tvář. Náušnice dala na poličku a vyběhla pryč ze dveří. Caius chtěl jít se mnou, ale já mu zabouchla přímo před nosem. Běžela jsem po chodbě jako splašená, až jsem narazila na Lucy.

„Musím si s tebou promluvit,“ řekla jsem a razila si to i s ní do místnosti, kde jsme měli boxovací pytel. Obě jsme si nasadily boxovací rukavice a já začala.

„Nechci mít manžela. Jsem na to příliš mladá. Nemyslíš?“ zeptala jsem se jí a bouchla do pytle.

„Myslím, že starší už nebudeš.“ Usmála se, ale já nebyla dneska moc v dobré náladě. Znovu si bouchla do pytle a pokračovala.

„Miluji Caiuse a chtěla jsem, aby na to šel pomalu a nezačínal mluvit pořád jen a jen o svatbě. Jenže dneska si od Ara vzal nějakou věc a říkal, že je pro mě a když mi ukázal tu malou krabičku, tak jsem si říkala, že on toho asi nikdy nenechá.“ Zase jsem si bouchla do pytle, ale tentokrát hodně silně, že se pomalu otřásl celý strop. V tom pytli je prý beton, říkal Emmett. Prý ho už zkoušel, a když ho roztrhal, tak vypadla hromada betonu. Je to pochopitelné, přeci jsme upíři.

„Jenže když otevřel tu krabičku, tak tam nebyl prsten, ale náušnice… blbý náušnice. Jsou sice diamantové… a překrásné, ale najednou jsem si přišla…“

„Zklamaná,“ dořekla moji větu sestra a trochu se uchychtla.

„Tohle není vtipný, co mám dělat?“ zeptala jsem se své sestry a její odpověď mě zaskočila.

„Nic… nedělej nic. Víš, něco se mi na něm nezdá. Všichni jsou tady divní. Susan je pořád vyčerpaná, ale nemůže přestat. Něco před námi skrývají a já nevím co. Teď není správná doba na vdavky, Bello. Potřebujeme zjistit, co se to tady děje,“ řekla.

„Já myslela, že mě podpoříš, ale to by tě ubilo, kdyby si mně aspoň jednou podpořila.“ Odtrhla jsem pytel ze stropu a hodila ho na ní. Ta se hned sklátila na zem.

„Dělám to pro tvoje dobro. Chci tě ochránit před zlými lidmi… upíry a Caius je jedním z nich.“ Ale tohle já nechci poslouchat. Sundala jsem si rukavice a vyšla ze dveří. Ve dveřích stál Emmett, a když viděl, co jsem udělala jeho milované, tak se pořádně rozzuřil.

„Nezacláněj, svalovče a uhni mi z cesty,“ řekla jsem mu a běžela zpátky do svého pokoje. Tam si lehla na postel a usnula.

 

 


 

 

16.kapitola - 17.kapitola 2/2



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska či nenávist ? - 17. kapitola 1/2:

 1
1. CaraWamp
22.07.2011 [12:53]

Takže, tato kapitolka je skvělá!:) Už idu na další, jsem zvědavá jestli někdy budou mít svatbu nebo ne.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!