Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska či nenávist ? - 16. kapitola

TWilight boys


Láska či nenávist ? - 16. kapitolaTahle povídky je o tom, jak Lucy Emmetta z celého svého srdce miluje. Je to o jejích pocitech a o tom, co k ní cítí on. Když si jde Lucy zalovit, tak se stane něco, co dosud nečekala. Co to bude? a ohrozí ji to v jejím životě? To se dozvíte v této kapitolce. Přeji hezké počteníčko. Vaše Zira


 

Prosím komentáře, protože mě už nebaví v jednom kuse psát a pak vidět, že sice to zhlédnulo spoustu lidí, ale pod povídkou mám pouze dva komentáře.



Hudba

16. kapitola – Co se to se mnou děje?

Šli jsme lesem a já byla šťastná. Šťastná, že jsem Emmetta zachránila. Byl tak krásný. Jeho svaly na břiše se vzdouvaly pod jeho tričkem a já měla sto chutí to z něho všechno servat. Nějak jsem se neovládla a jeho tričko bylo roztrhané na malinkaté kousíčky látky. On se na mě jen slastně podíval a začal mě vášnivě líbat. Byla jsem, jak smyslů zbavená. Milovala jsem ho tolik, že to ani nešlo popsat slovy. Byla to touha. Touha po tom, se ho jen dotknout. Miluju ho. Miluju ho a on mě nejspíš taky. Chtěla jsem, aby to ze mě všechno ztrhal, ale v čem bych pak šla do Volterry? On měl na padrť jen triko, ale já bych byla nahraná. Proto jsem přestala. Ještě ho jednou políbila a odstranila svůj štít. Hned pochopil a taky mě políbil.

„Miluji tě.“ To byla ta nejkrásnější slova, co jsem kdy slyšela a to už jsem je od něho slyšela asi milionkrát.

„Já tě taky miluji.“ Políbila jsem ho. Vzal mě za ruku a vedl mě někam pryč. Zakryl mi oči a vedl mne.

„Nečti mi myšlenky, prosím.“

„Provedeno, šéfe,“ řekla jsem a dala štít kolem něho. Vedl mě někudy a já nevěděla, co má za lubem. Už jsem to pomalu nevydržela. Chtěla jsem si už vzít můj štít zpátky, ale najednou se zastavil.

„Jsme tady,“ zvolal a odkryl svoje ruce z mých očí. Otevřela jsem oči a uviděla louku, která jenom zářila. Sedl si a otevřel náruč, do které jsem měla vklouznout.

„To by se ti líbilo,“ řekla jsem uličnicky a běžela jsem pryč. On mě ale doběhl a celou mě zlíbal.

„A tohle je můj trest? Tak v tom případě, chci být zlobivá holčička celý svůj věčný život.“ On mě svalil na zem a začal mě líbat všude, kde jsem měla odhalenou kůži. Trochu mě to lechtalo, ale užívala jsem si to. Po chvilce toho nechal a jen si lehl do trávy. Lehla jsem si do jeho náruče a on kolem mě obmotal svoje svalnaté paže. Bylo mi tak příjemně. Zářil jako tisíce diamantů a já se vůbec netřpytila.

„Jestli budeš chtít do Volterry, tak můžeme.“

„Ne. Jestli by ti to nevadilo, tak bych tady zůstala až do noci.“ Koukla jsem se na něho těma svýma psíma očkama a políbila ho na krk tak vášnivě, že slastně zavrčel. Vrhl se po mně, ale já mu proklouzla. Začali jsme se honit. Já jsem vyvolávala v jednom kuse svoje iluze, takže byl chvilku otupělý, ale prokoukl to a dostal mě. Znova mě zlíbal po celém těle a pak už to nevydržel. Sundal ze mě opatrně všechno oblečení. Já to z něho taky sundala. Oba jsme v té chvíli byli nazí. Emmett se neudržel a vrhl se na mě. Vnikl do mě a já byla zase u vytržení. Byl to tak nádherný pocit, jaký si vůbec nedokážete představit.

„Probouzej se, princezno!“ Někdo mě pohladil po mých vlasech a já se v tu chvíli probudila. Viděla jsem, jak se na mě Emmett dívá. Koukla jsem se na sebe. Byla jsem oblečená.

„Dobré ráno, lásko. Ty jsi mě oblékl?“ zeptala jsem se a políbila ho na rty. Myslela jsem, že ho jen políbím, ale on se ke mně přitiskl a začali jsme se líbat. Tímhle tím způsobem se líbáme vždycky před začátkem našeho sexu, ale tohle jsem nechtěla.

„Teď už ne, Emmette! V jednom kuse jsme nadržení a myslím, že k životu nepotřebujeme jenom sex,“ řekla jsem.

„Jo, jasně,“ řekl a za chvilku jsme byli znova nazí.

„Ty si mě neslyšel, co jsem ti říkala? To jsi snad hluchý?“ zeptala jsem se ho a po dalším skvělém sexu, jsem se oblékla a šla si ulovit pumu. Ani jsem nepřemýšlela nad tím, co zrovna dělá on, ale když jsem se vrhla na tu pumu, tak jako by ze mě opadala všechna upíří síla a já jenom spadla na zem před pumu. Srdce mi začalo tlouct a já cítila, jak mi teče krev. Nevěděla jsem, co se to se mnou děje. Puma se na mě vrhla a zahryzla se mi do zad. Ztratila jsem vědomí. Když jsem se probrala, byla jsem zase upírka. Puma vedle mě ležela… mrtvá. Co se stalo? Uviděla jsem Emmetta a když viděl, že jsem se probrala, tak mě objal.

„Měl jsem o tebe takový strach? Co jsi to prováděla?“ Pohladil mě po vlasech a měl vyděšený pohled.

„Změnila jsem se v člověka ani nevím, jak je to možné. V jednu chvíli jsem se vrhla na pumu a potom jsem v druhé chvíli spadla na zem a ta puma se na mě vrhla. Uštědřila mi pořádnou ránu do zad.“ Vzala jsem jeho ruku do svých dlaní a políbila mu jí.

„Ani nevíš, jak jsem se o tebe bál. Nevíš, jaký to byl pohled, když jsem viděl tebe v bezvědomí a pumu, jak se na tebe vrhá, aby ti uštědřila poslední ránu. Hrozně jsem se o tebe bál. Takhle mě už neděs. Jinak budu první upír, co zemře na šok.“ Znova mě políbil. Pak jsme šli na lov, ale tentokrát už společně. Emmett si vzal medvěda a já dvě nebo tři srnky. Už to ani nepočítám. Když jsem byla hotová, tak jsem sledovala Emmetta, jak si hraje s medvědem. Byl tak precizní. Hrál si s ním jako dítě na pískovišti. Byl do toho tak zapálený, že vůbec nehleděl na čas. Pak jsem ale uviděla u té medvědice malá roztomilá medvíďata a hned jsem se zhrozila. On zabije jejich matku. Tak to ani náhodou. Sice byl uprostřed lovu, ale to mi teď bylo ukradnuté. Srazila jsem ho k zemi a táhla ho pryč od těch mláďat. Myslím, že ta medvědice jen chránila svoje medvíďata, a když viděla, že nebezpečí je pryč, tak si sedla.

„Zbláznila ses?“ křičel na mě Emmett a měl oči zbarvené do černa. Byl hladový a to se muselo okamžitě napravit.

„Jdeme! Potřebuješ lovit,“ řekla jsem a táhla ho pryč od Volterry.

 

 


 

 

15.kapitola - 17.kapitola 1/2



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska či nenávist ? - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!