Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska bolí - Epilog

ručne vyrobené Team Jacob tričká :)


Epilog. Konec dobrý, všechno dobré?

O několik let později

 

Já a Matthew jsme se milovali tak, že ani slovem nelze vyjádřit náš hluboký cit, který se kolem nás vznášel a šel s námi, kamkoliv jsme se my dva pohli – stejná síla nám nedovolila se od sebe na dlouhý čas a velkou vzdálenost vzdálit. Dva magnety, dva póly.

 

Nejtěžší to bylo to říct našim nejbližším. Samuel mě dokonale chápal, i když on se ještě neotiskl, tomu jsem to řekla jako prvnímu, pak rodiče. Snad nejhorší to vzal Edward, ale u něj si nejsem jistá ničím. Předpokládala jsem, že se bude chtít zabít – u Volturiových. Nechtěla jsem sobě ani Edwardovi dál lhát. Řekla jsem mu to ještě tentýž den. Možná chtěl doopravdy umřít, když už neměl mě, ani mou mámu. Zřejmě jsme nebyli určeni pro sebe. Edward si usmyslel, že Bella byla jeho životní láska a nechce bez ní žít. Možná jsem byla krutá, ale musela jsem mu říct pravdu. Moje máma časem na něj přestala myslet a znáte to rčení, ne? Sejde z očí, sejde z mysli. Myslím, že se to stalo přesně s mámou. Lidská mysl je pomíjivá, zapomíná na některé okamžiky života, zvlášť ty zlé, a můj táta byl celou tu dobu jenom s ní, zemřel pro ni - a to už něco musí znamenat. Edwardovi se to poslouchalo těžko, ale musel mi dát za pravdu. Slíbil mi, že se nebude chtít zabít, a já se budu snažit o to stejné. Všichni Cullenovi odešli. Alice mi slíbila, když jsme se loučili, že na něj bude dávat pozor. Věřila jsem jí a přikázala jsem svým očím, aby se mi ztratil v obzoru.

 

S Matthewem jsme počkali na mou plnoletost, abychom se mohli vzít, i když mě od toho Charlie a Sue zrazovali. Ale já jsem věděla, že dělám dobrou věc, díky otisku jsem věděla, že Matthew je ten pravý, opravdu pravý muž mého života.

 

Věděla jsem, že Charlie a Sue tu nebudou stále s námi, ale když o pár roků později umřeli oba, cítila jsem se, jako by mi bolestný šíp zaryl přímo do hrudi v místě, kde má být srdce, oni byli poslední pojítko s mojí mámou. My jsme s Matthewem cestovali, protože jsme ani jeden nemohli být příliš dlouho na jednom místě, vrátili jsme se proto pouze na pohřeb. Strávila jsem nějakou dobu se Samuelem, který nebyl stejný zbabělec jako já a založil ve Forks rodinu, neotiskl se, ale svou novou manželku miloval stejně vroucně, jako jsme se navzájem milovali já a Matthew. Pár dní jsem to tam vydržela, ale pak jsem jako spráskaný pes odtáhla o kus dál.

 

Alice mi slíbila, že se o Edwarda postará. Někdy jsem se k němu zabloudila ve svých myšlenkách, cítila jsem se při tom podivně. Doufala jsem, že též potkal lásku svého života. Po Zemi chodí několik miliard lidí, prostě musel někoho potkat…

 

Mé ruce zabloudily k mému břichu, ještě nebylo nic znát, ale já jsem ho cítila, už kopalo jako sto fotbalistů a vrtělo sebou, miminko. Hrozně jsem se na něj těšila, Matthew mi nepokrytecky hned sdělil, že chce kluka, já se na oko naštvala a prohlásila, že to bude holka. Oba jsme si z toho dělali srandu, ale oba jsme se na něj hrozně a hrozně moc těšili. Doufala jsem už jen ve dvě věci: miminko bude zdravé a už nebude mít nic z upíra, i jako vlkodlak po dědečkovi nebude stárnout. Nic jsem Matthewovi neříkala, jen jsem si to sama tajně přála.

 

O pár měsíců později se nám narodila holčička, Bella, celým jménem Isabella. Oba jsme z ní byli nadšení, byla tak pěkňoučká! Nepodobala se ani na jednoho z nás, spíš měla něco z rysů Matthewovy sestry Laverne, Charlieho a Belly – mé matky, byla jsem jen ráda. Rozhodující pro mě bylo, že je zdravá a je konečně na světě.

 

Snad už nás čeká jen to dobré.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska bolí - Epilog:

 1
2. Jane
30.08.2013 [22:11]

Nádherná povídka i když trochu smutná. Emoticon Je mi líto Edwarda ale je potřeba si uvědomit že ne všechny příběhy musí pro všechny dobře dopadnout.A právě to se mi na této povídce líbí. Emoticon Emoticon

1. Ceola
20.07.2012 [9:47]

Krása! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!