Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 8. kapitola

Kris


Krehká milenka - 8. kapitola Bella s Amadeom idú na návštevu ku Cullenovcom. Ako to dopadne? Od ďalšej kapitolky sa nám to konečne rozbehne. Tešte sa na intrigy, lásku a nenávisť. Pekné čítanie. Lolalita

8. kapitola

Amadeus:

Zaskočilo ma, že som tu našiel Edwarda. Dnes som strávil s Tanyou takmer celý deň. Zmenila sa. Jej stále usmiata tvár sa už nesmiala. Nenávidel som Edwarda za to, ako ju ničí. Miluje ho a ja sa s tým nedokážem zmieriť. Ako môže milovať muža, ktorý o ňu nikdy nemal záujem. Aj napriek tomu, ako ju odmieta a uráža, ona ho stále ľúbi a visí na ňom. Drží sa ho ako kliešť. Ja by som jej dal všetko, no ona to nechce. Niekedy mám pocit, že chce len to, čo nemôže mať. Nevyznám sa v nej. Bolo nám spolu krásne. Šli sme na lov a ona mi ukázala krásu Kanady, aj keď to najkrajšie na celej krajine býva v rezidencii Cullenovcov.

Sadol som si s Bellou na pohovku. Cítil som sa ako totálny pokrytec. Bolelo ma, keď trpela. Zatiahol som ju do toho a bol som prekvapený, že s tým súhlasila. Rýchlo som si uvedomil, že ona Edwarda stále miluje a to bol aj jediný dôvod, prečo som ju do toho navliekol. Urobil som z nej presne to, čo som mal v Tanyi, ale to nebola ona. Bella mi Tanyu nedokázala nahradiť. Chce vedieť pravdu a ja jej ju poviem.

„Edward sa vrátil na Aljašku. Tanyu rezolútne odmietal ako ženu. Videl v nej priateľku. Vtedy sme boli ešte spolu, ale pochopil som, že Tanya k nemu vždy prechovávala hlbšie city, aj keď nechápem prečo. Celá rodina sa mu vtedy pokúšala pomôcť a rozptýliť ho. Tanya sa s ním pokúšala tráviť viac času. Hovorila, že mu chce pomôcť. Ani neviem, kedy a prešmykla sa mi popod prsty. Toleroval som jej záujem a vlastne mi to vyhovovalo, pre moju zaneprázdnenosť. Nevenoval som sa jej, a keď ma potom požiadala o čas, na premyslenie, čo vlastne chce, dal som jej ho. To bola chyba, Bella. Vôbec som o ňu nezabojoval. Požiadala ma o čas a ja som odišiel. Keď som sa vrátil, už mi nepatrila.“ Bella sa mi dívala uprene do očí.

„Vôbec si o ňu nebojoval?“ opýtala sa šeptom.

„Bol som hlúpy. Miloval som ju, ale nedával som to dostatočne najavo. Bral som ju ako samozrejmosť. Ona všetku svoju pozornosť sústredila na Edwarda. On by si ju nebol vzal, ale zaplietli sa do toho aj ich rodiny. Všetci ich presviedčali, aby sa vzali. Cullenovci chceli len jeho šťastie. Aspoň Alice mi to tak vysvetlila. Vraj sa pri nej začal konečne usmievať. Pripadalo mi to ako manželstvo z rozumu a ja som oboch varoval. Stal som sa v ich rodine nežiaducim. Obviňovali ma, že im závidím a nedokážem sa preniesť cez to, že ma nechala, tak som zbabelo odišiel. Opustil som ju dvakrát, čiže som horší než Edward. Ten ťa nechal len raz,“ šepol som. Nechcel som, aby to vyznelo tak hlúpo, lebo Bella sa hneď rozvzlykala.

„Neviem, akú dohodu medzi sebou mali Tanya a Edward, ale odo dňa svadby to bola katastrofa. Nechcem rozbiť dobré manželstvo. Chcem rozdeliť len to, čo aj tak nefunguje. Tanya si však musí uvedomiť, že Edward ju nikdy chcieť nebude a ja áno. Odprosil by som ju a všetko  jej odpustil, ak sa ku mne vráti. Miloval by som ju a už nikdy neurobil tú istú chybu. Ak chceš vedieť, kto je za to zodpovedný, tak som to ja,“ šepol som a pobozkal som Bellu do vlasov. Bola tak nesmierne krehká a zraniteľná. Pomrvila sa a pozrela na mňa.

„Všetko berieš len na seba, ale nebola to tvoja chyba. Mal si viac bojovať, ale Tanya sa najskôr musela popáliť, aby konečne pochopila, že k nemu nepatrí,“ povedala vážne.

„Preto to robíme. Aby si to uvedomili obaja,“ povedal som a usmial sa.

„Prečo mám stále pocit, že niekomu ubližujeme?“

„Kde sa rúbe drevo, lietajú triesky. Jediné čoho sa bojím je, aby som neublížil Tanyi a tebe,“ šepol som po pravde. Na Edwardovi mi vôbec nezáležalo. Som možno sebec, no na druhej strane, je to len taký istý idiot ako ja. Mal ísť za Bellou a ja som si mal viac vážiť Tanyu. Ak by sa to dalo vyriešiť jednoduchšie.

„Amadeus, ja to zvládnem. Neboj sa. Som dosť silná. Zajtra však musíme obaja trocha povoliť, inak sa prezradíme.“ Prikývol som. Bella rozmýšľala ako ťažký profesionál.

 

Večer sme boli už obaja vychystaní. Posadil som Bellu do toho môjho veľkého auta a vyrazili sme. Bola prekrásna a ten jej Chanel ma doslova ubíjal. Bola nervózna, no nedala to na sebe vedieť. Dvere nám otvorila Tanya. Zalapal som po dychu nad jej krásou. Bella sa na mňa pozrela a zodvihla obočie. Rýchlym pohybom ruky mi zavrela ústa. Pousmial som sa a šli sme ďalej. Tanya si Bellu neustále premeriavala. V obývačke bola len Alice a Jasper a oni sa s Bellou rýchlo zvítali. Prišla aj Esme a opatrne sa s Isabellou objali. Bella sa rozhliadala po dome a Esme pochválila úplne aj ten najmenší detail. Po chvíli zišiel dole aj Edward a zdvorilo sa pozdravil. Hľadel na Bellu ako na nejaký prízrak a Tanya po ňom strieľala nahnevané pohľady. Len sklopil zrak a sadol si k nej. Carlisle prišiel po chvíli a ospravedlnil sa za meškanie. Snažil som sa na nič iné okrem Belly nemyslieť. Carlisle sa začal Belly vypytovať, čo robila posledné obdobie.

„Pracovala som v bare,“ povedala s úsmevom.

„V bare?“ pozrela na ňu prekvapene Esme.

„Tam sme sa spoznali,“ šepol som.

„Čo si ty robil v bare?“ opýtala sa nechápavo Tanya. Bella na mňa mrkla.

„Aby som povedala pravdu, tak sme sa zoznámili pred barom. Šla som nad ránom domov a on pri mne zastavil autom,“ povedala so širokým úsmevom.

„To im predsa nebudeš hovoriť,“ zasyčal som zahanbene.

„Prečo nie? Je to vtipné.“ Začala sa chichúňať a všetkých, samozrejme, zaujímali detaily. Bella spustila dlhé rozprávanie o tom, ako som si ju bosú a v starom kabáte pomýlil s prostitútkou.

„Vlastne by sa ma malo dotknúť, že ma považoval za šľapku, ale na druhej strane bol tak vyvalený, keď som mu povedala, že sa s upírmi nebavím, že bol až na poľutovanie.“ Usmiala sa.

„Takže ty si ma ľutovala?“ Zodvihol som obočie. Všetci sa smiali. Boli ňou totálne očarení. Zdalo sa mi dokonca, že urobila dojem aj na Tanyu. Edward hypnotizoval Bellu pohľadom. Neodtrhol od nej zrak ani na sekundu a to sa mi páčilo.

„Jednoducho sme sa začali rozprávať a zistili sme, že máme veľa spoločného´,“ usmial som sa.

„Kde je Rose a Emmett?“ opýtala sa Bella po chvíli. Carlisle sa začal hneď vykrúcať.

„No, oni majú prácu a...“

„Nechceli sme sa s tebou stretnúť, ale keď je tu už taká zábava, tak sa pridáme,“ zasyčala Rose zo schodov. S jedovatým pohľadom si sadla na bok pohovky. Emm po nás hodil ospravedlňujúci úsmev.

„Tak Bella, ako sa máš?“ štekla. Všetci klopili zrak.

„Skvele. A ty?“ odsekla jej rovnako.

„Až do pred včera dobre!“ Bella sa zasmiala.

„Vieš, Rose. Vždy som si vravela, kde sa v tak peknej žene berie toľko jedu. Potom mi to došlo. Si nešťastná.“ Úplne ma tou vetou odrovnala. To som od nej nečakal a Rose určite tiež nie. Zalapala po dychu. V miestnosti hustla atmosféra. Edward na Rose zavrčal.

„Niekomu stačí k šťastiu kopec peňazí a nesmrteľnosť, však?“ zasyčala Rose tak jedovato, že som sa prudko postavil na Bellinu obranu. Bella ma však stiahla za ruku a nádherne sa usmiala.

„Presne tak. Som vypočítava zlatokopka. Vždy som bola. Ešteže ma Edward prekukol. Myslím, že by som sa z celej tejto rodiny mala stýkať hlavne s tebou. Sme si tak podobné, Rose. Keď so mňa bude upír, ozvem sa a môžeme si skočiť do vlasov. Čo povieš?“ povedala Bella s úsmevom na perách a Emmett to už nevydržal. Vybuchol v záchvat smiechu. Rose besne zavrčala a vyskočila na nohy.

„Prišla si rozbiť našu rodinu!“

„Prišla som na vaše pozvanie. Ak tu nie som vítaná, tak dobre. Stačí povedať. Nijakú rodinu nechcem rozbíjať.“ Bella sa elegantne postavila a ja s ňou. Rose naštvane odišla.

„Je mi to veľmi ľúto. Naozaj sme chceli, aby to dopadlo lepšie,“ povedal Carlisle. Bella sa nonšalantne otočila.

„Ja som sa skvele bavila. Príďte nás navštíviť a vezmite aj Rose.“ Pozrela na Tanyu a usmiala sa. Tanya jej úsmev rozpačito vrátila. Vtom mi zazvonil mobil. Dokonalé načasovanie. S ospravedlňujúcim úsmevom som to zodvihol.

„Pán Suitse? Pri telefóne Eugen. Chceli ste sa so mnou súrne stretnúť. Môj let presunuli o dve hodiny. Stihnete prísť na letisko?“ ozval sa môj obchodný partner. Bola to náhoda, ale neskutočne dobre načasovaná.

„Cesta na letisko mi bude trvať hodinu,“ povedal som zamyslene.

„To stihnete,“ povedal Eugen.

„Som s priateľkou na návšteve a najprv ju musím odviesť domov.“ Pozrel som smutne na Bellu. Bella, akoby mi čítala myšlienky.

„Nemohol by ma niekto odviesť?“ opýtala sa Bella smerom k našim hostiteľom.

„Iste,“ povedala Esme náhle.

„Eugen? O hodinu som tam.“ Zaklapol som mobil.

„Môžem vám veriť? Dáte mi na ňu pozor?“ opýtal som sa neveriacky. Alice ma buchla do hrude.

„Neboj sa. Postaráme sa o ňu.“ Pozrel som na Bellu a ona s úsmevom prikývla. Rýchlo som ju pobozkal na pery a upírov rýchlosťou bežal k autu.

7. kapitola - 9. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 8. kapitola :

 1
31.07.2012 [10:08]

BadLovelyLucyTahle povídka se mi vážně moc líbí. Je dost drsná Emoticon A Bella jak je sebevědomá Emoticon

3. Kačka
28.11.2011 [20:56]

Krásný, krásný, taky jak jinak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [19:26]

dcvstwilightNo... promiň, že jsem doteď nenapsala ani slovo,a le nejdou od této povídky odtrhnout oči! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [14:41]

MatikEsmeCullenNemam vela casu a musim stihnut tolko veci kym pride mamina domov, ale od tejto poviedky sa jednoducho neda odtrhnut ... IDem rychlo na dalsiu kapitolu .... Je to naprosto uuuzasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!