Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 6. kapitola

Kristen a Rupert


Krehká milenka - 6. kapitola V tejto kapitolke uvidíte Edwardov pohľad na celú vec. Ako zareagovala Tanya a čo na to rodina? Pekné čítanie. Lolalita

6. kapitola

Edward:

Celou cestou domov po mne Tanya v myšlienkach štekala ako besný pes. V skutočnosti mi však nič nepovedala. Bola zlostná, že som u Amadea nič nepovedal. Nechápem, čo čakala, že poviem. Vystúpili sme z auta a ona sa okamžite rozbehla do domu. Šiel som pomaly za ňou. V dome už bola živá debata o tom, čo sa dnes udialo. Keď som vošiel, všetci stíchli. Pozrel som sa na Esme. Celá sa nervozitou chvela. Prešiel som cez halu a jediné, po čom som túžil, bolo zapadnúť do svojej izby.

„To nič nepovieš?!“ vyštekla Rose.

„Čo mám akože povedať?“ osopil som sa na ňu. Rose sa predo mňa nahnevane postavila a založila si ruky na hrudi.

„To bola jasná provokácia. Nechápem, čo to malo znamenať. Čo tým Amadeus sledoval. Vraj priateľ,“ prskala okolo seba. Alice sa nervózne oprela o schodište.

„Musela som si ju lepšie prezrieť, aby som sa ubezpečila, že je to vážne ona. Je nádherná,“ vydýchla. Rose na ňu zasyčala.

„To len mne jedinej to pripadá viac než divné?“ povedala náhle.

„Rose, upokoj sa. Boli z toho rovnako zaskočení ako my. Bella nemohla tušiť, že sa s Amadeom poznáme, keď jej to nepovedal,“ šepol Carlisle. „Je to tak, Edward?“ opýtal sa ma.

„Neviem. Amadeus sa celý čas strachoval len o ňu. Bál sa, že jej príde nevoľno alebo sa zloží. Jej myšlienky čítať neviem, zato vaše áno. Pre mňa to nie je nič ľahké. Všetci dobre viete, čo som cítil k Belle a ako to celé dopadlo,“ snažil som sa im vysvetliť, nech si lepšie strážia tie svoje dotieravé mysle. Na to zbehla do miestnosti aj Tanya.

„Čo budeme teraz robiť?“ opýtala sa naliehavo.

„Neviem, čo myslíš. Celý čas obviňuješ mňa, ale ja som o Belle nevedel. Rovnako ti to môžem vyčítať aj ja. Nezdalo sa mi, že si bola z Amadeovej prítomnosti nesvoja. Žila si s ním,“ šepol som.

„Ale vždy som milovala teba. Amadeus nebol nikdy viac, než dobrý priateľ, ale toho človeka si miloval a mám pocit, že stále miluješ,“ štekla.

Hneď na to sa usedavo rozvzlykala a utekala do izby. Robila to tak vždy a ja som z toho bol už dosť otrávený. Bol to jej spôsob ako si vydobiť svoje. Vedel som, že chce len pozornosť a utešovanie. Nemal som najmenšiu chuť ísť za ňou, no Esme ma k nej znova posielala v myšlienkach. Moja rodina to jej divadlo ešte stále neprekukla. Keď som to odignoroval, bol som, samozrejme, necitlivý a tak som musel ísť za ňou. Znechutene som teda vyšiel po schodoch a zaklopal.

„Choď preč!“ ozvalo sa spoza dverí, ako vždy. Nadýchol som sa a vošiel.

„Tanya, ty si moja manželka a nemusíš sa cítiť ohrozene. Bella je s Amadeom.“ Nahol som sa nad ňu a pohladil ju po vlasoch. Hneď mi omotala ruky okolo krku a pokúšala sa ma stiahnuť na seba. Rýchlo som sa jej vytočil a urobil krok k dverám.

„Dokedy ma budeš odmietať!“ zaplakala. Tak na tento rozhovor som nemal náladu a tak som rýchlo vyšiel z dverí. Začul som len, ako sa o stenu rozbila ďalšia Esmina váza. Prešiel som do druhej izby a sadol si za klavír. Začal som si len tak brnkať po klávesoch a moje prsty sa razom rozbehli po čiernych a bielych a z klavíra sa ozvala skladba, ktorá bola v mojej rodine niekoľko rokov totálne tabu. V sekunde sa otvorili dvere a zaklapol sa kryt kláves. Takmer som nestihol stiahnuť prsty.

„Čo to akože robíš,“ štekala Rosalia.

„Vypadni!“ zasyčal som na ňu a znova otvoril klavír. Nahnevane odišla. Vystriedala ju však Alice. Ticho si sadla vedľa mňa a položila prsty na klávesy.

„Edward, niečo mi tu nehrá. Niečo sa tu deje, ale ja nevidím čo. Nie je to náhoda. Bella je úplne iná.“

„Dospela,“ šepol som a pozrel na svoju sestru.

Jej ustarostený výraz ma pálil pri srdci. Strachovala sa o mňa. Ona jediná mi rozumela. Ona jediná rozumela tomu, čo cítim, čoho som sa musel vzdať. S pohľadom do čokoládových očí tej nádhernej ženy u Amadea, som začal znova dýchať. Mal som pocit, že vo mne znova vzklíčilo to mŕtve, vyschnuté semeno nádeje. Bol to pocit, ktorý by som nedokázal slovami vysvetliť.

Spomienky upíra sú dokonalé, no aj tak som musel priznať, že som kráse tej ženy celý čas krivdil. Bola ako bohyňa. Nič zvodnejšie, jemnejšie a krehkejšie som v živote nevidel. Najviac ma bolel fakt, že už dávno nepatrí mne. Nehladia ju moje ruky a nebozkávajú moje pery. Pri tej predstave som zaťal päsť a z celej sily udrel po klavíri. Rozletel sa na triesky. Alice sa zľakla a jej telo nadskočilo. Potom ma chytila za ruku. Ja som sa oprel čelom o jej rameno a ticho zavzlykal. Hladila ma po vlasoch. Toľko bolesti som necítil ešte nikdy. Dokonca ani v ten deň, keď som ju opustil. Vtedy som veril, že robím dobre. Rýchlo som však pochopil, že to bola najväčšia chyba mojej existencie. Bella mi chýbala každou sekundou viac a láska, ktorú som sa v sebe snažil pochovať ma spaľovala ako láva. Moja rodina pri pohľade na mňa trpela rovnako ako ja, a tak som radšej odišiel.

Keď som sa po roku vrátil, bol som odhodlaný Bellu nájsť a padnúť na kolená. Chcel som sa jej vydať na milosť. Odprosiť ju. Vtedy moja rodina žila na Aljaške. Tanya bola ku mne veľmi milá a dala mi všetko, čo mi videla na očiach. Nehanebne som to využíval, lebo ma to na chvíľu zbavilo toho pocitu prázdna. Trávila so mnou každučkú chvíľu a bola ochotná urobiť pre mňa čokoľvek. Esme a Carlisle mali radosť, že konečne myslím aj na niečo iné, než na Bellu, a ja som im nechcel viac ubližovať. Vždy ma všetci presviedčali, že som urobil dobre a Bella je určite šťastná. Ľudské bytosti zabúdajú a ich city sa menia. Ako som mohol byť tak hlúpy a naivný.

Po čase začala Tanyina, a aj moja, rodina naliehať na to, aby sme sa vzali. Nikto nerozumel tomu, čo sa vo mne odohráva. Tlačili na mňa. Ich myšlienky a to neustále predhadzovanie toho ako ma Tanya miluje a ako veľmi sa ku mne hodí. Začal som tomu veriť aj ja sám. Myslel som si, že postupne v mojom srdci vystrieda Bellu. Keď som ju požiadal o ruku, bola tak šťastná, že som na chvíľu aj ja veril, že ma tým šťastím dokáže nakaziť. Mýlil som sa. Tak veľmi som sa mýlil, ale už nebolo cesty späť. Nedokázal som sa jej ani dotknúť. Nedokázal som na ňu myslieť ako na ženu. Chcel som, aby ma ona nakazila šťastím, no ja som ju nakazil trpkosťou. Bola len peknou nádobou, ktorá mi mala nahradiť Bellu, ale bola tak veľmi prázdna. Ja som do nej nikdy nenalial ani kúsok citu, či porozumenia. Jednoducho som to nedokázal. Skazil som život nám obom. Som sebec. Nezaslúžim si nič viac než opovrhovanie.

Každá jej veta, každé slovo, myšlienka ma vytáča do nepríčetnosti. Vyčíta mi, že som k nej odmietavý a veľakrát aj hrubý a má pravdu. Čo mám však robiť, keď ma jej dotyky nechávajú chladným. Už roky mnou nič nepohlo, až do tohto večera. Tá žena, čo zostúpila zo schodov, už dávno nebola moja Bella. Bola to úchvatná žena plná života. Bola ako tečúca rieka, ako vodopád, ktorý so sebou zmelie všetko, čo jej príde do cesty. Závidel som Amadeovi. Mal som chuť vyrvať mu ju z náručia a zabiť ho.

Ona predsa patrí mne, vrieskalo moje vnútro. Znova som si bolestne uvedomil svoju chybu. Umrel by som za jediný dotyk jej horúcej ruky. Za jediné pohladenie by som urobil čokoľvek na svete. Nasledovalo však trpké precitnutie. Ona patrí inému a ja patrím inej. Mám manželku. Som ženatý. Zaviazal som sa tej žene po zvyšok svojej existencie. Nie je dôležité, že som ju nikdy nemiloval. Je to moja manželka a ja musím byť s ňou. To je môj trest za chyby, ktoré som urobil. Tanya mohla urobiť nejakého muža šťastným a namiesto toho je nešťastná pri mne. Nie je zlá. Je to obdivuhodná a krásna žena, ale v mojich očiach nebola nikdy viac, než lacná náhrada za klenot, ktorý som mal pred ňou.

„Zajtra sa stretnem s Bellou,“ šepla Alice a mňa tým vytrhla z premýšľania.

„Prečo?“ vyprskol som dotknuto.

„Edward, musím vedieť, čo sa tu deje. Požiadala som o to Amadea a on nemal nič proti. Chcem s ňou hovoriť a ty, a ani nikto iný, mi v tom nebude brániť.“ Znela rozhodne a ja som už nenamietal. Aj ja som chcel vedieť viac.

 

5. kapitola - 7. kapitola

 


Písanie tejto kapitoly som si neskutočne užila. Tak, čo poviete? Vylepšilo to váš pohľad na Edwarda? Ďakujem za úžasné komentáre a podporu. Lolalita



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 6. kapitola :

 1
31.07.2012 [9:36]

BadLovelyLucyÚplně mě to odrovnalo. Je mi ho moc líto Emoticon Ale to mi bylo jasný. A Tanya je prostě kráva. Já ji nikdy neměla ráda, ikdyž chápu, že to musí být asi těžký milovat takovýho krasavce a on pořád fňuká po člověku, ale i tak. Prostě ji nemusim. Emoticon

3. Kačka
28.11.2011 [20:32]

dobře mu tak blbečkovi!! štve mě, že se od ostatních nechal natlačit do něčeho co nechtěl, ale nemá hold bejt blbej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [17:20]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [14:10]

MatikEsmeCullenAko vsetky tvoje pribehy je aj tento naaadherny ... Ja neviem co by som ti na to mala viac povedat ..... uuuuuzasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!