Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 5. kapitola


Krehká milenka - 5. kapitola Bella sa dnes stretne s Cullenovcami. Pekné čítanie. Lolalita

5. kapitola

Spala som ako na ihlách. Amadeus bol až do rána v pohotovosti a vždy, keď som sa zo spánku strhla, stál už pri posteli a ustarostene ma prikrýval. Ráno som zišla do kuchyne. Už mal nachystané raňajky na stole a milo sa usmial.

„Môžeme to odložiť,“ šepol. Strčila som si do úst kúsok pečiva a s plnými ústami som ho začala presviedčať, že som v poriadku. Mala som obavy. Čas sa vlečie, keď sa na niečo tešíte, ale keď sa niečoho bojíte, letí ako splašený kôň.

Bolo už takmer päť. Amadeus sa na mňa prišiel pozrieť, či nič nepotrebujem.

„Priprav sa. Predpokladám, že budú presní. Počkaj desať minút, a potom zídeš do obývačky. Dobre?“ Len som prikývla. Amadeus ma ešte rýchlo pobozkal na čelo a zavrel dvere. Začala som sa pripravovať.

Keď som znova pozrela na hodinky, bolo už šesť. Začula som zvonček a celá som stuhla. Nebola som schopná pohybu a ani sa nadýchnuť. Prebehla som pred zrkadlo a všetko ešte raz skontrolovala. Počkala som desať najhorších minút svojho života. Opatrne som vyšla z izby. Zhlboka som sa nadýchla a sústredila sa na to, aby mi tak netĺklo srdce. Musím pôsobiť, že som v pohode. Amadeus mi pre dnešok vybral dlhé červené šaty, ktoré sa okolo krku upínali len na tenkú šnúrku. Stačil by neopatrný pohyb a zostanem nahá. Pod satén sa spodné prádlo obliecť nedá. Namaľovala som sa a patrične sa ovešala rubínmi. Musím pôsobiť ako dokonalá dáma. Nadýchla som sa a vo vysokých, drahých lodičkách, som sa postavila na prvý schod. V miestnosti dole razom ustal rozhovor. Bolo mi jasné, že ucítili človeka. Napadlo ma, či rozpoznali aj moju vôňu. Než som vyšla z izby, poriadne som sa obliala Chanelom. Šla som opatrne dole schodmi. Ako prvú som zbadala dokonalo upravenú blondínu. Pôsobila jemne a nežne. Amadeus ju držal zdvorilo za ruku, no okamžite ako ma zbadal, sa na jeho perách usídlil úsmev.

„Isabella, miláčik,“ šepol a priskočil ku mne. Nežne sa mi otrel perami o krk. Bolo to intímne a zároveň pochopiteľné. Nemohol ma pobozkať na pery, lebo by mi rozotrel môj krvavo červený rúž. Zvodne som zodvihla svoje dlhé mihalnice a pozrela sa smerom k našim hosťom. Ja som nemala byť čo prekvapená, no zatvárila som sa patrične situácii. Zalapala som po dychu a sucho prehltla. Amadeus okolo mňa ochraniteľsky omotal ruky.

„Isabella, je všetko v poriadku?“ šepol.

„Ja, áno. Myslím,“ šepla som rozpačito. Všetko však bolo divadlo. Snažila som sa pôsobiť šokovane.

Oproti stáli všetci Cullenovci a to do nohy. Alice mala na sebe sexi šatôčky. Pôsobila v nich staršie. Rose a Esme sa vôbec nezmenili. Obe stáli v strnulej póze, akoby zbadali ducha. Carlisle prekvapením otvoril ústa. Emm sa, samozrejme, žiarivo usmieval a Jasper zatínal päste. Keď som sa pohľadom zastavila na tom najdôležitejšom členovi, zalapala som po vzduchu a zložila sa do Amadeovej náruče.

Všetci sa na mňa dívali, ako na zjavenie.

„Bella,“ vydýchla Alice a podišla bližšie.

„Isabella,“ šepla som roztržito a pozrela do tváre môjmu partnerovi.

„Poznáte sa?“ opýtal sa Amadeus a keby som nemusela hrať svoju úlohu, tak ma ten jeho vážny výraz najskôr rozosmejem.

„Nie je mi dobre. Nechcem nikoho uraziť, ale rada by som sa vrátila do izby,“ šepla som. Amadeus ma v sekunde držal v náručí a sadol si so mnou na pohovku. Všetci stáli bez výrazu a sledovali nás dvoch. Jedine Tanya pristúpila bližšie.

„Je všetko v poriadku? Nedonesiem ti vodu,“ usmiala sa. Pôsobila priateľsky. Ja som sa na ňu zadívala. Je na čase, aby pochopila kto som.

„Volám sa Isabella Swan. Ešte stále mi chceš pomôcť?“ opýtala som sa tónom, aký sa dokonale hodil k môjmu image. Prekvapene strelila pohľadom po Edwardovi. On sa stále uprene díval do mojich očí.

„Tá Isabella?“ opýtala sa po chvíli Tanya. Prudko som sa postavila.

„Naozaj som netušila, že keď Amadeus hovorí a svojich priateľoch, myslí tým vás. Mohli sme sa tomuto trápnemu stretnutiu vyhnúť.“ Otočila som sa na Amadea.

„Mne je to ľúto. Mala som ti povedať, kto bol ten upír. Ja som na vine. Nehnevaj sa na mňa,“ šepla som. Amadeus sa postavil a pozrel na svojich hostí, a potom do mojej tváre.

„Na teba sa nedokážem hnevať. Ak som to správne pochopil, tak si chodila s jedným z mojich hostí. Bože, to je situácia. Ani vo sne by ma nenapadlo, že... Náhoda je šialená vec,“ pošepol.

„Mala som ti to povedať. Malo mi to dôjsť, že keď si vravel, že sú vegetariáni, môžu to byť oni. Som tak naivná,“ zaplakala som. Všetci nás nemo sledovali. Boli zaskočení. Alice pristúpila bližšie.

„Bella, to je ako sen. Už som prestala veriť, že ťa ešte niekedy uvidím,“ povedala dojato. Ja som sa však držala. Otočila som sa ku Cullenovcom a zdvorilo sa usmiala. Lepšie povedané, hodila som ten najokúzľujucejší úsmev, aký dokážem.

„Pokojne sa bavte, ale ja sa radšej odoberiem hore. Asi si toho máte veľa, čo povedať, ale ja pri tom nechcem byť. Mrzí ma to. Naozaj som netušila a pre všetkých je to veľmi nepríjemná vec.“ Otočila som sa na Amadea a potom som pozrela na Tanyu.

„V tejto miestnosti sa oficiálne nepoznáme len mi dve,“ povedala som strnulo a natiahla k nej ruku. „Som Isabella. Teší ma,“ dodala som strnulo. Tanya stlačila končeky mojich prstov.

„Tanya. Tanya Cullen,“ povedala šeptom a cez moje plece sledovala Edwarda.

„Ospravedlňte ma. Odoberiem sa do svojej izby.“ Otočila som sa k Amadeovi a nehanebne mu šepla do ucha:

„Počkám ťa v posteli.“ Otrela som sa mu perami o tie jeho a prstom zotrela tú trocha rúžu, čo sa na neho prilepila. Ladne som začala stúpať hore schodmi. Šaty mali na chrbte výstrih až po zadok a tak som ním jemne zavrtela a stúpala po schodoch. Cítila som sa byť na koni. Cez rameno som sa ešte na chvíľu ohliadla. Chcela som vidieť Edwardov výraz a stálo to za to. Edward ma prepaľoval pohľadom. Bol nádherný. Vôbec sa nezmenil. V celej miestnosti to doslova vrelo. Vyšla som po schodoch do izby a zhodila sa do postele. Hlasno som si vydýchla. Ležala som a dívala sa do stropu. Po tridsiatich minútach prišiel Amadeus a zvalil sa ku mne na posteľ. Zodvihol sa nado mňa na lakťoch a jeho výraz bol totálne kamenný. Po chvíli sa zaškeril.

„Bola si dokonalá. Bože, skoro som to neudýchal. Bola si tak sexi, tak tvrdá a tak nežná zároveň. Edward sa nezmohol na slovo a Tanya na neho zúrila. Ja som sa im dookola ospravedlňoval. Povedal som, že som netušil, že upír, čo ťa tak surovo opustil, bol Edward. Rozprával som Alice, aká si bola rozbitá a ako som ťa dával dokopy. Povedal som jej, že si na jej brata neustále myslela a on si to určite prečíta v jej hlave.“ Rozprával tak rýchlo a nadšene, až som ho musela zastaviť.

„Aj ty si bol skvelý. Tanya je prekrásna,“ šepla som. Amadeus sa usmial.

„Nechám ťa pospať si. Alice chce za tebou zajtra prísť,“ šepol a pobozkal ma na líce. Zavrel za sebou dvere tak rýchlo, že som si to uvedomila, až keď buchli. 

Osprchovala som sa a vybrala si luxusný kostýmček od Prady a drahé lodičky. Keď to Alice uvidí, odpadne. Vlastne som sa nevedela dočkať rána. Bola som tak nervózna z tohto večera a nakoniec som to bola ja, kto bol kráľovnou. Zaspávala som spokojne. Tanya bola prekrásna, ale s tým image, ktorý mi Amadeus vlastne vyrobil, som bola ako anjel z pekiel. Nočná mora Cullenovcov. Musela som sa zasmiať. Neviem, kde sa vo mne vzalo toľko jedu, ale adrenalín mi vháňal do žíl pocit uspokojenia. Už som nebola chúďatko Bella z Forks. Bola som snúbenice Amadea Alana Suitsa. Bola som už Isabella Swan, žiadna malá Bella vo vyťahanej bunde, a tak som sa aj cítila. Sebaistá, zvodná, dospelá a sexi.

 

4. kapitola - 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 5. kapitola :

 1
31.07.2012 [9:25]

BadLovelyLucyHustý! Jo jen do nich Emoticon Krásná kapitola. Bez dechu jsem hltala slovo od slova a fakt to byla pecka Emoticon

4. Kačka
28.11.2011 [20:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [12:54]

gabika96wau Emoticon tak toto nemalo chybu Emoticon bolo to úžasné nemám slov Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [17:14]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [13:58]

MatikEsmeCullenJe to naprosto uuuužasne ... JA nemám slov ... Všetko bolo úplne bezchybne a dokonale .... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!