Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 3. kapitola

Stephenie Meyer


Krehká milenka - 3. kapitola Stále sa len rozbiehame. Ak má Bella s Amadeom zrealizovať svoj plán, musia sa naň pripraviť. Pekné čítanie. Lolalita

3. kapitola

 

V ten večer som do práce nemusela a Amadeus by ma do práce už aj tak nepustil. Začal ma vláčiť po obchodných domoch a kupoval všetko, na čo som čo i len pozrela. Nakúpil mi šaty a topánky, šperky, kožuchy a všetko, čo som potrebovala, aj nepotrebovala. Samozrejme, nezabudol na to, že som človek a vzal ma aj do reštaurácie. S pobavením sledoval, ako sa futrujem už druhým tanierom cestovín. Celý čas mi ozrejmoval svoj plán. Smiala som sa na niektorých pasážach.

„Počkať, počkať, Amadeus. Ja budem akože tvoja milenka?“ opýtala som sa šokovane.

„Áno. Povieme, že sme sa stretli v bare a ty si ma hneď odhalila.“

„Myslím, že by bol pútavejší ten skutočný príbeh nášho zoznámenia, a hlavne zábavnejší,“ šepla som.

„Dobre. Takže sme sa zoznámili pred vyše pol rokom.“ Žiarivo som sa na Amadea usmiala.

Po nákupoch bol ten jeho športiak až po strechu naložený a ja som sa už v mojom byte nemala kde pohnúť. Viezol nás chvíľu za mesto a ja som si dosť neskoro uvedomila, že ma nevezie domov.

„Kam ideme?“

„Ku mne. V tvojom byte sa už nedá existovať. Musíme spolu nejaký čas žiť, aby sme sa spoznali. Nesmieme vzbudiť podozrenie. Keď si ľahneš, pôjdem po ostatné veci k tebe,“ šepol. Nekomentovala som to. Po pár minútach sme zastvavili pred obrovským domom. Vystúpila som a zalapala po dychu.

„Nádhera,“ vydýchla som. Okamžite otvoril a zasvietil. Bol to obrovský, moderný dom. Všetko malo svoje miesto. Vzal pár tašiek a viedol ma po schodoch a na koniec chodby. Otvoril dvere a ja som zbadala tú nádheru. Ani hotel Hilton nebol zariadený lepšie. Uprostred stála obrovská posteľ. Amadeus prešiel k posuvným dverám a otvoril tak prechod do ďalšieho sveta. Ak by ten šatník videla Alice, tak umrie závisťou. Do stredu na okrúhly stôl položil tašky a usmial sa.

„V Kanade mám väčší dom a väčší šatník. Začneme tam postupne posielať tie veci, aby ťa tam čakala kompletná výbava,“ povedal po chvíli a šiel po ďalšie veci. Ja som šla zatiaľ preskúmavať dom. Pod schodomi som narazila na malú tmavú miestnosť. Bolo tam veľké staré kreslo a nad ním lampa. Okolo neho bolo porozhadzované množstvo kníh.

„Čo tu robíš,“ ozvalo sa mi za chrbtom.

„Prezerám si dom,“ šepla som.

„To je moje najobľúbenejšie miesto,“ povedal pokojne.

„Máš dom s najmenej dvanástimi izbami a ty sa zašívaš pod schody?“ zasmiala som sa.

„Mám rád samotu. Niekedy...“ šepol a pokračoval v nosení tašiek. Všetko robil ľudskou rýchlosťou.

„Už si to mohol mať dávno hotové, keby si si pohol,“ skritizovala som ho.

„Žijem medzi ľuďmi dlho. Je to už naučené, že sa pred ľuďmi ovládam,“ šepol a v sekunde sa zmenil na rozmazanú šmuhu.

Osprchovala som sa a chcela som si ísť ľahnúť. Amadeus zaklopal na dvere a strčil hlavu do izby.

„Smiem?“

„Poď,“ usmiala som sa a zliezla z postele. Pristúpil ku mne.

„Pôjdem po ďalšie tvoje veci. Dobrú noc, Bella," šepol a nahol sa ku mne. Stuhla som a prekvapene zaklipkala očami. Odtiahol sa.

„Prepáč. Chcel som ťa len pobozkať. Musíme si nacvičiť aj toto. Musia nám veriť,“ šepol. Mal pravdu a tak som mu nastavila líce. Chytil ma z oboch strán hlavy a pobozkal ma na čelo. Zachichúňala som sa. On sa tiež zasmial.

„Nádherne voniaš,“ šepol.

„Otrepaná veta,“mrkla som na neho.

„Áno. Je to ale pravda. Dal som za teba v bare výpoveď. Dúfam, že nevadí,“ šepol. Ľahostajne som pohodila rukou, čo vyvolalo ďalšiu vlnu jeho smiechu. Vyliezla som na posteľ.

„Amadeus, musíš Tanyu veľmi milovať, keď chceš podstúpiť toto divadlo,“ šepla som.

„Tanya je pre mňa všetkým. Keď si vzala Edwarda, chcelo sa mi umrieť. Ak by ju miloval, zmierim sa s tým, ale on ju neľúbi.“

„Prečo si ju potom vzal?“ opýtala som sa nechápavo.

„Na to by si mala vedieť odpovedať ty. Ak som správne pochopil z rozhovoru s Rose, tak si mu zlomila srdce,“ šepol.

„Ja jemu?!“ zasyčala som. Amadeus sa zasmial. „Odkopol ma ako odpad. Nechcel ma. Ukázal mi všetko čo súvisí s vašim životom. Nechal ma dotknúť sa neba, a potom ma odhodil do odpadkov,“ štekla som.

„Drž sa ma, Bella, a v odpadkoch skončí on.“

„Keď sme pri tom. Ako chceš zariadiť, aby ti Edward nečítal myšlienky a aby Alice nevidela, čo plánujeme?“ opýtala som sa so záujmom.

„Bella, Edward nie je problém. Uvidí len to, čo chcem, aby videl. Bude sa v mojej hlave pozerať len na teba. Čo sa týka Alice, ona vidí rozhodnutia. Nemôže nás nachytať. Budeme spolu žiť ako partneri. Už teraz ťa mám rád a rozhodovať sa budeme až na mieste,“ usmial sa. Jednoducho som mu verila.

 

Amadeus mi dal všetko, na čo som si len spomenula. Byť v jeho blízkosti nebolo vôbec ťažké. Smiali sme sa a všade sme chodili spolu. Teda, až na pár jeho výprav na lov. Cez deň ma vláčil po salónoch a večer ma bral do spoločnosti. V salóne zo mňa urobili dámu. Keď sme boli doma, učil ma vhodnému správaniu. Možno to znie smiešne, ale mal jasnú predstavu, ako by som mala reagovať, správať sa, pohybovať sa a rozprávať.

Po mesiaci som si nevedela predstaviť, aby som vyšla von bez dokonalého makeupu a decentnom oblečení. Bižutériu na mojom krku vystriedali diamanty. Vlasy som nosila rozpustené. Nebolo to pohodlné, ale Amadeus to tak mal najradšej. Na verejnosti ma držal za ruku a kde-tu mi vtisol bozk na líce. Správal sa ako dokonalý gentleman. Pripadala som si ako nejaká zlatokopka a vždy, keď som mu o tom povedala, neskutočne ho to pobavilo. Začínala som sa pri ňom cítiť znova ako žena. Zrazu som bola obdivovaná. Vždy mi všetko pochválil. Staral sa o mňa ako o princeznú a rozprával o sebe a, samozrejme, ja o sebe.

Rozprávala som mu o Edwardovi a on mne o Tanyi. Najprv som nemohla uveriť, že som sa na to dala, no nakoniec som sa na to začala tešiť. Prišiel čas presťahovať sa do jeho rezidencie v Kanade. Pre mňa to neznamenalo žiadne vybočenie z dennej rutiny. Všetko zariadil Amadeus. Mojou jedinou starosťou bolo pobaliť šperky. Mali sme už presťahované takmer všetky veci. Amadeus odcestoval pár dní skôr, aby dom prichystal a ja som mala letieť dnes.

Strčila som letenku do miniatúrnej kabelky od Calvina Kleina a pred odchodom som sa ešte postavila pred zrkadlom. Dokonalý makeup, drahé čierne minišaty a luxusné šperky. Naozaj som vyzerala ako z titulnej strany módneho časopisu. Nikdy som si o sebe nemyslela, že som pekná, ale teraz viem, že som. Amadeus ma naučil mať rada samú seba a byť na seba hrdá. Bola som jedna z tých žien, na ktoré som predtým pozerala v časopisoch. Hriešne sexi a dokonale elegantná. Keď sme šli s Amadeom po ulici, všetci sa obzerali. Najprv som bola presvedčená, že pozerajú na môjho partnera, ale obdivovali mňa. To všetko som si uvedomila vďaka Amadeovi. Upravila som si pár neposlušných vĺn a vybehla z domu. Čakal ma luxusný taxík. Šofér mi otvoril dvere.

„Na letisko, prosím,“ šepla som.

„Cestujete, alebo niekoho čakáte?“ opýtal sa milo.

„Letím do Kanady. S priateľom sa tam sťahujeme,“ šepla som.

„Šťastný muž,“ povedal pohotovo. Nechápavo som na neho pozrela, no potom mi význam jeho slov došiel. Založila som si na oči slnečné okuliare zakrývajúce polovicu tváre. Sama sebe som pripomínala filmovú hviezdu.

Na letisku som prešla kontrolou a do očí mi udrel obchod s kožuchmi. Niekedy by som o podobný obchod ani nezavadila. Mám pocit, že by ma doň ani nepustili. Prešla som okolo výkladu a nakukla dnu. Predavačka sa celá rozžiarila.

„Pomôžem vám, madam?“

„Myslíte, že je v Kanade veľká zima?“ opýtala som sa s úsmevom.

„Na drahý kožuch nie je nikdy dosť zima a nikdy dosť teplo,“ šepla a usmiala sa.

„Tak túto vetu si zapamätám,“ povedala som s úsmevom a siahla po krátkom norkovom kožušteku.

 

2. kapitola - 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 3. kapitola :

 1
31.07.2012 [9:02]

BadLovelyLucyTak to zní hříšně sexy! Emoticon To se ještě budou dít věci Emoticon

09.04.2012 [10:25]

vilinkaCo jsi nám to z Belly udělala??? Emoticon Emoticon Ne, že by mi to nějak zvlášť vadilo, ráda si přečtu povídky, kde není ta puťka, takže se díky jejímu chování dostává povídka do mých TOP nevím kolikati. Emoticon Emoticon
Celá kapitola byla neobvykle dokonalá, takže super!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [12:55]

domcamerciVraj mu zlomila srdce. No, protože už komentuju, když jsem si to celé přečetla, tak vim, že on pravděpodobně nič také nehovoril. Emoticon Emoticon
Rosalie byla v téhle povídce vážně jedna z nejhorších, co jsem poznala - nejspíš tam bylo dost pravé Rose.
Bože, Amadeusův barák mě dostal do kolen málem. Len som si představila tu šatnu a už som skapala. Emoticon
Jejich vztah je famózní... Oni v podstatě kují jen pykle, ale mají takovou hloubku. Zbožňuju, když jsou spolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
28.11.2011 [19:50]

líbí, líbí, líbí!!! moc se mi to líbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [17:02]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [20:59]

EdBelDokonalost!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [13:33]

MatikEsmeCullenJe to kraaasne a som zvedav a co sa stane dalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!