Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 2. kapitola

EclipsePoster3


Krehká milenka - 2. kapitola Kto tipoval, že tu bude aj Edward, tipoval správne. Nie však v tejto kapitolke. Bella sa dozvedá o svojom bývalom nové informácie a dostane od Amadea zaujímavú ponuku. Pekné čítanie. Lolalita

2. kapitola

 

„Odveziem ťa,“ šepol Amadeus. Podskočila som ľaknutím.

„Čo odo mňa chceš?“ štekla som.

„Odviezť ťa,“ povedal zarazene.

„Prečo mi nedáš pokoj. Nechce sa mi kamarátiť s upírmi. Je obdivuhodné ako sa ovládaš pri ľudskej krvi, ale nemienim pokúšať osud, tak choď.“ Otočila som sa, no zarazil ma výbuch smiechu.

„Čo sa rehoceš?“

„Páči sa mi to tvoje zhodnotenie situácie. Voniaš dokonalo, ale s mojim tréningom to nie je problém,“ povedal hrdo. Vzbudilo to vo mne zvedavosť a tak som sa na neho dlho zadívala.

„Živím sa hlavne zverou. Kde-tu si dám aj ľudskú, ale nie často?“

„Prečo si chcel zabiť mňa?“ opýtala som sa prekvapene.

„Myslel som si, že si nejaká bezdomovkyňa alebo prostitútka. Vieš, o štvrtej ráno a bosá na ulici, len v starom plášti... Čo som si mal myslieť? Myslel som, že nikomu chýbať nebudeš. Potom ten tvoj výstup so sprayom. Naštvala si ma,“ povedal pobavene.

„Prečo by si sa živil zverou?“ opýtala som sa po chvíli.

„Vždy som mal nechuť k zabíjaniu. Nejaké storočie som sa živil klasicky, no potom ma to omrzelo. Baví ma žiť medzi ľuďmi, a tak sa ich vôňam ľahšie odoláva. Niekedy, ako každý na diéte, trocha poruším jedálniček, ale čo už. Ten tvoj sa živil ľuďmi?“ Zodvihol obočie.

„Boli vegetariáni. Celá rodina,“ šepla som.

„Poznám niekoľko vegetariánskych klanov,“ šepol. Zachvela som sa. Vzbudilo to vo mne záujem.

„Ktoré klany?“opýtala som sa okamžite. Pousmial sa.

„Chceš vedieť, či nemám správy o tom tvojom?“

„On už ma nezaujíma, zato jeho sestra,“ šepla som.

„Dobre. Poznám menší klan na druhej strane štátov. Sú to Brajovci. Jeden veľký žije teraz v Kanade. Sú to Cullenovci,“ šepol. Zachvela som sa a sklopila zrak.

„Takže Cullenovci. A ktorý z nich?“

„Ten jediný slobodný, samozrejme,“ povedala som namrzene.

„Nerád ťa sklamem, ale všetci majú ženy,“ šepol. Podlomili sa mi kolená. Nemohla som tomu uveriť.

„Edward sa oženil?“ vyprskla som.

„Takže Edí. Čitateľ myšlienok. Áno, od neho sa to dalo čakať,“ šepol pobavene.

„Kedy sa oženil a koho si vzal?“ domáhala som sa odpovede.

„Nezaujíma ťa jeho sestra?“ Pozrela som na toho upíra a nahlas zakliala.

„Kurva, povieš mi to?“ zasyčala som.

„Nesprávaš sa ako dáma,“ pokrútil hlavou. „Vzal si Tanyu,“ šepol napokon a vyzeral trocha smutne.

„Tanyu?“ vydýchla som sklamane. Pohotovo mi otvoril dvere na aute a ja som ako ovečka nastúpila. Naskočil na miesto šoféra a vyrazil. Nemusela som mu ani hovoriť, kde bývam. Vedel to. Vystúpila som a on šiel, na moje prekvapenie, so mnou. Keď som odomkla, vošiel dnu, akoby šiel domov. Prezrel si môj miniatúrny prenajatý byt a zvalil sa do kresla.

„Čo akože chceš?“ opýtala som sa nechápavo.

„Počkám, kým sa vyspíš, a budeme sa rozprávať,“ povedal s milým úsmevom.

„Čo? To ako tu?“ zahapkala som. Prikývol.

„To nemáš kam ísť?“ Zakýval, že nie. Povzdychla som si. Chvíľu som sa na neho dívala, a potom som vzala veci a zapadla som do kúpeľne. Keď som sa vrátila v dlhej košeli, šiel sa potrhať od smiechu. Len som zavrčala a ľahla si do postele. Na moje prekvapenie mi to vôbec neprišlo divné. Chvíľu som sa na neho dívala. On pozeral cez škáru na závese von. Bol celkom pekný. Mal strapaté čierne vlasy a jeho pleť naznačovala, že musel byť ako človek tmavší. Nedokázala som si však ani tipovať národnosť. Črty tváre mal súmerné, a keď sa smial, bol rozkošný. Bola som dosť unavená a tak som zaspala rýchlo.

 

Zobudila ma vôňa polievky. To som si pamätala z domu mojej matky. Otvorila som oči a paralyzovane šla za tou vôňou. Môj návštevník stál v kuchyni a na sebe mal moju zásteru so srdiečkami. Zodvihla som obočie.

„Urobil som kuraciu polievku,“ šepol.

„Z čoho? Nič som doma nemala,“ skonštatovala som.

„Skôr by som čakal, že budeš prekvapená, že viem variť. Suroviny som si požičal od susedov,“ povedal a okamžite mi nabral plný tanier. Sadla som si za stôl a vložila do úst prvú lyžičku, ktorú som hneď vypľula späť.

„Je taká zlá?“

„Je výborná, len horúca.“ Bez slova vzal tanier a chvíľu ho podržal v dlaniach.

„Skús teraz,“ šepol. Nabrala som si lyžičku.

„Skvelá.“ On sa široko usmial a sledoval ako to vo mne zmizlo.

„Viem, že sa budem opakovať, ale čo odo mňa chceš,“ povedala som po chvíli.

„Spoločnosť, priateľstvo, pomoc...“ šepol. Zodvihla som obočie.

„Ako ti môžem ja pomôcť?“ opýtala som sa prekvapene.

„Pokiaľ som nevedel, s kým si chodila, bola si len príjemná spoločnosť, ale teraz, keď viem, že si sa zahodila s Edwardom Cullenom, môžeš mi pomôcť,“ pošepol.

„Dobre. Ako?“

„Si neskutočná, Bella. Čakal by som, že sa budeš domáhať vysvetlenia a nie, že povieš áno. Na Edwarda máš ťažké srdce a ja tiež. Pomôžeš mi a obaja budeme spokojní. Pomstíš sa mu a ja dostanem, čo chcem...“

„Čo chceš?“

„Jedno jediné... Tanyu,“ pošepol.

„Moment, moment. Pekne mi to vysvetli,“ šepla som.

„Tanya a ja sme boli nejaký čas spolu. Bola zamilovaná do toho hajzlíka, no veril som, že ju to prejde. On Tanyu nemiluje. Som zúrivý, keď vidím, ako sa k nej správa. Rýchlo som pochopil, že miluje niekoho iného,“ pošepol.

„Ako mňa?“ rozosmiala som sa. „Amadeus, Edward ma opustil práve preto, že ma už nemiloval.“ Zatváril sa, akoby som bola ten najväčší hlupák na svete.

„Normálne si mal ísť za Tanyou a povedať jej, že ju miluješ.“

„Nie je to tak jednoduché. Ona sa ho nevzdá. To on ju musí poslať preč a on to neurobí. Manželský sľub a podobné sprostosti,“ zasyčal znechutene.

„Takže mám ísť za Edwardom, zviesť ho a zabezpečiť, aby nechal Tanyu. Ty ju potom budeš utešovať?“ povedala som povznesene.

„Múdre dievča. To mám v pláne.“

„A čo bude potom so mnou? Zostane mi na krku upír, ktorý ma vlastne nikdy nechcel.“ Znechutene som hodila misku od polievky do dresu.

„Potom mu môžeš urobiť to, čo spravil on tebe,“ šepol.

„To by šlo, ale on ma už nemiluje,“ šepla som.

„Uvidíme. Ideš do toho?“ Postavil sa k dresu a začal umývať riad. Mlčala som a rozmýšľala.

„Čo z toho budem mať?“ opýtala som sa ako tvrdý biznis man.

„Dám ti toľko peňazí, že sa už nikdy nebudeš musieť zdierať v bare,“ šepol. Oprela som sa o linku a zodvihla obočie.

„Málo...“ šepla som.

„Fajn, čo by si chcela?“ opýtal sa po chvíli.

„Chcem byť upírom,“ šepla som nepočuteľne. Stuhol a potom sa so zvláštnym výrazom otočil.

„Dohodnuté.“

Nechápala som, na čo som to vlastne pristúpila. Edward bol už za mnou. Keď som si na neho spomenula, vrela mi krv v žilách. Láska sa zmenila na niečo iné. Nešlo priamo o nenávisť, skôr o istý rešpekt. Vinila som Edwarda za všetko, čo sa stalo. Nemusela som takto dopadnúť. Keby som posledný rok strednej nesedela v depresiách, tak by som teraz bola na výške, a tento rok by som promovala. Nezničila by som svojich rodičov, ktorí sa pre mňa tak trápili. Bolelo ma z toho srdce. Ako zareagujem, keď ho uvidím. Dostalo ma, keď mi Amadeus povedal, že sa Edward oženil.

1. kapitola - 3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 2. kapitola :

 1
31.07.2012 [8:53]

BadLovelyLucySuper! Super! Úžasný dílek Emoticon

09.04.2012 [10:13]

vilinkaAmadeus je prostě nejlepší. Nevím, co víc k němu povědět, líbí se mi čím dá víc. Emoticon Takže já jdu číst dál, abych věděla, co dalšího se mezi nimi odehraje. Emoticon Mimochodem... moc pěkná kapitola. Emoticon Emoticon

12.02.2012 [12:49]

domcamerciBóže, oni dva jsou dokonalý. Každé Amadeusovo obyčené-neobyčejné gesto si mě omotalo kolem prstu. Od polévky, kterou zchladil na správnou teplotu až po jeho celé vaření. Vraj si suroviny pučil od sousedů. Ti se asi nemuseli dvakrát přemlouvat, aby něco dali nádhernému upírovi s čarovným úsměvem. Dovedu si přesně představit, jak stojí na prahu - usmívá se a žádá o sůl. Emoticon Emoticon Emoticon
Takže Edí - čítač myšlenek. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Kačka
28.11.2011 [19:39]

Tak doufám, že dostane i peníze :D ale super, jako Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [16:57]

dcvstwilightHezky ona! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jane
07.06.2011 [18:50]

Tak toto je super povídka!!! Už jsem něco od tebe četla ale toto vede!! Jedu dál... Emoticon

25.05.2011 [20:12]

EdBelJůůůů! Dokonalé! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [6:50]

MatikEsmeCullenJe to kraaaaaaasne a naúrosto uuuzasne ... Ako vsetko od teba samozrejme .... Taks a veľmi tešim ako to nakoniec všetko dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!