Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 21. kapitola

BD - a.di


Krehká milenka - 21. kapitolaTáto kapitola je z pohľadu Edwarda. Nie je najdlhšia, ale dúfam, že sa bude páčiť. Pekné čítanie. Lolalita

21. kapitola

Edward:

Bella ma vyviedla z miery. Bola ako neriadená strela. Vrhla sa na mňa. Naozaj som si najprv myslel, že mi chce ublížiť, no keď sa mi prisala na pery a jediným pohybom ma sklátila k zemi, cítil som sa ako v raji. Bez pardonu si brala, na čo mala chuť. Bola božská a diabolská zároveň.

Keď na mňa dosadla, šalel som. Začala sa hýbať tak rýchlo a nekontrolovateľne, že som ju po chvíli musel pevne chytiť za zadoček, aby sme si nijako neublížili. Jej prekrásne telo ma odzbrojovalo. Brala si ma ako v tranze. Po chvíli sa jej nádherné telo zachvelo v kŕči. Zďaleka som nemal dosť, ale nechcel som urobiť nič, čo by ju donútilo prestať.

Zrazu ma znova zatlačila k zemi a bozkávala ma. Bola celá od hliny a krvi zvieraťa. Bola tak sexi a neukojiteľná. Nikdy som ju neprestal milovať. Nedá sa prestať, keď je tak úžasná. Bella zrýchľovala. Cítil som, že sa blíži aj môj vytúžený vrchol a tak som sa posadil a trocha surovejšie si ju prirazil k svojmu telu. Bella sa zachvela a ja som hlasno zreval. Bol som v nebi. Cítil som tú dokonalosť nášho spojenia a mal som pocit, že umriem šťastím. Zatiahla za moje vlasy a perami skĺzla po mojom krku. Zrazu ma silno uhryzla. Zastonal som. Rýchlo sa odtiahla a šokovane sa na mňa pozrela. Táto dravosť ma priviedla do vytŕženia.

„Prepáč,“ zašepkali jej zmyselné pery. Prudko strelila pohľadom do lesa. Stačilo tak málo, aby ju niečo rozptýlilo.

Rýchlo sa nado mňa postavila a ja som zdola videl ôsmy div sveta. Vyrazila prudko dopredu. Natiahol som si nohavice a bežal za ňou. V sekunde zvalila k zemi obrovského medveďa a zahryzla sa mu do krku. Nezmohol som sa ani na nádych. Pripadala mi ako stvorenie z najtemnejších zákutí pekiel s tou najnádhernejšou tvárou.

Keď bola so zvieraťom hotová, ľahla si do trávy. Priblížil som sa k nej a sadol si do trávi asi meter od nej. Uprene sa mi pozrela do očí. Mal som pocit, že sa trocha hanbí. Sebaisto sa zaškerila. Nahol som sa k nej a chytil ju za ruku. Prudko ju vytrhla.

„Môžeme ísť domov,“ povedala rázne.

„Myslel som, že sa porozprávame o tom, čo sa teraz stalo,“ šepol som ešte stále zastretým hlasom. Zodvihla obočie.

„Nemáme o čom,“ vyštekla a vyskočila na nohy. Rozbehla sa smerom k domu. Dobehol som ju a schmatol kolo pása. Bella šialene zavrčala, no ja som sa nenechal odradiť. Pritlačil som ju k stromu.

„Porozprávame sa!“ zavelil som rázne, aby pochopila, že sa nehrám. Uvoľnila sa a trocha sa zaškerila.

„Bella, čo vlastne chceš? Chvíľu mám pocit, že ma nenávidíš a v zapätí sa so mnou pomiluješ. Viem, že si z toho všetkého zmätená, ale chcem vedieť, na čom som,“ povedal som rázne. Usmiala sa. Celý čas mi však pozerala na nahú hruď. Rýchlo som ustúpil.

„Bella. Dokážeš aspoň na chvíľu udržať svoju pozornosť? Snažím sa ti tu niečo povedať,“ šepol som.

„Iste. Hovor,“ povedala pohotovo a snažila sa sústrediť.

„Ja ťa milujem, Bella.“ Prekvapene sa na mňa pozrela. Chvíľu som mal pocit, že sa Bella potešila, no potom zmeravela.

„Ja teba nie. Nebola som pre teba ako človek dosť dobrá a teraz nie si dobrý ty pre mňa. Je mi to ľúto, Edward. Vlastne, nie je. Aj keď to pred chvíľou sa mi celkom páčilo. Aká som milenka, Edward? Dúfam, že mi to Tanya odpustí, ale vlastne som urobila len to, čo ona. Viem, že som ti sľúbila dať šancu, ale to bolo včera,“ zasmiala sa. Bola tak krutá. Nechápal som to. Zabolelo ma to pri mojom mŕtvom srdci. Celý môj svet sa v jedinej sekunde zrútil. Hlava mi pracovala na plné obrátky.

Najprv som nemo pozeral do jej tváre a potom mi to konečne došlo. Jej ústa ma zradzovali, no jej oči pretekali bolesťou. Bolelo ju, čo mi povedala. Snažila sa byť krutá a ja som to chápal. To, čo som jej urobil, bolo pre ňu to najhoršie. Ovládla ma zlosť. Hneval som sa na seba, ale momentálne aj na ňu. Konečne by sme mohli byť šťastní a ona to kazí. Schmatol som Bellu okolo pása a surovo ju k sebe pritiahol. Vpil som sa jej do pier. Varovne zavrčala a začala ma odtláčať. Nedal som sa.

„Dosť, Bella! Prestaň!“ štekol som a tiež som hlasno zavrčal. Spozornela a trocha sa uvoľnila.

„Mám pocit, že si mi nerozumel. Nechcem ťa!“ povedala arogantne. Pozrel som jej do tváre a pritlačil sa k nej. Držal som ju pevne okolo pása a moje telo kopírovalo presne to jej. Strčila medzi nás svoje ruky a tak sa opierala o moju hruď svojimi dlaňami. Vydýchol som a pritlačil svoje pery k jej uchu. Dotkol som sa jej ušného lalôčika.

„Zopakuj to,“ šepol som. Pozrel som jej do tváre a uprene sledoval každučký záchvev na jej anjelskej tvári. Rozpačito klopila oči. Bojovala vo svojom vnútri.

„Ja ťa...“ Zarazila sa. „Nedokážem ti odpustiť,“ povedala náhle a ja som vedel, že hovorí pravdu. Zabolelo to. Spustil som ruky pozdĺž tela.

„Nezostaneš so mnou, však?“ šepol som sám pre seba.

Bella sa napriamila a rozbehla sa preč. Chvíľu som sa za ňou díval. Urobil som množstvo chýb a prišiel čas platiť. Amadeus ju naučil tomu, čomu som ju mal naučiť ja. Bola tak sebavedomá a rázna. Prial by som si vrátiť čas. Všetko mohlo byť inak. Nemuseli sme toľko trpieť.

Chvíľu som zostal v lese. Keď som sa vrátil do domu, Bella už bola prezlečená a sedela v obývačke. Na moje prekvapenie a úžas sa bavila s Rose. Emmett, Carlisle a Jasper načúvali ako malé deti a mali pocit, že sú nenápadní. Navliekol som si košeľu a šiel opatrne do obývačky. Keď som zišiel dole, sedela tam už aj Tanya. Bella sa na mňa uvoľnene pozrela.

„Chcela som sa pred odchodom so všetkými zmieriť,“ povedala s jemným úsmevom. Zostal som prekvapene pozerať na Rose a aj na jej tvári hral jemný úsmev. Jedine Tanya sa tvárila vážne a okamžite som pochopil prečo. Rozhodli sa odísť koncom týždňa a Tanya vedela, že ma to raní. Prekvapene som sa pozrel na Bellu.

„Nemali by ste ešte odchádzať,“ šepol som.

„Edward, s úctou k všetkým členom tvojej rodiny a k tebe, ja tu už nechcem byť. Chcem žiť svoj život. Hneď ako budem schopná samostatne existovať a odolávať ľudskej krvi, odídem aj od Amadea a Tanye. Tak som sa rozhodla,“ šepla. Bolelo ma to. Mal som chuť vrhnúť sa na kolená a prosiť ju, nech zostane. Amadeus mal však pravdu. Musím sa správať ako muž.

„Bella, kedykoľvek sa môžeš vrátiť. Ja ťa budem čakať,“ šepol som. V Belle sa opäť prebudila jej zatrpknutosť.

„Nežiadam ťa o to. Vlastne chcem, aby si si žil tiež svoj život. Bude to tak lepšie. Netvrdím, že k tebe už nič necítim, ale chcem mať konečne v hlave jasno.“ Zase som mal v hlave zmätok. V jednom som však mal jasno. Budem ju milovať naveky a viem, že ona pochopí, že nedokáže byť bezo mňa. Stačí čakať.

 

20. kapitola - 22. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 21. kapitola:

 1
4. Inka
12.04.2012 [1:56]

jéj, smutné Emoticon ale snad se to nějak všechno spraví. je to strašně zamotané Emoticon A trochu mě mrzí to jejich milování...takové urychlené a málo popsané. Čekala jsem víc, ale neva Emoticon Emoticon

3. Kačka
28.11.2011 [23:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon krásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [20:50]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ta mu to dává! Emoticon

26.05.2011 [14:10]

MatikEsmeCullenMoha by odísť, ale nech sa k nemu potom vraaati .. No som zvedava co sa stane Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!