Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 16. kapitola

Edward a Bella


Krehká milenka - 16. kapitola Celá táto kapitola bude z pohľadu Amádea. Ako príjme to, čo sa udialo? Možno nechtiac prezradí viac, než chcel. Pekné čítanie. Lolalita
P. S.: Chcem poprosiť o komentáre. Mám trocha krízu a potrebujem podporu. Viem som strašná, ale sviatky na mňa vždy pôsobia depresívne.

Amadeus:

Ospravedlnil som sa z jednania. Bol som mimo. Nasadol som do auta a ohromnou rýchlosťou vyrazil.

Pedál som zošliapol až na podlahu. Prirútil som sa do domu Cullenovcov ako vietor. Vedel som, že sa stalo niečo vážne. Nedokázal som sa celú cestu ani nadýchnuť. Ak sa niekto opovážil dotknúť mojej krehkej Isabelly, na mieste ho zabijem. Bol som strachom a hnevom celý bez seba. Vyskočil som z auta. Dvere sa predo mnou otvorili. Esme sa na mňa ospravedlňujúco pozrela. Vrelo vo mne. Carlisle stál nervózne pod schodami. Pozrel som sa mu do tváre.

„Kde je Bella!“ vyštekol som.

„Amadeus, upokoj sa. Si rozzúrený a to nie je dobré,“ šepol Carlisle. Do toho vošiel do miestnosti Jasper a okamžite ma ovanula vlna pohody. Trocha som sa upokojil, keď do haly vošla Tanya. Previnilo klopila oči a ja som stále nedostával odpoveď, čo je s Bellou.

„Ja mu to poviem,“ šepla Tanya smerom k Carlisleovi a opatrne sa otočila ku mne. Pozrela sa mi uprene do tváre a ja som zalapal po dychu. Jej zlatisté oči boli popretkávané jemnými červenými žilkami. Napila sa ľudskej krvi. Nezmohol som sa na jediné slovo. Moja myseľ pracovala na plné obrátky

„Nie, Tanya. Nie. Neublížila si jej... Však?“ povedal som zmučene a snažil sa analyzovať jej bezduchý a ubolený výraz.

„Bella mala nehodu. Spadla zo schodov. Nedalo sa jej pomôcť. Musela som sa rozhodnúť,“ šepla a ja som začal chápať, o čom hovorí.

„Len mi povedz, že si to zvládla,“ šepol som a hlas sa mi lámal.

„Mení sa,“ povedala trocha zaskočene. Vydýchol som si. Bál som sa, že je mŕtva. To by som neuniesol. Až po pár sekundách na mňa doľahol význam tých slov.

„Čo si u nás robila?“ opýtal som sa zarazene. Tanya sa na mňa roztrasene pozrela. Carlisle sa opatrne postavil predo mňa. Zodvihol ruky pred hruď.

„Rose šla k Belle. Pohádali sa. Bella sa rozbehla dole schodmi a spadla. Tanya hľadala Rose. Bola to nehoda,“ povedal polohlasom. Mal som chuť niekoho roztrhať.

„Chcem ísť k Belle!“ zavrčal som. Carlisle šiel hore schodmi. Prešli sme cez dlhú chodbu. Opatrne otvoril dvere. Edward kľačal pri posteli a držal Isabellu za ruku. Skláňal sa nad jej telom, akoby ju chcel pobozkať. Mal som pocit, že ani nevníma, že som tu. Priskočil som k posteli. Edward vyskočil na nohy do obrannej pozície. Zasyčal.

„Ustúp od nej!“ zavrčal som. Edward sa pripravoval k skoku. Sotil som do neho a on mi v sekunde stočil zápästie za chrbát. Zachrapčalo to, ako keď sa trhá plech. Ignoroval som bolesť a obratne som sa mu vytočil. Schmatol som ho za hrdlo a silno stisol. Mal som chuť zabiť ho. Bol som silnejší než on. Tak veľmi som ho nenávidel a teraz som ho držal v zovretí. Stačil by jediný pohyb.

„Dosť, Amadeus! Edward, nechaj ho s Bellou a ty choď za svojou ženou,“ povedal Carlisle tvrdo. Povolil som zovretie. Edward sa zatváril, akoby ho niekto olial studenou vodou a chytil sa za hrdlo. Tanya vošla opatrne do izby.

„Bella má pred sebou tri dlhé dni. Keď sa tu pozabíjate, to nikomu nepomôže. Nikto za to nemôže. Nikto to nechcel. Je mi to ľúto a Rose tiež.“ Pri zvuku toho mena sme s Edwardom synchrónne zavrčali. Carlisle sa znova postavil medzi nás dvoch.

„Mienite sa hádať? Čo sa stalo sa už neodstane. Choďte si to vydiskutovať inde,“ povedal tvrdým tónom. Prešiel som k Isabelle. Zohol som sa nad jej domlátené telo a zavzlykal som. Ako veľmi by som bol vďačný za slzy. Vedel som, aká bolesť teraz spaľuje jej telo. Jemne ako vánok som ju pobozkal na pery. Pohladil som ju po opuchnutej tvári. Zranenia nekrvácali a ich okraje sa sceľovali. Jed účinkoval. Podľa stôp na jej tele mi bolo jasné, že to nemala šancu prežiť. Stále tu bola cítiť krv. Bola na jej šatách, v jej vlasoch.

„Vydrž princezná. Tri dni budú ako večné peklo, ale na nás peklo nečaká. Budeme žiť večne,“ šepol som jej vetu, ktorú mi sama raz povedala. Edward sa na mňa díval ako na blázna a Tanya sa zvláštne pomrvila. Pohladil som ju a prikryl dekou.

„Chcem vedieť, čo sa presne stalo,“ štekol som a šiel k dverám. Vyšli sme z izby a prešli do haly. Plne som sa sústredil na všetkých v dome. Jasperov dar som už necítil. Najskôr nezvládol utrpenie mojej princeznej. Nebol tu ani Emmett. Alice bola pri Esme v kuchyni. Tá blondína tu nebola a bolo to jej jediné šťastie. Roztrhal by som tú sprostú suku na kúsky.

„To čo sa stalo, má na svedomí Rose?“ šepol som a pozrel na Tanyu, ktorá vystrašene prikývla.

„Ja tú mrchu zabijem,“ zasyčal som. „Čo od Isabelly vlastne chcela? Prečo ju napadla?“

„Chcela, aby ste odišli. Počula náš rozhovor s Edwardom.“ Tanya klopila oči. Potom sa zadívala na svojho muža. On jej nepatrne prikývol. Vzbudilo to moju zvedavosť.

„Edward sa so mnou chce rozviesť a ja s tým súhlasím. Rose to počula a rozhodla sa tomu zabrániť,“ šepla. Vyvalil som oči.

„Rozvediete sa?“ Prekvapene som hľadel striedavo na Tanyu a potom na Edwarda.

„Náš vzťah bol omyl. Pochopila som to, keď si sa vrátil. S Edwardom nám to nebolo súdené. Nechcem nikomu ubližovať. Nechcem týrať Edwarda, teba a už vôbec nie Isabellu. Ja len...“ Tanya mi uprene hľadela do očí. K niečomu sa odhodlávala. Mal som pocit, že chce niečo dôležité povedať.

„Tanya ťa ľúbi a chce, aby ste si dali šancu,“ dokončil Edward vetu, ktorú Tanya nedokázala povedať nahlas. Z jeho úst ma to prekvapilo. Srdce mi poskočilo, no v zapätí som si spomenul na Bellino bezvládne, krehké telo na posteli. Zovrelo mi hrdlo. Myslel som, že nebude nič dokonalejšie, než keď mi Tanya dá šancu, no ja sa z toho neviem tešiť.

Pozrel som do tváre mojej jedinej lásky a ona čakala na moju reakciu. Ako to môžem Belle urobiť? Napriek všetkému ju ľúbim. Stane sa z nej novorodená. Bude ma potrebovať. Nemôžem ju teraz opustiť a žiť svoj sen. Sama nevie, čo k Edwardovi cíti. Nemôžem ju tu len tak nechať. Viem, že to bola len hra a teraz, keď som dostal, čo som chcel a Bella v podstate tiež, necítim sa šťastný. Vymklo sa nám to z rúk.

Bolí ma hruď a najradšej by som plakal. Za tie mesiace som si Bellu obľúbil. Mám ju rád. Je ako moja sestra. Je viac, než moja sestra. Sme si tak veľmi podobní. Ak by som mal istotu, že bude v poriadku... Teraz ma potrebuje pri sebe. Pochopí to Tanya? Bude schopná prijať to, že Isabellu nemôžem len tak opustiť? Mal som chuť vykričať zo seba to napätie a bolesť. Nemôže za to ani Rose, ani Edward a ani Tanya. Ja som jediným vinníkom. Miešali sa vo mne pocity a v tej vypätej situácii som úplne zabudol na ostražitosť. Edward sa na mňa zarazene díval. Po chvíli strnulo vydýchol.

„Rose mala pravdu. Hrali ste to na nás!“

 

15. kapitola - 17. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 16. kapitola :

 1
6. Inka
12.04.2012 [0:59]

Chtěla bych, aby Bella zůstala s Armandem Emoticon je úžasný. Vím, že mým přáním se to nezmění, ale bylo by to fajn a překvapivý konec...ty miluju. Ale nejspíš to bude klasika Bella + Edward. No nic, nechám se překvapit.

5. Inka
12.04.2012 [0:54]

A jéje Emoticon jsem zvědavá, jak to všichni vezmou...

4. Kačka
28.11.2011 [22:07]

aaou, tak to bude ještě zajímavý, ach jo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [16:46]

gabika96och nie Emoticon

23.07.2011 [20:16]

dcvstwilightOu! Emoticon Emoticon

26.05.2011 [6:33]

MatikEsmeCullenJejda .... No tak uz to vedia ale je to naaaadherne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!