Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 11. kapitola

kristen stewart


Krehká milenka - 11. kapitolaV tejto kapitolke sa nám trocha viac predstaví Tanya. Pekné čítanie. Lolalita

11. kapitola

Bella:

Cítila som na tvári jeho studený, sladký dych. Srdce mi zrýchlilo. Hypnotizovala som pohľadom jeho pery a on moje. Nahol sa bližšie a ja som sa zachvela. Vtedy sa pritlačil k môjmu uchu a takmer nepočuteľne šepol: „Viem o čo tu ide, Bella.“ Pri týchto slovách som sa zarazila a o krok odstúpila.

„Nerozumiem,“ povedala som nahnevane. Edward sa nenútene usmial. Znova pristúpil bližšie a nahol sa k môjmu uchu.

„Tá ruka je v poriadku, tak čo tu robím?“ šepol s úsmevom. Pozrela som sa na neho a zodvihla obočie.

„Nenamýšľaj si. Volal ťa Amadeus, nie ja.“ Prešla som do kuchyne a Edward šiel za mnou. Bol dosť nervózny a stále sa obzeral. Otvorila som chladničku a naliala si pohár minerálky.

„Bella, včera si ma...“ Nedokončil vetu, lebo som sa na neho  prudko otočila.

„Včera som bola ubolená a naštvaná na Amadea, že musel odísť,“ povedala som tvrdo a Edward šokovane zavrel ústa.

„Čo si si myslel?“ zasmiala som sa, ale do smiechu mi nebolo. Musela som sa veľmi ovládať, aby som mu neskočila okolo krku a nepritisla sa k jeho perám. Príšerne sa na neho hnevám, no zároveň mám na neho nesmiernu chuť.

„Asi som vážne naivný,“ pošepol akoby sám pre seba. Sklonil hlavu a znova pôsobil tak roztomilo a ublížene. Zrazu sa prudšie otočil.

„Volá ma Alice,“ šepol a zmizol. Dopila som si pohár a šla do salóna. Na moje prekvapenie tu sedela Tanya. Obišla som ju a sadla si k nej na pohovku.

„Páči sa ti dom?“ opýtala som sa milo. Prikývla a strnulo sa usmiala.

„Je krásny. Precízne zariadený,“ šepla. Poobzerala som sa.

„Áno. Amadeus má pre to cit. Ja som v tomto dome nevybrala ani záclonu,“ povedala som s úsmevom. Tanya sa tiež zasmiala. Znelo to ako zvončeky a hudba a ja som si tak znova uvedomila, aká som popri nej obyčajná.

„Zvláštne. Neznáša zariadzovanie a sťahovanie. Zmenil sa,“ povedala zamyslene.

„Ja som na zariadzovanie nemožná. Nemal na výber.“

„Som rada, že nie je sám. Amadeus je skvelý muž. Dosť ma však prekvapilo, že chodí s človekom a hlavne, kto je tým človekom,“ povedala Tanya. Pôsobila celkom milo. Bola zdvorilá a jemná.

„Ako už bolo povedané, náhoda, aj keď sa to určite zdá šialené. Nechcem pôsobiť nevychovane alebo hrubo, ale aj ja som bola šokovaná, keď som zistila, že sa Edward tak rýchlo oženil. Nebudem ti klamať, milovala som ho viac než svoj život. Čakala som na neho tri roky. Amadeus bol ako blesk z jasného neba. Je ku mne veľmi dobrý. Zaslúži si šťastie. Všetci si ho zaslúžime. Život sa niekedy zahrá so životmi ľudí, aj upírov,“ povedala som s úsmevom.

„Áno. Máš pravdu. Zaslúžime si šťastie.“ Jej hlas znel zamyslene. Bolo mi jej zrazu ľúto. Do miestnosti vošiel Amadeus a naši hostia. Tanya sa na Edwarda nervózne pozrela a obdarovala ho úsmevom, no on sa na ňu ani nepozrel. Amadeus si sadol ku mne a objal ma okolo ramien a potom jeho ruky ležérne skĺzli do môjho lona. Všimla som si Edwardov strnulý pohľad. Oprela som sa o Amadeovu hruď. Oveľa viac ma zaujímala reakcia Tanye. To, čo som videla v jej tvári ma prekvapilo. Pozrela na nás a nežne sa usmiala. Zrazu pôsobila tak pokojne. Dívala sa Amadeovi do očí. Ona sa z neho teší. Ona sa vážne teší tomu, že Amadeus nie je sám. Možno je spokojná a myslí si, že z mojej strany jej nebezpečenstvo nehrozí a možno sa len teší z Amadea. Chvíľu som sa rozprávala s Alice, a potom sme prehodili pár fráz s Tanyou. Hovorila o meste a tunajšej krajine. Bola Kanadskými lesmi nadšená. Hovorila tak zanietene a horlivo, že som začala hltať jej slová a prisunula sa bližšie.

„Ja to chcem vidieť,“ šepla som zasnene. Vyslúžila som si len úškrn a Amadeovo dosť nevhodné hlasné zasmiatie.

„Prečo sa smeješ?“ štekla som.

„Isabella, v lodičkách a s kabelkou od Luia Vitona by sa ti to v lese najskôr nepáčilo,“ povedal pobavene.

„Určite mám aj niečo športové a teplé,“ odvrkla som.

„Toto ma raz zabije. Tanya, nabudúce si tie výlevy nechaj pre seba. Moja krehká Isabella bude teraz najskôr chcieť ísť preskúmať Kanadské lesy,“ usmial sa a Tanya zahanbene sklopila pohľad.

„Presne tak. S Alice pôjdeme kúpiť pár pekných športových vecí,“ povedala som nadšene. Alice sa zasmiala.

„Pôjdem rada. V nákupoch si horšia než ja.“

„To nemyslíte vážne?! Pre človeka sú lesy nebezpečné a je tam chladno,“ povedal káravo Edward a Amadeus sa na neho prekvapene pozrel.

„Ja sa viem o Isabellu postarať,“ povedal namrzene.

„Vezmeš ma do lesa,“ vypískla som nadšene a Amadeus ma objal a pobozkal do vlasov. Prikývol. Edward sa napriamil.

„Nebudeš predsa riskovať jej zdravie a bezpečnosť,“ povedal vážnejšie. „Je mi jasné, že jej najskôr nezvykneš nič odmietnuť, ale mal by si zvážiť...“

„Edward, to nie je tvoja vec.“ Skočila mu do reči Tanya. Edward sa na ňu tvrdo pozrel. Nahnevane si sadol do kresla a zmĺkol. Amadeus sa otočil na Edwarda.

„Tanya má pravdu. Nie je to tvoja vec. Doteraz sa jej pri mne nič nestalo a nedopustím, aby si ublížila. Možno si ju nevedel uchrániť ty, ale ja to dokážem.“ Amadeus bol tak tvrdý. Takého to som ho nepoznala. Ako som bola opretá o jeho hruď, zacítila som aj jemné zavibrovanie, ale nepočula som vrčanie, no naši hostia najskôr áno.

„Správaj sa slušne,“ šepla som. Pohladila som Amadea po kolene a on okamžite zaboril tvár do mojich vlasov. Edward sedel ako na ihlách. Celkom sa mi páčilo, že ho takto trápim.

„Pridáš sa na nákupy k nám?“ opýtala som Tanye. Zdvorilo sa usmiala a pozrela na svojho manžela. Edward sedel bez výrazu.

„Samozrejme. Ak chceš?“ odpovedal jej na otázku, ktorú sme mi nepočuli. Usmiala sa a prikývla.

„Dámska jazda!“ povedala Alice natešene a zatlieskala rukami. „Môžeme ísť zajtra po obede,“ dodala. Obe sme prikývli. Dohodli sme ešte detaily. Edward už nepovedal ani slovo. Keď odišli, pozrela som na Amadea.

„Čo to malo znamenať?“

„Neviem o čom hovoríš,“ povedal ako čisté neviniatko.

„O tom vrčaní, samozrejme.“ Amadeov výraz sa zmenil na nahnevaný.

„Vytočil ma. Čo si vôbec myslí. On ťa nechá v lese samú ako prst a ja ťa vraj vystavím nebezpečenstvu. Viem sa o teba postarať,“ štekol. Musela som sa usmiať.

„Si sladký, keď žiarliš,“ povedala som zo žartu, no Amadeus nahnevane prešiel miestnosťou a sadol si za stôl. Prekvapila ma jeho reakcia a tak som podišla bližšie.

„Tanya je očarujúca,“ šepla som. Vedela som, že keď sa bavíme o Tanyi, je ako baránok. Nepomohlo.

„Videla si, ako sa k nej správa? Vôbec sa mi to nepáči. Ak sa tak bude správať aj k tebe, tak mu ťa nedám.“ Zamyslene pozeral pred seba.

„Necháš si nás obe?“ opýtala som sa so smiechom. Amadeus sa ku mne otočil.

„Tanya si nezaslúži, aby k nej bol tak odporný a ty tiež nie. Je to ignorant. Začínam ho nenávidieť,“ povedal tvrdo a mne to nahnalo trocha strach.

„Nikdy taký nebol. Bol nežný a dobrý a...“

„A nechal ľudské dievča s krvácajúcim srdcom hlboko v lese a nezaujímalo ho, čo s ňou bude.“ Sadla som si k nemu za stôl a pohladila ho po ruke.

„Neviem, čo presne máš v pláne s Tanyou, ale ponáhľaj sa. Je očividne nešťastná,“ šepla som.

 

Na druhý deň ma Alice s Tanyou vyzdvihli a šli sme do mesta. Nemyslím, že si to Tanya užívala ako mi dve, no bola veľmi milá. Začala som byť unavená a tak som navrhla, že počkám v kaviarni. Alice chcela ešte nakupovať. Tanya sa ku mne pridala. Očividne bola z iného cesta, než Alice. Sadli sme si a dali si kávu. Tanya si usrkla a znechutene sa otriasla. Zasmiala som sa.

„Odporné,“ šepla.

„Som rada, že si šla s nami,“ povedala som pokojne a napila sa zo svojej šálky. Káva bola skvelá.

„Aj ja. Edward síce vyvádzal, ale...“ Odmlčala sa.

„Nehnevaj sa, ale nespráva sa k tebe veľmi pekne. Nie ako milujúci manžel,“ šepla som. Z jej výrazu som okamžite pochopila, že som to prehnala.

„Isabella, to ťa trápiť nemusí,“ štekla. Chcela som zachrániť situáciu.

„Prepáč, ja som to tak nemyslela. Amadeus mi o tebe veľa rozprával a musím uznať, že neklamal.“ Jej tvár sa rozžiarila.

„Čo ti hovoril?“

„Že si krásna, inteligentná a že ťa miloval.“ Tanya sa zarazila.

„Miluje teba,“ povedala rýchlo, akoby sa pokúšala ubezpečiť ma, že mi nehrozí nebezpečenstvo z jej strany.

„Tanya, ja nie som malicherná. Viem, aké sú city upírov silné. Hovoril mi, ako to s vami bolo. Mrzí ho, že si ťa viac nevážil a viac nebojoval. Na druhej strane, ak by o teba viac bojoval, nebola by som s ním,“ povedala som alibisticky. Tanya chvíľu pôsobila, akoby sa k niečomu odhodlávala. Potom sa jej pery stiahli do tenkej línie.

„Edward ma nikdy nemiloval. Miluje inú a ja som si ho vzala, aj keď som to vedela. Verila som, že sa do mňa zaľúbi, keď pochopí, že mu dám všetko. On ma však deň od dňa nenávidí viac a viac. Už nevládzem, Isabella.“

 

10. kapitola - 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 11. kapitola:

 1
3. Kačka
28.11.2011 [21:25]

úžasný!! Bella umí dokonale manipulovat s lidma Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [19:46]

dcvstwilightTu Tanyu miluju! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.05.2011 [17:35]

MatikEsmeCullenTak táto Tanya sa mi veľmi páči .... Je milá a vie sa s ňou aj porozprávať ... Je to krááásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!