Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Koniec? Nie, iba začiatok - 7. kapitola


Koniec? Nie, iba začiatok - 7. kapitolaUniesli naozaj Bellu? Alebo je to čosi viac? Odpovede a otázky.
Príjemné čítanie.

7. kapitola

Bella:

 

Predtým

Privolám si výťah. Tlačidlo zasvieti, ale nad výťahom zabliká nápis error. Povzdychnem si. „No tak! Haló? Poď už, nemám čas!" kopnem do železných dvier. No skvelé, ešte sa tu začneš rozprávať s výťahom, pomyslím si.

„Ehm, slečna?" Otočím sa. Ocitnem sa v zajatí krásnych tmavomodrých očí.

„Ja?"

„Vy," potvrdí moju domienku. Cítim sa ako škôlkarka, ktorá nevie čo robiť. Uhnem mu z cesty a on stlačí tlačidlo výťahu.

„Nejde to," zaklipkám mihalnicami. Uškrnie sa.

Chodbu osvieti žlté svetlo a ozve sa rytmická melódia. Nadvihnem obočie. „Dáma prvá."

Vstúpime doňho a naraz stlačíme prízemie. „Ako sa voláte?" spýta sa.

„Bella, vy?"

„Michael. Potykáme si?"

„Nie je na to skoro, Michael?"

Mykne plecami a podá mi ruku. „Mike."

„Bella."

 

Teraz

(Pustite si song, písala som podľa neho celú kapitolku.) :)

Otvorím viečka a poobzerám sa naokolo. Nachádzam sa v tmavej miestnosti - s malými dverami, so zataraseným oknom. Nado mnou je malá blikajúca žiariovka a podo mnou veľký upachtený matrac.

Postavím sa na nohy.

Niečo ma poštípe a som prinútená spadnúť späť na matrac. Pozriem sa, čo to bolo. Malé, ale pevné putá na členkoch. Pred očami sa mi začnú premietať spomienky ako zlý film. Výťah, Michael, tma... Panebože.

Začnem sa škriabať čo najďalej sa to dá a dávam do toho všetko. Nemôžem. Nedokážem to. Putá sa mi zarývajú do kože a čoskoro mi tečie krv. Snažím sa ich dostať dole.

„No tak! No tak!" skríknem a bolestne zasyčím, keď si nechtami nechtiac zaryjem do kože. Odrazu sa otvoria dvere a v nich sa objaví... Michael.

Nestihla som nohu vrátiť späť, kde bola a tak má dokonalý výhľad na moje nohy a krv naokolo. Podíde ku mne. Každý krok je pre mňa utrpením a on akoby to vedel. Uškrnie sa.

„Bella, nebuď hlúpa. Chceš si odrezať nohu? Chceš o ňu prísť?" povie detským hlasom.

Bojovne vystrčím bradu. „Nie som Bella. Vypadni!"

„Tak to ti asi skazím radosť, ale... No, tak trochu som tvoj únosca a mám tvoj život v rukách. Zatiaľ. Uvedom si však, že ja som stále ten dobrý. Oni ťa rozmetajú na kúsky."

Vydýchnem.

Umriem. Vie to a rozpráva sa o tom ako keby sme preberali počasie! Chladnokrvne sa mu pozriem do očí, ktoré sú krvavo červené. Zaspätkujem. Potom si však uvedomím, že na tom nezáleží.

„Zabi ma. Zabi ma už teraz. Prosím."

„Tak to máš smolu, dievča. Nemienim porušiť pravidlá."

Vyskočím a skôr, ako ma putá vrátia späť, prirazím ho na zem. Nestihne zareagovať a spadne spolu so mnou. Vrazím mu. Potom druhú. On za to môže! On!

Postaví sa na nohy a schmatne ma pod krkom. Na malý moment si spomeniem na Edwarda a jeho ľadové ruky. Ach, Edward. Tomu je však už koniec. Ja umriem a on si nájde ďalšiu, omnoho krajšiu asistentku.

„Do toho," poviem z posledných síl. Neváha ani chvíľku a hodí ma o zem. Nevnímam bolesť, chlad z jeho rúk a zo zeme. Nevnímam vôbec nič. Neviem, koľko prejde času. Vlastne to vôbec nechcem vedieť. Keby som totiž vedela, koľko času som strávila v tomto pekle, zbláznila by som sa.

Po čase zaspím, ale prudkým trhnutím sa opäť prebudím. Vykríknem a doširoka vypleštím oči, keď sa stretnem s krvavočervenými očami. Michael.

„No tak, neboj sa ma. Už som ťa videl nahú..."

„Vypadni odtiaľto!" Siahne mi na stehná a pokračuje ďalej, až sa mu ruka zastaví na mojom zadku. Starostlivo ho pohladká a vzápätí surovo stisne.

„Odstúp od nej," zahrmí miestnosťou hrubý hlas. Skončím rozpleštená ako dlhá tak široká na dlážke s narazenou hlavou. Pohotovo si ju chytím a som rada, že ma už Michael neotravuje. Vďaka tomuto si ten muž u mňa vyslúžil vďaku. Veľkú, veľmi veľkú vďaku, ktorú mu už asi nikdy nebudem môcť odplatiť.

„Aj tak som s ňou už spal," zasyčí nevrlo Michael a na dôkaz tej krutej pravdy do mňa kopne. Schúlim sa do klbka.

„Áno, ale to bolo celkom dobrovoľné, nemyslíš? Máme ju doniesť v poriadku. A ako tak zdravú."

„Sex jej neublíži."

Odrazu sa Mike zvezie na zem s vreskotom a nadávkami. Trvá to pár sekúnd, ale ten zvuk sa mi zaryje do pamäti. Muž následne odíde, čo viem vďaka vrzgotu, a Michael sa pomaly postaví.

„To ty... Ty suka!"

Najradšej by som v tej chvíli umrela. Na čo ma držia pri živote? Načo? Prečo je toto všetko nutné? Mať po ruke zbraň...

Kopance a päste sú príliš silné a moje telo slabé. Bolesť odíde preč a vedomie ma udržuje medzi živými. Michael neprestáva. Ako dlho to trvá? Neviem. Ale slová, ktoré vysloví pri poslednom kopanci, sú spása a prekliatie v jednom.

„Len tak mimochodom, nevolám sa Michael, Bella. Moje meno je Felix Volturi, ale pre teba už iba pán Volturi. Inak tvoju smrť budem predlžovať čo najdlhšie."

 

Edward:

Nahnevane buchnem do dvier v hoteli, ktoré sú starostlivo zamknuté. Ešte stále je tu pach Isabelly, čo je celkom dobrá správa. Poobzerám sa naokolo a uistím sa, že na chodbe nikto nie je. Potlačím dvere o trochu silnejšie a keď praskne zámok, rýchlo vojdem dnu a improvizovane zatvorím.

Preskenujem snáď každú vec v izbe, ale nič nenájdem. Všetko je tak, ako to je a bolo po odchode. Kiežby... Nie, nechám to plávať. Isabella je síce výnimočná, ale za pátranie mi nestojí. Určite si asi urobila žartík. Áno, je to tak.

Vybehnem na chodbu a privolám si výťah. Jej vôňa tu ešte stále je, ibaže je veľmi koncentrovaná, čo znamená jediné. To snáď... Upír. Ako sa to stalo? A prečo, doriti, zmizla s upírom z hotela? Teda, za predpokladu, že ten upír išiel po nej a nebol na zlom v čase na nesprávnom mieste.

„Pane? Prosím, uhnete? Blokujete cestu," povie tvrdo blondínka pri výťahu. Nie je zo mňa vykoľajená a ani nemá strach. Divné. Odstúpim a nastúpim hneď za ňou.

„Volám sa Edward Cullen. Pre vás ale len Edward," žmurknem na ňu.

Nadvihne obočie. „Pre mňa ste len niekto, kto otravuje vyťaženého človeka. Drž si odstup a zatvor ústa. Na sliny naozaj nemám náladu." Odvážna. A pekná. Také mám rád, hoci preferujem skôr brunetky, ale...

Pritlačím sa k nej. Odstúpi. Zaberiem ten posledný kúsok voľného miesta a siahnem na jej osobný priestor. Srdce sa jej prudko rozbúši a tlak nebezpečne stúpi smerom nahor. Nasucho prehltne. „Pozrite, nech ste ktokoľvek, ja -"

„Volám sa Edward," pritlačím sa jej na pery, aby som jej moje meno vryl do pamäte. Čo by nato však hovorila Bella? podotkne podráždene moje svedomie. Nie, to je hlúposť. Nič spolu nemáme a nehrozí, že spolu niečo budeme mať. Aby som tie myšlienky dokonalo zahnal, stlačím blondínkin pás a hruď si pritlačím k sebe.

Kde sa na túto hrabe Isabella...


Po dlhom čase ďalšia kapitolka. :)

Ja viem, Edward sa správa ako idiot a myslím viac tým dole ako svojim mozgom. Záleží mu, podľa Vás, na Belle? A rozhodne sa ju vôbec nájsť?

A čo hovoríte na Volturiovcov? Na Felixa? Verte mi, že ak ste ho nenávideli a znenávideli ešte viac, on je ešte naozaj milá mačička. Pomaly sa to rozbieha...

Ďakujem za úžasné komentáre!

Vaša Lullu


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Koniec? Nie, iba začiatok - 7. kapitola:

 1
3. BabčaS.
27.07.2015 [11:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Dommy1
27.07.2015 [10:25]

Rýchlo ďalšie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. miky
27.07.2015 [8:09]

rychlo pokracuj lebo sa zblaznim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!