Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo s koho - 6. část

BMW-Rose


Kdo s koho - 6. částTakže pokračování. Ale jen pro ty kdo o něj stojí samozřejmě. Svatba a manželství. Dvě věci rozdílné. Moc částí už to mít nebude, tak vydržte a dám vám s tím pokoj. :)

Bella:

 

Musím se za ním nějak dostat. Dlužím mu vysvětlení. Nemůžu ho takhle opustit. Musí pochopit…

,,Jdu na lov.“ Oznámila jsem Sebastianovi.

,,Zase ty tvoje zvířátka? Kdyby sis dala něco pořádného tak takhle nevyvádíš.“

,,Co tobě je do toho?“

,,Brzy budu tvůj manžel, takže hodně.“ Hrubě mě políbil. Po Edwardových polibcích se mi tak stýskalo. Sebastiana jsem vždycky nesnášela ale nyní, se mi přímo hnusil.

,,Až se vrátíš budeme trénovat.“ Stejně vždycky vyhraju.

,,A bez toho tvého podvádění. Musíš umět pořádně bojovat i bez toho Isabello.Bude to naše tajná zbraň a odhalíme ji až v pravou chvíli. Neradi bychom abys nám byla k ničemu.“

,,Co když odmítnu?“

,,To už jsme probírali. Máme tvojí matku. A víš co se jí stane, když neposlechneš!“

,,Proč jí nemůžu vidět?“

,,Uvidíš jí v pravý čas. Až si to zasloužíš jasné.“

,,Čau.“

Už předem jsem si zjistila kde Cullenovi bydlí a hned se tam vydala. Musím se co nejdříve vrátit aby neměli podezření.

Všichni Cullenovi byli doma, až na toho jediného, kterého jsem chtěla vidět.

,,Edward tu není Bello.“ Řekla mi Alice když jsem se se všemi přivítala a seznámila se zbytkem rodiny, který jsem ještě neznala.

,,Přišla jsem mu vysvětlit co se stalo. Nemám ale moc času,“

,,Nevíme, kdy se vrátí, už měsíc jsme ho neviděli. Ani mobil u sebe nemá.“

,,Mohu to tedy říci vám? Musí se dozvědět, proč nejsem s ním.“

,,Ovšem Bello, posaď se prosím.“ Esme v sobě matku nezapře.

Vše jsem jim vypověděla až do nejmenších detailů. Jak mě a mou matku našla Sebastianova armáda, který časem zjistil co jsem zač. Navíc jsem se mu i moc líbila a tak se rozhodl, že se stanu jeho ženou. Společně s ním pak v čele armády porazíme Volturiovi…

,,Budu se muset vrátit, je mi to moc líto. Ať se na mě alespoň moc nezlobí.“ Nasadila jsem si na hlavu kapucu a sklonila hlavu. Nebylo víc co říct.

V tom do dveří vešel Edward.

,,Bello!!“ Slyšet své jméno jeho rty ve mně vyvolalo vzpomínky na naši jedinou noc. Usmála jsem se ale v zápětí si uvědomila, že je konec a můj úsměv opět pohasl.

,,Edwarde… Dlužím ti vysvětlení, myslím.“

,,Nedlužíš mi nic Bello, jen už mi neodcházej.“ Pohledem jsem prosila jeho rodinu o pomoc, ale jak by mi oni mohli pomoci?

,,Co se tu sakra děje?“ Byl tak zmatený…

,,To ti Bella musí povědět sama Edwarde.“ Odpověděl mu Carlisle a soucitně si ho změřil pohledem.

Odvedla jsem ho ven a hledala místo, které by se hodilo pro moje vyprávění. Ale je vůbec takové? Místo, které se hodí pro rozloučení s milovanou osobou? Nakonec jsme se posadili pod rozkvetlou jabloň…

,,Víš Edwarde, měl bys o mě něco vědět …“

 

 

,,Miluji tě Bello a nikdy se tě nevzdám.“

Po lících nám oběma stékala osamocená slza. Upíři přeci neumějí plakat.

Co jsem nám to udělala? Zbytečně nás oba trápím. Nestojím za nic. Když sklonil pohled ke květům na zemi. Naposledy jsem ho políbila do jeho vonících vlasů a utekla jako malé dítě.

 

,,Isabello, nějak ti to trvalo ne?“

,,Budeš mě snad hlídat? A mám limit nebo co?“

,,Za měsíc je svatba a ty nic nezařizuješ!“

,,Už jednou jsem ti řekla, že tě nechci a pokud mi nic jiného nezbývá nedá se nic dělat. Ale na nějakou šaškárnu se svatbou ti kašlu. Zařiď si to sám!“

,,Myslel jsem, že kdybys byla trochu rozumnější, budeš mít na svatbě svou matku… Ale pokud nechceš…?“

,,Chceš mě vydírat Sebastiane?“ Ví, jak na mě hajzl jeden.

,,Jen ti dávám na výběr Isabello.“ Zle se na mě usmál.

,,To na mě neplatí.“

,,Vážně? Zapomněla si, co tě stála ta návštěva pláže před měsícem?“ Na to se zapomenout nedá. Mojí vinou mou matku mučili a ubližovali jí. Zatímco já si užívala s Edwardem. Všiml si mojí bolestné grimasy.

,,Mimochodem ani si mi neřekla, kdo byl s tebou na pláži. Slyšel jsem že se tu prý zdržuje parta šesti upírů, nebyli to náhodou oni? Ty se s nimi znáš?“

,,Potkala jsem je tam náhodou.“ Zapírat, zapírat a zapírat a hlavně na sobě nedej nic znát. Nabádala jsem se.

,,Že se po tobě ta malá tak sápala hm?“

,,Nevím, potkala jsem je tam a ta ztřeštěná holka se na mě vrhla. Je divná.“ Promiň Alice.

,,No myslím, že je pozvu na svatbu a pokusím se je přesvědčit aby se přidali k nám. Hodilo by se nám pár posil navíc. A svatba bude už příští týden. Monzunové deště brzy skončí a už tu nebudeme moci zůstat.“

,,Nač spěchat? Můžeme odjet a vzít se jinde.“ Prosím, ať je nepozve.

,,Myslím, že ne! Čekal jsem už dost dlouho a navíc mám záminku je pozvat.“

,,Ale..“

,,Konec debaty Isabello! Jdi do svého pokoje, musím něco zařídit. Potom budeme trénovat.“

Nic jiného mi nezbylo. Co jiného bych tady taky mohla dělat. Jsem tu jako vězeň. Ne já jsem vězeň!!

Pitomá svatba! A já si myslela jak si tím nepomůžu. Se Sebastianem jsem totiž dosud nespala a řekla mu, že mezi nám něco bude až po svatbě. Myslela jsem si, že na to nepřistoupí a nevezme si mě. Ale má žebříček hodnot poněkud na jiné rovině než já! A navíc, když Vám někdo pohrozí, že svou matku už nikdy neuvidíte, co byste udělali vy?

Edward:

 

Včera nám přišlo pozvání! Na svatbu! Belly svatbu! Stálo tam pouze:

 

Isabella Marie  Swan a Sebastian Derek D´oleron.

6.6. 2009 ve 24:00

Everglades

 

Jak lidské! Tolik bych si přál kdyby tam stálo moje jméno!

 

,,Musíme tam jít Edwarde! Všichni. Nemůžeme si dovolit dělat si nepřátele s takovou mocnou rodinou. Víš co by se mohlo stát? Vím, že to pro tebe bude těžké ale mysli na ostatní.“

Já vím, vím, že má pravdu! Ale copak můžu? Jít tam a vidět ji. Nádhernou, ve svatebních šatech a s jiným mužem? Dobře upírem! Musím! Alespoň ji uvidím.

,,Já vím. Půjdu. Promiň.“ Jdu se obléci na tu party mého života!

,,Alice? Máš pro mě něco na sebe?“

,,Jistě, pojď.“ Táhla mě ke mně do pokoje.

,,Edwarde, vím jak se cítíš ale ještě máš naději ne? Vždycky nějaká je.“ Jak může vědět jak se cítím, nikdo to neví. Nikdo neví jaké to je, když upíří srdce v jednom dni znovu ožije a vzápětí je surově ubito k smrti.

,,Nechci o tom mluvit Alice ano?“

,,Já vím Edwarde ale, nic ještě není dáno! Občas vidím Bellu znovu po tvém boku. A to něco znamená ne?“

,,Nedávej mi falešné naděje ano?“ Zařval jsem na ni a pěstí vyrazil dveře od šatny.

,,Omlouvám se.“ Mrzí mě že se k ní takhle chovám, je to moje oblíbená sestřička.

,,V pořádku. Obleč se a přijď za námi. Je čas jet.“ Řekla mi a smutně odešla.

Je mi to líto. Je mi líto, že se k ní takhle chovám ale nemůžu se donutit abych se choval jinak. Odejdu a zbytek věčnosti se budu snažit Bellu dostat zpět. A pokud by se jí snad něco stalo, odejdu za ní a potom už budeme tu další věčnost prožívat spolu.

Dorazili jsme na místo půl hodiny před obřadem. Přivítal nás ten idiot osobně. Nemohl jsem potlačit zavrčení, když jsem mu podával ruku.

,,Náš bratr má špatný den, omlouvám se!“ Řekla mu Alice, když se na mě díval jako by mě chtěl vyhodit. No taky že chtěl, podle toho co si myslel.

,,Mohla bych jít uklidnit, jistě rozrušenou nevěstu?“

,,Jistě, je tamhle v tom vysokém stanu.“ Bella? Jen pár kroků ode mě a já k ní ani nemůžu. Alice za ní odešla a já jí tak záviděl.

 

Bella:

Stála jsem v nádherném stanu. Všude svíčky a květiny. Ale pro mě to nic neznamenalo. Záleží na tom koho si berete a je jedno jak krásné je prostředí.

,,Bello, můžu dál?“ Ozval se hlas osoby, kterou bych tu čekala nejméně.

,,Alice!“ Padla jsem jí kolem krku. Objala mě a poodstoupila aby si mě mohla prohlédnout.

,,Bože děvče jsi nádherná!“ http://www.7thheaven.cz/galerie.php?col=ee&img=23

,,Děkuji ale…“

,,Já vím Bello, já vím.“ Znovu mě objala a mě se tak moc chtělo plakat. Chvíli jsme vzlykaly jedna druhé na rameni když…

,,Je čas Isabello.“ Přišel pro mě jeden z vojáků Sebastiana.

,,Mohl bych nevěstu odvést k oltáři?“ Ozvalo se za ním.

,,Carlisle!“ Objala jsem i jeho.

,,Tedy pokud chceš?“ Jak bych mohla nechtít!!

,,Ovšem.“ Krotila jsem se v odpovědi. Ač jsem byla nadšená. Edwardův otec mě povede k oltáři.

,,Dobrá.“ Ozval se nepříjemný strážce a odešel.

,,Je tu?“ Věděli koho mám na mysli. Na jednu stranu jsem chtěla aby tu byl. Ale na druhou stranu, se budu muset moc hlídat, abych mu nepadla kolem krku hned jak ho uvidím.

,,Ano je.“ Musela jsem se zhluboka nadechnout. Ač zbytečně.

,,Tak jdeme.“

Šla jsem uličkou kolem lidí, které jsem nenáviděla. A úplně vepředu. Moje matka. Rozeběhla jsem se k ní s Carlislem povlávajícím za sebou.

,,Mami.“ Vydechla jsem jí do obličeje. Byla tak bledá, i na upíra. Tak slabá ale přesto šťastná.

,,Berlinko moje, jsi tak krásná. Tolik se mi stýskalo.“ Objímaly jsme se nekonečně dlouho.

,,Isabello, matka s tebou dnes bude celou noc a zítra máte celý den. Za odměnu.“ Sebastian se u nás objevil a odtrhl od sebe. Nenáviděla jsem ho.

,,Nenávidím tě.“ Zašeptala jsem mu. ,,Pamatuj si to.“

Obřad začal. Ani jsem nevnímala co povídá oddávající. Sledovala jsem matku a komunikovala s ní pohledy.

Najednou…

,,Bello? Bell, slyšíš mě?“

,,Edwarde. Odpusť mi.“

,,Teď mě poslouchej a neomlouvej se. Poklekl bych ale vypadalo by to divně…Isabello Marie Swan, vezmeš si mě?“ Právě mě požádal o ruku. I když jsem si brala Sebastiana najednou jsem cítila trošku štěstí.

Právě nastal čas říci slib i v právě probíhající opravdové svatbě a tak jsem nahlas i v duchu řekla:

,,Ano.“ Znechuceně.

,,Ano.“ S láskou.

A Edward mi v duchu odpověděl.

,,Já Edward Cullen, si beru tebe Isabello Marie Swan, za svou zákonitou manželku, budu tě milovat, ctít a chránit tě po celý zbytek své věčnosti.“ Ten svůj jsem po něm v myšlenkách zopakovala, ale políbila jiného. Ironie osudu. Tak šťastná a současně tak nešťastná.

 

5  Shrnutí povídek  7



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo s koho - 6. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!