Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo s koho - 19. část

alice cullen


Kdo s koho - 19. částJe tu další díl. Opět se omlouvám, že je tak krátký, ale nechtěla jsem otevírat další část děje. Chtěla jsem aby to bylo pouze o jedné události a nemíchat toho více dohromady. Příští díl bude delší ale také poslední. Jaký chcete konec? :-)

Edward:

Je to už tak dlouho, tak dlouho co mi odešla. Nemůžu uvěřit tomu všemu, co mi řekla při svém odchodu. Pořád a neustále jsem si přehrával její poslední slova.

„Já tě nemiluju Edwarde…“ Pokaždé, když jsem v duchu znovu slyšel ty čtyři slova a vzpomněl si na její obličej bez výrazu… Řezalo mě to do mého mrtvého srdce jako nůž. S každým zářezem jsem cítil, že už více nedokážu snést, že musím něco udělat… V ruce jsem třímal náramek, který dostala. Představoval jsem si, že je stále na její ruce…

Zavřel jsem oči a vybavoval si každý detail její tváře. Její hebké rty, které se uměly tak nádherně smát a něžně líbat. Její něžné ruce a oči, její okno do duše. Ona ji měla, tím jsem si jistý. Téměř jsem se své představy mohl dotknout, byla tak skutečná. Cítil jsem její vůni, slyšel její dech…

Otevřel jsem oči a doufal, že ji tam uvidím stát, že se moje představy zhmotní a já ji opět sevřu v náručí. Chtěl jsem věřit, že to byl jen sen a já ji znovu uvidím vcházet do dveří. Opět vyhladím její nepatrnou vrásku, která se jí objevovala na čele pokaždé, když ji něco trápilo a uslyším její dech beroucí smích. Ale upíři nesní a já tak neměl nic… žádnou naději.

Vztáhl jsem ruce ke svému přeludu a snažil se ji uchopit a nikdy nepustit. Jenže jsem sevřel pouze vzduch a já měl náruč stále prázdnou. Objal jsem si trup rukama a schoulil se na naší posteli do klubíčka. Nikomu jsem nedovolil aby sem vstoupil a narušil tak vůni, kterou zde zanechala. Vše zůstalo přesně stejné, jakoby nikdy neodešla.

Svou rodinu jsem nevnímal a oni nebyli schopní vydržet se mnou v jedné místnosti. A ani neměli možnost. Nehnul jsem se odsud už dva měsíce a dovnitř nesměli. Chvíli se snažili mi zvednout náladu ale já nechtěl. Oni sami trpěli jejím odchodem. Měli ji rádi a všem chyběla.

„Já nemůžu, nemůžu, NEMŮŽU!!“ Zařval jsem na celý dům. Nikdo sem nepřišel, byli už zvyklí na moje záchvaty bolesti. Ale tohle bylo jiné. Nevydržím to bez ní už ani minutu. Musím ji najít. Přivedu ji zpět a budu ji prosit aby se mnou zůstala. Aby mě chtěla. A pokud ne, odejdu z tohoto světa. Bez ní už nechci žít.

Je jen jediné místo, které mě napadalo, kam mohla jít. Jediné místo, kde byla Bella alespoň na chvíli beze mě, a kde se mohlo něco stát!

„Volltera!“ Zahřmel jsem.

„Edwarde a dost. Rozhodně na to zapomeň!“ Zavrčela Alice za dveřmi a přese všechna moje vyhrožování a zákazy vtrhla dovnitř. To už jsem ale stál a byl připraven k činům.

„Nech mě být Alice. Je to můj život, ona je smysl mojí existence a nic jiného nemá smysl.“

„Nemůžeš nás opustit i ty! Nám taky chybí. Také nás to mučí!“ Ječeli jsme na sebe.

„Co ty víš, jaké to je. Pro tebe to není stejné. Nepřišla jsi o tu lepší část svého já. Nikdo ti nevyrval srdce z těla. A napříč tomu, že je už dávno mrtvé to bolí Alice. Tolik to bolí.“ Vzlykal jsem bez slz a zhroutil se na kolena. Držel jsem hlavu v dlaních a snažil se zahnat ten žár bolesti. „Je to jako bych znovu procházel proměnou. Ne, je to mnohem horší. A neustává to Alice. Nechce to přestat.“ Cítil jsem jak se svezla na kolena vedle mě a objala mě.

„Nemůžeš se takhle mučit. Byla to její volba.“ Odstrčil jsem jí od sebe. Vím, že svým chováním neubližuji jen sobě ale tohle prostě musím udělat.

„Tomu nevěřím. Něco nám muselo uniknout, něco se muselo stát.“

„Svůj osud nezměníme. Můžeme jen přijímat to, co nám přinese.“

„Tomu sama nevěříš Alice. Zrovna ty! Víš, že to tak není. Můžeme ovlivnit… můžeme změnit… můžeme se snažit…“ Nevěděl jsem jak dál.

„Zůstaň.“ Prosila.

„Nemůžu.“ Pohlédl jsem do jejích očí. Byly černé a plné bolesti. Všiml jsem si, že už nejsme sami. Celá rodina se shukla okolo nás. Esme, Carlisle, Emmet, Jasper i Rosalie. Moje rodina. Ale ne celá rodina. Nejdůležitější část chyběla. Svými myšlenkami mě všichni prosili abych to nedělal. Ale copak jim neubližuji víc, když jsem tady. Jasper sotva vydrží mojí bolest… a cítí ji všichni.

„Musím jít.“ Řekl jsem poslední rozhodné slovo. Věděli, že nemá význam se hádat. Chtěli jít se mnou ale to jsem nemohl dovolit. „Tohle je můj úkol. Jen můj.“ Odpověděl jsem na jejich nevyřčené otázky. „Nemůžete mi nijak pomoci.“ Tohle nemohli popřít. Je jedno kolik nás do Volltery půjde, přesila nás stejně nebude.

Všechny jsem objal.

„Alice?“

„Nevím Edwarde, nevím.“ Nic nebylo rozhodnuto. Žádné konečné řešení. Jestli se vrátím? To jsem věděl jistě. Sám určitě ne.

„Esme. Mami.“ Políbila mě na čelo a schovala svou tvář do Carlislových prsou.

„Jdi synu. Budeme tě čekat. Třeba do konce věčnosti. Vrať se!“ 

„Sbohem.“

Otočil jsem se a skočil z okna. Čeká mě dlouhá cesta a nevím, kde je její cíl.

 

18 Shrnutí povídek 20



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo s koho - 19. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!