Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kde jsi, Isabello? II - 6. kapitola

trzrz


Kde jsi, Isabello? II - 6. kapitolaJak jsem slíbila, tak také dodržím. Zde máte tak očekávaný pohled Ara. Nahlédněme tedy do jeho spletité mysli... příjemné čtení přeje Veubella.

Pohled Aro

Před pěti lety…

„Přiveďte mi ho!“ zavolal jsem rozhořčeně za mou odcházející gardou. Pořád jsem byl z toho rozechvělý. Objeví se tu nějaký cizí upír a oznámí mi, že objevil mimořádný talent. Samozřejmě, že jsem ho chtěl. Kdo by také nechtěl, že?

Obrátil jsem se k svým dvěma bratrům, kteří seděli na trůnech. Jeden byl znuděný a druhý napnutý. Pousmál jsem se a trochu se uvolnil. Alec a Jane ho dostanou a pak… Budu nepřemožitelný…

„Kdo to je?“ zeptal se Caius. Musel vše vědět, opravdu nesnášel, když se před ním něco tajilo – musel být v obraze.

„Nevím… Neviděl jsem tvář ani jméno. Ale ten dar…“ zasnil jsem se. Když ho budeme mít, už nám nebude nic bránit v tom, abychom napadli a zlikvidovali Cullenovy. Při tom jméně jsem se ušklíbl. Brzy žádní nebudou.

„Jaký dar?“ zeptal se hned nedočkavě Caius. Usmál jsem se.

„Určitý druh štítu – Alice Cullenová nebude vidět naši budoucnost… a jistě mnoho dalšího - je velmi nadaný…“ Na tváři se mi objevil vítězný úsměv a bratr se začal škodolibě usmívat. Za chvíli se celým hradem nesl jeho pomstychtivý smích…

O měsíc později….

„Vrátili se! Vrátili se!“ zakřičel Santiago a hnal se k trůnům. Zastavit ho dokázal jen můj přísný pohled. Navenek jsem byl klidný, ale v nitru duše jsem se radoval jako malé dítě. Už je to tady! Jak jsem na tento den čekal dlouho! A dočkal jsem se…

Dveře do sálu se s uši rvoucím zaskřípěním otevřely a dovnitř vpochodovala má garda. Nejvíce mě zaujala postava v černém plášti úplně vzadu. To je má nová posila…

Jane ke mně s blaženým úsměvem přistoupila. „Můj pane… ráda bych ti představila…“ Ani jsem ji nenechal domluvit. Hned jsem se zvedl z trůnu, prošel bez jediného pohledu kolem ní a zastavil se před oním talentovaným upírem.

„Vítej! Doufám, že tu rád mezi námi zůstaneš, jinak bychom tě museli bohužel zabít…“ řekl jsem na uvítanou a obdařil našeho hosta veselým úsměvem.

„Děkuji, ráda přijmu místo ve vaší gardě,“ řekl ten upír. Úplně jsem ztuhl. Hlas měl jako tisíce zvonečků a já se zastyděl, když jsem ji nazval mužem.

„O-o-omlouvám se… Já n-nevěděl…“ vykoktal jsem ze sebe. Za sebou jsem uslyšel pobavené uchechtnutí. Felix… Tomu to spočítám…

„To nevadí… Často jsem nazývána mužem, možná je to díky tomu, jak bojuji,“ prohlásila jen tak mimochodem a Felix okamžitě sklapnul. A má to! Teď jsem měl chuť se smát já. Ale nějak jsem si to nedovolil. Cítil jsem se jí podřízeně…

Upírka shodila z hlavy kápi a já se mohl pokochat pohledem na ni.

Byla dokonalá… Dlouhé, lesklé, černé vlasy jí splývaly po ramenou až… K jejím úchvatným plným ňadrům. V duchu jsem se zatetelil blahem. Oproti tomuto je má manželka ošklivka. A to mi ji všichni chválí. Ano, na to kolik jí je let, je docela zachovalá…

Její karmínové oči mě propalovaly upřeným pohledem. Já se v těch sladkých krvavých zorničkách ztrácel. Ani jsem nevěděl, jestli mám nějaké tělo. Její pohled… Rozhodně to byl pohled povýšený a pohrdavý. To by si ke mně nikdo v životě nedovolil. Ale ona ano. A já to neřešil…

Její tvář zářila do okolí svou bělostí, její rysy – tvrdé a přísné ve mně vzbuzovaly neuvěřitelnou touhu. Chtěl jsem ji svírat v náručí a už nikdy ji nepustit.

„Mé jméno je Amira…“ řekl ten anděl a usmál se na mě. Amira… V arabštině to znamená princezna. Ona byla princeznou… A já nepopsatelně toužil, aby se stala mou princeznou…

„Jane, odveď Amiru do jejích komnat, boj ještě nezačal…“ zašeptal jsem jen tak pro sebe a pokynul Jane. Ta se mi uklonila a okouzlující Amirou zmizela ze dveří.

V současné době…

„Jane, Alecu, Demetri, Felixi, Santiago… je čas!“

Takto to celé před pár dny započalo. Padlo rozhodnutí, drahá Amira s radostí použila svůj dar a garda se vydala na cestu. No… Vlastně všechno začalo úplně jinak…

Od počátku jsem chtěl díky Amiře Cullenovy zničit – proměnit je v prach. Poslal jsem tedy jednoho svého spolehlivého druha na výzvědy. A jaké se mi dostalo odpovědi…

Edward Cullen si našel družku… A ne tak ledajakou, byl to anděl… Padlý anděl…

Od té doby jsem spřádal plány, jak ji získat. Já ji chtěl – já ji potřeboval. Ta potřeba byla tak silná, že jsem nemohl několik dní racionálně přemýšlet. Když už jsem našel vhodné řešení, zvěd přinesl nové zprávy.

Narodilo se jim dítě… Dítě upíra a anděla.

A od této doby jsem měl nový cíl - přání. A to se mi před pár dny konečně splnilo… Přípravy byly dovršeny a figurky uvedeny do pohybu…

Garda se vydala pro malou Elizabeth Cullenovou. Pro dítě, které je jediné svého druhu a naprosto výjimečné. A já ho budu zanedlouho mít…

Nepochyboval jsem, že se ji budou snažit zachránit. Já si tím byl naprosto jist. Pro Edwarda rodina znamená vše. A to mi opět nahrávalo do karet.

Takže mě ani nepřekvapilo, když jsem dostal zprávu, že drahá Isabella Cullenová stojí přede dveřmi do trůnního sálu…

 


 

 Amira


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kde jsi, Isabello? II - 6. kapitola:

 1
6. Jana S
01.09.2014 [12:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.11.2011 [18:35]

stefi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.11.2011 [18:54]

BellaSwanCullen8no ty kks ten koniec!!? Emoticon ááá ja chcem okamžite pokračovanie! Emoticon Emoticon
pohľad Ara bol fakt zaujímavý Emoticon konečne som všetko pochopila Emoticon som zvedavá čo spraví Bells Emoticon dúfam, že sa jej podarí zachrániť Elizabeth Emoticon Emoticon
takže kapitolka bola opäť úžasná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a teším sa strááášne na pokračovanie! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a inak gratulujem k stému článku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. mňamka
09.11.2011 [18:50]

Gratuluju:D a děkuji za věnování, jinak opět skvělý, ale nějak dlouho to trvalo:D jsem zvědavá jak budeš pokračovat, honem dalšíííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcelle
09.11.2011 [18:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.11.2011 [17:07]

SemiskaHm, pohled únosce... Doufám, že se podaří Cullenovým Elizabeth zachránit. Jsem zvědavá, co bude příště... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!