Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - Prológ

aaaaaaaaaaaaaaa


Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom -  PrológAhojte, prinášam vám novú poviedku! Tentokrát bude hlavnou hrdinkou krásna upírka Rosalie Lillian Hale. Rosalie je upírka už pätnásť rokov a svoj život si užíva naplno. Býva v New Yorku s Edwardom a Carlisleom. Rosalie a jej najlepšia kamarátka Alice žijú vo svete zábavy, módy, peňazí a sexu. Neriadia sa žiadnymi pravidlami, okrem jedného - nesmú sa zamilovať. Ale čo sa stane, ak do New Yorku príde Rosaliin nevlastný brat Jasper? Alice sa do Jaspera bezhlavo zamiluje, ako to pôsobí na kamarátstvo s Rosalie? Ako zmení Carlisleovi život nová riaditeľka nemocnice? Čo sa stane, keď sa v Rosaliinom živote objaví dokonalý muž jej snov? Poruší pravidlo a zamiluje sa? Ale on tú pravú už dávno našiel. Až vtedy nastanú komplikácie a jej život sa od základov zmení... Prológ je písaný z pohľadu Rosalie. Ak si ho prečítate, nechajte mi, prosím, aj komentár, aby som vedela, či mám v poviedke pokračovať. Pekné čítanie želá Sissa.

Kam čert nesmie, pošle Rosalie – Aj diabol je anjelom

 

Prológ:

 

hudba

 

„Krása je strašná vec. Diabol v nej zápasí s Bohom a bojiskom sú ľudské srdcia.“

Vždy som si myslela, že môj život je úžasný. K šťastiu mi nič nechýbalo a každý mi závidel. Mala som všetko, po čom som túžila a so svojím životom som bola dokonale šťastná a spokojná. Ach, ako veľmi som sa mýlila. Teraz vidím, koľko mi toho v skutočnosti chýba. Zistila som, čo sú to dôležité hodnoty v živote...

Videla som ich spolu, šťastných, a odvrátila som pohľad. Verte mi, že najhorší pocit je, keď viete, že ten, koho milujete z celého srdca, je šťastný s niekým iným. To je hotová rana pre vaše city. City. Aj keď som chladná, nesmrteľná bytosť bez duše, nejaké city mi predsa len zostali. Jedna z najťažších vecí, ktoré si musíte uvedomiť, je, že niektorí ľudia, na ktorých vám veľmi záleží, sú šťastní aj bez vás.

Prvýkrát v živote som to cítila. Cítila som strach z prehry, strach z odmietnutia, strach z poníženia. Ja. Tá, ktorá ešte nikdy nebola odmietnutá, vždy len obdivovaná a žiadaná. Veľmi sa bojím, ešte nikdy v živote som sa takto necítila. Celé dni sa kvôli nemu trápim. Neviem, čo si počnem...

Ľudia to majú jednoduché. Môžu sa vyplakať, vyrozprávať a o nejaký čas na to zabudnú. Ale čo ja? Ľudská pamäť je ako sito, no tá naša je iná. My nezabúdame. Ak niekoho milujeme, pamätáme si to do konca našej existencie.

Koniec existencie. Aj nad tým som premýšľala. Moje myšlienky sú v poslednom čase ako príliv a odliv. V jednu chvíľu si vravím, že to nemá zmysel, no neskôr si poviem, že by som sa ešte mohla pokúsiť zabojovať. Ale bojím sa. Bojím sa jeho reakcie. Tento pocit je najhorší - keď neviete na čom ste. Nechcete mu nič povedať, lebo sa bojíte, že zničíte aj to, čo ste budovali doteraz.

Znovu som sa na nich pozrela.

Sedeli vedľa seba a držali sa za ruky. Je to pre mňa hrozný pohľad. Nechcela som počuť, o čom sa rozprávali, lebo viem, že by mi to len ublížilo. Vlastne aj toto mi ubližuje. Určite si šepkali slová lásky. Mala by som sa od neho držať čo najďalej, no nedokážem to. Chcem naňho zabudnúť, aj keď viem, že sa mi to nikdy nepodarí. Musím sa s tým naučiť žiť. Musím sa pozerať aj na to, čo chce on. Akceptovať fakt, že má priateľku a vyrovnať sa s tým. Tak, ako som si zvykla na krv a na ľudí, že nie sú nič výnimočné.

Pohladil ju po líci a letmo ju pobozkal. Keby to bolo možné, oči by som mala plné sĺz. Prečo takto trýznim samú seba? Viem, že si to zaslúžim, ale... Zmenila som sa. On ma zmenil. Pred pár mesiacmi by ma to vôbec netrápilo, ale teraz? Už nie som tá mrcha, čo som bývala. Už nikomu neubližujem... Len sebe.

Naklonila sa k nemu a nežne ho pobozkala na pery. Toto je na mňa priveľa. Dušu síce nemám, ale srdce áno. Som zlá bytosť. Ale... aj zlé bytosti vedia milovať. Ďalšia vec, čo ma desí je ako zareaguje, keď zistí, čo som. Možno sa zľakne a utečie. Možno sa mi vysmeje a bude ma pokladať za blázna. Možno vezme drevený kôl a pokúsi sa zabodnúť mi ho do srdca. Do môjho kamenného srdca...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - Prológ:

 1
5. dalasie
16.01.2012 [15:49]

Jo, pokračování šup!:D Nebo si tě najdu!:D

4. Mex
16.01.2012 [2:44]

Já myslim, že bys to určitě měla zkusit, ten nápad se mi líbí

15.01.2012 [21:29]

SissaVampireno neviem baby, ci su 2 komentare dost presvedcive na pokracovanie Emoticon Emoticon

2. Bee1
15.01.2012 [17:07]

Bee1Nevahaj a pis pokracovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. UV
15.01.2012 [17:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!