Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 4. kapitola

V jídelně


Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 4. kapitola„Rose, ty nie si bezcitná.“ Zasmiala sa Alice. „Len dokážeš dať mužovi pocítiť, ako ti na ňom nezáleží. To je lepšie, ako keby si mala byť naivná a od všetkého si niečo sľubovať.“

4. kapitola: Len aby si sa nezamilovala...

 

Alice otvorila dvere a zostala nemo zízať pred seba. Vo dverách stál Jasper, ktorý na ňu tiež hľadel, ale nedostal zo seba ani slovo. Alice nesmelo sklopila oči a začervenala sa. Ešte nikdy to neurobila pri žiadnom chlapovi. Jasper si zas nervózne poškriabal krk a pousmial sa. Alice naňho vzhliadla a keď uvidela, že sa usmieva, úsmev mu opätovala. A toto je koniec! Dúfam, že Alice sa len hrá na zamilované neviniatko...

„A-ahoj, ehm, nie je tu Rosalie?“ vykoktal sa Jasper.

Vyšla som z kúpeľne a kráčala som k nim.

„Tu som.“ Pousmiala som sa.

„Alice, toto je môj nevlastný brat Jasper. Jasper, moja najlepšia kamarátka Alice,“ predstavila som ich.

„Ahoj.“ Usmiala sa naňho Alice.

„Rád ťa spoznávam,“ povedal Jasper milo a potom sa pozrel na mňa. Stála som pred ním v mini šatoch, určite mal silné dejá vu.

„Pristane ti to, sestrička,“ povedal a dôraz dal na posledné slovo. Musela som sa zasmiať. Chce byť nenápadný, aké milé...

„Rosalie, chcel som len... ehm... nevravel ti Edward kam šiel?“ opýtal sa ma.

„Nie, vôbec.“

„Hmm, tak nič. Baby, užite si párty!“

„Nechceš ísť s nami?“ opýtala sa ho Alice s anjelským úsmevom.

„Možno nabudúce.“ Mrkol na ňu a odišiel.

Alice si povzdychla a zostala zízať na zatvorené dvere. Prešla som do kúpeľne a Alice sa oprela o rám kúpeľňových dverí. V tvári mala zasnený výraz. Pobavene som sa zasmiala a ona sa strhla.

„Čo sa deje?“ opýtala som sa, kým som sa obzerala v zrkadle.

„Ten tvoj brat Jasper je riadne sexi,“ povedala a zahryzla si do pery.

Zasmiala som sa a povedala som: „Ja viem, ale je to riadny suchár.“

„Najsexi suchár na svete!“

„No len aby si sa nezamilovala, moja,“ povedala som a obe sme sa zasmiali.

„Ako v tom vyzerám?“ opýtala som sa a odstúpila som od zrkadla.

„Úžasne!“

Samoľúbo som sa pousmiala a potom som sa znovu prezliekla do legín a tielka.

Keďže bolo ešte dosť skoro, ľahli sme si pred televízor a pozreli sme si módnu prehliadku z Milána. Tam raz pôjdeme!

„Má priateľku?“ opýtala sa z ničoho nič Alice.

„Kto?“ opýtala som sa bez rozmýšľania.

„Jasper.“

„Nie, nemá nikoho...“

„Hmm.“ Pousmiala sa.

„Čo sa s tebou deje, snáď nechceš vzťah.“ Pozrela som sa na ňu nechápavo.

„Vzťah s Jasperom by mi nevadil,“ zachichotala sa.

„Oh, Alice, no tak. Načo sa viazať? Musíme si to užiť, kým sme mladé! Veď ak budeš chcieť byť verná, môžeš rovno zabudnúť na zábavu v kluboch.“

Presvedčivo sa na mňa pozrela.

„Tak dobre, veď pokojne si s ním začni, ja ti to nezakazujem. Len aby si potom nebola sklamaná,“ povedala som.

„Ja nevravím, že chcem vzťah, ale... možno... časom...“ hovorila.

Ach, keby si ty vedela, že tvoj vysnívaný princ ma včera pretiahol...

„No na druhej strane, čo ak on nehľadá vzťah, ale uprednostňuje skôr dievča na jednu noc,“ konštatovala Alice.

„To ti neviem povedať, ale nie je taký bezcitný ako ja,“ povedala som.

„Rose, ty nie si bezcitná.“ Zasmiala sa Alice. „Len dokážeš dať mužovi pocítiť, ako ti na ňom nezáleží. To je lepšie, ako keby si mala byť naivná a od všetkého si niečo sľubovať.“

„Máš pravdu.“ Prikývla som. „Vždy chcem byť o krok vpred. Vždy chcem byť tá najdokonalejšia bytosť, aby som každého očarila...“

„Veď ty taká si.“ Pousmiala sa a ja som pokračovala.

„Nikdy sa nechcem trápiť kvôli žiadnemu chlapovi a preto sa nesmiem zamilovať!“

„Rose, ale kto by teba odmietol?“

„Ešte nikdy som nebola odmietnutá, ale zákon schválnosti určite funguje...“

„Zlato, nemysli na zlé veci.“ Chytila ma za ruku. „Radšej si poď vybrať topánky a kabelku k tým šatom.“ Pousmiala sa a viedla ma k šatníku.

 

Vyrazili sme od nás ešte pred jedenástou. Išli sme Aliciným Porsche, takže šoférovala ona. Mala na sebe krémové mini šaty a na nich krátke tmavé sako.

Cestou mi napadlo, že dnes budem potrebovať odvoz domov, no Alice toho nebude schopná. Musím tam niekoho zbaliť, kto potom u mňa strávi noc a tým ukážem Jasperovi, že mi naozaj vyhovujú jednorázovky a netrápim sa kvôli nemu. Edward ma zabije!

Alice zaparkovala blízko pri klube. Vzali sme lístky a šli sme sa postaviť do radu, v ktorom nás niekoľko chlapov pustilo pred seba. Ako inak, pri pohľade na nás boli všetci v rozpakoch. Ochrankári nás pustili dnu a my sme si to namierili k baru. Vypili sme si drink a vybrali sme sa na tanečný parket. Dnešný lov sa môže začať!

 

***

Boli tri hodiny, keď sme dorazili s Dannym k nám. Nechali sme auto pred našou vilou a vošli sme dnu. Viedla som ho po schodoch do svojej izby a zrazu som začula tiché vrčanie. Nevšímala som si to a keď sme sa dostali do izby, zamkla som za nami dvere. 

Cítila som, ako ma Danny chytil za pás a otočil si ma čelom k sebe. Jemne ma oprel o dvere a začal ma nežne bozkávať. Prešla som mu rukou po rozkroku a on si povzdychol. Začal ma vášnivo bozkávať na krku a ja som mu pomaly rozopínala košeľu. Vyzliekla som mu ju ešte pred tým, ako sme sa dostali k posteli. Postrčila som ho a on spadol do perín. Obkročmo som si naňho sadla a začala som ho bozkávať po jeho odhalenej, vypracovanej hrudi. Hral sa s mojimi vlnitými vlasmi a pomaly mi vyhŕňal minišaty. Chytil ich za okraj a celé mi ich vyzliekol. Zostala som pred ním v čipkovanom spodnom prádle a on na mňa len nemo hľadel. Jeho túžba po mne narastala a ja som to dobre vedela.
Dostala som sa po jeho bruško a začala som mu rozopínať opasok na nohaviciach.

Nechal ma robiť si s ním čo len chcem, tak som mu vyzliekla nohavice aj s trenkami. Bol veľmi vzrušený a páčilo sa mi, čo s ním robí pohľad na moje telo. Prešla som mu rukou po jeho pýche a on zavzdychal moje meno. Pripojili sa aj moje ústa a Danny po chvíli dosiahol vyvrcholenie. 
Tlmila som jeho vzdychy bozkami, lebo nás určite bolo počuť v celej vile. Vtom si ma prevalil pod seba a zovrel mi ruky nad hlavou. Bozkával ma na krku a dekolte a voľnou rukou ma dráždil po celom tele. Zbavil ma podprsenky a chvíľu sa hral s mojimi prsiami. Potom prešiel nižšie a vyzliekol mi nohavičky. Začal ma dráždiť prstami a ja som potichu vzdychala. Už som to nevydržala, pritiahla som si ho k sebe a vášnivo som ho pobozkala. Pritisla som sa naňho panvou a zacítila som na svojom podbrušku jeho pýchu. Roztiahol mi nohy úplne od seba a rýchlo do mňa vnikol. Obaja sme naraz vzdychli. Začal sa vo mne hýbať a stále zrýchľoval. Vzdychal moje meno a ja som mu stisla zadok.

„Rosalie,“ šepol a pobozkal ma.

Pousmiala som sa, lebo som cítila, že už to prichádza. Zrazu to na nás oboch prišlo a Danny vyvrcholil vo mne. Oprel sa čelom o moje a spolu sme to predýchali. 

Asi mu ešte nestačilo, lebo ma znovu začal vášnivo bozkávať. Prevalil sa na mňa a obaja sme spadli z postele. 
Ešteže mám taký hrubý koberec. Milovali sme sa ešte dvakrát a potom Danny zaspal so mnou v náručí.

 

Ráno som v župane vyšla z kúpeľne a Danny ešte spal. Zadívala som sa naňho a musela som sa usmiať. Bol to naozaj pekný a veľmi príťažlivý muž s dokonalým telom. Myslím, že by som sa do neho dokázala zamilovať... Rosalie, prestaň takto rozmýšľať! Ak sa zamiluješ, všetkému je koniec! 

Sadla som si vedľa neho na posteľ a obliekla som sa. Zrazu sa začal pomaly prebúdzať.

„Dobré ráno,“ šepla som s úsmevom.

„Dobré ráno,“ povedal rozospato a chytil sa za hlavu. To tá opica... Nehovorím, že bol včera opitý, ale pár pohárikov sme si spolu dali.

„Dáš si niečo na raňajky?“

„Kávu,“ povedal a pretrel si oči.

„Dobre, idem ti ju spraviť do kuchyne. Pokojne môžeš použiť moju kúpeľňu,“ povedala som a odišla som z izby.

V kuchyni som zapla kávovar a nasypala som kávu do hrnčeka. Myslím, že tak sa to robí... Bože, čo sa to so mnou deje? Ja varím kávu nejakému chlapovi, sexi chlapovi, ktorého poznám pár hodín, ale chcela som sa s ním len vyspať?! Ten rozhovor s Alice mi neprospel...

Zaliala som kávu horúcou vodou a pomiešala som ju. Položila som ju na stôl a zahľadela som sa von oknom.

„Rosalie, čo má toto znamenať?!“ zasyčal po mne Edward, keď vkročil do kuchyne.

„To nie je tvoj problém, Edward.“ Pousmiala som sa.

„Bolo vás počuť v celom dome! Kto je to?“

„Danny,“ povedala som ľahkovážne.

„Prečo si to-“ Edward nedohovoril, lebo do kuchyne vošiel Danny. Prekvapene sa pozrel na Edwarda a potom na mňa.

„Toto je môj brat Edward,“ povedala som.

„Teší ma, Danny McCoy.“ Podali si ruky a Danny si sadol k stolu. Podala som mu pre istotu aj cukor, lebo som žiaden nepridala.

Edward od nás radšej odišiel, lebo naozaj nevedel, čo si má myslieť. Sadla som si na kuchynskú linku a sledovala som ho.

„Čím sa vlastne živíš?“ opýtal sa ma.

„Modelingom,“ zaklamala som. Musela som mať výhovorku, na toľké peniaze, na našu vilu a drahé zariadenie...

„Ale popri tom študujem medzinárodný obchod,“ dodala som. „A ty?“

„Pracujem v kasíne, v Las Vegas. Keby si tam chcela niekedy ísť, zavolaj mi,“ povedal a vytiahol z vnútorného vrecka saka vizitku.

„Fajn.“ Usmiala som sa. „Rada prídem.“

„Teším sa.“ Pousmial sa a odpil si z kávy.

„A čo robíš v New Yorku?“ Pousmiala som sa.

„Šéf ma poslal vybaviť nejaké obchodné záležitosti, ale tie som vybavil už včera. Dnes sa vraciam.“

„Oh,“ povzdychla som si potichu, aby to on nepočul. Škoda, že odchádza. Sex s ním stál za to!

„Koľko je vlastne hodín?“ opýtal sa.

„Bude pol desiatej,“ odpovedala som pokojným hlasom.

„Čože?!“ vydesil sa a rýchlo sa postavil. Hodil do seba zvyšok kávy a položil hrnček na stôl.

„Čo sa deje?“ opýtala som sa neisto.

„O chvíľu mi letí lietadlo do Vegas! Ed ma zabije, ak ho zmeškám!“

„Ed?“

„Môj šéf. Dobre, zlatko, ďakujem za krásnu noc, bolo nám úžasne,“ povedal a pobozkal ma.

„To teda bolo,“ šepla som.

„Dúfam, že sa čoskoro uvídíme, maj sa.“ Vášnivo ma pobozkal na rozlúčku a potom šiel.

„Šťastný let.“

Vložila som si vizitku do vrecka na župane a pobrala som sa do svojej izby. Počula som, že Edward je u Carlislea v jeho pracovni a niečo mu hovorí.

„Edward, ešte raz, čo zas urobila tvoja nenapraviteľná sestra?“ pýtal sa Carlisle Edwarda.

Edward mu všetko vyrozprával a úplne ma pred ním očiernil. No však ako chce, ešte si na neho niečo vymyslím...

 

Nasledujúci týždeň sme mali na prípravu na skúšky. Niečo málo som si pozrela, aby sa nepovedalo. Párkrát som si vyšla aj do klubu, alebo nakupovať. Stihli sme sa asi trikrát pohádať s Edwardom. Jasper sa kvôli mne už vôbec netrápil, lebo pochopil to, čo som mu povedala. Bral ma ako sestru a vychádzali sme spolu dobre. 

Dnes som mala poslednú noc pred skúškami, tak som ju radšej strávila nad knihou...

 

                                   

                                                                 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 4. kapitola:

 1
2. Leník
13.04.2012 [14:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.03.2012 [19:42]

Deedeetohle je dost dobrá povídka! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!