Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 23. kapitola

honeymoon


Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 23. kapitolaZazvonila som na zvonček pri dverách a čakala, kým mi príde otvoriť. Po chvíli sa zjavil vo dverách v pásikavom svetríku a svetlých rifliach. Keď ma uvidel, takmer mu vypadli oči z jamiek. Celú si ma premeral, kým ja som sa zvodne usmievala a pohadzovala vlasmi.

23. kapitola: Trikrát a dosť!


Rosalie:

„Môže byť?“ opýtala som sa Alice, keď som vyšla z kúpeľne v luxusných minišatách.

„Nádherná,“ pousmiala sa Alice a ja som prešla k zrkadlu.

Mala pravdu, vyzerala som dokonale. Obzrela som sa vo veľkom zrkadle z každej strany a obrátila som sa na Al.

„Nejdeš sa už prezliecť?“ opýtala som sa a ona prikývla. Vošla do kúpeľne a zavrela za sebou dvere.

Bola som šťastná, že Edward ešte nebol doma, lebo ten by nám tu len prekážal a mal zbytočné reči.

Jasperovi som volala a spočiatku sa mu tento nápad nepozdával, no potom som mu povedala, že tu bude aj Alice, tak sľúbil, že príde.

Vybrala som si lesklé doplnky a pozrela som sa na hodiny. Bolo takmer pol desiatej, každú chvíľu začnú prichádzať ľudia. Našťastie som na dnes večer vybavila aj pár servírok, ktoré sa budú starať o jedlo, nápoje a samozrejme, o hostí. Aj keď sa to tu na konci zvrhne jedným smerom, ale to už tak chodí.

Alice vyšla z kúpeľne a ja som si ju premerala. Vyzerala naozaj dobre!

„Pristane ti to,“ pousmiala som sa a ona sa pozrela do zrkadla.

Usmiala sa na svoj odraz a otočila sa ešte zboku.

„Kedy príde Jasper?“ opýtala sa ma.

„Myslím, že každú chvíľu,“ povedala som zamyslene.

„Ktorý náhrdelník si mám vziať?“ opýtala som sa a ukázala som jej dva rôzne lesklé náhrdelníky.

„Swarovského,“ povedala s úsmevom a ja som uvážene prikývla.

Alice sa vrátila do kúpeľne, aby si upravila vlasy a v tom sa ozval zvonček. Prišli prví ľudia. Ich príchodom dole začala hrať hudba a ich hlasy som počula až vo svojej izbe.

„Kto to vlastne je?“ opýtala sa ma neisto Alice.

„Neviem a ani ma to netrápi. Potrebujem sa len zviditeľniť v ročníku a preto som usporiadala túto party,“ povedala som sebavedome, kým som na seba hľadela do zrkadla.

„Ako keby ťa v škole každý prehliadal,“ poznamenala Alice pobavene a ja som musela uznať, že má pravdu.

„Ty máš čo hovoriť,“ utrúsila som ľahkomyseľne, no tiež to bola pravda.

Nás dve sa prehliadnuť nedalo. Dokonalá blondína a atraktívna brunetka. Každý chlap sa za nami otáčal.

 

O pol jedenástej tu bola už väčšina ľudí, tak sme sa rozhodli ísť dolu a privítať ich. Každý takmer onemel, keď sme sa v dokonalých outfitoch objavili na vrchu schodov. Elegantne sme zišli na prízemie, ľuďom sme zaželali príjemnú zábavu a pripili sme si na zdravie. Hudba hrala na plné pecky a niektorí už začali piť.

Ľudia stále prichádzali a prichádzali, niektorí boli vnútri v hale a iní sa bavili vonku na terase pri bazéne. Bazén bol napustený, ale na kúpania už bola zima, pretože jeseň bola v plnom prúde.

Vyšla som z vily na terasu a chvíľu som sa rozprávala s ľuďmi, čo tam fajčili. Tiež som si jednu zapálila, aj keď na upírov to nemá žiadne účinky. Jeden zo spolužiakov tam nalieval whisky, tak som si musela dať za pohárik. Podišla k nám servírka s občerstvením a ja som využila chvíľu ich nepozornosti, aby som sa vzdialila.

Ako som vravela, dosť ľudí tu bolo pekne pod parou a zrazu jeden z nich spadol do bazéna. Zasmiala som sa na tom a s pohárom šampanského v ruke som ladne prešla späť do našej veľkej obývačky. Pár ľudí už začalo tancovať pri reproduktoroch, z ktorých hrala hlasná hudba.

„Rosalie, toto je naozaj úžasná party,“ rozplývala sa jedna z mojich spolužiačok.

„Ďakujem, Cynthia,“ pousmiala som sa a kráčala som ďalej.

„Skvelý žúr, cica,“ poznamenal nejaký chalan, keď som vedľa neho prechádzala a premeral si ma.

„Rosalie!“ Začula som zrazu známy hlas a obrátila som sa.

Stál tam Edward a nepekne sa na mňa pozeral. Ráznym krokom podišiel ku mne a začal na mňa nahnevane syčať.

„Ty si sa úplne zbláznila! Čo má toto znamenať!?“

„Môj večierok pred prvým skúškovým,“ pousmiala som sa a odpila som si zo šampanského.

„Myslel som, že je to len zlý vtip! To je naozaj úžasné, že si sem pozvala kopu ľudí, z ktorých niektorí už majú poriadne vypité a kúpu sa v našom bazéne! Čo ak sa tu niekomu niečo stane, alebo príde Carlisle?! Sestrička, tebe už úplne šibe?!“ vyletel na mňa.

„Prosím ťa,“ ľahostajne som mávla rukou a stále som sa usmievala. „Bav sa.“

V tom začal Edwardovi zvoniť mobil a on ho vytiahol z vrecka.

„Carlisle,“ povedal a ukázal mi jeho meno na displeji. Prijal hovor a priložil si telefón k uchu.

„Haló?“ ozval sa a počúval, čo mu Carlisle vravel.

„Áno, Carlisle, všetko je v poriadku,“ povedal Edward pokojným hlasom a znovu stíchol.

„Nie, to len Rosalie tu má pár kamarátok, majú babský večer. Móda, klebety...“

„Dobre, maj sa pekne,“ povedal a zložil.

Vsunul si mobil do vrecka a pozrel sa na mňa nepekným pohľadom.

„Ďakujem, braček,“ pousmiala som sa a pobozkala som ho na líce. Prešla som popri ňom a kráčala som k menšej skupinke ľudí pri presklených dverách, no v tom ma niekto nečakane oslovil tajomným hlasom.

„Znovu sa stretávame...“

„Garrett?“ opýtala som sa šokovane, keď som ho uvidela, lebo som ho tam vôbec nečakala.

Prikývol a podišiel ku mne bližšie.

„Čo tu robíš?“ opýtala som sa potichu.

„Chýbala si mi,“ šepol blízko pri mojej tvári a pobozkal ma na krk.

„Ehm,... tu nie,“ sykla som a odtiahla som sa od neho, lebo ten chlap mi spôsoboval zimomriavky.

V tom začali hrať pomalú pesničku a Garrett ma odviedol na improvizovaný tanečný parket. Bola to preňho skvelá príležitosť, aby bol ku mne čo najbližšie aj v prítomnosti iných. Objal ma okolo pása, no jeho ruky neskôr aj tak skĺzli na môj zadok.

Všimla som si, že vedľa nás tancujú Alice a Jasper. Alice sa usmiala, keď ma uvidela tancovať s Garrettom a za Jasperovým chrbtom mi ukázala palec hore. Mrkla som na ňu a pozrela som sa Garrettovi do očí. Mal ich tmavé,.. to bude zas noc!

Začal ma vášnivo bozkávať na pery a ja som dúfala, že kým sú tu ľudia, zostaneme len pri bozkávaní. Mýlila som sa. Pohrýzol ma do spodnej pery a končekmi prstov mi prechádzal po vnútornej strane stehna. Dostal sa mi až pod šaty a ja som sa začala chvieť. Ticho som mu zavzdychala pri uchu a on sa pousmial.

„Prestaň,“ šepla som roztrasene, no Garrett pokračoval.

Nevydržali sme tam ani do konca pesničky. Zdrapila som ho za ruku a ťahala von z našej vily. Rozbehli sme sa smerom do lesa a vedeli sme, že ráno tam bude poriadna spúšť a o pár stromov menej.

 

Alice:

„Si nádherná,“ šepol mi Jasper pri tanci a ja som ho nežne pobozkala na pery.

Tancovali sme spolu na pesničku od Katy Perry, Thinking of you. Jasper ma jemne objímal okolo pása a ja som mala ruky ovinuté okolo krku. Neďaleko nás tancovala Rosalie s nejakým mužom, ktorého som nepoznala. Zrazu z parketu odišli a tak som upriamila svoju pozornosť na Jaspera, ktorý ma začal pri tanci nežne bozkávať.

Keď pesnička dohrala, Jasper nám priniesol dva poháre šampanského a išli sme sa prejsť na terasu. Zastali sme na okraji a on ma tuho objal, lebo som sa začala triasť od zimy. Jemu bola zima asi tiež, lebo bol dosť studený.

„Nevrátime sa dnu?“ opýtala som sa po chvíli.

Jasper ma pobozkal a prikývol. Vrátili sme sa do obývačky, kde bolo už celkom dosť opitých ľudí a jeden na mňa skoro spadol, pri prechádzaní davom.

Jazz to uvidel a chcel mu vynadať, ale ja som ho zastavila. Chytil ma za ruku a niekam ma viedol. Išli sme hore po schodoch, čo bola aj cesta do Rosaliinej izby, ale chvíľu pred ňou zabočil doprava. Vošli sme do veľkej priestrannej izby a Jasper zavrel dvere.

Hudbu tu bolo počuť oveľa slabšie ako dolu. V strede bola veľká manželská posteľ a oproti nej čierna plazma. Vedľa bol stôl s laptopom a kopou papierov. Ďalšie dvere v tejto izbe pravdepodobne viedli do kúpeľne. Severná stena bola celá presklená a videli sme cez ňu nočnú oblohu posiatu hviezdami.

„Máš to tu krásne,“ povedala som.

„Keď si tu ty, tak áno,“ pousmial sa a obaja sme si sadli vedľa seba na posteľ.

„Už som ti vravel, ako ti to dnes pristane?“ povedal.

„Asi desaťkrát,“ zasmiala som sa a venovala som mu nežný bozk. Potom som dopila svoj pohár šampanského a položila som ho na stolík. Neviem, koľko som toho už dnes večer vypila, ale začalo mi to pekne stúpať do hlavy.

„Ľúbim ťa,“ šepla som.

„Ja teba viac,“ povedal Jasper a pritiahol si ma bližšie k sebe.

Priblížila som sa k jeho perám a začali sme sa vášnivo bozkávať. Alkohol mi pomohol, aby som prebrala iniciatívu a tak som Jaspera postrčila na posteľ, sklonila som sa nad neho a začala som mu rozopínať košeľu. Stále sa venoval mojim perám a pomaly mi začal vyhŕňať šaty.

Vyzliekla som mu košeľu a hodila som ju za seba. Presunula som sa perami na jeho krk a Jasper si ma pritiahol tesne na seba. Rozopol mi zips na šatách a vošiel rukami pod ne. Ležal podo mnou, ja som ho vášnivo som ho bozkávala na krku a hrudi a on mi pomaly vyzliekal šaty. Prehrabla som mu vlasy a on mi siahol na zapínanie podprsenky. Takto ďaleko sme sa ešte nikdy nedostali. Prevalil si ma pod seba a ja som ho nechala, aby si so mnou robil, čo len chcel. Náruživo ma bozkával na krku a chladnými rukami mi prechádzal po odhalených bokoch. Perami schádzal nižšie a ja som sa začala chvieť. Prešiel mi prstami po vnútornej strane stehien a ja som si ho pritiahla úplne na seba.

Siahla som mu na opasok a rozopla som mu ho, ale vtom sa otvorili dvere a do izby vletel ďalší bozkávajúci sa párik. Trapas.

Keď nás uvideli, to dievča sa dosť vydesilo a ten chalan sa začal ospravedlňovať.

„Sorry, fakt sme si mysleli, že je to tu voľné,“ povedal na svoju obhajobu a Jasper na neho škaredo zazeral.

Dostala som sa spod neho, aj keď som bola už len v spodnom prádle, a postavila som sa, no urobila som to príliš rýchlo.

„Mali ste zaklopať,“ povedal Jasper nahnevane a mne sa úplne zatočila hlava. Mala som hrozný pocit v žalúdku a dúfala som, že sa nestane to, na čo som myslela. Mýlila som sa.

„Sakra,“ vypískla som a vbehla som do Jasperovej kúpeľne.

Zase raz som to prehnala s alkoholom, takže teraz som do záchodovej misy vyvrátila celý obsah svojho žalúdka. Potom som sa umyla a pomaly som sa vrátila k Jasperovi do izby. Dúfam, že to prežije, pre mňa je to dosť trápne.

„Si v poriadku, láska?“ opýtal sa ustarostene a podišiel ku mne s otvorenou náručou.

„Áno, len mi prišlo naozaj zle,“ povedala som utrápene a on ma objal. „Prepáč, ale ja dnes asi nemôžem...“

„To nič, zlato,“ šepol a pobozkal ma na čelo.

„Nám to asi nikdy nevyjde,“ skonštatovala som pobavene a Jasper sa pousmial. Pobozkal ma na pery a vytiahol zo skrine jedno zo svojich tričiek, ktoré mi potom podal.

Obliekla som si ho na noc, lebo mi siahalo kúsok pod zadok a potom sme si spolu ľahli do jeho veľkej luxusnej postele.

 

Esme:

„Hneď som pri tebe drahá, len zavolám Edwardovi, či je všetko v poriadku,“ povedal Carlisle, kým som na neho čakala pri stole v kuchyni. Prikývla som a pustila som sa do jedla. Na večeru mi Carlisle pripravil výborné kuracie prsia so zeleninou. Ja ho odtiaľto nikam nepustím!

„Všetko ako má byť?“ opýtala som sa, keď sa zjavil vo dverách.

„Áno. Rosalie má u seba pár kamarátok, ale inak sa nič nedeje.“

„Vravela som, že to zvládnu,“ povedala som povzbudivo a stisla som mu ruku.

„Mala si pravdu,“ uznal Carlisle a pohladil ma po ruke.

„Kedy sa budem môcť vrátiť do práce?“ opýtala som sa.

„Zlatko, nevymýšľaj, teraz ťa len pustili do domácej starostlivosti,“ povedal Carlisle presvedčivo a ja som sa na neho nevinne usmiala.

„Nebudeš večerať so mnou?“ opýtala som sa ho po chvíli.

„Boli sme s Andym po práci na večeri, takže nie som hladný,“ povedal.

„A čo nové v nemocnici?“

„Všetko po starom... Nič vážne sa v posledných dňoch neudialo.“

„Oh, mám nápad!“ povedala som zrazu. „Čo keby som pracovala odtiaľto?“

„Ako to myslíš?“ opýtal sa Carlisle a zvedavo nadvihol obočie.

„Aj tak väčšinou robím len nejaké papierovačky... Nemohol by si mi to doniesť z kancelárie a ja by som potom pracovala tu?“ urobila som na neho psie oči, ale on sa na mňa pozrel a povedal:

„A že ja som workoholik.“

Musela som sa na tom zasmiať.

„Nie, zlato, ja sa tu len naozaj nudím a potrebujem niečo robiť.“

„Dobre, tak niečo vymyslíme,“ pousmial sa a nechal ma dovečerať.

 

Položila som prázdny tanier do umývadla a naliala som si minerálku do pohára. Napila som sa a potom som prešla do obývačky za Carlisleom, ktorý mal na sebe položený laptop a niečo písal.

Sadla som si k nemu, on položil notebook na stôl a pritiahol si ma k sebe. Nežne ma pobozkal na pery a potom sa mi pozrel do očí. Dnes ich mal trochu tmavšie, ako zvyčajne. Čím je to spôsobené?

Preplietol si prsty s mojimi a venoval mi ešte jeden bozk.

„Nevybehneme niekam von?“ navrhla som.

„Zlato, mal som naozaj ťažký deň v práci,“ povzdychol si.

„Kiežby som ho mala aj ja...“

„Každý by sa tešil, že je doma a nemusí nič robiť a ty sa hrabeš do práce,“ povedal pobavene Carlisle a pokrútil hlavou.

„Keď ja sa nudím. Pozrela som si všetky časti obľúbených seriálov, prečítala všetky knihy, čo som chcela...“ sťažovala som sa.

„Ty naozaj nevydržíš oddychovať doma,“ pousmial sa. „Už ťa nič nebolí?“

„Nie, iba keď sa náhodou v spánku otočím na pravý bok, tak sa zobudím silnú bolesť.“

„A takto?“ opýtal sa a prešiel mi rukou po rebrách. Pokrútila som hlavou a Carlisle mi vsunul ruku pod tielko.

„Teraz?“

„Nie,“ šepla som a pritiahla som si ho k sebe. Vrhla som sa na jeho pery a začali sme sa vášnivo bozkávať. Rukou mi zašiel do vlasov a druhou ma objímal okolo pása. Rozopla som mu pár gombíkov na košeli a nechtami som mu prešla po hrudi. Túžila som ňom. Naozaj som ho potrebovala, kvôli mojej nehode sme sa nemilovali už niekoľko týždňov a moja túžba po Carlisleovi bola teraz spaľujúca. Podľa náruživosti s akou ma bozkával a hladil som zistila, že je na tom podobne.

Nečakane mi vyzliekol tmavé tielko a pomaly ma položil na sedačku. Dával si pozor, aby ma nepriľahol, lebo po havárii som mala ešte niektoré miesta na tele dosť citlivé. Jeho studené pery sa venovali môjmu krku a dekoltu a ja som potichu zavzdychala. Pritisla som si ho čo najviac k sebe a naše pery sa znovu spojili. Pokúsila som sa prevaliť si Carlislea pod seba, ale takmer sme spadli zo sedačky. Zachichotala som sa a siahla som mu na zapínanie nohavíc. Keď sme boli obaja len v spodnom prádle, Carlisle ma na rukách odniesol do spálne a pomaly ma položil na posteľ.

Maznali sme sa dlhú chvíľu, až kým sme neboli obaja zbavený každého kúsku oblečenia. Potom si ma Carlisle nežne vzal a po niekoľkých pohyboch ma priviedol k vrcholu.

To nám ale nestačilo a po chvíli sme sa na seba vrhli znovu. Tak veľmi som ho chcela, až sa to nedá opísať. Milovali sme sa celú noc, až do štvrtej ráno, kedy som vyčerpane zaspala v jeho náručí.

***

Ráno som sa zobudila a zistila som, že už dávno nie je ráno. Na mojom budíku svietil čas 16.30. To som prespala celý deň? Pomaly som vstala z postele a prešla som do kúpeľne. A keď vravím pomaly, tak naozaj pomaly. Minulá noc na mne zanechala menšie následky, no aj tak bola dokonalá.

Pozrela som sa do zrkadla a moje rozcuchané vlasy ma vôbec nepotešili. Na krku som mala niekoľko cucflekov, ale tie mi teraz neprekážali. Dala som si rýchlu sprchu a potom som si obliekla mäkký župan.

Prešla som do kuchyne, ale cestou som zapla televízor v obývačke, aby som prerušila ticho rozliehajúce sa v celom byte.

Z chladničky som vybrala všetky potrebné ingrediencie na palacinky, lebo som na ne z ničoho nič dostala chuť. Vzala som aj nutellu, ktorú som hneď otvorila a dala som si za lyžičku do úst. Najprv som si pripravila cesto, ktoré som neskôr dávala na panvicu a piekla palacinky.

Popri varení som ujedala z nutelly a pila jahodový džús. Bolo päť hodín, keď som skončila s varením, to bol čas Carlisleovho príchodu. Naložila som si na tanier niekoľko palaciniek a sadla som si pred televízor, kde práve vysielali krátke správy.

 

Keď Carlisle neprišiel ani o siedmej, začínala som si robiť starosti. Čo ak sa mu niečo stalo, alebo mu priviezli nejaký súrny prípad?! Rozhodla som sa, že mu zavolám, no predtým ako som vytočila jeho číslo, som si všimla novú správu. Bola od Carlislea.

Láska, dnes sa zdržím v práci dlhšie, prídem okolo pol desiatej. Ľúbim ťa! Carlisle.

Položila som mobil naspäť na stôl a prikryla som sa dekou. Želala som si, aby tu už bol. Bez neho sa cítim osamelá. Sedela som sama v obývačke a sledovala som televíziu až do večera.

Už bolo takmer desať hodín, ale Carlisle stále neprichádzal. Rozhodla som sa dať si kúpeľ, tak som prešla do kúpeľne a napustila som si vaňu až po okraj. Pridala som si tam aromatické oleje, soľ a penu. Vyzliekla som sa a vstúpila som do horúcej vody. Ľahla som si do vane, oprela som sa dozadu a zavrela som oči. Bol to pre mňa dokonalý relax.

O pár minút neskôr som začula štrkot kľúčov v zámke a pousmiala som sa. Carlisle sa o chvíľu zjavil predo mnou v kúpeľni a usmieval sa na mňa.

„Ahoj, drahý, tak si mi chýbal,“ povedala som.

„Ty mne viac,“ pousmial sa a sklonil sa ku mne aby ma pobozkal.

„Som rád, že som ťa našiel práve takto, už som sa ťa nevedel dočkať,“ šepol a začal sa vyzliekať. Vliezol ku mne do vane a ja som vedela, že nás čaká ďalšia akčná noc.

 

Takto to išlo ďalších desať dní. Nakoniec tá domáca starostlivosť nebola až taká nudná. Aj keď som v skutočnosti nerobila nič a väčšinu času som prespala. Ak som práve nespala, milovala som sa s Carlisleom. Myslím, že to mal dobre premyslené. Počas dní som spala a po nociach sme sa vášnivo milovali, takže som na prácu z domu nemala čas ani pomyslieť.

V posledných dňoch som sa cítila trochu zvláštne a bolo mi párkrát zle, ale nenechala som si pokaziť romantické večery a noci s ním. Milujem ho najviac na svete a vždy to tak bude. Carlisle je ten najlepší muž a milenec, akého som si mohla priať.

Práve sme sedeli v objatí u mňa na posteli a pozerali sme romantickú komédiu. Toto bol môj posledný deň doma, zajtra znovu nastupujem do práce.

 

Rosalie:

„Takže, je najvyšší čas začať sa učiť na skúšky! Dúfam, že ste začali už v predstihu a teraz máte aspoň polovicu za sebou!“ povedal profesor na prednáške a ja som položila pilník na nechty.

„Odkiaľ je ten chlap? Má zvláštny prízvuk,“ opýtala som sa Alice, ktorá sa tvárila úplne nezaujato.

„Je z Grécka,“ povedala. „Počula som od spolužiačok, že je to desný úchyl.“

„Vyzerá tak,“ povedala som pobavene. „No na druhej strane, bude ľahšie u neho spraviť skúšku...“

„Jeho skúšky sú vraj šialené,“ dodala Alice.

„Tak sa budeme musieť vrátiť k starým, no zaručeným praktikám,“ zachichotala som sa.

„To nemôžem,“ povedala Al so sklopeným zrakom. „Nedokážem Jaspera podviesť...“

„Chápem,“ prikývla som a premerala som si toho chlapa. Mohol mať tak tridsať, tmavé vlasy, okuliare, no mal celkom vypracovanú postavu. Zrazu sa nám stretli pohľady. Ja som sa povýšenecky usmiala a on si ma perverzne premeral. Opýtala som sa Alice aj na meno, ktoré som hneď dala vyhľadávať na facebooku. Situácia sa mi uľahčila, keď som ho našla a mal na internete všelijaké informácie. Myslím, že jeho skúšku prejdem!

Po škole sme sa vybrali s Alice na kávu a nákupy, pretože sme obe potrebovali obnoviť svoj šatník na jeseň, ktorá bola už v plnom prúde. Alice mala okrem toho večer rande s Jasperom, aj keď pôvodne sa plánovala učiť na skúšky, ktoré máme už budúci týždeň.

Posledných pár dní v škole som prežila, aj keď všetci už stresovali kvôli skúškam. Ja som to poriešila inak, keďže sa mi tam nechcelo ani chodiť.

 

Vo štvrtok večer som si obliekla tesné bordové minišaty a obula som si trinásťcentimetrové ihličky. Takto oblečená som si to mierila vo svojom autíčku do Brooklynu, kde býval náš profesor. Zaparkovala som pred domom a vystúpila som. Do vchodu som sa dostala ľahko, lebo niekto nechal otvorené dvere. Vyviezla som sa výťahom na ôsme poschodie a zastala som pred jeho dvermi.

Zazvonila som na zvonček pri dverách a čakala, kým mi príde otvoriť. Po chvíli sa zjavil vo dverách v pásikavom svetríku a svetlých rifliach. Keď ma uvidel, takmer mu vypadli oči z jamiek. Celú si ma premeral, kým ja som sa zvodne usmievala a pohadzovala vlasmi.

Keď som sa mu predstavila a povedala som, že som jeho študentka, pozval ma dnu.

Prešli sme do jeho obývačky a ja som na sebe cítila jeho úchylný pohľad. Na perách sa mu pohrával perverzný úsmev a ja som to už chcela mať rýchlo za sebou.

„Ide o to, že,“ začala som a jemne som si prešla prstami po krku. On na mňa unesene hľadel a nezmohol sa na slovo, za to jeho myšlienky boli určite dosť nechutné.

„Zajtra nemôžem prísť na skúšku, tak som to chcela vybaviť už dnes. Má to byť ústna skúška, však?“ diabolsky som sa pousmiala, kľakla som si k jeho rozkroku a rozopla som mu zips.

***

„To bolo šialené, on sa ma pýtal také veci, o ktorých som nikdy nepočula,“ sťažovala sa mi Alice na druhý deň, keď mala práve po skúške a my sme sedeli na káve. Už sme mali po nákupoch, takže okolo nás bola hromada tašiek.

„A okrem toho mi celý čas hľadel do výstrihu,“ dodala.

„No vidíš, tak potom si prešla,“ povedala som pobavene a Alice sa zasmiala.

Po chvíli sme sa rozhodli odísť, tak sme obe kráčali s taškami k môjmu zaparkovanému autu. Stálo pred radou značkových butikov. Ako sme sa vracali, uvidela som, že tu niečo nehrá. Čierny mercedes pred mojim luxusným BMW bol príliš blízko. Až tak, že autá boli v sebe. Niekto narazil do môjho auta?! Za to musí zomrieť!

„Doriti, čo má toto znamenať?! Moje auto!“ povedala som naštvane, keď sme boli bližšie a zrýchlila som krok.

„To už bol aký debil?!“ dodala Alice.

Pribehli sme k autu s taškami v rukách a ja som potichu zavrčala. Z čierneho mercedesu vystúpil... No to snáď nie! Bol to ten muž, čo mi zničil kabelku a čipkované šaty!

Bola som veľmi zúrivá, chcela som sa na neho vrhnúť a roztrhať ho. Na jeho tvári sa objavil nevinný úsmev a pomaly k nám kráčal. Od zlosti som takmer vybuchla.

„Je sexy,“ šepla mi Alice a ja som myslela, že zabijem aj ju.

„Zase vy?!“ vyštekla som, keď bol takmer pri mne.

„Ospravedlňujem sa, je mi to naozaj veľmi ľúto. Stalo sa mi malé nedorozumenie pri parkovaní,“ povedal ospravedlňujúco.

„Nedorozumenie sa stalo, keď ste sa narodili!“ sykla som.

„Moja poisťovňa vám preplatí škodu,“ dodal a prezrel si miesto, kde sa naše autá dotkli.

„Na to vám kašlem, nechápem, ako je možné, že sme sa zase stretli a vy ste museli najebať práve moje auto?! Kabelku a šaty som ešte nejako prežila, ale auto?! Nie je snáď New York pre nás dvoch dosť veľký?!“ kričala som na neho a on mi hľadel do zlatých očí, v ktorých bol momentálne naozaj vražedný pohľad.

Otočila som sa a s Alice sme podišli k autu. Obe sme nasadli dnu a ona sa celý čas doširoka usmievala. Och, chcem ju zbiť. Tašky už boli na zadných sedadlách kabrioletu a chcela som naštartovať, ale on ku mne dobehol.

„Počkajte!“ povedal hlasno a položil si ruku na vrch dverí auta. „Toto už naozaj nemôžem nechať tak, musím vám to vynahradiť! Mohol by som vás pozvať na večeru?“ navrhol rýchlo a ja som na neho zostala zízať.

„Čo si to dov-“ Nestihla som dopovedať, lebo Alice ma predbehla.

„Samozrejme, rada pôjde!“ vypískla a ja som ju v mysli už tretíkrát vraždila.

„Budúcu sobotu o ôsmej v Angel´s?“

Bola som ticho, len som sa držala za hlavu a Alice horlivo prikyvovala. Ja ju snáď zabijem.

„Skvelé,“ povedal ten chlap a podal mi svoju vizitku. Vlastne, skôr mi ju rovno strčil do dlane, bez toho aby sa nám stretli pohľady.

„Ak by sa niečo zmenilo,...“ začal, no Alice mu skočila do reči.

„Nič sa nezmení, bude tam!“ sľúbila a on sa uškrnul.

Potom odišiel k svojmu mercedesu, naštartoval a už ho nebolo.

„Ja. Ťa. Zabijem!“ zasyčala som na Alice, ktorá sa len zachichotala a povedala:

„Tak ja ti dohodnem rande s takýmto jebačom a ty ma chceš zabiť?! Ešte sa mi poďakuješ!“

„Ha-ha,“ povedala som sarkasticky.

Pozrela som sa na bielu vizitku na ktorej stálo:

Emmett McCarty, manager firmy Jenks & co. 

„A tie čierne kokteilky sú ako stvorené na večeru s ním!“ povedala Alice a ja som po nej hodila vizitku.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 23. kapitola:

 1
01.01.2013 [20:17]

SissaVampiredakujem Lenik Emoticon myslim, ze k tomu dojde uz coskoro Emoticon

1. Leník
01.01.2013 [1:42]

úžasné, kapitolku jsem četla jedním dechem. skvělé zápletky, jen prosím tě udělej něco s Alice a Jasperem, ať už se jim to povede Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!