Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 19. kapitola

Stephenie Meyer


Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom -  19. kapitolaAhojte, túto kapitolu som písala včera, vlastne dnes, o pol tretej ráno, keď som sa vrátila z Breaking Dawn 2. Bolo to úplne úžasné, normálne som sa rozplakala :'). Na túto kapitolu nie som nijak hrdá, dôležitý je len koniec. Do konca týždňa by som možno mohla pridať ešte jednu, keďže už mám po skúškach a tento týždeň mám viacmenej voľno. Siss:)

19. kapitola: Šťastie v nešťastí

Alice:

Zobudila som sa v Jasperovom náručí a pretrela som si oči.

„Dobré ráno, zlatko,“ povedal milo Jasper, keď videl, že som hore.

„Dobré ráno, láska,“ pousmiala som sa a nežne sme sa pobozkali.

„Volala ti Rosalie. Trikrát,“ povedal.

„Ani nevieš, čo chcela?“ opýtala som sa a Jazz záporne pokýval hlavou.

„Tak jej neskôr zavolám, idem teraz do sprchy,“ povedala som a vyšla z postele.

Zavrela som sa v kúpeľni a začala som si napúšťať vaňu. Tak včera to zas nevyšlo... Boli sme s Jasperom v kine, potom na romantickej večeri a potom sme prišli ku mne. Dúfala som, že sa konečne budeme milovať, ale nestalo sa tak. Čo ak má Jasper inú ženu, keď ma tak odmieta?

Celý čas, čo som bola v sprche, som nad tým rozmýšľala. Pripadala som si hlúpo, ale iné vysvetlenie som nenachádzala. Možno Rosalie niečo bude vedieť. 

Vyšla som z kúpeľne v župane a prešla som do kuchyne, kde sedel Jasper a písal niečo na notebooku.

„Miláčik, budem musieť odísť. Mám jedno pracovné stretnutie v meste,“ povedal zrazu.

Tak pracovné stretnutie...

Nič som nepovedala, len som prikývla. Zavrel notebook, vložil ho do obalu a potom ma pobozkal na rozlúčku.

„Neskôr ti zavolám, zlato. Pa!“

„Maj sa,“ šepla som, keď za sebou zavrel dvere.

On niekoho má... Oh, čo som urobila zle? Celý čas som sa tak snažila.  Prestala som chodiť do klubov a žiť tak ako predtým. Starám sa o seba a vyzerám dosť dobre, tak ja neviem, čo mu pri mne chýba. Nie som ani zlatokopka, ani žiadna stíhačka... Nechápem to.

Idem radšej zavolať Rosalie, nech na toto nemyslím. Vzala som mobil a vytočila som jej číslo.

„Ahoj, Alice,“ ozvala sa, keď zdvihla.

„Ahoj, Rose, čo si potrebovala?“

„Je to trochu nadlho... Ide o včerajšok.“

„Mám čas,“ povedala som pokojne.

„Pamätáš si toho muža zo schodov pred nemocnicou?“ opýtala sa.

„Jasné!“ prikývla som.

„Včera som ho stretla v klube...“

„A?“ Bola som zvedavá, čo sa medzi nimi stalo. Videla som, že sa stretnú, ale nie ako to bude prebiehať.

„Ten idiot mi zničil nové šaty od Versaceho!“ povedala naštvane. Dokelu, to je zlé... Neviem, ako si ju ten chlap chce získať. 

„Tie nové čierne čipkované?! Preboha, ako sa to stalo?“

„Oblial ma vodkou alebo nejakým iným liehom... Stál predo mnou, zrazu sa prudko otočil a všetko bolo na mne!“

„To znie riadne zle. Povedala si mu niečo?“

„Dala som mu facku.“

„Pekne...“

„Alice, vedela si o tom?“ opýtala sa ma zrazu.

„Mala som víziu, ale videla som len to, že sa stretnete. Nevidela som miesto, ani čas, ani priebeh stretnutia,“ zaklamala som trochu.

„Oh, no dobre! Úplne som sa naštvala včera. Inak, už som podpísala zmluvu s agentúrou,“ povedala šťastne.

„To je skvelé, Rose. Určite z teba bude dokonalá modelka,“ povedala som.

„Aj z teba by mohla byť,“ dodala. „Jasper je ešte u teba?“

„Nie, práve odišiel. Povedal, že má nejaké pracovné stretnutie... Rose, začínam mať obavy,“ hovorila som.

„Prečo?“

„On sa so mnou ešte stále nevyspal, niekedy sa správa zvláštne a ja neviem, čo si mám o tom myslieť. Nemôže mať milenku?“

„To si nemyslím... Jasper bol vždy divný,“ povedala. „Ale môžem sa s ním skúsiť porozprávať.“

„Dobre. Keby to bolo, ako si myslím a niekoho by skutočne mal, povedz mi to...“ povedala som zúfalo.

„Ako chceš... No podľa mňa ťa nepodvádza.“

„Dúfam. Tak zatiaľ.“

„Pa!“ povedala a zložila.

Prezliekla som sa zo županu do šiat a potom som sa rozhodla, že si treba obnoviť šatník. Prichádza jeseň a s ňou nové módne kolekcie! Vybehla som z bytu, nasadla do svojho žltého Porsche a rútila som sa do najväčšieho obchodného centra v meste.

 

 

Carlisle:

O mesiac neskôr:

 

 „Dobré ráno, miláčik,“ šepol som svojej láske, keď som videl, že sa začína zobúdzať. Pousmiala sa, otvorila oči a pritúlila sa ku mne.

„Koľko je hodín?“ opýtala sa rozospato.

„Pol ôsmej, čas vstať z postele,“ povedal som a nežne som ju pohladil po líci.

„Mne sa nechce,“ zazívala a zaborila si tvár do vankúša. Bola roztomilá a mal som chuť ostať s ňou v posteli celý deň, no obaja sme museli do práce.

„Ani mne, no ak neprídem včas do práce, riaditeľka bude nahnevaná,“ povedal som pobavene.

Esme sa na mňa otočila a videl som na nej, že zadržiava smiech.

„Máte pravdu, pán doktor, naozaj sa budem veľmi hnevať,“ povedala a rozosmiala sa. Pritiahla si ma k sebe a pobozkala ma.

„Ľúbim ťa,“ šepla.

„Aj ja teba.“

„Teším sa na našu cestu do Európy,“ povedala.

„Ja tiež. Letíme už v piatok.“ Usmial som sa na ňu a nežne som ju pobozkal. Načakane si ma prevalila pod seba a začala ma bozkávať vášnivejšie. Jej teplé mäkké pery boli dokonale zohraté s mojimi. Stiahol som jej ramienka bielej nočnej košieľky a venoval som sa len jej perám. Pretočil som si ju pod seba a pobozkal som ju na krk. Musel som sa ovládať, lebo inak by som jej mohol ublížiť. Prechádzala mi nechtami po chrbte a úplne sa na mňa tisla. Presunul som sa perami na jej dekolt a vyzliekol som jej košieľku. Miloval som jej dokonalé telo.

Po chvíli nežného láskania sa mi celá odovzdala a ja som sa jej zmocnil. Bol to úžasný pocit, keď som vedel, že patrí len a len mne. Miloval som ju nadovšetko a bol by som ochotný položiť za ňu život.

„Milujem ťa,“ šepla udýchane, keď som si znovu ľahol vedľa nej.

„Ja teba viac.“

Držal som ju v objatí a jej srdce sa vrátilo do pôvodného tempa. Milujem túto ženu a nechcem ju nikdy stratiť. Našu krásnu chvíľu som ale musel prerušiť tým, že som odišiel do sprchy. Mám dnes službu a tomu sa nevyhnem. Esme zatiaľ zostala ležať v posteli.

Dal som si rýchlu studenú sprchu a potom som si obliekol tmavé rifle a modrú košeľu. Upravil som sa pred zrkadlom a vyšiel som z kúpeľne.

„Zlatko, ja už pôjdem,“ povedal som.

„Nemám ti urobiť kávu alebo raňajky?“ opýtala sa ma.

„Nie, ďakujem. Vidíme sa v práci.“ Nahol som sa k nej a nežne som ju pobozkal na rozlúčku.

„Budem meškať,“ šepla a pousmiala sa.

Naposledy som ju pobozkal a odišiel som z jej bytu.

Pred domom som mal zaparkovaný svoj čierny mercedes, ktorý ma už čakal. Nasadol som dnu a vyrazil do nemocnice. Zatiaľ nebolo veľa áut na cestách, no dnes to ešte len bude horšie.

Ach, konečne mám pocit, že ma postretlo skutočné šťastie! Esme je všetko, po čom som kedy túžil. Je to nádherná, múdra, citlivá, inteligentná a dokonalá žena. Milujem ju viac ako čokoľvek iné na svete.

No desím sa chvíle, kedy odhalí moje tajomstvo. Je mi jasné, že sa mi nepodarí udržať ho naveky. Ona si určite niečo všimne a začne byť podozrievavá. Neviem, ako jej to vysvetlím. Viem, že toto je úplne nemožné, ale dúfam, že to na našom vzťahu nič nezmení...

 

 

Esme:

 

Keď Carlisle odišiel, pomaly som vyliezla z postele a zahalená v perine som prešla do kúpeľne.

Tá ranná rýchlovka bola úžasná, mohol by u mňa prespávať častejšie, pomyslela som si. Pustila som na seba teplú vodu a myšlienkami som zostala pri Carlisleovi. Už som spomínala, ako veľmi ho ľúbim? Veľmi sa teším na našu cestu po Európe. Odchádzame už o niekoľko dní. Carlisle tam bude oficiálne na stáži, no dúfam, že bude mať dosť voľného času. Koľko kufrov si vezmem? A ktoré veci si zbalím? Pomaly prichádza jeseň, takže asi nie len letné veci, aj keď v Španielsku by malo byť teplo. Na druhej strane, neviem aký má Carlisle plán, takže si pre istotu vezmem aj niečo teplejšie.

Po týchto úvahách som vyšla zo sprchy a obliekla som si biely mäkký župan. Vrátila som sa do izby a pozrela som sa do šatníka, aby som si vybrala niečo na seba. Dnes to vyhrala hnedá sukňa so zvýšeným pásom a svetlá blúzka s kvetinkami. K tomu som si vybrala vhodné doplnky a topánky. Pred odchodom som  si vypila  kávu a očami prebehla dnešné noviny.

Pozrela som sa na hodiny a bolo takmer štvrť na desať. Tak to už naozaj musím vyraziť, nech nemeškám až tak veľmi. Vzala som si sako a kabelku a vyšla som z bytu. Zamkla som a zviezla som sa výťahom na prízemie. Vyšla som pred dom, kde stálo moje auto a nasadla som dnu.

Kabelku som si dala vedľa seba a pripútala som sa. Moje šoférovanie totiž nie je úplne bezpečné. Niektorí to prirovnávajú k neriadenej strele, iní zas k tornádu a Carlisle si zo mňa niekedy kvôli tomu robí srandu.

Keď mi mysľou prebehlo jeho meno, na tvári sa mi zjavil úsmev. Neexistuje pre mňa nikto lepší ako on. Milujem ho celým svojím srdcom a som ochotná urobiť pre neho hocičo.

Ako tak nad tým rozmýšľam, dnes večer by som mohla prekvapiť ja jeho. Rezervovať stôl v luxusnej reštaurácii a na pokračovanie večera peknú spodnú bielizeň. Musím ale zistiť, či dnes náhodou nemá nočnú.

Zastala som na semafóre a začala som sa hrabať v kabelke. Po chvíli som vylovila svoj mobil a vytočila Carlisleove číslo. Medzitým naskočila zelená, tak som šliapla na plyn. Telefonovať za volantom nie je pre mňa tá najšťastnejšia možnosť, ale musím vedieť, či má budúci otec mojich detí dnes večer voľno. Nedvíhal, asi si nechal telefón v taške a odišiel. Tak som vytočila číslo na recepciu, kde mi to hneď zdvihla nejaká sestrička. Predstavila som sa a oznámila jej, že potrebujem hovoriť s doktorom Cullenom.

„Áno, hneď to bude, pani riaditeľka,“ povedala a prepojila hovor.

V telefóne hrala klavírna hudba, až kým ho Carlisle nezdvihol.

„Haló, tu Carlisle Cullen, ako vám pomôžem?“ ozval sa Carlisle do telefónu.

„Ahoj, láska, môžeš hovoriť?“ opýtala som sa.

„Áno, nikoho tu nemám,“ povedal pokojným hlasom.

„Dnes večer máš voľno, však?“ opýtala som sa.

„Áno, mám. Prečo?“

„Nechaj sa prekvapiť,“ pousmiala som sa.

„Dobre, zlatko. Kedy prídeš?“ opýtal sa ma.

„Som na ceste, ešte asi pätnásť minút,“ povedala som.

Pridala som plyn, lebo auto predo mnou zrýchlilo. Prešla som križovatkou tesne pred tým ako naskočila oranžová, čo som naozaj nemala, pretože na tomto úseku je veľmi zle riadená doprava a semafóry nie vždy fungujú ako by mali. Zrazu som začula silné trúbenie a piskot pneumatík. Rýchlo som otočila hlavu doľava, zároveň som dupla na brzdový pedál a vydesene vykríkla. 

„Čo sa deje?“ začula som prekvapeného Carlislea.

Nedokázala som mu odpovedať, pretože vtom do boku môjho auta vletelo iné auto, aj keď šofér intenzívne šliapal na brzdu. Všetko sa udialo v sekunde, auto v rýchlosti zasiahlo moju stranu. Po silnom náraze som pocítila prudkú bolesť, v ústach chuť svojej krvi a hneď na to som stratila vedomie. 

„Esme? Esme?! Esme!!“ ozýval sa zúfalý Carlisleov hlas z telefónu...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 19. kapitola:

 1
1. Leník
27.11.2012 [8:27]

super, super, super, tedy až na odtažitého Jaspera, už s tím něco udělej. a ten konec s Esmé... koukám, že se holky pomalu budou měnit na upírky, nebo ne? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!