Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedno shledání změní vše - 12. kapitola

1125737


Jedno shledání změní vše - 12. kapitolaAhoj lidi, já vím že se ozývám velmi pozdě. Přesto doufám, že je najde ještě někdo kdo si to přečte. Všem vám přeji šťastný nový rok. Ať vám vše vyjde. Dostanete se na školu kterou chce. Získáte toho nej kluka, který vás bude mít rád jak si zasloužíte. Abych to nepsala hodinu a ještě něco nezapomněla tak to prostě shrnu: ať vám, vyjde vše. A neposerete si ten nový rok já. P.S. Zasloužím si nakopat, za to jak píšu. Takže klidně do toho. Je to fér a jen vás do toho vyheceju. Další díl snad bude dříve. PRO NikkiR: DOKUD NENAPÍŠEŠ DALŠÍ DÍL FT, TAK ANI JÁ ŽÁDNÝ NEDÁM, SLIBUJU, TAKŽE OSUD MÝCH POVÍDEK JE VE TVÝCH RUKOU.

Edward

 

Chtěl jsem být s Bellou sám. Šel jsem k ní do pokoje. Řešila něco s Carlislem, ale potom určitě půjde do pokoje. Lehl jsem si na její lenošku. Přišla za chvilku.

V její tváří bylo znát překvapení.

„Copak nejsi ráda?“

Šel jsem k ní. Zavřela dveře a stála u nich. Zřejmě čekala, co udělám.

Jednu rukou jsem se opřel o dveře a druhou ji hladil po tváři.

„No, po pravdě ani ne, chtěla jsem si tady pozvat Emmetta a zeptat se ho, jak je to s Rosou. Takže ne, nejsem ráda.“

„Hm.“

Naklonil jsem se k ní. Přitiskl své rty na její a začal jí vášnivě líbat. Naše jazyky spolu tančily, pro mě nový tanec.

Po chvíli jsem se odtáhl.

„A co teď?“

„No, pořád nějak nevím, ale asi ne.“

„Aha,“ přistoupil jsem na její hru.

Přitiskl jsem se na ni celým tělem. Nechtěl jsem mezi námi žádný zbytečný vzduch.

Políbil jsem ji ještě vášnivěji. Rukou jsem bloudil po jejích zádech, bocích, stehně a zase zpět. Ruce mi zamotala do vlasů.

Rty jsem se sjel k jejím uchu a zašeptal ji do něj.

„Pořád váháš?“

„Uhodl jsi. Pořád zatím vyhrává Emmett, ale už ho doháníš.“

„Jak myslíš, lásko.“

Ve chvilce jsem nás přesunul na postel.

Polibky jsem zasypával její krk a čelist. Přešel jsem k jejímu dekoltu. Její šaty mi začali překážet.

„Byli jen na obtíž.“

Pokračoval jsem v objevování jejího těla.

 

 

 

 

Bella

 

Začal se mi zrychlovat dech. Raději jsem se odtáhla. Přece jen celá jeho rodina byl v domě spolu s námi a upířím sluchem.

„Jsi to nejlepší, co mě kdy potkalo, Edwarde.“

„To sice nevím, ale vím něco jiného. Hluboce jsem se do tebe zamiloval Bell.“

„Cítím to stejně jako ty, Edwarde.“

Zadívala jsem se do těch jeho hlubokých topazových očí.  Sklonil se ke mně ještě blíž. Dívali jsme se sobě navzájem do očí.

Utápěla jsem se v těch jeho a padala stále dál a hlouběji.

Ani jeden nechtěl přerušit tu chvíli  krásnější snad než polibek sám. Bylo mi krásně. V břiše jsem měla tisíce motýlků, kteří chtěli do světa hlásat jak moc jsem šťastná a miluji Edwarda.

Jeho oči byly moře lásky. Lásky kterou choval ke mně.

„Miluji tě,“ řekli jsme oba najednou a zrušili tu kraťoulinkou mezeru mezi námi. Spojily jsme naše rty v něžném a láskyplném polibku.

Přála jsem si, aby ta chvíle nikdy neskončila.  

Edward se trochu vzdálil a zavrčel.

Než jsem se stihla zeptat co se stalo, celá jsem ztuhla a mé vidění se změnilo.

Neviděla jsem věci kolem sebe.

Viděla jsem jen mlhu a modré světýlka. Nebyly to ani světýlka. Spíše energii soustředěnou o menších bodů, různě kolem mě.

Pak světlo, druhé nejblíže mně, se rozsvítilo a vzápětí pohaslo. Nezhaslo, ale svítilo už mnohem méně.

Najednou jsem uslyšela výkřik a to mě probralo.

Najednou jsem ž viděla normálně jako dřív.

 

Já i Edward jsme vyběhli z pokoje.  Kousek přede dveřmi mého pokoje ležel Emmett a nehýbal se.

Najednou mi to došlo.

Já jsem ho znehybnila.

Já jsem mu ublížila.

Já jsem ho zabila.

Vyběhla jsem z domu a běžela kdo ví kam. Nedala jsem na volání a jen běžela.

 

Alice

 

Rose si pořád lakovala nehty a jako trucovala v pokoji. Emmett s Jasperem se dívali na baseball v televizi. Já jsem měla hlavu v Jasperově klíně a dívala se budoucnosti. Líbila se mi čím dál více. Edward s Bellou se vezmou. Budeme šťastná rodina. Esme v mých vizích září radostí. Já, Bella a Rose budeme vykupovat obchody a krátit číslo našeho uloženého bohatství. Byla to krásná budoucnost. A já jsem v ní věřila.

Další vize mi vše zkazila. V celém domě jsem byla jen já, Jasper, a Esme. Ostatní byli pryč. Carlisle v nemocnici a domů se skoro nevracel. Emmett s Rose někde na severu. Edwarda ani Bellu jsem neviděla. Jejich budoucnost nebyla.

To znamenalo jediné.

Pak přišla další vize.

                                                                                    

Emmett šel za Bellou a Edwardem. Skončil zápas a on se nudil. Chtěl zase jen tak podráždit Edwarda. Na chodbě ale padne k zemi. Otevřou se dveře Bella má ve tváři děs a pak utíká. Neznámo kam.

 

Když jsem se vzpamatovala. Emmett už neseděl na pohovce.

„Emmette vrať se. Nedělej to. Budeš toho litovat.“

Ale bylo pozdě, ozvala se rána.

Tou největší rychlostí jsem se rozeběhla do patra.

Bella už tam nebyla jen Edward, Rose, Carlisle a Emmett, který ležel na zemi a nemohl se pohnout.

„Jsi ten největší blb na světě. Ten největší kretén, jakého znám.“

Všichni se na mě udiveně dívali.

Měla jsem další vizi.

 

Bella běžela. Pak upadla do trávy a vzlykala. Vzlyky otřásaly celým jejím tělem.

 

Edward se chtěl rozběhnout ta ní.

„Nech to na mě. Zajdu za ní já, bude to lepší.“

„Co se stalo?“ zeptala se Esme která přišla jako poslední.

„Emmett chtěl jít k Belle, když tam byly s Edwardem. Bella na něj omylem částečně použila svoji moc. A on se teď nemůže ani pohnout, že? No Bella si to uvědomila a utekla.

„Emmette cos to udělal.“ Rozeřvala se po něm Esme. „Konečně jsme mohli bát všichni chvilku šťastní a ty to tak pitomě zkazíš! Nemohl by jsi se jednou chovat slušně a ne jako pětileté rozmazlené dětsko?!!!“

Přistoupila jsem k Edwardovi a objala ho.

Bude to dobré. Neboj, přivedu ti ji. Pomyslela jsem si a utíkala po Bellině pachu.

Po chvíli jsem doběhla k menší loučce. Byla to ta, na které se Bella zhroutila.

Ležela zkroucená do klubíčka a vzlykala.

„Bello.“

Roztřepala se ještě víc a podívala se na mě.

„A…..a…l…i..c..e….ut….teč…..n..nne……ež…..t….tě…..taky…..zz….zz….zzzz….zab…..zabb..zabbijjju.“

Snažila jsem se k ní přiblížit, ale ona chtěla odejít. Jen vzlyky jí t nedovolily.

„Bello, ty jsi nikoho nezabila. Ani Emmetta, toho jsi jen znehybnila. A zasloužil si to. Mimochodem teď ho má chuť zabít každý z naší rodiny.“

Objala jsem ji.

Pořád vzlykala a třásla se.

„Bell, uklidni se. Všechno bude v pořádku. Nic se nestalo. Nikomu se nic nestalo. Jen je potřeba zpochybnit Emmetta. Bel, bude to dobré.“

Dál se třásla.

Přes své vize jsem viděla, že Edward čeká blízko a vše pozoruje přes moje myšlenky. Bojoval s možntí přijít k nám, ale to jsem nemohla dovolit. Potřebovala jsem Bellu přesvědčit sama. 

Až v noci, v hluboké noci přestala, ale pořád vzlykala bez slz. Tak jak my upíři vzlykáme.

„Alice, neměla by jsi být tady se mnou. Měla by jsi být se svojí rodinou.“

„Bello ty jsi moje rodina. Ty jsi moje nejlepší přítelkyně. A momentálně mě potřebuješ více než kdokoli jiný. Není tvoje vina, co se stalo.“

„Je, Alice. Neměla jsem se bavit s Edwardem. Neměla jsem si s ním psát. Neměla jsem se s ním setkat. Neměla jsem se s ním a ani s vámi, nechat přesvědčit, abych šla za vámi. Neměla jsem tam být s Edwardem. Neměla jsem být nikde.“

„To není pravda. Jsi tady, protože“

„Tě miluju. Miluji tě víc než vše ostatní. Jsi moje hvězda na nebi, pro kterou bych udělal cokoliv.“

Věděla jsem, že Edward přijde a vybral si tu nejlepší chvíli.

Objala jsem Bellu.

„Mám tě ráda, Isabello.“

 

 

Edward

 

Pak odešla nechala mě s Bellou samotného.

„Jak mě můžeš po tom všem milovat. Zabila jsem ti málem bratra.“

Bolelo mě ji takhle vidět.

„Miluji tě stále a budu.“

Na důkaz svých slov jsem přistoupil a políbil ji.

Položila si hlavu na mé rameno a vzlykla.

Hlavu jsem zabořil do jejich vlasů.

Líbl jsem ji do nich.

Seděli jsme na té loučce a čekali co si pro nás osud připravil. 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedno shledání změní vše - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!