Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je těžké... být jiná - 39. kapitola

Bella a Edward


Je těžké... být jiná - 39. kapitolaDalší je zde, opět takový odpočinkový...

Celou cestu mě v myšlenkách pronásledoval ten sen, nemohla jsem se ho zbavit. Stále jsem viděla její oči, jak byla šťastná, že splnila úkol. Stále se mi vybavovaly oči Edwarda, které byly plné bolesti a smutku. Na ten výraz nikdy nezapomenu. Tolik bolesti…

 

Rychle jsem zatřepala hlavou s úmyslem zbavit se těchto myšlenek a soustředit se, již jsem byla téměř na místě. Tady jsem to znala, pár metrů přede mnou byla odbočka vedoucí k jejich bývalému domu. Přibrzdila jsem a nakonec zastavila na krajnici. 

 

Dál jsem musela po svých.

Dům už nejspíš obývá jiná rodina a kdyby jim před domem zastavilo auto… nebylo by to dobré. Rychle jsem vystoupila, zamknula auto a nasála vzduch.

 

Svou přirozenou rychlostí jsem se rozběhla do lesa a mířila k domu, ve kterém bylo uchováno mnoho vzpomínek, doufala jsem, že v nich najdu odpovědi, které tolik potřebuji, abych je mohla najít. Za několik vteřin jsem se zastavila u okraje lesa a sledovala osamocený dům. Kolem bylo ticho, v domě všichni spali. Pomalým krokem jsem došla ke vchodovým dveřím a zatáhla za kliku.

 

Je zajímavé, že lidé nechávají odemčeno v tak krásném domě, takhle by se jim tam mohl kdo ví kdo vloupat. Tiše jsem vešla, sice nebylo rozsvíceno, ale já viděla dobře, až příliš. Co to s tím domem udělali? Takhle ho předělat, zkazit to umělecké dílo, které vytvořila Esme… Předtím to vypadalo nádherně, ale teď…

 

Poměrně sklesleji jsem se rychle plížila domem, dávala jsem si pozor, abych neudělala nějaký hluk, který by mohl zbudit nynější obyvatele a po chvilce jsem došla do bývalé jídelny. Vždy v ní probírali důležité věci. Nábytek byl kompletně vyměněný, škoda, ale nemělo by mi to dělat příliš velké potíže. Udělala jsem dva kroky a natáhla obě ruce ke stěně, dotkla se jí a na několik okamžiků se plně soustředila, protože najít jeden určitý okamžik před tolika lety, to bude tvrdý oříšek, ale já jsem silná.

 

Zavřela jsem oči a soustředila se, hledala ten jediný okamžik, který se odehrál před sedmi lety. Celých sedm let se mi přehrávalo obrovskou rychlostí a já čekala na jediné, na Cullenovi, až se mi objeví v příběhu, který jsem si právě prohlížela. Rok zpět, dva, tři, čtyři, pět, šest, sed…!

„Co, ne, to není možné! Kdy Amanda nebyla moje kamarádka, ne kašlu na kamarádství, na smlouvu, a všechno!Jak mohli, já je přetrhnu, zabiju je! Jak jim to mohli udělat! Jak je mohli znovu napadnout, ti zmetci jedni podvraťáčtí! Tak oni si počkali až odjedu a napadli je znovu?! Ti podvraťáci jedni zas**ný! První jim zlomím nohy, pěkně jednu po druhé, pak jim je urvu plně a až bude po nich, tak si z jejich zubů udělám přívěšky!!“ nadávala jsem v duchu, byla jsem tak naštvaná, že jsem těm nebohým lidem málem zničila celý dům.

Ti čoklové si klidně počkali, až budu pryč a pak na ně zaútočili, jak mohli, vždyť jim nic neudělali!

„Ne, já jim ty hnáty neurvu, pěkně si je vypreparuju a nechám si jejich kůže před postelí přesně tak, jak se to dělá s ledními medvědy,“ předělávala jsem si svůj plán a snažila se to rozdýchat, abych mohla zjistit, to pro co jsem přišla. Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla ve snaze uklidnit své splašené srdce, které mě ovšem nehodlalo poslechnout

„Bože a já s Embrym mluvila, dokonce jsem na něj byla milá. Byla jsem milá na někoho, kdo málem zabil to poslední, co mám, ani si tím vlastně nejsem jistá… Možná jsem je již dávno ztratila. Já na něj byla milá! Fůj!“ nedokázala jsem zastavit své myšlenky.

 

Ve snaze se jich konečně zbavit jsem si ruce silně přitiskla na spánky a soustředila se na vytěsnění je z mysli. Ale mě se stále dokola všechno přehrávalo…

Po pár minutách se mi konečně podařilo zbavit alespoň části vzteku, přece jen, zničit Cullenovým šanci na opětovné nastěhování do Forks, sice po mnoha letech, ale i tak, nestálo mi to za to.

 

Ještě jsem jednou silně stiskla víčka a pak přiložila ruku ke zdi a hledala dál.

„Tak tedy do Casper,“ řekl Carlisle a já odtrhla ruku.

 

Věděla jsem, kde to městečko je, před pěti lety jsem přes něj projížděla… Je to daleko, tuším, že to budou dobré dva dny cesty…

 

Naposledy jsem se rozhlédla po domě a co nejrychleji z něj vyběhla, proběhla lesem a nasedla do auta. Nechtěla jsem tu strávit již ani minutu, stále jsem si totiž nebyla jistá, jestli bych ne nevrátila do La push, ale nenakopala je.

 

Možná bych to mohla vzít přes Seattle, je tam letiště a nemusela bych se tak dlouho péct v autě. To by bylo fajn, ze dnou dnů bych si cestu zkrátila na pouhých pár hodin.

 

 

Slibuji, že do dvou až tří kapitol budou Cullenovi. =D


<<
Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je těžké... být jiná - 39. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!